Marušiću, Marušiću...koji prometni stručnjak

jedimaster

Active member
Evo još jednog prijedloga na oduševljenje svih onih koji smatraju da je mjerenje buke i naplata kazni na to harač  :hehehe:

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/71985/Default.aspx
 
jedimaster said:
Evo još jednog prijedloga na oduševljenje svih onih koji smatraju da je mjerenje buke i naplata kazni na to harač  :hehehe:

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/71985/Default.aspx

Kažu u Slobodnoj "Prometni stručnjak" !  :LOL: :LOL: :LOL:
Na svu sreću da mi nije ništa predavao jer nikada nebi diplomirao !  :LOL:
 
jedimaster said:
Evo još jednog prijedloga na oduševljenje svih onih koji smatraju da je mjerenje buke i naplata kazni na to harač  :hehehe:

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/71985/Default.aspx

Dugo me nije bilo na forumu, ali evo me sada ću odgovoriti na citat prije nago napišem što mislim za članak o izjavi dr. marušića (malo "m" prezimena nije slučajno).

Razpizdio me je jučer ovaj članak u Slobodnoj Dalmaciji navedenog autora za čiju stručnost već duže vremena sam mišljena od 0 bodova, povremeno čitajući članke koji mu se objavljuju i još mu se za takve plaća?.

A to je da navedeni taj koji vjerojatno nezna sam rastaviti i sastaviti četvorotaktni motor automobila novije generacije, a o motorima niti da ne pričam.
Titulira se "znalcem tipa Dr." ...

Ne predlaže strože kriterije za produženje vozačkih dozvola starcima i svima koji nemogu okrenuti glavu lijevo, desno i pogledati mrtvi kut, kažnjavanje kamionđija kojima rasuti teret zemljanih iskopa praši poput zvjezde repatice po prometnicama dok oni voze dvostruko brže od dopuštene brzine pa im uz prljanje ionako lošeg asfalta u slučaju kočenja treba sto godina, a od blata im se ne vide ni štop svijetla ni žmigavci, koliko sam samo puta morao stati sa motorom dok se prašina ne slegne, kažnjavanju cestarskih službi na nivou države koje nam prometnice održavaju za naziv asfaltirani makadami, pa kažnjavanje koje bi policija vršila tako da idiote kojima iz dvorišta teku velike količine vode po magistrali jer idioti peru auto ili dvorište, a voda im istječa sa šamponom u stotinama litara i ugrožava sigurnost prometa na cestama odmah kazni vrtoglavom kaznom... tko tu koga j.. u zdrav mozak??

podvlačeći se određenim institucijama lobira u cilju što većeg davanja osnova za što veće uprihođenje razno raznim nametima svojim člancima, a to sve radi za svoje sitne interese. Sve njegovo pisanje temelji se na nekavoj njegovoj teoriji, a gdje mu praksa??
Neka taj "dr" predloži namete na svoje prihode koji se mogu oporezivati, e to ne piše jer mu nebi bilo ugodno da prikaže koliko je za svoju lobističku rabotu uprihodio kao nagradu sa svoja pisanja, pa tako napunio državni proračun.

Ret... nitko relevantan nije rekao-pojasnio o ciklističkaim razlikama između skutera i motora. Pa to su dva odvojena svijeta, u kojem je ovaj sa skuterima puno i neusporedivo nesigurniji i opasniji pogotovo u ciklističko voznim elementima, ovo pišem na osnovu prakse i stotina tisuća prijeđenih km. na dva kotača...  

Namet na motocikle, kao da nije dovoljno meni tisućama bikera koji plaćaju godišnji porez 1000 kn. plus cestarina na tehničkom, a za kakve ceste asfaltirane makadame!?
Ovo je samo dio revolta izazvanog iritirajućim tekstom koji logički nema nikavog smisla, ali materijalno institucijski da!!!
Koji je on motor u životu vozio pa može ovako pisati?
U prometu aktivno sudjelujem sa motorom od 1988 god.

 
Svašta bih mogao napisati što mislim o ovom prometnom stručnjaku, ali to ne bi bilo lijepo za čitati. :palacdolje:
 
Moje mišljenje je da se ne bi trebalo poskupljivati namete na jače motor već pojeftiniti namete na slabije motor tj. ispod 100 konja, kubikaže od 250 i 500 te definitivno namete na chopere koji plaćaju veće rega a u nesrećama sudjeluju više od 10x manje.


Na taj način će se stimulirati da ljudi voze manje močne motore (namjerno sam rekao manje močne).

Problem je šta kod nas tipa motori od 500 i 250 ccm su totalno cijenom u startu neprihvatljivi pa je lakše uzet R od 600 malo polovan, jedino su troškovi vožnje nešto viši


 
sve mi se manje sviđa taj Marušić i sva sreča kaj mi ništa ne predaje na fax-u. Jednom sam ga zapamtio kad me čudno pogledavao dok sam sjedao na motor ispred fax-a, a sad kad ga prvi put vidim negdje u hodniku na fax-u, baš ću malo popričati s njim o tim njegovim prijedlozima..... :mrgreen:
 
iako imam drugačije mišljenje o gosponu stručnjaku, ne mogu da se ne složim sa tekstom u Slobodnoj

međutim, u ovoj državi se bodovi skupljaju (i lova) na posljedicama, a da se pri tome ne diraju uzroci


činjenica je da je brzina ta zbog koje stradavaju motoristi i pri tome je krivnja u većini slučajeva na njihovoj strani


meni se niti jednom nije desilo da mi izleti auto iz sporedne ulice, a da nisam imao vremena sigurno stati

nisam Batman, ali pri kolko tolko normalnoj brzini možeš predvidjeti tu mogućnost i biti jednim dijelom mozga (i ruke) spreman na to


kad bi motoristi vozili (naročito u gradu) brzinama oko dozvoljenih, 90% nesreća u gradu se ne bi niti desilo



Srki
 
Slažem se sa svime osim sa ovom rečenicom:

"Trebalo bi što prije progresivno povećati davanja na takve dvokotače, jer su ekstremno opasni za nedovoljno iskusne i staložene vozače..."

Zašto bi ja sa hrpom km u turu trebao plaćati veča davanja jer neki klinac nezna voziti RR 1000?

Npr. u V.Britaniji mladi vozači moraju plaćati velika osiguranja jer se smatraju opasnim sudionicima u prometu.

Slažem se da za bježanje policiji treba oduzati i motor i A kategoriju, a dodao bi i da za vožnju bez kacige treba oduzeti i zdravstveno osiguranje.
 
Super Jura said:
Slažem se sa svime osim sa ovom rečenicom:

"Trebalo bi što prije progresivno povećati davanja na takve dvokotače, jer su ekstremno opasni za nedovoljno iskusne i staložene vozače..."

Zašto bi ja sa hrpom km u turu trebao plaćati veča davanja jer neki klinac nezna voziti RR 1000?

Npr. u V.Britaniji mladi vozači moraju plaćati velika osiguranja jer se smatraju opasnim sudionicima u prometu.

Slažem se da za bježanje policiji treba oduzati i motor i A kategoriju, a dodao bi i da za vožnju bez kacige treba oduzeti i zdravstveno osiguranje.


ovo sa davanjima je klasični idiotizam

povezati količinu novaca sa sigurnošću u prometu


Srki
 
Super Jura said:
Na kraju sa svaki problem u državi svede na punjenje proračuna  :(
spoje ugodno s korisnim a ovakvi "strucnjaci" ala Marusic im daju materijal za to,

jbg.
 
dobro mozda mu je poanta ovoga teksta malo glupa (mislim na ova davanja  :mrgreen:) ali ....

i ovo uzmimo sa rezervom zato jer smo svi mi pristrani po ovom pitanju , znaci direktno bi lupilo nas pocket... :mrgreen:

ali ruku na srce covik je u pravu  8)

mada kao sto je napisao i yar1 nije problem samo u zvjerima od 1000ccm i debilima na njima (da nebi neki od vas poceli kakit i sebe ubrajam u ovu skupinu evo danas sam se vozi sa cca 170km/h na zadnjem  :mrgreen:) ali cinjenica je da svakakvi seljoberi sa upitnim iQ i praksom na dva kola danas mogu priustiti relativno jak motor i nakon sto se malo priviknu na ubrzanja i brzine misle da ih imaju pod kontrolom  :shock:
posljedica su naravno krcati portali i novine stradalih ljudi na motorima  :shock:

 
Bullet1275 said:
"dr." marušić je već dosta puta pokaza svoju stručnost :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

citat:
Nužno je što prije promijeniti nelogičnu pravosudnu praksu, u nesrećama u kojima sudjeluju ekstremno brzi motociklisti. Ako iz sporedne ulice skrećete u glavnu, normalno je da u vidnom polju očekujete vozilo normalne ili nešto više brzine. Ako tada, izvan vidnog polja, fijukne kamikaza na dva kotača i udari vas bočno, policija će vas proglasiti krivima jer ste mu oduzeli prednost!

:palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

komad budaletine, šta drugo reć, i ovakvi nam kroje zakone.....
u cemu je problem sa ovim citatom  :misli: :misli:

svakodnevna pojava  :shock:

 
2:Bullet1275

I što je tu pogrešno rekao  :misli: U mom ''selu'' je prošle godine pometeno par metara betonske ograde od strane jednog motoriste, a ograničenje brzine je 50km/h s tim da sraz sa istom sigurno nije bio pri toj brzini. Pretpostavimo da je netko izlazio sa sporedne ceste i ''oduzeo'' mu prednost dok je on išao prema navodima debelooo preko 100 tko bi po tvome bio kriv. Naravno i onaj stari čoravi traktorista kojemu je motor prepolovio traktor je jedini i isključivi krivac jer nije imao reflekse niđa kornjače pa ubacio u rikverc da propusti nekoga tko je u više nego duplom prekoračenju brzine.  :mrgreen:
 
Bullet1275 said:
u tome šta se vozače motora prikazuje ko najveće mangupe i kriminalce, dok se tzv. "prometni stručnjak" uopće ne osvrće na vozače auta koji ne poštuju prednost i sl. :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

ne znam koliko je to vidno polje ako neko ne može primjetit motor, a mora ga čut ako ne vidi, ko ne može primjetit nadolazeće vozilo, jebiga,  nije za vozačku....

čuj, ja imam motor kojem triba cili dan do 100 km/h, u svim rizičnim situacijama su mi izlićali vozači auta i/li oduzimali prednost, je li u tom slučaju snaga motora presudna.
jedini argument mu je prebrza vožnja, ko da je to jedini razog nesreća
nije jedini ali je najcesci  :mrgreen:

e i fino si se osvrnu kako neki ljudi (u biti vecina) u autima ne jebu nas na motorima ni 2% i svi sto vozimo motore to vrlo dobro znamo...
e sad koliko onda trebas bit u k....  sa glavom da ides vozit kroz naseljeno misto 200 km/h  :misli:
i ko je tu veci idiot ovaj sto izleti sa autom ili ovaj na motoru  :misli:

po meni ovaj na motoru  :roll:
 
tl1000 said:
u cemu je problem sa ovim citatom  :misli: :misli:

Nakon 42 dana nepomičnog ležanja u prijateljskom bolničkom okružju došao sam do revolucionarnog zaključka da sve aute treba očistiti sa trase kojom ja prolazim na motoru. I svatko tko mi se nađe na putu je idiot koji ne poštuje prometna pravila, a niti poštuje nas jadne bajkere.
RIŠPEKT :LOL:
 
Pa ako netko ima novaca da plati neke masne naknade za R ne znaci da ima vise u glavi i da ce bit odgovorniji. To je cista eliminacija. Da se svaka kategorija ne placa ponovno ili da bar ima ikakve koristi od ponovnog polaganja mozda bi i vise ljudi imalo vozacke. Ovako dobivas komad papira na kojem na temelju gotovo niceg pise da sad smijes vozit jaci motor. Ovo je balkan i ljude treba "pripitomit" i educirat...ali ovo nije nacin.
 
limit said:
Treba što prije donijeti zakon po kojem vozači koji prijeđu dvostruku brzinu od dopuštene vozilo pretvaraju u sredstvo
za ubijanje te prema njima ne bi trebala vrijediti klasična prometna pravila.
ovo konkurira za jednu od najvecih gluposti ikad izrecenih
 
limit said:
Marušić je legenda! Neman pojma ko je on ali potpisujem sve šta je izjavio, a ovo posebno.

"Treba što prije donijeti zakon po kojem vozači koji prijeđu dvostruku brzinu od dopuštene vozilo pretvaraju u sredstvo
za ubijanje te prema njima ne bi trebala vrijediti klasična prometna pravila. Za takve vozače sankcije trebaju biti još oštrije,
no najvažnije je da ih se učinkovitije hvata i dosljedno kažnjava."


(y)

ima tu i nešto istine jer stvarno pojedini motorist ako ih mogu i tako nazvat ( bikeri nisu sigurno) voze i više od dvostruke dopuštene brzine i time ugrožavaju sebe i druge, a i sami znamo kakve su naše ceste iza okuke odma ide neko raskrižje gdje te vozač automobila nemože vidjeti i vrlo lako može doći do nesreće.
 
O kakav emotivan clanak i pun ideja.

Lici mi na onu metodu "oluju mozga" sto god ti padne napamet to kazes. Naravno ono sto ja zamjecujem, a to je skoro pravilo kod nasih ogranicenih politicara, da niko ne izvede simulaciju do kraja, tj. da predvidi posljedice takvih dobrih ideja :?

Zanimljivo mi kako se niko, ne sjeti da kaze; dajmo mladima staze, moto klubove, piste gdje ce moci juriti koliko hoce, druzenje sa uzorima, garaze za te jake motore, koji bi i stajali na pistama. Dajmo mladima mjesto da se dokazuju, utrkuju, ludaju, razbijaju.

Eee to ne moze pasti ni jednom strucnjaku na pamet :(