joke said:
Hrvatine mislim da si malo preozbiljno priao forumu, kako sa tehničkim podacima koje večinska publika na forumu ne razumije tako i sa tvrdnjama koje podrivaju ozbiljnost jedne firme sa renomeom.
Ne rade tamo Stipe i Mate i ire cilindre turpijom, već rade ljudi kojima je to ljubav i posao, i čisto da znate većina podataka koje dobivaju djele se među firmama koje se bave tuningom, tako da večina proizvoda koje kupujete pod brandom Polini, Malossi, Top performance, Proma, ..... u stvari koriste potpuno istu tehnologiju izrade(isti pogoni).
Ti ovdje optuuje i sudi o kvaliteti proizvoda kojem na kutiji pie; "Samo za natjecateljsku upotrebu" i koji je jedini na tuitu.
Mislim da to sve govori i da bi trebali bit u najmanju ruku zahvalni to vam se ita uopće nudi da moete personificirat svoj skuter.
Ja ne podiem Shacal u nebesa ali sam jako, jako zahvalan to je ponudio svoj proizvod u trenutku kad to nitko nije imao.
Ti budi jak, hvala bogu ima diljem Europe primjere za to, pa registriraj svoju djelatnost i ugrađuj klipove od ZXR-a, a ja ti elim uspjeh u tome.
Da razjasnimo jo terminologiju tuninga;
- kit; cjelokupni sustav za pojačanje agregata
- termo grupa; cilindar, klip, glava
- zupčasti prenos; produeni ili sa smanjenim trenjem
- sistem rasplinjača; usisna grana, rasplinjač, dizne, igle, iberi, filteri
- centralna jedinica; elektronika
- torque driver; "peglač" okretnog momenta, strmija remenica
- variomat; ali strmiji, veći, suhi
- ventili
- opruge ventila
- bregasta
- kvačilo; regulacija tvrdoče
- ispuh; samo za + 460 ccm.
- ulje; postoji i specijalno Malossi ulje primjereno termo grupi
Istina joke citas me ko pricu prisa san ozbiljno, do jaja sta se kaze, ali ne vidin u tome nista lose, dapace, reka san davno i opet cu kome nije jasno bilo sta od onog sta prican nek pita i ako Bog da vrimena (a za to se uvik najde) sve cemo objasnit, nacrtat ako triba!
Zasto san ti ono gori podeblja, zato sta mi nije jasno da li taj kit koji je kako pise za netjecateljsku upotrabu doista samo 1.5 ks jaci od srijskog?
To mi onako zvuci dosta povrsno ako je!
Nadalje, sta se tice moje ideje o klipu od ZXR-a, ja san ubiti taj projekt razvija od samog pocetka do kraja, imam napravljen kompletan elaborat, sa svim specijalama, sve cjene po kojima moggu nac djelove i svo vrime koje mi triba da ga sprovedem u djelo!
Inace radi se o klipu od Z 1000 77.2 mm, ventilima od Z 1000 (ako se dobro sican usis 29 mm ispuh 25mm), vodilicama od istog motora, razracuna sam razvod, projektora bergastu osovinu sa prikladnim kutom preklopa, faz-lanac i vodilice su predvidjeni (triba ga kratit) od YZ250F, natezac lanca, napravljen razvod zupcanika za bregastu sa mogucnosti pomaka, prijenos pumpe povecan za 24 %, predvidjen hladnjak ulja, karburator od FZR-a 1000, auspuh sam vec napravio sa ex-up ventilom, elektronika od Nsr-a 125, pumpa vode na struju bez termostata sa termometrom za isklucivanje i ukljucivanje rada...i tako dalje!
Sad bi me neko pita pa zasto to odajen, pa mugo rec sve detalje, opet ce to malo njih moc sprovest u praksu, svi djelovi i strojna obrada kostali bi me oko 6000 kn, s tim da ce motor sigurno imat koju "djeciju bolest" pa san uzeja u obzir da ce mi tribat jos neki 6000 kn da to kompletiran i uklonim evetualne mane nakon stavljanja u rad!
Evo sad radin svaki dan i sparan za to, dobio sam od jednog zaljubljenika u motore tu u ZG garazu i iza Nove pocimnjem sa tim projektom, ja ocekujem izmedju 30 i 35 ks na radili pa cemo vidit!
Inac postoji cili program prerade prijenosa i ovjesa a o tome cemo jednom drugom prilikom!
Eto bude li bilo srice i volje, mozda kad bi se skupilo par ljudi koji imaju znanje, administrativnu podrsku i nesto novca za pokrenit biznis, mozda bi se stvarno dalo potuc malossi sa jednim hrvatskim proizvodom!