Lucas plocice

Branko-ST said:
Prominija sam ulje prosle godine Valvoline sam stavija


E to je bilo prošle godine. :mrgreen: Ja redovno promjenim ulje nije neki trošak (30kn) a traje mi za pra izmjena, bilo stražnje ili prednje kočnice.
 
samo motul i nije baš 30 kn nego 130kn, MOTUL RBF :misli:
 
Inin UKA 4 zadovoljava DOT 4 norme tako da nema smisla davati 100kn više za istu stvar.
 
sto se kocionih plocica tice...tu nema dileme...SAMO ORIGINAL....Cisti primjer: Sad imam u garazi na servisu cbr-a 959...2003 godiste sa prijedenih 37.000 km. Znam da vlasnik nije puno vodio brigu o tim stvarima..pa su gore bile plocice tko zna koje....ja sam mu zadnji puta montirao "carbon lorianne"...a skinu sam stare...."sbs"...Diskovi...unisteni.....plavi...neravni...imaju ruba...a i kad kocis...imas osjecaj da rucka kocnice lagano "podrhtava". Moj vtr....godiste 2000...km prijedenih 38.000...uvijek su gore bile nissin original plocice...diskovi bez ruba...potpuno ravni...jednake boje..lagano mat -smede boje...upravo kakvi bi trebali biti...a uzmimo u obzir da je i moj motor tezi od cbr-a.....sigurnih 30-tak kila !  I koci uvijek savrseno....bez ikakvih skripucanja...cviljenja....bilo suho ili kisa....samo lagano šuštanje.... :mrgreen: Eto....tip na cbr-u trebao bi promijeniti diskove...Sta je ustedio u svo to vrijeme (pretpostavimo da je promijenio 5-6 pari plocica) ? Sad treba odrijesiti "kesu" i kupiti dvije "mrcine" od 330 mm....Koliko to kosta.... :shock: Puno.......jako puno :x
 
Frane said:
Inin UKA 4 zadovoljava DOT 4 norme tako da nema smisla davati 100kn više za istu stvar.

nije ista stvar, i ima smisla.  (y)
 
bmw m 5 said:
sto se kocionih plocica tice...tu nema dileme...SAMO ORIGINAL....Cisti primjer: Sad imam u garazi na servisu cbr-a 959...2003 godiste sa prijedenih 37.000 km. Znam da vlasnik nije puno vodio brigu o tim stvarima..pa su gore bile plocice tko zna koje....ja sam mu zadnji puta montirao "carbon lorianne"...a skinu sam stare...."sbs"...Diskovi...unisteni.....plavi...neravni...imaju ruba...a i kad kocis...imas osjecaj da rucka kocnice lagano "podrhtava". Moj vtr....godiste 2000...km prijedenih 38.000...uvijek su gore bile nissin original plocice...diskovi bez ruba...potpuno ravni...jednake boje..lagano mat -smede boje...upravo kakvi bi trebali biti...a uzmimo u obzir da je i moj motor tezi od cbr-a.....sigurnih 30-tak kila !  I koci uvijek savrseno....bez ikakvih skripucanja...cviljenja....bilo suho ili kisa....samo lagano šuštanje.... :mrgreen: Eto....tip na cbr-u trebao bi promijeniti diskove...Sta je ustedio u svo to vrijeme (pretpostavimo da je promijenio 5-6 pari plocica) ? Sad treba odrijesiti "kesu" i kupiti dvije "mrcine" od 330 mm....Koliko to kosta.... :shock: Puno.......jako puno :x
potpuno se slažem s tobom kad kažeš da treba koristit isključivo originalne koč.pločice !!!!  zašto?
ZATO ŠTO JE PROIZVOĐAČ USKLADIO MATERIJAL OD KOJEG JE RAĐEN DISK I MATERIJAL KOČ.OBLOGA KOJI ČE RADITI NA TOM DISKU !! Samo u ovoj kombinaciji kočnica u svim uvjetima radi isto i predvidljivo i uvijek su kočnice u odličnoj kondiciji !!  
Samo nekom pukom slučajnošču se može dogodit da sa zamjenskim pločicama dobijemo u nekom segmentu "bolju" kočnicu ali ukupno gledano BEZ ORIGINALA - NEMA MIRNOG I SIGURNOG GUVERNALA !!
 
zvonko situm said:
potpuno se slažem s tobom kad kažeš da treba koristit isključivo originalne koč.pločice !!!!  zašto?
ZATO ŠTO JE PROIZVOĐAČ USKLADIO MATERIJAL OD KOJEG JE RAĐEN DISK I MATERIJAL KOČ.OBLOGA KOJI ČE RADITI NA TOM DISKU !! Samo u ovoj kombinaciji kočnica u svim uvjetima radi isto i predvidljivo i uvijek su kočnice u odličnoj kondiciji !!  
Samo nekom pukom slučajnošču se može dogodit da sa zamjenskim pločicama dobijemo u nekom segmentu "bolju" kočnicu ali ukupno gledano BEZ ORIGINALA - NEMA MIRNOG I SIGURNOG GUVERNALA !!
sile....bas tako...! A i tvoj slogan bi mogao vrlo dobro posluziti za sve bikere prilikom odabira kocionih plocica  (y)
 
Meni je original Brembo al neman di uzet,koristija sam Ferodo i bile su OK,sad me Lucas plasi (cvile i melju) mogle bi nove u smece,dobit ce jos jednu sansu al opstanak na mom motoru im je upitan
 
ja mogu reci da sam vise zadovoljan sa CL nego sa orginalima pogotovo kad se ugriju
sa cl bolje doziram e sad dali su losije po disk to neznam

i da , zadnja CL mi cvili  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
sile....bas tako...! A i tvoj slogan bi mogao vrlo dobro posluziti za sve bikere prilikom odabira kocionih plocica  (y)
To je tako i na automobilskim kočnicama.... ja sam na bmw samo jednom u životu stavio pločice bez ukucanog bmw žiga na poleđini i taj put zamalo poginio jer su se pri prvom dužem žestokom kočenju jednostavno pregrijale i otkazale...na cc dvije glavice ostaneš bez kočnica a volan drhti kao vibraciona bušilica...  :palacdolje:
 
zvonko situm said:
To je tako i na automobilskim kočnicama.... ja sam na bmw samo jednom u životu stavio pločice bez ukucanog bmw žiga na poleđini i taj put zamalo poginio jer su se pri prvom dužem žestokom kočenju jednostavno pregrijale i otkazale...na cc dvije glavice ostaneš bez kočnica a volan drhti kao vibraciona bušilica...  :palacdolje:
stavio ja na svoj bivsi golf gti 16v....neke ferodo racing plocice...prvo zesce kocenje....kad ono neki duboki tupi zvuk....i auto nikako da uspori..nakon toga...pocele su cviliti(sve se pregrijalo....i materijal je izgubio svojstva)...poceo je disk poprimati svijetlu glanc boju(kao skuteri gilera sa onim tajvanskim plocicama koje traju 10000000km...a cvile ko sam vrag  :LOL:).....ORIGINAL...i amen ! 8)
 
Dosad san koristija SBS i Ferodo. SBS san skinija nakon 200km jer san ima osjecaj da cu potrosit disk, preloše su kočile i neki grezi zvuk su imale. Vratija Ferodo - koci ka ludo, disk ka novi, nema grezog zvuka, malo se brže troše ali sigurnost je sigurnost :mrgreen:

Šta se ulja tiće
RBF_600t.jpg
 
Ne znam šta mislite pod tim original, nije da BMW, Suzuki ili Yamaha proizvode pločice.  :misli:
Npr. ja na Civicu imam original Nissin čeljusti i Lucas pločice...  :shock:
 
sa lucasom imam iskustva takva da na pocetku koce dobro jer su mekane smjese ali nakon 3000km vec su otisle u racku i koce  1/3 lošije nego na pocetku a mesa na pretek

Jeftinije su od carbon loreina i zabebo sam se jer je razlika ogromna ali trebale mi hitno a imali ih na lageru dok CL trebao cekati 1 dan

 
Ma i ja sam se zajeba,idem sad napravit gir u nadi da ce stat
 
curicta said:
Ne znam šta mislite pod tim original, nije da BMW, Suzuki ili Yamaha proizvode pločice.  :misli:
Npr. ja na Civicu imam original Nissin čeljusti i Lucas pločice...  :shock:
nissin i japanci sigurno nisu ugradili lukas u svoje koč.sisteme...
 
radi sam godinama u Peugeot servisu (automobili),prva ugradnja na nekim modelima je TEXTAR, ako zamjeniš iste takve TEXTAR u žutoj kutiji auto ne koči kao sa originalnim Peugeotovim TEXTAR :misli:
 
Koliko god automobila imao kombinacija Brembo Ferodo je bila bolja od standardne, trenutno imam kombinaciju Brembo Max i Ferodo DS Performance (zadnjih 3 godine i 30 tak000 km) i nikad nikakvih problema.
Volio bi vidjeti original BMW diskove i plocice, diskovi (99% sam siguran) nose zig Brembo (naime jedna traka vozi diskove u BMW kutiju a druga u Brembo kutiju tako da  8),
Pravilnim kombiniranjem diskova i pocica mozes efekat kocenja drasticno poboljsati za nerijetko manje novca nego da kupujes "original" komponente (iznimka su auti tipa M3,M5,911, 355, 360, i slicno koji vec serijiski imaju pazljivo i dobro koncipirane kocnice)

Plocice i diskovi se prvo trebaju "ukociti" :mrgreen: prilagoditi jadno drugom i razaraditi, a tek potom mozes kociti onak kak treba, Ferodo racing plocice se prvo trebaju  zgrijati na radnu temeraturu i tek onda rade, zato i natpis da nisu za cestovnu upotrebu, umjesto Racing serije bi bilo bolje da si uzeo seriju F4000, koja je prilagodjenija za normalne uvjete voznje (brze se grije, sporije hladi i ima 30% veci inicijalni hvat od Racing serije kad se koci na hladno)
Danas imas seriju DS Performance (sdoduse podatak je od prije 3 godine jer u medjuvremenu nisam trebao dirati kocnice) koja je apsolutno dovoljna za 99% cestovne uporabe.
 
Sid....

ono što brembo radi za prvu ugradnju na bmw automobile je priča za sebe i na tim diskovima je ukucan bmw kataloški broj i žig bmw.... također i TEXTAR i JURID koji rade pločice za prvu ugradnju na bmw dobivaju ukucane bmw oznake.... dakle nikakve pisane markirane oznake nego isključivo ukucani kataloški brojevi bmw-a-bez obzira za koji model bmw-a se rade ....i to je roba koja odlično i konstantno koči a sve kopije su čista prevara koliko god vjerno izgledale.... 

razlika u cijeni između original kočionih komponenti i nekakvih zamjenskih je toliko velika da večina ljudi zbog nje svjesno sebe uvjeri kako razlika u kvaliteti nije proporcionalna razlici u cijeni.....  :palacdolje: