Malo edukacije!

Eladio said:
to su bapske price tebe i mene , a istina se da lako provjeriti..

tako da, nisi me razuvjerio.. i dalje je moj favorit  :mrgreen:

To NISU bapske priče, to su službeni podaci o razvoju.

Nisam te ni imao namjeru razuvjeravati, jer nisam niti jednom rekao "nemoj to kupiti", ni Ti ni Brum. Pričamo o modelu, dajemo saznanja i činjenice, kao što možemo i o svakom drugom modelu, pa tko voli - nek' izvoli! Uvijek bilo i bit će... svaka roba ima svog kupca. Ja ne kažem da je Kymco loš; dapače, smatram ga najboljim dalekoistočnim nejapanskim proizvodom...
 
Sledgehammer said:
Ako misliš da Kymco nije Kinez, već ogromna razlika u moto-svijetu, znači Tajvanac (mada kratica Kymco znači nešto drugo...), onda mi to nije ništa ozbiljno.

KYMCO - Kwang Yang Motor Company  ...  Da nije Englez?  :misli: :mrgreen:
 
Naravno da je!  :LOL: :LOL: :LOL:

Kwang Yang je staro, tradicionalno britansko ime.

Kao što tipični Amer ima ime Mustafa Dengqiao Ping Pong...
 
Sledgehammer said:
To NISU bapske priče, to su službeni podaci o razvoju.

Nisam te ni imao namjeru razuvjeravati, jer nisam niti jednom rekao "nemoj to kupiti", ni Ti ni Brum. Pričamo o modelu, dajemo saznanja i činjenice, kao što možemo i o svakom drugom modelu, pa tko voli - nek' izvoli! Uvijek bilo i bit će... svaka roba ima svog kupca. Ja ne kažem da je Kymco loš; dapače, smatram ga najboljim dalekoistočnim nejapanskim proizvodom...

da, i ferrari je imao nesto sporiji razvoj ove godine , ali evo , cini se da mu ide sada  :mrgreen:

kao sto rekoh, motor je zavrsen, i kao takvoga se treba gledati -razvoj je razvoj, to se moze komentirati i kao da su stvarno htjeli dobro provjerili motor,  a niti tome ne vjerujem  :mrgreen: , mene interesira jedino statistika... tj. koliko je tog modela prodano i koliko ih je od njih imalo problema, i to je to.. a za sada svi ih samo hvale, sto nije za zanemariti, tj. prilicno je bitno  8)

ako bruma interesira takav skuter, po meni je u klasi najbolji izbor na kojeg jos i dobije 2 godine jamstva , a cijena od 41 tisucu za 500 odnosno nekih 34tisuce za 250 model, je cijena vrhunska..dakle skuter ne za odbaciti..

evo citam vec nekoliko testova , sve strani, sve i jedno testiranje ga hvali,

po meni stvarno dobro pogodjen skuter i odmjerene cijene , a ono sto zelim reci je da mi se cini i da pomalo i dokazuje da je kvalitetan, i zato je moj izbor...  :misli: ..ne zelim zvucati kao otrcana reklama jer bi prvi htjeo da izadje neki jos bolji ili jeftiniji model od drugih nama poznatih marki  :mrgreen:

o tehnickim specifikacijama nisam nista rekao, a u principu sam njih i trebao spomenuti, nekako mi se cini da vec je to opjevano jer tu definitivno xciting daje dosta, puno gledajuci cijenu.. i to je to...

e sad, kad bi nam brum se makar za klasu opredijelio ,  jer apriliy sportcity ili recimo kymco bet&win250 u nekim drugim klasama bi mozda bili moj savjet... opet, nekako mi se cini da sam potrefio njegove zelje, s xcitingom  :misli: :mrgreen:
 
Nekako mi je, kod tog Xcitinga, problem u neiskorištavanju snage koja se nudi... on ima, po podacima, sa 41 KS gotovo najveću snagu u klasi, ali međuubrzanja, kao i maksimalna brzina, su ispod konkurencije... (vidi Motoreviju...)

Davno sam pisao (za vrijeme mog prvog Sledge-života...) o tom Xcitingu na http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,10263.0.html , ali od toga eventualno možeš čitati samo prvu stranicu, jer je to, na žalost kao i brdo toga, otišlo u off, pa u svađu i sranje, i onda pod katanac, pa se ograniči na prvu stranicu. Uz napomenu da je to pisano PRIJE izlaska na tržište.

Možda zapaziš i da su neke stvari Kinezi promijenili, da ima razlika od onog gipsa kojeg su par godina vozili po sajmovima...

P.S. Sa testovima, pogotovo vlasničkih "reporta", uvijek je nešto bilo loše... jednostavno, ne mogu se oteti dojmui da im se ne može ponekad vjerovati, jer je vlasnik ipak vrlo subjektivno vezan uz svoj motocikl, kao i da je njegova vožnja moguće ono što neki i ne bi zvali vožnjom... da ne velim da zbog nemogućnosti usporedbe po nekim parametrima takav report i nije drugo osim pomalo besmislen tekst.

Ono kaj vrijedi u tim reportima je izvješće o nekakvim kvarovima i nedostacima, čime se skreće pozornost potencijalnih kupaca i drugih vlasnika na nedostatke i moguće ispitivanje pouzdanosti za vlastite potrebe. Ali onda za to puno bolje služe forumi i grupe.
 
Uhu-hu  :D!
Kuda ode ova rasprava  :misli:?

No dobro, vidim da se sasvim dobro profilira, pa da ju malo dodatno usmjerim

- osobno mi ne smeta da to bude Kymco, a ne Piaggio ili Aprillia. Pošto tako i tako nisam niti jedan vozio, zaključak donosim na osnovu pročitanog i viđenog uživo
- a što se tiče klasa, evo npr. jučer sam kupio magazin Motori br.3 i u njemu između ostalog ima nekoliko (malo šturih) tekstova raznih skutera. I od navedenih Gilera Nexus 350, Gilera Runnere VX 125, Aprilia Atlantic 250, Piagio Vespa LX 125, recimo da ja želim nešto kao Apriliu Atlantic.

Velika, lijepa, komforna, ništa joj ne fali. Malo manje mi se sviđaju:

- cijena - 33 210  kn
- kotači od 13 cola
- samo jedan disk naprijed za motor od 163 kg prazan, odnosno više od 310 kg s dvije osobe

Mislim da još Kymco Xciting 250, te Piaggio X8 200 mogu ući u tu kategoriju, a ostatak ekipe je ili prefiše sportski, ili preskup, ili mi se ne sviđa stil (Scarabeo 250, Runner VWR 200, Nexus 250, Phantom Max 250, Beverly 250, X9 250, Burgman 250, Versity 300).

Za Grand Dink 250, Bet&Win 250 i People 250 ne znam kako izgledaju, moram negdje potražiti neke slike.

Evo jesam li sada malo jasniji.

Samo mi se čini da sam se ovim izborom odrekao 15 i 16 colnih kotača, ako se ne varam, ali zauzvrat dobio dobru zaštitu od vjetra i velike prtljažnike. A cijena ? Sva trojica su oko 33 000 kuna.

Kako su ovi motocikli prošli na našem tržištu u smislu prodaje, servisne podrške...?
 
e pa brum, da ti pomognem, ovdje ti je CIJELI motokatalog s specifikacijama i slikama modela :
http://www.mojskuter.com/index.php?option=com_content&task=section&id=4&Itemid=33

tako da sve mozes pogledati na jednom mjestu (y)

pa cemo nastaviti kad pogledas sta sve ima  :mrgreen:
 
brum said:
- a što se tiče klasa, evo npr. jučer sam kupio magazin Motori br.3 i u njemu između ostalog ima nekoliko (malo šturih) tekstova raznih skutera. I od navedenih Gilera Nexus 350, Gilera Runnere VX 125, Aprilia Atlantic 250, Piagio Vespa LX 125, recimo da ja želim nešto kao Apriliu Atlantic.

Velika, lijepa, komforna, ništa joj ne fali. Malo manje mi se sviđaju:

- cijena - 33 210  kn
- kotači od 13 cola
- samo jedan disk naprijed za motor od 163 kg prazan, odnosno više od 310 kg s dvije osobe

Mislim da još Kymco Xciting 250, te Piaggio X8 200 mogu ući u tu kategoriju, a ostatak ekipe je ili prefiše sportski, ili preskup, ili mi se ne sviđa stil (Scarabeo 250, Runner VWR 200, Nexus 250, Phantom Max 250, Beverly 250, X9 250, Burgman 250, Versity 300).

Od stanovitih ljudi, koji rade stanovite poslove, koje njihov poslodavac knjiži kao "serviser Piaggio/Aprilia/Moto Guzzi" motocikala, doznah i prije kupnje, kao prijateljski savjet, da ne kupujem Atlantic, jer je to model koji se podosta kvari. Istodobno, za Scarabeo je rečeno da je dotjeran kvalitativno do kraja, i da su na servisima samo onda kada se rade servisi propisani servisnom knjižicom. I to mi nije rekao prodavač, nego primarno prijatelj i dobar poznavatelj, a tek onda i uposlenik te firme (tada nakon više od tri godine iskustva sa Scarabeom i Atlanticom na tržištu i servisima)...

Razlika u cijeni skoro da nije ni postojala, oba su imali na lageru, iako sam ja svojeg morao ipak čekati, jer je onaj sa lagera prodan 4 sata prije mojeg dolaska i na njemu je bila cedulja "prodano", i tako sam se odlučio (ustvari, žena se odlučila, meni je Atlantic primarno bio ljepši zbog agresivnijeg i modernijeg izgleda, ali nakon nekih drugih kvalitativnih saznanja i razgovora sa još par ljudi, taj modernizam Atlantica 500 sam brzo zaboravio) za Scarabea. Odluku sam sam sebi pravdao i veličinom kotača, jer sam htio baš velike kotače (i nisam se nikada pokajao niti milimetra...), jer mi se i danas često čina da su na našim "sama jama" prometnicama, prelacima preko tramvajskih tračnica i ostalim ljepotama koje vrebaju na gume i sam motocikl, i te od 16 cola ponekad premale... da se o udobnosti i stabilnosti niti ne govori!

Glede diskova, tu si djelomično u pravu, ali temeljno su proizvođači sigurno dobro proračunali koliko diskova i kakvih treba da bi se "pila" sigurno zaustavila. Više ti brini da li ima ili nema integralnu kočnicu, to je izum vrijedan pažnje...

Možda sam i opet previše zabrijao na svoju stranu shvaćanja (s tim da ne misliš da ti "prodajem" Scarabea, ima još puno dobrih i odličnih, pa i novijih i boljih modela koji bi te mogli zadovoljiti...), ali samo želim da ti dam što više različitih pogleda i detalja o kojima moraš voditi računa. Ima te u gabaritima, voziš se često u paru, uglavnom koristiš dobre ceste, trebaš za poslovne i izletničke namjene, pa čak i pokojeg kraćeg putovanja... baš sve kao i ja, zato mislim da te upućujem na dobre detalje.
 
grand dink 250 ima integralnu kočnicu i košta 25 000kn,a kvalitetom je na nivou taljana,ako ne i bolji,ispod sica je valjda 45l prostora.

slike  http://images.google.hr/images?svnum=10&hl=hr&lr=&q=grand+dink+&btnG=Tra%C5%BEi

www.kymco.hr
 
pak said:
grand dink 250 ima integralnu kočnicu i košta 25 000kn,a kvalitetom je na nivou taljana,ako ne i bolji,ispod sica je valjda 45l prostora.

slike  http://images.google.hr/images?svnum=10&hl=hr&lr=&q=grand+dink+&btnG=Tra%C5%BEi

www.kymco.hr

Koliko ja znam, a znam (vidi što vozim  :mrgreen: ) Grand Dink 250 košta 29.000 i nešto kuna.  Sada sam tu i tamo naletio na neki privremeni ljetni popust pa je koštao 24.900 kn...  Ali po novinama se još uvijek reklamira sa 29.000 kn.
Evo samo da otvorim Motoreviju... Kymco - Grand Dink 250: 29.397,00 kn.
 
Sledgehammer said:
Istodobno, za Scarabeo je rečeno da je dotjeran kvalitativno do kraja, i da su na servisima samo onda kada se rade servisi propisani servisnom knjižicom. I to mi nije rekao prodavač, nego primarno prijatelj i dobar poznavatelj, a tek onda i uposlenik te firme (tada nakon više od tri godine iskustva sa Scarabeom i Atlanticom na tržištu i servisima)...

Pa bilo bi žalosno da se još posječuje servis između servisa pošto su propisani svakih 3000km što napraviš za malo više od mjesec dana ako se voziš.....


Moja preporuka ti je uzeti neki 250i.e. sa qusar piaggio motorom a to je bev,x8,x9,nexus.....za visinu preporuka možda X9 ali pogledaj si i madison mada neznam kakav je.....
Ta mašina je super,dobro ide,malo troši.....izdržljiva!
 
panthera said:
Pa bilo bi žalosno da se još posječuje servis između servisa pošto su propisani svakih 3000km što napraviš za malo više od mjesec dana ako se voziš.....

Kakvih 3.000 km??

Moj servisni interval je 6.000 km, kao i na ostalim Aprilijama. Prošle sezone sa Scarabeom sam napravio cca 8 tisuća, ili malo više, a ove godine marljivo radim da dostignem tu brojku, mada sam već podosta podbacio zbog masu problema koji nemaju veze sa motociklom, ali imaju sa mojim slobodnim vremenom... kako imam podosta zanimacija sa strane, promijenih radno mjesto, a i ove godine sam ušao u kapitalne projekte kupoprodaje stana i građevinskog zemljišta, malo su me obveze udaljile od ceste...

Uglavnom, da ne dramim po offu, ali Madison (kao i sve Malagutije, pogotovo kapacitetnije) ne bih preporučio, zato jer su jako skupi, i - iako atraktivni - podosta se kvare...
 
GuardianAngel said:
Koliko ja znam, a znam (vidi što vozim  :mrgreen: ) Grand Dink 250 košta 29.000 i nešto kuna.  Sada sam tu i tamo naletio na neki privremeni ljetni popust pa je koštao 24.900 kn...  Ali po novinama se još uvijek reklamira sa 29.000 kn.
Evo samo da otvorim Motoreviju... Kymco - Grand Dink 250: 29.397,00 kn.


pa neki dan sam uša u dučan i ženska kaže 25 000kn grand dink 250 i da ih ima dosta,a bet/wina250  nema.
 
Ma sve te cijene novih i rabljenih po tiskovinama niti ne gledam, jer su baš zbog takvih stalnih akcija, popusta, raznih marži i ostalih kurtikarija skoro i neupotrebljive, osim za orijentaciju koliko on može maksimalno koštati...
 
Taj Grand Dink 250 izgleda kao da je iz 85-te neznam kakva je kvaliteta ali ako je kao i izgleda onda je i 20 tkn puno

 
panthera said:
Taj Grand Dink 250 izgleda kao da je iz 85-te neznam kakva je kvaliteta ali ako je kao i izgleda onda je i 20 tkn puno


izgled mu nije jača strana,ali kad sjedneš na njega,stavari se bitno mjenju...udoban veliki sic s naslonom za suvozača,brdo mjesta ispod njega,tako da možeš na placu...a na ravnu podnicu uvališ baksu jamnice....plastika djeluje kvalitetno,zaštita od vjetra je dobra a i vjetrobran je dosta velik,ovaj novi model ima i lijepi plavi digitalni displej,multifunkcionalni....motor provjeren,variomat dobar,a tu je i integralna kočnica..i retrovizori koji se uvlače na struju pritisakom dugmeta,kad se ideš provlačiti među aute.Kola jesu mala ali je ovjes udobno podešen.Kofer mu odozada dobro stoji...što nije baš slučaj s večinom drugih skutera.
Talijani tako nešto nude za 7k kuna više....a i prije če ti ukrasti talijana nego dinka.
 
Sledgehammer said:
Ma sve te cijene novih i rabljenih po tiskovinama niti ne gledam, jer su baš zbog takvih stalnih akcija, popusta, raznih marži i ostalih kurtikarija skoro i neupotrebljive, osim za orijentaciju koliko on može maksimalno koštati...

upravo tako....jedina prava cijena je ona koju ti kaže prodavač....a ove ostale,orjentacione,više zbunjuju nego koriste.
 
nema veze,

treba se raspitivati i o cijenama, novac nije da se baca , treba dobro odmjeriti sto se kupuje i za koliko novaca  :mrgreen:

jer da je , onda bi svi uzeli neku aprili..ups  :mrgreen:

 
No, no... reci!!! Neće Ti jezik otpasti...

Ma i Aprilia ima popuste.... ja sam kupio svoju po zimi, za 42.000 kuna (tada sniženje cca 10.000 kuna od tadašnje pune cijene), da bi u svibnju-lipnju opet skočila na 49.i nekaj sitnog...

Isplati se čekati i pričekati.
 
panthera said:
Taj Grand Dink 250 izgleda kao da je iz 85-te neznam kakva je kvaliteta ali ako je kao i izgleda onda je i 20 tkn puno

Ajd fino preskoči teme o kojim nemaš pojma ;)
Ispast ćeš pametniji

Kvaliteta Grand Dinka 250  (iz prve ruke, a ne ovakva glupa naklapanja) je neupitna (y)
Izgled je možda diskutabilan :mrgreen: , ali dat 8000+ kn više za digića jer je ''lep ko greh'' je za mene bedastoća

Skuter je jako udoban i kvalitetan (meni izgleda kvalitetniji od beverlya kojeg je frend imao kad i ja dinka)
Plastika je kvalitetnija, a servisi jeftiniji
Plus mu je i ogroman bunker, integralna kočnica (odlična stvar) i jako dobar pogonski agregat
Uz ovu akcijsku cijenu od 25000 kn nema konkurencije