MITAS TOURING FORCE

nažalost, video kako se skoro zapucavam u auto nemam jer je memorijska za kitu, pa mislim da nije izdržala ni od naplatnih do Delnica, nisam bio dovoljno brz za njen kapacitet, ali to ćemo vidjet kad prebacim svoj video materijal.
 
  • Like
Reactions: DADO+
vi koji vozite na TF, u dim. kad je zadnja višekomponentna;

da li se vidi prelazak između smjesa na zadnjoj, nakon neke kilometraže?

...može i fotka (y)
 
ona moja slika na bivšim stranicama je guma pred kraj svog vijeka, ne, ne vidi se prijelaz ko recimo na PR5 gdje je ružno izražajan
 
  • Like
Reactions: DADO+
Ništa, testirao sam mitas do delnica, stavio dobru memorijsku u mobitel, a krivu u moj kineski gopro, ćemo da vidimo na ča liči snimka, pa od jada išao do Platka, gledao u šumu pa se skoro zapucao u auto, a onda vidim prazan parking, pa malo trenirao kvadricepse.
View attachment 722848
Ča je to ona stara slika, muljatoru grobnicki-istarski :mrgreen:
 
Nisam vozio Mitas i nemam nista protiv nje, ali i dalje ne vjerujem ta tuono moze napravit 10 tk sa bilo kojom "gumom", jedino ako se vrti na štenderu. Ne kazem da sam u pravu samo da ne vjerujem

Ne može!!!
Odnosno možda može ali jedino sa pomoćnim kotačima...
 
  • Like
Reactions: Feis123
vi koji vozite na TF, u dim. kad je zadnja višekomponentna;

da li se vidi prelazak između smjesa na zadnjoj, nakon neke kilometraže?

...može i fotka (y)
Ne vidi se 😎
 

Attachments

  • IMG_20200902_221358.jpg
    IMG_20200902_221358.jpg
    131 KB · Views: 142
  • Like
Reactions: DADO+
Taman sam mislio stavit video testa mitasa, kad vidim netko ga je već stavio, s obzirom da ima sličan motor kao i ja, slično vozimo, evo mali osvrt.
Ako se čudite, zašto video počinje u zavoju, navodno je lika toliko naživcirala SJCAM aplikacija na androidu, pa je zaboravio zakopčati kacigu.

Gledajući video podijelio bi ga na:
0.0-8.0 min - relativno ok asflalt, dosta rupa i zakrpa, tetkasti tempo
8.0-9.35 min - što je nama naša borba dala, "sanirana" dionica mikroasfaltom, meni, a očito i ovome nevozljivo iznad 130, trese koda si na bijeloj cesti
9.35-15.10min - nova dionica, dobar asflat, dugi pregledni zavoji, malo manje tetkasti, ali ipak tetkasti tempo (na 15,10 moram pohvaliti zadnju kočnicu njegove aprilie)
15.10-do kraja- meni draga dionica ceste, iako je više za supermoto nego za velike motore

kaže lik, početni tlak gume 2,4/2,6, na kraju 2,6/2,9, zadnja dionica od 15 do kraja malo i ohladila gumu pošto je samo zavoj na zavoj, točno se vidi katastrofično sporo prebacivanje iz zavoja u zavoj, na stajanju, laserski mjerač kaže zadnja 55 stupnjeva zadnja guma (ne znam koliko je njegov točan, meni moj izmjeri tjelesnu temperaturu od 32 stupnja, dakle klinički sam mrtav, ali za potrebe ovog vrhunskog testa dovoljno dobar)

zaključak:
Klizanje svaki treći zavoj
Znam, i on i ja vozimo kao babe, ali to je neki tempo u kojem se osjećamo sigurni, ne riskiramo previše, ne idemo iznad svojih mogućnosti, ako netko vozi kao nas dva ili sporije, taj nikad neće doživjet proklizavanja kao ni ovaj na videu. Jedino mjesto gdje bi mogli pregrijati ovu gume, ako vozite kao ovaj je dionica Senj-Karlobag. Ove godine na odlasku na godišnji, natovaren i u dvoje, vanjska temperatura 30+ doživio da mi je u Karlobagu bilo neugodno držat ruku na gumi duže od par sekundi, ali fala bogu, onaj koji vozi samo tu dionicu i slične, ne vidim zašto bi uopće montirao ST gumu (meni ni tada nije klizala nigdje).

Potrošnja:
Ako vozite kao ovaj na snimci cca 30% svog vremena, cca 40% vremena vozite u dvoje i ostalih 30% predstavlja odlazak na posao, neki tempo vožnje između ovog i u dvoje, guma će vam trajati na ovom motoru 8-9000km (legalna granica na 8000, ali škrti bajker može nagurati i do 9000 sigurno). Pogotovo, ako se ne vozite samo po magistrali gore dole, nego vam je gušt svako toliko otići nekom cestom kojom se nikad niste vozili, posjetit neko mjesto u kojem nikad niste bili, guma će toliko trajati, ako ne traje, a vi ovako vozite, ja sam spreman pojest šlapu i sam sebi kurac popušiti.
Ako se želite hvalit pred ekipom kako brzo izgorite gumu jer ste cestovni MM, ja bi vam preporučio gumu BT016 PRO, meni osobno odlična guma za tu cijenu ili neku drugu sportsku gumu starije generacije, montirajte ju, vozite se gore dole po magistrali i garantiram da ćete ju potrošit za plafon 3500-4000km, biti ćete ponosni na sebe, u društvu dobit +1 respect.

Sve u svemu, za jednu gumu koja je, ne jednu, nego pet klasa ispod jedne angel GT, navodno 8 klasa ispod GT2, mislim da je i dalje sasvim solidna.
Za kraj, sad bez zajebancije, svatko od nas nešto favorizira, nešto mu se sviđa više, nešto manje, prema tome stvara završnu ocjenu, ja osobno na svim gumama kojima sam vozio sam bio više manje zadovoljan i na svima bih ponovno vozio. Osobno, mislim da za većinu cestovnih vozača, ova guma pruža i više nego dovoljno. Za sigurnost u vožnji je bitno i da vjeruješ u motor i u gumu, ako ćeš u vožnji samo vozit, a ne razmišljati o tome da li će guma kliznuti samo zato jer na njoj piše Pirelli, Dunlop ili nešto treće, onda kupi to i više ćeš guštati u vožnji, ali zbog subjektivne vjere, a ne objektivnih razloga.

dasvidaniya

 
Taman sam mislio stavit video testa mitasa, kad vidim netko ga je već stavio, s obzirom da ima sličan motor kao i ja, slično vozimo, evo mali osvrt.
Ako se čudite, zašto video počinje u zavoju, navodno je lika toliko naživcirala SJCAM aplikacija na androidu, pa je zaboravio zakopčati kacigu.

Gledajući video podijelio bi ga na:
0.0-8.0 min - relativno ok asflalt, dosta rupa i zakrpa, tetkasti tempo
8.0-9.35 min - što je nama naša borba dala, "sanirana" dionica mikroasfaltom, meni, a očito i ovome nevozljivo iznad 130, trese koda si na bijeloj cesti
9.35-15.10min - nova dionica, dobar asflat, dugi pregledni zavoji, malo manje tetkasti, ali ipak tetkasti tempo (na 15,10 moram pohvaliti zadnju kočnicu njegove aprilie)
15.10-do kraja- meni draga dionica ceste, iako je više za supermoto nego za velike motore

kaže lik, početni tlak gume 2,4/2,6, na kraju 2,6/2,9, zadnja dionica od 15 do kraja malo i ohladila gumu pošto je samo zavoj na zavoj, točno se vidi katastrofično sporo prebacivanje iz zavoja u zavoj, na stajanju, laserski mjerač kaže zadnja 55 stupnjeva zadnja guma (ne znam koliko je njegov točan, meni moj izmjeri tjelesnu temperaturu od 32 stupnja, dakle klinički sam mrtav, ali za potrebe ovog vrhunskog testa dovoljno dobar)

zaključak:
Klizanje svaki treći zavoj
Znam, i on i ja vozimo kao babe, ali to je neki tempo u kojem se osjećamo sigurni, ne riskiramo previše, ne idemo iznad svojih mogućnosti, ako netko vozi kao nas dva ili sporije, taj nikad neće doživjet proklizavanja kao ni ovaj na videu. Jedino mjesto gdje bi mogli pregrijati ovu gume, ako vozite kao ovaj je dionica Senj-Karlobag. Ove godine na odlasku na godišnji, natovaren i u dvoje, vanjska temperatura 30+ doživio da mi je u Karlobagu bilo neugodno držat ruku na gumi duže od par sekundi, ali fala bogu, onaj koji vozi samo tu dionicu i slične, ne vidim zašto bi uopće montirao ST gumu (meni ni tada nije klizala nigdje).

Potrošnja:
Ako vozite kao ovaj na snimci cca 30% svog vremena, cca 40% vremena vozite u dvoje i ostalih 30% predstavlja odlazak na posao, neki tempo vožnje između ovog i u dvoje, guma će vam trajati na ovom motoru 8-9000km (legalna granica na 8000, ali škrti bajker može nagurati i do 9000 sigurno). Pogotovo, ako se ne vozite samo po magistrali gore dole, nego vam je gušt svako toliko otići nekom cestom kojom se nikad niste vozili, posjetit neko mjesto u kojem nikad niste bili, guma će toliko trajati, ako ne traje, a vi ovako vozite, ja sam spreman pojest šlapu i sam sebi kurac popušiti.
Ako se želite hvalit pred ekipom kako brzo izgorite gumu jer ste cestovni MM, ja bi vam preporučio gumu BT016 PRO, meni osobno odlična guma za tu cijenu ili neku drugu sportsku gumu starije generacije, montirajte ju, vozite se gore dole po magistrali i garantiram da ćete ju potrošit za plafon 3500-4000km, biti ćete ponosni na sebe, u društvu dobit +1 respect.

Sve u svemu, za jednu gumu koja je, ne jednu, nego pet klasa ispod jedne angel GT, navodno 8 klasa ispod GT2, mislim da je i dalje sasvim solidna.
Za kraj, sad bez zajebancije, svatko od nas nešto favorizira, nešto mu se sviđa više, nešto manje, prema tome stvara završnu ocjenu, ja osobno na svim gumama kojima sam vozio sam bio više manje zadovoljan i na svima bih ponovno vozio. Osobno, mislim da za većinu cestovnih vozača, ova guma pruža i više nego dovoljno. Za sigurnost u vožnji je bitno i da vjeruješ u motor i u gumu, ako ćeš u vožnji samo vozit, a ne razmišljati o tome da li će guma kliznuti samo zato jer na njoj piše Pirelli, Dunlop ili nešto treće, onda kupi to i više ćeš guštati u vožnji, ali zbog subjektivne vjere, a ne objektivnih razloga.

dasvidaniya

Necu nis pisat, strah me jos kog minusa :mrgreen:
 
Taman sam mislio stavit video testa mitasa, kad vidim netko ga je već stavio, s obzirom da ima sličan motor kao i ja, slično vozimo, evo mali osvrt.
Ako se čudite, zašto video počinje u zavoju, navodno je lika toliko naživcirala SJCAM aplikacija na androidu, pa je zaboravio zakopčati kacigu.

Gledajući video podijelio bi ga na:
0.0-8.0 min - relativno ok asflalt, dosta rupa i zakrpa, tetkasti tempo
8.0-9.35 min - što je nama naša borba dala, "sanirana" dionica mikroasfaltom, meni, a očito i ovome nevozljivo iznad 130, trese koda si na bijeloj cesti
9.35-15.10min - nova dionica, dobar asflat, dugi pregledni zavoji, malo manje tetkasti, ali ipak tetkasti tempo (na 15,10 moram pohvaliti zadnju kočnicu njegove aprilie)
15.10-do kraja- meni draga dionica ceste, iako je više za supermoto nego za velike motore

kaže lik, početni tlak gume 2,4/2,6, na kraju 2,6/2,9, zadnja dionica od 15 do kraja malo i ohladila gumu pošto je samo zavoj na zavoj, točno se vidi katastrofično sporo prebacivanje iz zavoja u zavoj, na stajanju, laserski mjerač kaže zadnja 55 stupnjeva zadnja guma (ne znam koliko je njegov točan, meni moj izmjeri tjelesnu temperaturu od 32 stupnja, dakle klinički sam mrtav, ali za potrebe ovog vrhunskog testa dovoljno dobar)

zaključak:
Klizanje svaki treći zavoj
Znam, i on i ja vozimo kao babe, ali to je neki tempo u kojem se osjećamo sigurni, ne riskiramo previše, ne idemo iznad svojih mogućnosti, ako netko vozi kao nas dva ili sporije, taj nikad neće doživjet proklizavanja kao ni ovaj na videu. Jedino mjesto gdje bi mogli pregrijati ovu gume, ako vozite kao ovaj je dionica Senj-Karlobag. Ove godine na odlasku na godišnji, natovaren i u dvoje, vanjska temperatura 30+ doživio da mi je u Karlobagu bilo neugodno držat ruku na gumi duže od par sekundi, ali fala bogu, onaj koji vozi samo tu dionicu i slične, ne vidim zašto bi uopće montirao ST gumu (meni ni tada nije klizala nigdje).

Potrošnja:
Ako vozite kao ovaj na snimci cca 30% svog vremena, cca 40% vremena vozite u dvoje i ostalih 30% predstavlja odlazak na posao, neki tempo vožnje između ovog i u dvoje, guma će vam trajati na ovom motoru 8-9000km (legalna granica na 8000, ali škrti bajker može nagurati i do 9000 sigurno). Pogotovo, ako se ne vozite samo po magistrali gore dole, nego vam je gušt svako toliko otići nekom cestom kojom se nikad niste vozili, posjetit neko mjesto u kojem nikad niste bili, guma će toliko trajati, ako ne traje, a vi ovako vozite, ja sam spreman pojest šlapu i sam sebi kurac popušiti.
Ako se želite hvalit pred ekipom kako brzo izgorite gumu jer ste cestovni MM, ja bi vam preporučio gumu BT016 PRO, meni osobno odlična guma za tu cijenu ili neku drugu sportsku gumu starije generacije, montirajte ju, vozite se gore dole po magistrali i garantiram da ćete ju potrošit za plafon 3500-4000km, biti ćete ponosni na sebe, u društvu dobit +1 respect.

Sve u svemu, za jednu gumu koja je, ne jednu, nego pet klasa ispod jedne angel GT, navodno 8 klasa ispod GT2, mislim da je i dalje sasvim solidna.
Za kraj, sad bez zajebancije, svatko od nas nešto favorizira, nešto mu se sviđa više, nešto manje, prema tome stvara završnu ocjenu, ja osobno na svim gumama kojima sam vozio sam bio više manje zadovoljan i na svima bih ponovno vozio. Osobno, mislim da za većinu cestovnih vozača, ova guma pruža i više nego dovoljno. Za sigurnost u vožnji je bitno i da vjeruješ u motor i u gumu, ako ćeš u vožnji samo vozit, a ne razmišljati o tome da li će guma kliznuti samo zato jer na njoj piše Pirelli, Dunlop ili nešto treće, onda kupi to i više ćeš guštati u vožnji, ali zbog subjektivne vjere, a ne objektivnih razloga.

dasvidaniya

Opomeni kolegu da je ovo TF tema, i da smo pokle takove maestralne vožnje očekivali fotku gume kao dokaz, ili je pelja na kakoven narezanen grobničken slicku 🤔 😜
 
Na gumama iz teme odvožene za vikend relacije petak Ši- Zg, stara cesta osim dionice Ka-Zg, u subotu Zg- Samobor- Plešivica- Ka- Ri- Buzet- Umag 100% auto put free đir, u nedjelju Umag- Pula- Plominka- Ri- Senj- Karlobag- Ši, auto put na dionici Maslnica čvor Pirovac zbog bježanja mraku. Hoću reći da nema kombinacije zavoja, brzih, sporih, dugih, kratkih, loš asfalt, idealan asfalt i sl. koje nije bilo. Uvjeti idealni, temp od 25-29 C, gume uglavnom ugrijane da te mjere da držanje dlana prestane biti ugodno nakon cca 15 sekundi. Nikakvo proklizavanje nisam primjetio, na bijelim crtama i bitumenskim ispunama ionako posebno povedem računa te nakon svega želim reći da mi stvarno nije jasno o kakvom sporom prebacivanju motora se priča jer je motor na ovim gumama vozan i lagan za prebacivanje kao pony expres. Čisto za napomenu dionicu Senj- KArlobag sam vozio ispod 40 min sa ponešto prometa i koliko toliko pazeći kroz naseljene dijelove. Dimenzije su 120/190, ne znam da li se kod dimenzija 120/180 nešto time gubi ili dobija.
U pitanju je xr 1000 sa ponešto prtljage za vikend i malo robusnijim šoferom.
U video analize se ne bih upuštao ali za gumu i dalje tvrdim da nema apsolutno nikakvih izraženih mana i sigurno nudi odličan omjer uloženo dobijeno.
Video analitičarima bi samo poručio, probaj pa sudi.
 
Na gumama iz teme odvožene za vikend relacije petak Ši- Zg, stara cesta osim dionice Ka-Zg, u subotu Zg- Samobor- Plešivica- Ka- Ri- Buzet- Umag 100% auto put free đir, u nedjelju Umag- Pula- Plominka- Ri- Senj- Karlobag- Ši, auto put na dionici Maslnica čvor Pirovac zbog bježanja mraku. Hoću reći da nema kombinacije zavoja, brzih, sporih, dugih, kratkih, loš asfalt, idealan asfalt i sl. koje nije bilo. Uvjeti idealni, temp od 25-29 C, gume uglavnom ugrijane da te mjere da držanje dlana prestane biti ugodno nakon cca 15 sekundi. Nikakvo proklizavanje nisam primjetio, na bijelim crtama i bitumenskim ispunama ionako posebno povedem računa te nakon svega želim reći da mi stvarno nije jasno o kakvom sporom prebacivanju motora se priča jer je motor na ovim gumama vozan i lagan za prebacivanje kao pony expres. Čisto za napomenu dionicu Senj- KArlobag sam vozio ispod 40 min sa ponešto prometa i koliko toliko pazeći kroz naseljene dijelove. Dimenzije su 120/190, ne znam da li se kod dimenzija 120/180 nešto time gubi ili dobija.
U pitanju je xr 1000 sa ponešto prtljage za vikend i malo robusnijim šoferom.
U video analize se ne bih upuštao ali za gumu i dalje tvrdim da nema apsolutno nikakvih izraženih mana i sigurno nudi odličan omjer uloženo dobijeno.
Video analitičarima bi samo poručio, probaj pa sudi.
Jesi probao jos koju gumu? Onako usput pitam zbog usporedbe s drugim modelima turistickih guma
 
Jesi probao jos koju gumu? Onako usput pitam zbog usporedbe s drugim modelima turistickih guma

Na ovom motoru samo Bridgestone T30 sa kojima sam motor kupio. Guma je bila stara 3 g i imala cca 2000 km. Dakle e to je pojam sporog i teškog prebacivanja motora. Osim toga klizala je na dionicama na kojima po meni nije smjela pa sam je promijenio iako je imala jo oho ho šare jer sudeći po netaknutim krajevima prvi vlasnik je bio pretili penzioner njemačke proizvodnje.
Čim usporediš profil te dvije gume vidljiva je prednost u korist TF- a.
Na prošlom motoru od turing guma probao Continental Road attack 2 i 3, obje top gume sa kojima sam prešao solidne kilometraže, gume meni bez zamjerke, Pirelli ST, dobra guma prve 2/3 eksploatacije. Nakon toga kliže po Grobniku. Zašto, nemam pojma ali to mi je reklo još par ljudi...mislim da je to to što sam vozio od touring guma...ostalo samo sport
 
Na ovom motoru samo Bridgestone T30 sa kojima sam motor kupio. Guma je bila stara 3 g i imala cca 2000 km. Dakle e to je pojam sporog i teškog prebacivanja motora. Osim toga klizala je na dionicama na kojima po meni nije smjela pa sam je promijenio iako je imala jo oho ho šare jer sudeći po netaknutim krajevima prvi vlasnik je bio pretili penzioner njemačke proizvodnje.
Čim usporediš profil te dvije gume vidljiva je prednost u korist TF- a.
Na prošlom motoru od turing guma probao Continental Road attack 2 i 3, obje top gume sa kojima sam prešao solidne kilometraže, gume meni bez zamjerke, Pirelli ST, dobra guma prve 2/3 eksploatacije. Nakon toga kliže po Grobniku. Zašto, nemam pojma ali to mi je reklo još par ljudi...mislim da je to to što sam vozio od touring guma...ostalo samo sport
Detaljno 👍