mkt
Guest
Branko-ST said:Prominija sam ulje prosle godine Valvoline sam stavija
E to je bilo prošle godine. Ja redovno promjenim ulje nije neki trošak (30kn) a traje mi za pra izmjena, bilo stražnje ili prednje kočnice.
Branko-ST said:Prominija sam ulje prosle godine Valvoline sam stavija
Frane said:Inin UKA 4 zadovoljava DOT 4 norme tako da nema smisla davati 100kn više za istu stvar.
potpuno se slažem s tobom kad kažeš da treba koristit isključivo originalne koč.pločice !!!! zašto?bmw m 5 said:sto se kocionih plocica tice...tu nema dileme...SAMO ORIGINAL....Cisti primjer: Sad imam u garazi na servisu cbr-a 959...2003 godiste sa prijedenih 37.000 km. Znam da vlasnik nije puno vodio brigu o tim stvarima..pa su gore bile plocice tko zna koje....ja sam mu zadnji puta montirao "carbon lorianne"...a skinu sam stare...."sbs"...Diskovi...unisteni.....plavi...neravni...imaju ruba...a i kad kocis...imas osjecaj da rucka kocnice lagano "podrhtava". Moj vtr....godiste 2000...km prijedenih 38.000...uvijek su gore bile nissin original plocice...diskovi bez ruba...potpuno ravni...jednake boje..lagano mat -smede boje...upravo kakvi bi trebali biti...a uzmimo u obzir da je i moj motor tezi od cbr-a.....sigurnih 30-tak kila ! I koci uvijek savrseno....bez ikakvih skripucanja...cviljenja....bilo suho ili kisa....samo lagano šuštanje.... Eto....tip na cbr-u trebao bi promijeniti diskove...Sta je ustedio u svo to vrijeme (pretpostavimo da je promijenio 5-6 pari plocica) ? Sad treba odrijesiti "kesu" i kupiti dvije "mrcine" od 330 mm....Koliko to kosta.... :shock: Puno.......jako puno :x
sile....bas tako...! A i tvoj slogan bi mogao vrlo dobro posluziti za sve bikere prilikom odabira kocionih plocicazvonko situm said:potpuno se slažem s tobom kad kažeš da treba koristit isključivo originalne koč.pločice !!!! zašto?
ZATO ŠTO JE PROIZVOĐAČ USKLADIO MATERIJAL OD KOJEG JE RAĐEN DISK I MATERIJAL KOČ.OBLOGA KOJI ČE RADITI NA TOM DISKU !! Samo u ovoj kombinaciji kočnica u svim uvjetima radi isto i predvidljivo i uvijek su kočnice u odličnoj kondiciji !!
Samo nekom pukom slučajnošču se može dogodit da sa zamjenskim pločicama dobijemo u nekom segmentu "bolju" kočnicu ali ukupno gledano BEZ ORIGINALA - NEMA MIRNOG I SIGURNOG GUVERNALA !!
To je tako i na automobilskim kočnicama.... ja sam na bmw samo jednom u životu stavio pločice bez ukucanog bmw žiga na poleđini i taj put zamalo poginio jer su se pri prvom dužem žestokom kočenju jednostavno pregrijale i otkazale...na cc dvije glavice ostaneš bez kočnica a volan drhti kao vibraciona bušilica... alacdolje:bmw m 5 said:sile....bas tako...! A i tvoj slogan bi mogao vrlo dobro posluziti za sve bikere prilikom odabira kocionih plocica
stavio ja na svoj bivsi golf gti 16v....neke ferodo racing plocice...prvo zesce kocenje....kad ono neki duboki tupi zvuk....i auto nikako da uspori..nakon toga...pocele su cviliti(sve se pregrijalo....i materijal je izgubio svojstva)...poceo je disk poprimati svijetlu glanc boju(kao skuteri gilera sa onim tajvanskim plocicama koje traju 10000000km...a cvile ko sam vrag ).....ORIGINAL...i amen ! 8)zvonko situm said:To je tako i na automobilskim kočnicama.... ja sam na bmw samo jednom u životu stavio pločice bez ukucanog bmw žiga na poleđini i taj put zamalo poginio jer su se pri prvom dužem žestokom kočenju jednostavno pregrijale i otkazale...na cc dvije glavice ostaneš bez kočnica a volan drhti kao vibraciona bušilica... alacdolje:
nissin i japanci sigurno nisu ugradili lukas u svoje koč.sisteme...curicta said:Ne znam šta mislite pod tim original, nije da BMW, Suzuki ili Yamaha proizvode pločice. :misli:
Npr. ja na Civicu imam original Nissin čeljusti i Lucas pločice... :shock: