Malo o prednjem ovjesu,i prepravak vilica na 600F.Na superbike specs naravno!:)

jolly the roger said:
upravo suprotno
brza kompresija (odnosno povrat) ti sluzi za upijanje manjih neravnina, dok spora kompresija/povrat sluze za vece propadanje amortizera/vilice (nagla kocenja, ubrzanja, doskoci kod offroad voznje itd)

taj ventil brzog protoka se otvori kad je dovoljan pritisak na njega, što znači kod naglog ubrznnja gdje se vilica brzo "rasteže" se otvori dok kod laganog ne jer nije dovoljan pritisak :misli:
ako je rupa/neravnina na cesti onda če imat brzi udar i otvorit če se taj ventil :misli:
ovo za doskoke i off road vožnju kužim(bavio sam se brdskim biciklizmom i imam par prijetelja koji voze downhill i freeride pa znam kako stvari funkcioniraju van ceste)
da sad kad sam opet malo procitao sve, sam shvatio
 
ovo je jako skakljivo podrucje za raspravu  :mrgreen: po meni za sigurnu extremnu voznju ovjes je vrlo bitan i pazite dok se igrate s tim ,najvaznija stvar po meni je da se ne vraca pre brzo i da zadnji amortizer nije pre mekan  (y) a po mogucnosti da se vracaju skupa i prednji i zadnji (y)
 
jolly the roger said:
upravo suprotno
brza kompresija (odnosno povrat) ti sluzi za upijanje manjih neravnina, dok spora kompresija/povrat sluze za vece propadanje amortizera/vilice (nagla kocenja, ubrzanja, doskoci kod offroad voznje itd)

Ako vilica ima preć 10 centimetara u treptaj oka to se sigurno ne bude dogodilo tako da 3 deca ulja prođu kroz rupicu široku 2 mm u isti taj treptaj oka  :mrgreen:
 
aurellie said:
Ako vilica ima preć 10 centimetara u treptaj oka to se sigurno ne bude dogodilo tako da 3 deca ulja prođu kroz rupicu široku 2 mm u isti taj treptaj oka  :mrgreen:

gledaj to ovako jednostavnije je  :mrgreen: ulju je vecina posla da uspori teleskop da se ne vraca pre brzo
 
mv_agusta said:
taj ventil brzog protoka se otvori kad je dovoljan pritisak na njega, što znači kod naglog ubrznnja gdje se vilica brzo "rasteže" se otvori dok kod laganog ne jer nije dovoljan pritisak :misli:
ako je rupa/neravnina na cesti onda če imat brzi udar i otvorit če se taj ventil :misli:
ovo za doskoke i off road vožnju kužim(bavio sam se brdskim biciklizmom i imam par prijetelja koji voze downhill i freeride pa znam kako stvari funkcioniraju van ceste)
da sad kad sam opet malo procitao sve, sam shvatio

(y)

Ovjes na biciklima radi na potpuno istom principu (osim male razlike za shock na biciklima ne bi trebao raditi dok se vozimo po ravnom terenu, jer bi inače trošili velik dio energije na bespotrebno ljuljanje bicikle) i vrlo je važan kod brdskog uspona jer samo bica sa dobrim ovjesom može prenijeti energiju na podlogu (svi znamo koliki je kontakt gume i podloge...)

RC46 škakljivo područje jest, a cilj je bez ikakvog kompromisa: da ide brže, da skreće bolje, da koči jače...  :D

 
RC46 said:
gledaj to ovako jednostavnije je  :mrgreen: ulju je vecina posla da uspori teleskop da se ne vraca pre brzo

Eh da je to tako jednostavno onda bi postojao samo povrat  :mrgreen:

Nažalost sad prodajem motor pa više neće bit avantura, iako sam već nabavio 25mm Suzuki Showa ventile (otvori su uglati i jako pogodni za daljnu obradu) i mislio sam napravit stvar takvom da jedna vilica služi isključivo za povrata druga za kompresiju, kad bih to dvoje razdvojio onda bi bilo puno jednostavnije podesit ovjes jer poredf ostalog više ni ne bi utjecalo podešenje jednog na drugo  :D
 
aurellie said:
Ako vilica ima preć 10 centimetara u treptaj oka to se sigurno ne bude dogodilo tako da 3 deca ulja prođu kroz rupicu široku 2 mm u isti taj treptaj oka  :mrgreen:
kod brze/spore kompresije ne misli se na brzinu propadanja vilice, nego na koliko brzo osovina "titra" u smjeru izduzivanja/skracivanja vilice odnosno amortizera.
tocniji naziv bi bio "high amplitude" za sporu i "low amplitude" za brzu kompresiju, odnosno povrat
 
aurellie said:
Eh da je to tako jednostavno onda bi postojao samo povrat  :mrgreen:

Nažalost sad prodajem motor pa više neće bit avantura, iako sam već nabavio 25mm Suzuki Showa ventile (otvori su uglati i jako pogodni za daljnu obradu) i mislio sam napravit stvar takvom da jedna vilica služi isključivo za povrata druga za kompresiju, kad bih to dvoje razdvojio onda bi bilo puno jednostavnije podesit ovjes jer poredf ostalog više ni ne bi utjecalo podešenje jednog na drugo  :D
kad dodjes u zg budem ti pokazao jedan biciklic, ima da mi platis po jednu pivu za svaki moguci parametar podesavanja ovjesa  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
kod brze/spore kompresije ne misli se na brzinu propadanja vilice, nego na koliko brzo osovina "titra" u smjeru izduzivanja/skracivanja vilice odnosno amortizera.
tocniji naziv bi bio "high amplitude" za sporu i "low amplitude" za brzu kompresiju, odnosno povrat

Brza kompresija i spora kompresija se odnose isključivo na to kroz koji otvor prolazi ulje prilikom kretanja vilice. Ovo drugo ne razumijem što si napisao :mrgreen: A ovjes na biciklima je isti kao i na motorima, podesiv u svim parametrima ukljućujući i toliko spominjanu brzu i sporu kompresiju  :D (naravno zna se o kojim bicama govorimo, ne onim iz getroa  :LOL: )
 
aurellie said:
Brza kompresija i spora kompresija se odnose isključivo na to kroz koji otvor prolazi ulje prilikom kretanja vilice. Ovo drugo ne razumijem što si napisao :mrgreen: A ovjes na biciklima je isti kao i na motorima, podesiv u svim parametrima ukljućujući i toliko spominjanu brzu i sporu kompresiju   :D (naravno zna se o kojim bicama govorimo, ne onim iz getroa  :LOL: )

ovako
ventil brze kompresije je uvijek otvoren, sluzi tome da upije neravnine s ceste npr
kad moras upiti npr propadanje vilice prilikom kocenja, onda se otvori ventil spore kompresije
 
jolly the roger said:
ovako
ventil brze kompresije je uvijek otvoren, sluzi tome da upije neravnine s ceste npr
kad moras upiti npr propadanje vilice prilikom kocenja, onda se otvori ventil spore kompresije

Moram te razočarat  :mrgreen: ventil brze kompresije je itekako zatvoren   (y) I to sa hrpom malih šajbica čija debljina i raspored određuju vrijeme otvaranja i progresivnost protoka. A površina samih otvora je višestruko veća od otvora sporog protoka, a taj otvor je reguliran onim popularnim šarafima koji se mogu okretat vamo-tamo o čemu sam tipkao u početku topica
 
aurellie said:
Moram te razočarat  :mrgreen: ventil brze kompresije je itekako zatvoren   (y) I to sa hrpom malih šajbica čija debljina i raspored određuju vrijeme otvaranja i progresivnost protoka. A površina samih otvora je višestruko veća od otvora sporog protoka, a taj otvor je reguliran onim popularnim šarafima koji se mogu okretat vamo-tamo o čemu sam tipkao u početku topica
onda to nije ventil brze kompresije nego ventil spore kompresije, i ti ga jednostavno krivo zoves :mrgreen:
 
Valjda je tako, onda moj motor ima samo sporu kompresiju i nekakvu još sporiju  :mrgreen: Ali ako ti tako kažeš...  (y)
 
aurellie said:
Valjda je tako, onda moj motor ima samo sporu kompresiju i nekakvu još sporiju  :mrgreen: Ali ako ti tako kažeš...  (y)

ok, da prevedem na tvoj jezik(ostali nek citaju moje, tako govori cijeli svijet :mrgreen: )
"brza" kompresija sluzi za npr naglo kocenje i to, a "spora" za upijanje neravnina
:mrgreen:
 
jolly the roger said:
ovako
ventil brze kompresije je uvijek otvoren, sluzi tome da upije neravnine s ceste npr
kad moras upiti npr propadanje vilice prilikom kocenja, onda se otvori ventil spore kompresije
jolly the roger said:
ok, da prevedem na tvoj jezik(ostali nek citaju moje, tako govori cijeli svijet :mrgreen: )
"brza" kompresija sluzi za npr naglo kocenje i to, a "spora" za upijanje neravnina
:mrgreen:

Prvo veliš da brzi služi za neravnine, sada veliš za nagla kočenja? :misli:
Možeš se malo objasniti ili čitaš iz dvije razlicite knjige?  :mrgreen:
 
Orin said:
Prvo veliš da brzi služi za neravnine, sada veliš za nagla kočenja? :misli:
Možeš se malo objasniti ili čitaš iz dvije razlicite knjige?  :mrgreen:
ovo drugo sto si ti citirao, je napisano za aurelliea, s njegovim nazivima. za vas ostale vrijedi onaj gornji citat :jesus:
 
jolly the roger said:
ovo drugo sto si ti citirao, je napisano za aurelliea, s njegovim nazivima. za vas ostale vrijedi onaj gornji citat :jesus:

skužio  (y)
 
RC46 said:
gledaj to ovako jednostavnije je  :mrgreen: ulju je vecina posla da uspori teleskop da se ne vraca pre brzo

Daj ne pisi nebuloze, ljudi ce stvarno pomisliti da to sto pises i ima veze sa zivotom...  :D
 
Tommee said:
Daj ne pisi nebuloze, ljudi ce stvarno pomisliti da to sto pises i ima veze sa zivotom...  :D
tako načitan, a tako neuk...ne idi protiv hondaša, gori su od jehovinih svjedoka i sektaša(v stromovci) :mrgreen: