MITAS TOURING FORCE

Jučer montirana nova zadnja, ali ovaj put 190/55 umjesto 180/55 i za sad mi se više sviđa kako se vozi motor.
Evo i slika raspale gume iznutra. S obzirom da ima po boku ostećenje u dužini 15cm kad se malo bolje pogleda, (ja nisam ni skužio na prvu dok mi nije ukazano, danas kad se zagledao vidio da je i duže oštećenje) nemoguće je znat jel tvornička greška ili ju oštetilo na montiranju (prošlo 1100km od montiranja). S obzirom da sam nisam stručnjak po pitanju guma, a dobio sam od stručnjaka pojašnjenje, nema smisla slat tvornici gumu. Meni osobno više naginje na tvorničku grešku jer mi je teško u potpunosti razumijet da je bočno oštećenje moglo tako uzrokovat raspad gume i da je moglo nastat pri montaži (koda je skalperom povučeno 15-20cm po rubu)
20230627_190216_2.jpg

20230627_184322_2.jpg
20230627_184152.jpg
20230626_174212.jpg
20230626_172729.jpg
 
  • Like
Reactions: Dene
Koja je fora da jednima gume izdrze 14-15000 a drugima ista guma 4-5000? Zar ovi drugi stvarno toliko agresivno voze kao da su na Grobniku?
Inace, ja sam negdje izmedju, ali ne cekam da krenu zice vani nego mijenjam gumu cim dodje blizu markera. Da jesam, nagurao bih i ja do 15.
 
Koja je fora da jednima gume izdrze 14-15000 a drugima ista guma 4-5000? Zar ovi drugi stvarno toliko agresivno voze kao da su na Grobniku?
Inace, ja sam negdje izmedju, ali ne cekam da krenu zice vani nego mijenjam gumu cim dodje blizu markera. Da jesam, nagurao bih i ja do 15.
Nije isto 600ccm i 1200..tezina motora..i vozaca naravno..3.kofera ili prazan..koliko gasa odvrces na ubrzanju..koliko autoceste i ko sto rece neki voze do kraja neki mijenjaju ranije
 
Koja je fora da jednima gume izdrze 14-15000 a drugima ista guma 4-5000? Zar ovi drugi stvarno toliko agresivno voze kao da su na Grobniku?
Inace, ja sam negdje izmedju, ali ne cekam da krenu zice vani nego mijenjam gumu cim dodje blizu markera. Da jesam, nagurao bih i ja do 15.
Tezina motora, podesenje/nepodesenje ovjesa, tlak u gumama, stil voznje, voznja sa suvozacom/bez, kvaliteta asfalta...
 
Versys 1000, u njemu 250 kila i u meni jos 120. Tlak u gumama preporuceni, 2,5-2,9. Ne vozim ni ekstremno ni penzionerski. 80% vremena vozim sam, zena sjedne tu i tamo. Njemacki asfalt :mrgreen:
Kad sam ga kupio, gume su bile na pola. Do sada presao 4500 sa njim i imam jos barem 2000 do granicnika.
Frend ima istog, 80% vremena ima suvozacicu na motoru a on isto je negdje na 120 kila, ona mozda 60. Vozi agresivnije od mene i opet mu Metzeler Roadtec 01 straznja redovno oko 12000 izdrzi do granicnika. Prednja 2x toliko, tj. mijenja jednu prednju na dvije straznje.
 
kao da su na Grobniku?
nisam kriv što stvarno živim na Grobniku :mrgreen:
najviše utječe kvaliteta asfalta, pa onda stil vožnje. Nisam neki totalni luđak ali volim si dat oduška na otvorenoj cesti. Magistrala (D8) pojede najviše gume, da se samo vozim po njoj trajale bi i manje. Ceste u PGZ su generalno dobar asfalt, puno bolji nego kontinentalna hr, pa vjerojatno zato meni gume traju puno manje nego recimo 3alfa3, a opet više nego nekome ko živi na D8, a vjerujem da svi slično vozimo.
 
  • Like
Reactions: MGS and WraGG
Ali opet da to sve utjece toliko da guma upola krace traje?

Itekako, ima i drasticnijih razlika.
Da sam blizu D8, sigurno 3x krace bi mi gume trajale nego ZG i okolica (HR Zagorje vecinom) gdje napravim vecinu km. S tim da bi na D8 bocni dijelovi gume bili isto (mzoda cak i vise od sredine) troseni, a ne jedva malo kao tu gdje najcesce vozim (iako nemam chicken stripsa, al to zbog par zavoja koji to dopustaju, ne zato jer su takve ceste opcenito gdje vozim).
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ali opet da to sve utjece toliko da guma upola krace traje?
Ja sam vozio grobnik i nakon doslovce dva stinta prednja je po bokovima bila toliko izguljena da joj je mozda jos jedan stint ostao za odvozit (tlak bio ok, nove gp racer).
Drumski razbojnici da vide sliku bi rekli auu pajdo cepas ga ko Chris Walker!
A u sustini je ovjes bio totalno off. Slavic postelao, guma se dovela u red, spustilo se vrijeme drasticno..
A dje je jos krivi tlak? Ovo je extreman primjer al na cesti je isto ili slicno, vozi na preniskom tlaku, na ovjesu koji je off i potrosnja ce se na kraju povecati drasticno i opet ce drumski razbojnici da te hvale...
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ovo dakle znaci da mi je sa ovjesom i tlakom u gumama sve u najboljem redu? I jedno i drugo na standardnim vrijednostima, straznja guma traje po 12-13000, a potrosnja 5l i ispod toga na R4 litri od 250 kila zive vage :mrgreen:
 
Nije isto 600ccm i 1200..tezina motora..i vozaca naravno..3.kofera ili prazan..koliko gasa odvrces na ubrzanju..koliko autoceste i ko sto rece neki voze do kraja neki mijenjaju ranije
Moj 700,3 kofera,suvozac,,uvijek pretovaren,evo sad turska,dosta autoceste,barem jedno 3000km,od sveg nabrojanog jedino gas ne odvrcem,jer ga nema u tim uvjetima,mogu poslikat gumu,7400 km sad puta,3000km prije puta,i jos najmanje ima za 3,4 hiljade...isto prije na crossruneru,koji je bio puno tezi,vozim brzo,ali ne odvcem gas previse,kocnice skoro ne koristim,kocim masinom
 
Ali opet da to sve utjece toliko da guma upola krace traje?
Bitan je i asfalt kojim voziš većinu vremena. Npr ja sako 2 god minjan autu gume. Kaće zadnji put vulkanizer---kako ovo, pa tek su prošle 2 god. Kad sm mu reka s kojeg sam otoka, kaže tip --- ok, ok sve mi je jasno. Poždere gume u ćas posla, oštar jako. Ali i drži.