MITAS TOURING FORCE

ne znam, kakve su TF, ali za SF,
mogu samo ukratko napisati, kako nisam razočaran

edit
2cadjo: tako nekako (y)

Neko je ovdje na temi pisao da je TF zapravo SF sa tvrdjom mjesavinom na sredini, a na bokovima identicna mjesavina kod obje gume. E sad, je li to stvarno istina - ne znam...
 
e, sad si me baš... :mrgreen:

ako je to istina, onda ih sigurno ne bih uzeo,
ne volim više-komponentne gume, jer mislim kako su me jedne, baš zbog te razlike, nakon određenog broja km, skoro koštale života

ili nek' je tvrda ili meka, ili...
ali neka bude cijela ista i tako se ponaša, tj. tako je osjetiš
 
Last edited:
Meni su cestovni Pirelli uvik ostavljali čudan osjećaj. DR2, DR3, ST, GT, na svima isto, nekako distanciran od motora. Vidim da ljudi na njima dobro voze, al meni ne paše. Nemam osjećaja.

Supercorsa odlična, samo je treba navrime skinit (dva puta me na kraju protresla, skoRRo RIP).

Na debeli motor ću probat Touring Force, baš me zanima osjećaj na njima.
Meni se isto recimo Metzeler ponaša puno lipše ali je cijena presudila pri kupnji.Sad mi je zadnja mrtva a Angel ST mi više ne paše tj. nikad mi nije ni bija prvi izbor ali je odličan omjer uloženo/dobiveno
 
Neko je ovdje na temi pisao da je TF zapravo SF sa tvrdjom mjesavinom na sredini, a na bokovima identicna mjesavina kod obje gume. E sad, je li to stvarno istina - ne znam...
Nema to veze jedno s drugim,bar po onom šta mi kolege kažu...
Prije je neko napisa da je TF touring guma i iz opisa ponaša ljudi za koje znam kako voze reka bi da je to točno dok Je SF nešto sasvim drugo...
 
Odgovorno tvrdim da je TF odlicna guma po još boljoj cijeni. Ako netko misli da nemam reference za ovakvu izjavu neka slobodno navrati pa da usporedimo vožnje. Danas stavio drugi set nakon što je prvi otišao u vječna lovišta nakon cca 5000 km. Doduše preko 90% kilometara je zbog korone napravljeno na D8 ali opet....
Angel ST sam na bivšem motoru vozio u 2 seta i oba puta mi guma nije uljevala povjerenje nakon 2/3 potrošnje. Iako najbolja ST guma koju sam osobno probao je bila Continental Road Attack. S njom sam prešao skoro 8000 raznovrsnih km.
 
o majko isusova koliko filozofije, dakle nikad probao ali zna kako se šta ponaša, kako se drži.
ajde probaj pa piši ili jednostavno nemoj, ali onda nemoj pisat o nečemu što nisi probao. Pa ST guma ima koliko oćeš z1...n, roadtec 01, angel ST, GT, GT2, PR1...5 itd itd.
Ajde, idemo napravit jedan test, snimi svoju vožnju da vidimo koji je to tempo, izmjeri tlak prije i na kraju vožnje, temperaturu gume na početku i na kraju vožnje pa da napokon komentiramo nešto pametno, a ne ovo, od kuma frend vozi i kliže.
 
  • Like
Reactions: MGS and cadjo
I SF je top guma ali jednostavno prekratko traje...Navodna mana joj je vožnja po kiši zbog nedostatka silice, iako se u to nisam uvjerio u više navrata, cijena je još bolja ali me jednostavno iritira odlazak vulkanizeru 3 puta godišnje
 
  • Like
Reactions: DADO+ and Igor28
a i senilan sam :mrgreen:

Zadnja guma u širinama 170-180-190 je dvokomponentna, prednje gume i ostale dimenzije guma za stražnji kotač su jednokomponentne. To gledam iz tablice na Mitas site-u:
 
o majko isusova koliko filozofije, dakle nikad probao ali zna kako se šta ponaša, kako se drži.
ajde probaj pa piši ili jednostavno nemoj, ali onda nemoj pisat o nečemu što nisi probao. Pa ST guma ima koliko oćeš z1...n, roadtec 01, angel ST, GT, GT2, PR1...5 itd itd.
Ajde, idemo napravit jedan test, snimi svoju vožnju da vidimo koji je to tempo, izmjeri tlak prije i na kraju vožnje, temperaturu gume na početku i na kraju vožnje pa da napokon komentiramo nešto pametno, a ne ovo, od kuma frend vozi i kliže.
Jbt pišem samo svoja zapažanja na tu temu i zbog toga ne želim probati tu gumu.Zar tome ne služi forum i usporedni testovi,ove dojmove san steka od kolega s kojima se jako dobro znam i virujen ima na rič jer znam kako voze.
Vozim na 2.5/2.9 ST gumu tako da nemam šta puno snimati niti iman s čim,kad budeš u okolici Šibenika javi se pa da vidiš kako ide ST guma 😘
 
U biti sam sa SF bio toliko prezadovoljan da sam čim je izašla TF odlučio je isporobati. Uza sve dušebrižnike sa foruma. Evo danas drugim setom dokazujem da nisam požalio. Čisto za info na motorima sam, ne računajući 50 ccm, vespe i skutere, konstantno od 2002-ge i trenutno na petom "velikom" motoru. Godišnja kilometraža oko 10000 km. + cca 5000 godišnje na skuteru. Vozim cijelu godinu jer me Bog blagoslovio životom u Dalmaciji.
Što bi američki odvjetnici rekli nakon ovog je, aj rest maj kejs....
 
nemoj me krivo shvatit, ali svoja zapažanja na temelju tuđih iskustva mi nekako ne drže vodu, pogotovo ovo, ne želim porobat, to mi je totalno nejasno.
Volim čut iskustvo iz prve ruke i to čim neutralnije, a ne ograničeno tipa od Sinne, samo Pirelli i ništa više.
Natjerat ćete me da popijem pivu, upalim svoju kinesku kameru, izmjerim tlakove i testiram laserski mjerač temperature pa će da komentiramo.
Nisam TT racer, ali nisam ni najsporiji na cesti.
Inače, ja tu istu gumu vozim 2,4/2,6(5), mitas preporuka je 2,5/2,7, ali kad sam probao na 2,7, zagrijana pređe 3,0, a sa mojim ovjesom i našim cestama mi je to nekako neugodno, preko rupa me jaja bole.
 
Jbt pišem samo svoja zapažanja na tu temu i zbog toga ne želim probati tu gumu.Zar tome ne služi forum i usporedni testovi,ove dojmove san steka od kolega s kojima se jako dobro znam i virujen ima na rič jer znam kako voze.
Vozim na 2.5/2.9 ST gumu tako da nemam šta puno snimati niti iman s čim,kad budeš u okolici Šibenika javi se pa da vidiš kako ide ST guma 😘

Ne komentiraj šta nisi probao. Vozio sam Pirelli ST i TF i obje su odlicne ali po mom iskustvu pirelli mi ozkazuje poslušnost nakon 2/4 eksploatacije. Nisam jedino koji to tvrdi.
Zašto, nemam pojma????
 
  • Like
Reactions: cadjo
Ne komentiraj šta nisi probao. Vozio sam Pirelli ST i TF i obje su odlicne ali po mom iskustvu pirelli mi ozkazuje poslušnost nakon 2/4 eksploatacije. Nisam jedino koji to tvrdi.
Zašto, nemam pojma????
Pardon 2/3 i po mom iskustvu otkazuje...bem ti tipkanje na mobu...
 
Ne komentiraj šta nisi probao. Vozio sam Pirelli ST i TF i obje su odlicne ali po mom iskustvu pirelli mi ozkazuje poslušnost nakon 2/4 eksploatacije. Nisam jedino koji to tvrdi.
Zašto, nemam pojma????
Zato i ne želin više Angel ST,ista stvar se dešava da počme otkazivat poslušnost u zadnjoj trećini života.Najbliži san kupnji M7RR seta čisto da se nakon nekoliko godina vratim na Sport segment a i tija bi ih probat,ukoliko to ne napravim ide Angel GT,jbg neman volje probavat nešto u šta san debelo uvjeren da je lošije od gume koja je držala prvo misto svih usporednih testova a sad je razlika u 200 kn 🤪
 
nemoj me krivo shvatit, ali svoja zapažanja na temelju tuđih iskustva mi nekako ne drže vodu, pogotovo ovo, ne želim porobat, to mi je totalno nejasno.
Volim čut iskustvo iz prve ruke i to čim neutralnije, a ne ograničeno tipa od Sinne, samo Pirelli i ništa više.
Natjerat ćete me da popijem pivu, upalim svoju kinesku kameru, izmjerim tlakove i testiram laserski mjerač temperature pa će da komentiramo.
Nisam TT racer, ali nisam ni najsporiji na cesti.
Inače, ja tu istu gumu vozim 2,4/2,6(5), mitas preporuka je 2,5/2,7, ali kad sam probao na 2,7, zagrijana pređe 3,0, a sa mojim ovjesom i našim cestama mi je to nekako neugodno, preko rupa me jaja bole.
Ako kad naletiš slobodno se javi,nisan neki kur... vozač,većinom se vozim normalno (jbg godine čine svoje kao i obitelj) ali iman svoje dionice di volim voziti dobar tempo.Masu se ljudi iznenadilo kad su skužili nakon vožnje da je na motoru prosječan Angel ST 😊
I na kraju kilometri većinom govore kako ko vozi,meni ni jedne ST gume nisu trajale više od 6000 km,sport segment između 4 i 5000 km...
 
I SF je top guma ali jednostavno prekratko traje...Navodna mana joj je vožnja po kiši zbog nedostatka silice, iako se u to nisam uvjerio u više navrata, cijena je još bolja ali me jednostavno iritira odlazak vulkanizeru 3 puta godišnje

(y) i ja sam ih par puta vozio po kiši, (na Ličkoj i Karlobag-Zadar) sasvim normalno, nikave razlike od navikanijih
 
(y) i ja sam ih par puta vozio po kiši, (na Ličkoj i Karlobag-Zadar) sasvim normalno, nikave razlike od navikanijih
Što bi rekao jedan austrijanac lani nakon cca 300 kišnih kilometara kroz Sloveniju,

Pa zašto ste onako usporili kada je počela kiša?
Pa zbog mokre ceste, naivno ćemo mi,
Pa to vam je isti asfalt samo malo tamnije boje..