Marušiću, Marušiću...koji prometni stručnjak

jota said:
Ajmo opet u njemačku , za taj slučaj bi tamo tužio šumara s tog područja koji je odgovoran za divljač i šteta bi ti bila sigurno i brzo plaćena ( imam frenda koji se tako sašio u srnu s motorom na njemačkoj magistrali , plaćena šteta za motor i njemu posebno , malo se polomio) .
U Hrvatskoj bi trebao tužiti neznam ili Hrvatske šume ili tko je već odgovoran za divljač na tom području , ako je to bilo na autoputu čisto ko dan Hrvatske Autoceste .
Preporučam dobrog odvjetnika u ZD je za takve stvri Jakov Bačić za preporuku , ne naplaćuje ništa unaprjed već uzima postotok od dobijenog.

Vozilo je službeno, tako da će brigu o tome preuzeti naša pravna služba. (y)
 
tutankamon said:
4-6 tura je cca 12000 do 15000, ajde da zaokružimo na 20000 mjesečno puta 12 mjeseci ispadne 240 000 km puta 13 godina je 3 120 000 km + 500 000=3 620 000 km

ti je sad malo jasnije da je 20 000 000 km naučna fantastika :mrgreen:
A vidi izračun za 40 godina :mrgreen:
Bandit said:
A evo i izračun, da se ljudi ne muče: 20.000.000 (pređenih kilometara) : 40 (godina vozačkog staža)= 500.000 (km godišnje)
500.000 (pređenih kilometara) : 365 (dana u godini) = 1.369,86 (kilometara dnevno)

Impresivno :mrgreen:
Pa čovjek prosto živi i spava u autu :mrgreen:
I sad bi njega trebalo ozbiljno shvatiti :mrgreen:


Otkrili smo najstarijeg viteza Q stola :mrgreen:
 
Bandit said:
A vidi izračun za 40 godina :mrgreen:Pa čovjek prosto živi i spava u autu :mrgreen:
I sad bi njega trebalo ozbiljno shvatiti :mrgreen:


Otkrili smo najstarijeg viteza Q stola :mrgreen:



....ja još uvijek čekam čovca da se ispriča za jednu nulu viška....al on sve više i više tone....čak je i branitelje uvrstio u priču, bježanje murji po Njemačkoj...


Zaslužio je titulu! (y)
 
Tuono 06 said:
....ja još uvijek čekam čovca da se ispriča za jednu nulu viška....al on sve više i više tone....čak je i branitelje uvrstio u priču, bježanje murji po Njemačkoj...


Zaslužio je titulu! (y)

A i ja se čudim ko pura dreku...na svoje oči sam vidio dovoljno da znam da to nebu napravil :mrgreen:
A vidiš i da je brodom putoval. Brod inače piči brže od motora i auta :mrgreen:
 
Bandit said:
A i ja se čudim ko pura dreku...na svoje oči sam vidio dovoljno da znam da to nebu napravil :mrgreen:
A vidiš i da je brodom putoval. Brod inače piči brže od motora i auta :mrgreen:



....nemaš ti pojma....da vidiš kak brod u zavoju legne, tak nemreš s motorom zaleć...a mislim da ima nekaj u tim nautičkim miljama...to ti je nekaj kaj mi ne kužimo....  :misli:
 
Tuono 06 said:
....nemaš ti pojma....da vidiš kak brod u zavoju legne, tak nemreš s motorom zaleć...a mislim da ima nekaj u tim nautičkim miljama...to ti je nekaj kaj mi ne kužimo....  :misli:
Fakat...nisam tak razmišljal...a vjerojatno je u pravu :lolcry:
 
Tuono 06 said:
....ja još uvijek čekam čovca da se ispriča za jednu nulu viška....al on sve više i više tone....čak je i branitelje uvrstio u priču, bježanje murji po Njemačkoj...


Zaslužio je titulu! (y)
Branitelj je dobar dečko kojeg od tada rjetko viđam živi zombi , 0 oduzmite ili dodajte kako vam paše svoje kilometre vrlo dobro poznam , taj put nisam bježao muriji već sam stao i oderalo me ko ovcu , nokoliku puta sam i uspio pobjeći kao i svi pretpostavljam.
Neznam kako u vašim krajevima međutim u Zadarskoj županiji bi stvarno trebalo na neki način poraditi na smanjivanju saobraćajnih s motorima i skuterima .
Da probamo tu izmisliti neki pametan prjedlog i s tim ići prema vlastima jer će nam na kraju stvarno neki Dottore krojiti pravdu a to nam sigurno neće biti simpatično.

Primjer putarine koje su Bikeri uspjeli smanijti.
Ovaj forum čita prilično ljudi nebi bilo loše da MOTORI probaju nešto smisleno organizirati
 
jota said:
*snip*
Baš me zanima tema njegovog doktorata sve mi baca na KAR i kolomast.

"Prilog optimiranja upravljivosti automobila pomoću sustava sa četiri upravljiva kotača 4WS"
 
chus said:
"Prilog optimiranja upravljivosti automobila pomoću sustava sa četiri upravljiva kotača 4WS"
Daj to prevedi, Q ekipa nebu razmela :mrgreen:
 
chus said:
"Prilog optimiranja upravljivosti automobila pomoću sustava sa četiri upravljiva kotača 4WS"




...sad mi je jasno zašto je na prezentaciji Mecedesove E klase prije dosta godina (okan je u igri) rigao kad je vozio po zavojitoj cesti...tad sam prvi put čuo da netko vozi po zavojitoj cesti i pozlije mu, pa riga....ali očito da je tajna u 4WS.... (y)
 
Bandit said:
Daj to prevedi, Q ekipa nebu razmela :mrgreen:
Tuono 06 said:
...sad mi je jasno zašto je na prezentaciji Mecedesove E klase prije dosta godina (okan je u igri) rigao kad je vozio po zavojitoj cesti...tad sam prvi put čuo da netko vozi po zavojitoj cesti i pozlije mu, pa riga....ali očito da je tajna u 4WS.... (y)

diplomski je jos zanimljiviji kaj se tice cestovnog prometa kao takvog: "Projektiranje sustava za gašenje u toploj solnoj kupki"
a magistarski je isto fora: "Optimiranje procesa pri gašenju u toploj solnoj kupki"

:mrgreen:
 
Tuono 06 said:
...sad mi je jasno zašto je na prezentaciji Mecedesove E klase prije dosta godina (okan je u igri) rigao kad je vozio po zavojitoj cesti...tad sam prvi put čuo da netko vozi po zavojitoj cesti i pozlije mu, pa riga....ali očito da je tajna u 4WS.... (y)
A mozda su ga parkirni zeznuli  :mrgreen:
 
Tuono 06 said:
....nemaš ti pojma....da vidiš kak brod u zavoju legne, tak nemreš s motorom zaleć...a mislim da ima nekaj u tim nautičkim miljama...to ti je nekaj kaj mi ne kužimo....  :misli:

potražiću sliku , ako je admin ne izbriše pacifik zima 2 mjesec vozimo soju 25000tona  brod ide 14čvorova na sat 250m dug cca 10m od palube do vodene linije plus nadgrađe zgrada od 4-5 katova na vrhu most , udari val o provu i prođe preko mosta (strava) .
Sjeverna ruta pacifik Vancouver - Japan bježimo ispod Havaja 6 ciklona umjesto 13-14 dana idemo 23-24 dana mjestimično vozimo pun gas a brizina svega 3-4 čvora , spavanje na podu jer te izbaci iz kraveta , suha hrana i 0 kava i cigarete.
Čista uživancija , 10 godina Tankerske plovidbe od čega 7 čiste navigacije ili da vam skeniram i stavim na forum i Madrikulu.

Zadnje putovanje :Ukrcaj u Rjeci , Italija,Casablanca,Nizozemska, Newfaundland, New Orleans , Kuba ,Panama , Novi Zeland,Australia , Japan, Kanada, Los Angeles , Panama , London , Wels , kroz Gibraltar i Suez za Bombaj , i u Bombaju katasrofa 3 mjeseca vanjsko sidrište ostali bez pitke vode , hrane i cigareta tu sam rekao dosta i prestao ploviti , trajanje tog putovanja je bilo 9,5 mjeseci . Nautičke milje izračunajte sami a fotografije vam mogu objaviti samo bi ih bilo malo previše za ovaj forum a i nema veze s motorima.
 
chus said:
diplomski je jos zanimljiviji kaj se tice cestovnog prometa kao takvog: "Projektiranje sustava za gašenje u toploj solnoj kupki"
a magistarski je isto fora: "Optimiranje procesa pri gašenju u toploj solnoj kupki"

:mrgreen:
Znao sam da je KAR u pitanju Marušići su inače iz Zemunika (pored Zadarskog aerodroma ) i bili su poznati kao dobri Kočijaši ( zemuničani ) i uvjek je bio štos u pomazivanju , ovaj je valjda izmislio da KAR vuku 4 konja po dva u svakom smjeru tako da na kraju Kar stoji na mjestu i siguran je za promet , a kad se osovina od KAR-a pregrije treba je hladiti slanom vodom a pošto do mora ima 10-15km uzmeš vodu iz bunara i baciš unutra šaku soli ( po mogućnosti iz Tuzle , nikako morske ) I postaneš DOTTORE u svom selu i Hrvatskim novinama.
Inače u tim krajevima postoji uzrečica ljep-ljepši- Nu Mene , pa to preseliš na pitanje pameti i doktorata i eto.
 
tl1000 said:
pročitavši ovo sve skupa osta sam  :shock:

jota moj savjet ti je da se branis sutnjom  :mrgreen:
Pročitavši i naploveći se po "Bespućima Bermudskog Trokuta"  zapitao sam se gdje je nestao Marušić  :misli:
          Jota gledaj :"Laverda je bolja za opisivanje teme nego Marušići iz Zemunika a Marušića ima skoro u svakom gradiću
          u Hrvatskoj a ti baš nađeš Zemunik koji je prije rata bio poznat po jednoj ustanovi koja je "idealno radila za posebne slučajeve"
          "Fali more drži se kraja nema gladi dok je krumpira i jaja"  :mrgreen:
            Laverda je zakon kao i Marušić pa ti nećeš imati  problema,ne zamaraj se miljama Darko ih skida  (y)
 
jota said:
Probaću opisati moja iskustva iz D :
Autoban no speed limit ( osim ulazi , izlazi i baustele)
Landstrasse ( magistrala ) na otvorenoj cesti u pravilu nema kontrole brzine osim na dinicama gdje je izginulo puno motorista ( neke su zbog toga zabranjene za motore ) ulazi i izlazi u mjesta te sama naselja svi se pridržavaju ograničenja.
U gradovima takođe ograničenja i vrlo se brzo izgubi vozačka .
Dakle juriti se može autoputom i magistralom , ne u naseljenim mjestima .
Pista ima više nego dovoljno i ljudi željni jurnjave idu tamo .

nadoveza bi se na ova tvoja iskustva iz D
na autobanu nema ogranicenja osim na mjestima di je znak za ogranicenje brzine.po mojoj procjeni najmanje 75% duzne njemackih autobana ima ogranicene 100,120 ili 130.
sva magistrale ili ti landstrasse su ogranicene na 100km/h
o radarima i presretacima(auta i motori) da ne pricam.
kultura u prometu 90% vozaca Rova u D nije nista bolja nego u HR
u D su puno bolje ceste po regionalnim cestama i time su brzine puno vece :wink:
...a kazne su manje nego u HR na papiru,samo sta se kod nas mozes "dogovorit" 8)