Mali savjeti za motoriste

Smije li se ova lulica od kocione posudice zakrenuti na stranu za recimo 44 stupnjeva ili mora biti okomito dole?
 

Attachments

  • IMG_20240305_134507.jpg
    IMG_20240305_134507.jpg
    2.7 MB · Views: 0
smije kako hoćeš....samo nemoj da je napeta previše....
i da ne ide iznad posude naravno.....
 
Aditiv za ciscenje karburatora i ventila...pise tih 300ml na max 70l benzina...meni rezervar 16l i to bi bilo 0.7...e sad, ja bi naravno stavio vise 😆 dal bi 100ml bilo previse na 16l benzina?
 

Attachments

  • 20240305_170837.jpg
    20240305_170837.jpg
    1.8 MB · Views: 0
  • Haha
Reactions: MOONSHIELD
Aditiv za ciscenje karburatora i ventila...pise tih 300ml na max 70l benzina...meni rezervar 16l i to bi bilo 0.7...e sad, ja bi naravno stavio vise 😆 dal bi 100ml bilo previse na 16l benzina?

Jel usisnih ili ispusnih? :mrgreen:
 
Moze i pod 62 ° jedino bitno u cijeloj prici je to da nista ne curi 👍
Kada se otpusti ovaj sarafic na vrhu što ide okomito prema posudi, dal' samo opusti kukicu il' počinje curiti?
 
Aditiv za ciscenje karburatora i ventila...pise tih 300ml na max 70l benzina...meni rezervar 16l i to bi bilo 0.7...e sad, ja bi naravno stavio vise 😆 dal bi 100ml bilo previse na 16l benzina?
Nema potrebe za povećanjem količine u odnosu na onu koja je propisana.Prvo ,povećati ćeš oktansku vrijednost na više od dozvoljene.Drugo ,temperatura izgaranja će biti povišena ,ispušni ventil mogu stradati .Treće ,prije nego uliješ, rasplinjači moraju biti očišćeni i sinkronizirani.A sredstvo će ih samo održavati čistima,eventualno otopiti sitne naslage nečistoća nastalih od samog benzina i rljavština u njemu.👍😎
 
  • Like
Reactions: ODST
Što znači "oktanska vrijednost veća od dozvoljene"? - zar oktanska vrijednost nije indikator "otpornosti" goriva na samozapaljenje pod kompresijom? - i ako je, kako motoru može naštetiti ako koristim gorivo koje ima veću oktansku vrijednost?

 
  • Like
Reactions: Tauren
Što znači "oktanska vrijednost veća od dozvoljene"? - zar oktanska vrijednost nije indikator "otpornosti" goriva na samozapaljenje pod kompresijom? - i ako je, kako motoru može naštetiti ako koristim gorivo koje ima veću oktansku vrijednost?

Kršten ECU koji koristi knock senzor, lambdu/e, senzor(e) u usisu bi u biti samo doveo paljenje i ubrizgavanje u zonu u kojoj su najefikasniji. Ako je motor iole dobro proračunat, nema tu što biti loše, pogotovo ako je i ECU programirao tim relativno inteligentnih inženjera.
Ako se radi o karbu, nema šta biti. Je elektroničko paljenje, ali je ubrizgavanje toliko loše kontrolirano da ECU ima puno veću marginu za određivanje parametara rada motora.

Sama oktanska, "previsoka", vrijednost ne može naštetiti, čak i da su ECU pisali invalidi, jer će samo otići u kontru i smanjiti efikasnost. Ali mislim da motor sa toliko lošim ECU ne bi nitko kupovao jer bi trokirao na 42 različita načina prije nego radi oktanske vrijednosti.

A ovo za pregrijavanje ispušnih ventila isto nema baš smisla. AFR sa karbom ostaje više manje fiksan uvijek (da ne razvlačimo sad markove konake), a nije baš da u taj aditiv stavljaju termit, pa da će temperatura izgaranja biti milijun i tristo stupnjeva :mrgreen:

Previše tih čistača može jedino oštetiti plastike, gumu i AKZ u rezervaru. Ili ako se nalije i ne potroši nego ostavi se da sjedi, onda će svakako pojesti bilo što što nije čelik ili aluminij.

Najbolja metoda čišćenja je rastavljanje i ručno čišćenje, a najbolja metoda prevencije je redovno mijenjanje goriva (tj. trošenje istoga) i redovno razvrtavanje motora da se sve lijepo ugrije i da protok goriva kroz karb (ili ne nužno, bilo kakav sistem) bude povećan.

Redline a day keeps problems away :cool: