Mali savjeti za motoriste

imam jedan problem pa molim za pomoč. kako sam bio na moru pojavila mi se hrđa na granama auspuha. kako bi to mogao riješiti?
 
Od cega su grane? Mislim na povrsinu...
 
Dolaze pravi topli proljetni dani, motori se lagano vade iz garaza i sve brze voze. Zloceste musice se lijepe svuda, pa cak i pokoji vrabac. Sve to ostavlja ruzne fleke na nasoj opremi :(
Kako zblja nigdje nisam mogao naci neki korisni savjet o odrzavanju moto odjece, morao sam opet prioniti probama i pogreskama.

Ako bas ne zivite u Dalmaciji musice ce vas izluditi i to na vasem novom kombinezonu. (malo zezam Boru)

Kako bi ocistili kozni kombinezon nabavio sam si IXS-ov set za ciscenje i odrzavanje.

Prva bočica sadrzi mlijeko koje zbilja dobro cisti sve zlocestoce sa koze i to relativno lako (ako ste probali bilo sta drugo, ovo je super lako). Drugo je krema koja dolazi u tubi i ima malu spuzvicu.
 
Znaci uzmete malu spuzvicu, ja od zene vate za skidanje sminke, pokazale se super i lagano istrljate. Kada ste sve dobro ocistili mozete preci kozu i sa kremom.

Tu naravno dolazi do pravog savjeta :mrgreen: krema, (a i mlijeko za ciscenje, samo manje) vrsi "sjajenje" koze. Od par ljudi sam cuo da ne vole da im sredstva sjaje kozu, hoce da budu onako mat, pa tu treba obratiti malu pozornost.
Takodjer ne mogu a da ne spomenem male prednosti kreme; ako ste svoj kombinezon malkice koristili :? krema super prekriva ostecenja, naravno do jedne razume granice i naredna ciscenja musica su puno laksa.

Misljenje: Set je super, ako ga koristite na nacin, kako sam opisao i od njega toliko ocekujete. Treba ga koristiti odmah nakon voznje, jer ako ostavite bube na kozi, ostati ce vam fleke, pogotovo od onih nekih zutih buba :?

Ocjena:  (y) (y) (y) (y)

Set mozete kupiti kod Sepica za cca 150 kn

Najva savjeta: odrzavanje ispusnih grana (mislim i na krom)
 
svaka vam čast! ima stvarno puno korisnih savjeta (y). imao bi pitanje za vas: kako bi se mogao riješiti gadnih ogrebotina na viziru kacige?
 
CHUPY-22 said:
svaka vam čast! ima stvarno puno korisnih savjeta (y). imao bi pitanje za vas: kako bi se mogao riješiti gadnih ogrebotina na viziru kacige?

Ako kaciga nije neka raritetna, zamijenom vizira, ako je; poliranjem. Znaci vodobrusni od 500 do 2500 i na kraju paste (y)
 
jedno pitanje. Uzeo sam RenCo tekucinu za poliranje . Nesto kao pasta ali mi izgleda dosta blazi. Koliko cesto se moze polirati motor sa takvim tekucinama? jeli se ostecuju povrsine cestim poliranjem?
 
Imam jedan problem. Na blokovima motora mi se s vremenom pojavio onaj tvrdokorni sloj blata koj nejde dolje nikak. Ide jako sporo s benzinom ali i onda ostaju fleke. S čim bi to mogel očistiti?

To je vjerovatno od vožnje po blatu i onda je motor stajal neopran neko vrijeme pa se to jako primilo za blok.


 
hi, hi ima rijesenje, ali treba pricekati, malo ne stignem sve napisati onako kako hocu 8)
 
Sip said:
Ako kaciga nije neka raritetna, zamijenom vizira, ako je; poliranjem. Znaci vodobrusni od 500 do 2500 i na kraju paste (y)
ako več daješ savijet onda mu ga daj kak se spada da nebi taj vizir završio kao i tvoj  :mrgreen: :mrgreen:
 
CHUPY-22 said:
svaka vam čast! ima stvarno puno korisnih savjeta (y). imao bi pitanje za vas: kako bi se mogao riješiti gadnih ogrebotina na viziru kacige?

r1 vtc said:
ako več daješ savijet onda mu ga daj kak se spada da nebi taj vizir završio kao i tvoj  :mrgreen: :mrgreen:

Pardon, nista ne diraj i odnesi to kod R1 vtc (y)
 
yamadado said:
kad kad kad ?:)

Eto u ponedjeljak :? nisam kod kuce danima :? 

Medo nejdi mi kod zene :x
 
Sip said:
Eto u ponedjeljak :? nisam kod kuce danima :? 

Medo nejdi mi kod zene :x
nek ide usisati i paučinu počistiti....  :LOL:
 
Sip said:
Pardon, nista ne diraj i odnesi to kod R1 vtc (y)
nemora nosit k meni nego mu objasni od početka do kraja kako si nebi uništio vizir  :wink:
 
CHUPY-22 said:
ma daj treba mi ozbiljan savjet. vizir nije orginal i zatamljen je.
koliko je ogreban  :misli:
 
fest je izgreban. vozio sam frenda polu pijanog i stalno me je kvrcao u kacigu i to s vizirom tako da ga je dosta izgrebao.
 
Sve češće se susrećemo s tim da se ljudi odlučuju na samostalno servisiranje svojih ljubimaca.... Što zbog financija, što zbog nepovjerenja u majstore...

E sad, ako već idete raditi takve stvari, pokušajte se informirati o nekim sitnicama, pa makar to bile i banalne gluposti tipa mazanja uljem gumice filtera ulja...

Na motoru na kojem se inače uz malo dobre volje može skinuti filter, a da se ne skidalu grane auspuha, to je praktički nemoguće ako se nije namazala gumica uljnogfiltera, pa to onda izgleda ovako...  :?
 
Kako vecinu vas muci odrzavanje ispusnih grana to je mucilo i mene. Kako sam na pocetku rekao bilo je kod mene pokusaj i pogresaka.

Ja bi ispusne grane podjelio u par grupa i svaka grupa zahtjeva drugaciji tretman. Naime imamo grane koje su kao kromirane, niklovane ili tako nekako obradjene (ni sam neznam, ali probati cu nauciti), grane koje su matirane u crno, meni to najslicnije bruniranju i obicne celicne ili titanske grane bez obrade.

Što nas najvise pati; pa pati nas kisa, tj. voda. Koja kasnije pomjesana sa blatom, prasinom ili sama na granama ostavlja ruzan talog i nakupine kamenca.
Posto sam u to uvjeren i moj pristup otklanjanju problema krenuo je u tom pravcu :mrgreen:

Vec prije ste mogli vidjeti djelovanje vate NeverDull, ali zanimalo me je li moze sa jos necim laksim. Slijede pokusaji i pogreske :mrgreen:

Reko ako je to kamenac, mama lijepo kamenac cisti sa cilitom zasto bi tu bilo kakve razlike :mrgreen:

Nakon demontaze dijela grana, slijedi prskanje.