Low budget motori.

forgas said:
Kawasaki KLE  (y)
Neuništivi, virujte mi.
Motocikl u rangu Vlatke Pokos.
Ne traži ništa, a dao bi sve.
Jedini njegov problem što prodavatelji cijene nenormalno visoko.
Evo naprimjer je za svoga koji je preša 90 000 km tražim triest iljada.
Dakle 3kn/km.
Nije ni puno  :mrgreen:

Vjeruj mi, bit će ti lakše prodat ga ako skineš nekih 50k kilometara a cijena dalje ostane 3kn/km :mrgreen:
 
ADAM said:
Si siguran?  :wink:

NEMA JEFTINOG MOTORA !!!
Znači,čim imaš motor,trebaš opremu,gorivo,rega,osiguranje.....
Ne znam koliko bih se malo morao voziti da mi je sezona ispod 10 000 kn  :misli:

Za gorivo se snađeš bez love lako  8)
 
forgas said:
Kawasaki KLE  (y)
Neuništivi, virujte mi.
Motocikl u rangu Vlatke Pokos.
Ne traži ništa, a dao bi sve.
Jedini njegov problem što prodavatelji cijene nenormalno visoko.
Evo naprimjer je za svoga koji je preša 90 000 km tražim triest iljada.
Dakle 3kn/km.

Nije ni puno  :mrgreen:

Dok sam ja išel u školu ili bi to ispalo 270 000 kn, ili bi cijena po kilometru bila 33 lipe. Ali kaj ja znam. Davno je to bilo kad sam učil matematiku. :0648:
 
diesel power said:
s crijevom i praznom bocom od radenske 1.5l  :mrgreen:

Necu da se blamiram s litrom ipo..kanister 5l i kulturno ostavis covjeku unutra koju litru da se izvoza..postenije nemoze,dobro tebi dobro njemu
 
clox said:
Meni osobno nije jasno zašto bi na 4500km mijenjao ulje, a kamoli da se nešto treba popravljati.

Da slažem se da nije neka kilometraza, ali na kinezima znaju popucati plastike i na manje km, ovisno koliko pazis. Što se tiče ulja nevidim tu razloga cudjenju, motor smo kupili novi, prva izmjena na 1000 km a svaka ostala nakon svake iduće 3000 km. Uostalom koliko ja znam ulje se mjenja jednom godišnje ili po servisnom intervalu (ovisno o motoru na malom je posalo svakih 3000 km, dok na ninji pise svakih 6000 km) ovisno o tome što pije dojde na red.
 
ivos11 said:
Necu da se blamiram s litrom ipo..kanister 5l i kulturno ostavis covjeku unutra koju litru da se izvoza..postenije nemoze,dobro tebi dobro njemu

ja imam doma ladu pa kako nema čep na ključ svako toliko uzmem 1.5l dosta za 50km :mrgreen:
 
plavi15 said:
Da slažem se da nije neka kilometraza, ali na kinezima znaju popucati plastike i na manje km, ovisno koliko pazis. Što se tiče ulja nevidim tu razloga cudjenju, motor smo kupili novi, prva izmjena na 1000 km a svaka ostala nakon svake iduće 3000 km. Uostalom koliko ja znam ulje se mjenja jednom godišnje ili po servisnom intervalu (ovisno o motoru na malom je posalo svakih 3000 km, dok na ninji pise svakih 6000 km) ovisno o tome što pije dojde na red.

Znaju popucat i kada su garažirane na suhom u hladu. Otpadnu tubeless ventili, raspadnu se gume na retrovizorima, gremlini pocuclaju aku na -0V.. :eek:hne:
 
plavi15 said:
Da slažem se da nije neka kilometraza, ali na kinezima znaju popucati plastike i na manje km, ovisno koliko pazis. Što se tiče ulja nevidim tu razloga cudjenju, motor smo kupili novi, prva izmjena na 1000 km a svaka ostala nakon svake iduće 3000 km. Uostalom koliko ja znam ulje se mjenja jednom godišnje ili po servisnom intervalu (ovisno o motoru na malom je posalo svakih 3000 km, dok na ninji pise svakih 6000 km) ovisno o tome što pije dojde na red.

Prvu izmjenu na soma km sam previdio, OK.
I 3000km je legalan period za izmjenu ako ide litra-litra i pol ulja, isto OK.
Ako plastike tako pucaju, o kakvoj kvaliteti govorimo?
A ako se 3000 prijedjenih kilometara natjece s godinom dana, zali boze drzat motor.
IMHO  :mrgreen:
 
koji got polovnjak kupiš kupil, si ga ispod cijene jer ionak niko ne prodaje motor po cijeni kolko "vredi" ak ga hoće zbilja prodat, tak da je to rješeno svi u oglasu su Low cost motori  :mrgreen: , neznam koliko si dug z lovom 5 somova eurića ili manje tj više  :misli: , a po onom kak stoji tj. piše u naslovu topica, topic se odnosi na kinesko-tajvansku proizvodnju ak je novi motor jer EU&Japan drži do sebe i imaju i cijenu za to držanje  :021:
 
clox said:
A ako se 3000 prijedjenih kilometara natjece s godinom dana, zali boze drzat motor.

Pa mnogi nemaju vremena za puno vozikanja zbog posla, tako da im 3000 km nije malo.
 
AnteK said:
Pa mnogi nemaju vremena za puno vozikanja zbog posla, tako da im 3000 km nije malo.

Dozvoljavam, ali kako rekoh, žali bože.
Fiksni troškovi držanja malog motora bez ikakve vožnje su oko 150Kn mjesečno, a razgovaramo o malim proračunima, ne?
Evo brze računice:
registracija (mijenja se ovisno o bonusu i prebivalištu) =1200Kn/godina
gume (ako se ne voziš mijenjati svake tri godine)=250Kn/godina
ulje i filter =200Kn/godina
akumulator i razne gluposti (konzervativna procjena) =100Kn/godina
 
clox said:
Dozvoljavam, ali kako rekoh, žali bože.
Fiksni troškovi držanja malog motora bez ikakve vožnje su oko 150Kn mjesečno, a razgovaramo o malim proračunima, ne?
Evo brze računice:
registracija (mijenja se ovisno o bonusu i prebivalištu) =1200Kn/godina
gume (ako se ne voziš mijenjati svake tri godine)=250Kn/godina
ulje i filter =200Kn/godina
akumulator i razne gluposti (konzervativna procjena) =100Kn/godina

Zakaj mi to objašnjavaš ? Pa nisam od jutros... :mrgreen:

Samo napominjem da motocikl ne ulazi u kategoriju razumnih izdataka, barem ne većini, a
pogotovo onima koji ne mogu samostalno organizirati dan ( kao ti ili ja, npr. ).  :mrgreen: (y)
 
AnteK said:
Pa mnogi nemaju vremena za puno vozikanja zbog posla, tako da im 3000 km nije malo.
kojeg pola ? pa niko niš ne radi u državi  :mrgreen:
 
AnteK said:
Zakaj mi to objašnjavaš ? Pa nisam od jutros... :mrgreen:

Samo napominjem da motocikl ne ulazi u kategoriju razumnih izdataka, barem ne većini, a
pogotovo onima koji ne mogu samostalno organizirati dan ( kao ti ili ja, npr. ).  :mrgreen: (y)

Ma nisam tebi objašnjavao nego dajem presjek za one koji razmišljaju krenuti u kupovinu (u skladu s temom).

I druga rečenica ti stoji, ali tada cijela tema nema previše smisla.

Razmišljao sam malo o ovoj godišnjoj kilometraži.
Ako je to nešto što se napravi tokom cijele godine (po gradu i sl.), onda je vjerojatno jeftinije rješenje skuter.
A ako je to jedan veliki put godišnje, ne znam. Posudba, najam,...
 
AnteK said:
Zakaj mi to objašnjavaš ? Pa nisam od jutros... :mrgreen:

Samo napominjem da motocikl ne ulazi u kategoriju razumnih izdataka, barem ne većini, a
pogotovo onima koji ne mogu samostalno organizirati dan ( kao ti ili ja, npr. ).  :mrgreen: (y)

Meni se motocikl cini kao jedini razuman izdatak,jer u sta drugo ulagati nego u ono sto zbilja volis..sta ce mi fensi smensi odjeca,auto kojekakvi gadgeti kad je motocikl jedino sfo me zanima..naravno,s godinama stizu i nekakvi drugi prioriteti ali ako bas zelis,za motocikl ce bit
 
Gle ovo s kilometrima definitivno stoji, i kad bi gledao ekonomski definitvno nebi imao niti jedan motor jer ovi kilometri su me koštali ( ne mislim na malog kineza već na ninju) kao da vozim avion a ne motor.( prosle god.cca 700 km) jer obaveze nisu dopustale vise. Pa kad podjelis regu,servis plus gume i podjelis s kilometrima SKUPO ali  racionalnost i "srce" nikad nejdu zajeno. :mrgreen:
 
ivos11 said:
jer u sta drugo ulagati nego u ono sto zbilja volis..

plavi15 said:
ali  racionalnost i "srce" nikad nejdu zajeno. :mrgreen:

svi se slažemo  (y)
ostaje još vidjeti kako ukomponirati strast, srce, ljubav i low budget
:mrgreen: