MITAS TOURING FORCE

Nino777 said:
I ja se usrećio s novim Zlovenkama, ali dva dana kiše ne daju na cestu. Prva primjedba Mitasu prije vožnje je da prvoj gumi treba 40g a zadnjoj 60g za balans, Dunlopu je trebalo po 10g utega, znači da je malo šlampaviji kalup.

da,  :shock:

zaista :no: i ja sad otišao pogledati, kad ono za razliku od
Dunlop-ica, više utega, (prije bilo samo 2x5g) iako su kod mene SF

:misli: ali dobro; moguće da je to i zbog ventila :mrgreen:

GYI51uA.png

 
Naravno da nije zbog ventila, ali, zasto si stavljao takav? Ja sa ova dva prikljucka nemam nikakvih problema na obicnom ventilu. Ako pumpas na benz. pumpi, onda ti je i ovaj krivo okrenut pa mislim da ipak kod kuce to obavis. Ili je samo sminka u pitanju?
ba2b38b11d8a80cb99b496bfbc924ce4.jpg


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
kad idem na put, ne volim nositi ništa "viška"

prije sam kutne ventile montirao bočno, na stranu suprotno od bočnjaka,
ali kod ove felge, (nije kao kod nekih drugih motora)
rupa za ventil je u sredini krakova i iznad središnjice, pa
pristup je čak i lakši ako si negdje dalje na benzinskoj  (y)
 
prethodna fotka je zadnji, a prednji (zbog diska-manji pristup)
spajaš kompresor odozgo i htio sam da budu okrenuti u smjeru vrtnje


JI50MTr.png


EDIT
...ono za utege, zbog ventila, je naravno bila šala (kao da su lakši, pa fali),
ali na prednjem kotaču je samo 2x5g  :D (y)
 
Feis123 said:
Koliko si na kraju kilometara napravio sa tim gumama

a od ove slike nisam puno ni napravio, možda 500km tako da još uvijek traju. Mislim da će dogurat do 10000km. Za viken ako bog da će bit 500km magistrale pa ću bit pametniji koliko će još durat.
Nove već čekaju u garaži, bile na 10% popusta pa rekao, nek se nađu.
 
Igor28 said:
a od ove slike nisam puno ni napravio, možda 500km tako da još uvijek traju. Mislim da će dogurat do 10000km. Za viken ako bog da će bit 500km magistrale pa ću bit pametniji koliko će još durat.
Nove već čekaju u garaži, bile na 10% popusta pa rekao, nek se nađu.
(y)
 
A iskreno ne znam koja guma ma koliko kostala da ne pusta na bijeloj crti. Angelice su mi super. Jbt bez problema na velikoj kisi 90 po bogenima i mirna guma ko po suhom.
 
ja pratim ovu temu, iako nisam tourer vozač, premda se zaletim
3-4 puta do Dalmacije iz Slavonije, samo da oni koji to zaista jesu
napišu: koliko sredina TF, (a probali su SF) ipak izdura više
km, jer koliko znam, obje gume su jednokomponentne i razlika
je u drugim karakteristikama tih guma ;)

ako bi bilo nekih kvalitetnih informacija, možda iduće ipak
stavim TF, samo zbog sezonskog proljetnog mijenjanja seta,
jednom godišnje  (y)
 
Zadnja guma u širinama 170-180-190 je dvokomponentna, prednje gume i ostale dimenzije guma za stražnji kotač su jednokomponentne. To gledam iz tablice na Mitas site-u:
https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--touring--tires/touring--force
 
(y) tnx

znači  ipak  bi trebala biti izdržljivija u sredini
(bar zadnja)

ove godine, što zbog korone, što zbog drugih stvari, neću vjerojatno napraviti uobičajenu kilometražu, tako da SF bude super izbor,  :D
ali bez obzira na tip gume, iduće možda
probam TF
 
Ja sam se nado da ce se vec potrosit,ali nikako,prvo sam mislio mjenjat sa servisom za sezono ,nista,jos malo ce drugi servis,a ona se neda...
 
jesi proba provozat motor? :mrgreen:

mene sram rec dot guma, a jos su nove... motor stalno garaziran nije ih ni ubilo sunce... sad se mislim da li ih minjat samo radi dot-a (pretpostavljam da ih je prosli vlasnik kupia na nekom jebenom popustu i da su bile na skladistu a ne na motoru)
 
SpoRRi said:
A iskreno ne znam koja guma ma koliko kostala da ne pusta na bijeloj crti. Angelice su mi super. Jbt bez problema na velikoj kisi 90 po bogenima i mirna guma ko po suhom.




Znam ja koja ne pusta po crti....  :LOL:
 
MaRi0_St said:
jesi proba provozat motor? :mrgreen:

mene sram rec dot guma, a jos su nove... motor stalno garaziran nije ih ni ubilo sunce... sad se mislim da li ih minjat samo radi dot-a (pretpostavljam da ih je prosli vlasnik kupia na nekom jebenom popustu i da su bile na skladistu a ne na motoru)
Ja neki dan skinuo DOT06 s motora, bile originalne gume na motoru iz 2006-te u dobrom stanju, motor imao  8600 na satu i crte na gumama kad je kupljen, izgurale do 13500 km.
Još je ostalo na prvoj možda 1mm profila, na zadnjoj nešto više, ostavio gumaru da ekološki zbrine  :mrgreen:. Ali ja nisam neki trkač, vozim rekreativno i ne zanima me jurnjava od zavoja do zavoja, tko ima veće apetite u vožnji motora bi ovo proglasio svetogrđem  :mrgreen:.
 
lesli eldridž said:
ti si isto dugo na angelicama.....
ja stvarno nemam zamjerki na njih..... osim što mi kratko traju.....

javim ti kad stavim mitasice kakva je situacija..... i angelice su mi znale klizat po crtama.... čak i više liti kad je vruće.....
Da,već nekoliko godina vozin ni ja koji set Angela po redu i moran reći da je dobra guma ali bi volija malo prominit pa razmišljan u dva smjera,vratiti se sport segmentu sa M7rr ili probati neku novu ST gumu.Angel zna uteći ali ništa nepredvidljivo....
Bija san se ozbiljno zagrija za Mitas TF dok mi nije frend reka da mu je cili motor pobiga 10-15 cm na zebri (obe gume su pustile).Radi se o zebri koja je priko magistrale i gume su bile na radnoj temperaturi šta mi je nepojmljivo za moderne ST gume :(

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
cadjo said:
Da,već nekoliko godina vozin ni ja koji set Angela po redu i moran reći da je dobra guma ali bi volija malo prominit pa razmišljan u dva smjera,vratiti se sport segmentu sa M7rr ili probati neku novu ST gumu.Angel zna uteći ali ništa nepredvidljivo....
Bija san se ozbiljno zagrija za Mitas TF dok mi nije frend reka da mu je cili motor pobiga 10-15 cm na zebri (obe gume su pustile).Radi se o zebri koja je priko magistrale i gume su bile na radnoj temperaturi šta mi je nepojmljivo za moderne ST gume :(
Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

U ovih svojih cca 8000km na TF nikad mi nije nigdje pobjegla bez razloga, jedan jedini put kad sam po kiši testirao kad će provrtit i naravno na zebri je zadnja provrtila kad sam nabio pun gas.
Što se tiče ostalih guma na kojima sam vozio (BT016, M7RR, sportforce, diablo corsa), po mokrome bi sve pobjegle na bijeloj crti ako bi bio u nagibu, i to sam testirao na istom mjestu (dugi desni zavoj nakon Bakarca).
Kao što vidiš po mojoj slici, po parkingu koji je iscrtan bijelim crtama, možeš se nagnut do ruba prednje gume i neće pustit po suhom, a ako je netko pošpricao 1cm sloja boje po cesti, tu će svaka guma pustit, tako da ne moraš imati straha puštanja po bijelim crtama sa TF ništa više nego sa bilo kojom drugom gumom.
 
Pa zar nema veceg gusta kad pusti malo u zavoju na crti ili na onim zmijicama,mozda se prvi puta prepadnes,ali kad skuzis,nema veceg gusta :D
 
črnomerec said:
Pa zar nema veceg gusta kad pusti malo u zavoju na crti ili na onim zmijicama,mozda se prvi puta prepadnes,ali kad skuzis,nema veceg gusta :D

Ja ih isto ne kužim...
...pješački od Šumbera prema Gračišću ili ona dva u Karojbi...neprocjenjivo :mrgreen:
 
Još se nisam srel s gumom koja ne prenese promjenu podloge na motor, bilo da je riječ o bitumenskoj zakrpi ili crtama ili šahtu u pol zavoja točno na putanji  :mrgreen:
Neke reagiraju nervoznije, neke ne, i tu je uglavnom razlika na relaciji sport guma-turing guma, u korist ove druge.
 
Nisam nikad vozio slickove ali imao sam preko nekoliko setova guma od 2500 kuna i isto su mi pustale kao i Shitasice. Jedina razlika meni osobno izmedu shitas  sportice i touring gume sto je laganija u prebacivanju i lakse pada u bogenu. E i trosi se sportica puno vise.