Mmotoplus,Saša,ostali...

yaR1 said:
Mocippaldi said:
BorisZ said:
Šta ćeš kada kod nas u Hr a posebno u tvojim krajevima (dalmacija) nije motor ako nije 1000ccm. Kako ćeš reći trebi :cice: da voziš 600ccm a svi imaju 1000. :zid:


(y)

Zato je u nas u Dalmaciji đir doć jednom godišnje na stazu sa serijskim motorima i vozit se na istim vremenima ili tek koji sekund sporije, od nekih samoimenovanih trkača koji imaju milon i osmsto iljada krugova napravljenih po stazi a, staza im je "isprid nosa" ili u blizini od 180-ak, km da sada nebi ispalo da baš upirem prstom u nekog... :pistoles: :banana: :banana:



A reci ti meni bi li se ti vozio svaki dan da ti je staza pred nosom?
Vidi koliko slobodnih dana ima u godini na pisti, koliko košta jedan dan, koliko koštaju gume, pločice, benzin i koliko košta razbiti motor :?: :?: :?:
Sada toj cifri dodaj 1000 kn koliko te košta put od Splita do Grobnika...
I molim te da mi definiraš "serijski motor"?
 
Vjerojatno ti hoce rec motor koji se vozi svaki dan i nije nista posebno pripreman za pistu i to amo rec s skoro obicnim gumama. Naravno da postoji veca vjerojatnost da bi bili na pisti puno cesce nego inace, a inace smo oko 1-2 puta godisnje. Velika vecina ima svojih i obiteljskih obaveza i posal tako da smatram da bi bilo puno lakse recimo radis do 14h pa malo odes popodne na pistu malo samo za odrzat kondiciju. Nemojte se naci prozvani jer sam Ja prvi ljubomoran na vas sto vam je pista puno blize nego nama jbg. takav je zivot. Bar vi gustajte kad nemogu JA. Nadam se da cemo se vise vidit na Grobniku kad bude auto-put gotov. Puno je lakse kad stignes recimo 1.30h brze nego inace. Onda bi mogli radit i bolja vrimena. :mrgreen: :mrgreen:
 
Damir said:
Fireblade2 said:
Saša,ja planiram na motohappeningu bit u petak.Kako sam gore napisao,nemam nikakvog treninga na stazi,osim u prošlom osmom mjesecu,jedan i po dan,a prije toga ništa dvi godine.Zato planiram(imam na raspolaganju samo jedan par guma),malo trenirati u petak.U subotu će to biti gotovo nemoguće,nego ću odvoziti timsku i onda pogledati u kakvom su mi stanju gume.Pošto ih uvik satarem,najvjerojatnije neću moći voziti solo trku,odnosno,neće to biti prepametno,jer sigurno neću ići sporije(ustvari ići ću brže) nego dan prije a sa lošijim gumama.
I pošto mi je timski kolega postao profi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (shepiiiiiiiiiii),moram naći nekog adekvatnog(uvjet nije brzina,nego ugodno društvo :mrgreen: :wink: :D )
Da nije taj Grobnik tako daleko došao bih na ovaj termin 21.05-og(najmanje pet sati vožnje)



...gsxr fireblade :D ...već si u petak na stazi?...ja isto imam jedan par guma(šta netko zna imat i više od jednog?..svašta...to uopće nije hrvatski)...žao mi je to načet već u petak...planirao sam izaći tek u nedilju na treninge i onda na trku serije 750..bit će tu oko 40-tak krugova treninga i još trka..taman za gume ubit...jel još uvik vridi ona spika da moraš vozit trenige taj dan kad je trka inače plaćaš 300 i nešto kuna ,a ne 120kn...ako ne vridi onda računaj da imaš potencijalnog partnera za timsku...nemam više od 150-tak krugova u karijeri,malo ću ti pogoršat prosjek,al društvo će bit ugodno ko i inače :peace: ...ako ne budem ja onda imaš još jednog kandidata iz šbk,uglavnom nećeš ostat bez partnera :pistoles:
Bravo Damire.Ne znam kakvi su uvjeti,al nema veze.
A vidi ti kako se ovaj topic zagrijao :idea: :mrgreen: :?: :mrgreen: .
 
BorisZ said:
yaR1 said:
Mocippaldi said:
BorisZ said:
Šta ćeš kada kod nas u Hr a posebno u tvojim krajevima (dalmacija) nije motor ako nije 1000ccm. Kako ćeš reći trebi :cice: da voziš 600ccm a svi imaju 1000. :zid:


(y)

Zato je u nas u Dalmaciji đir doć jednom godišnje na stazu sa serijskim motorima i vozit se na istim vremenima ili tek koji sekund sporije, od nekih samoimenovanih trkača koji imaju milon i osmsto iljada krugova napravljenih po stazi a, staza im je "isprid nosa" ili u blizini od 180-ak, km da sada nebi ispalo da baš upirem prstom u nekog... :pistoles: :banana: :banana:



A reci ti meni bi li se ti vozio svaki dan da ti je staza pred nosom?
Vidi koliko slobodnih dana ima u godini na pisti, koliko košta jedan dan, koliko koštaju gume, pločice, benzin i koliko košta razbiti motor :?: :?: :?:
Sada toj cifri dodaj 1000 kn koliko te košta put od Splita do Grobnika...
I molim te da mi definiraš "serijski motor"?


Šta ti neznaš šta znači serijski motor :?: :mrgreen: ... šalu na stranu znaš ti dobro šta sam ja napisao i šta to znači tako da ti nemoram ništa definirat... Nego zanima me odakle ti je ovakvo mišljenje za definiciju motora od 600 i 1000 kubika "posebno u Dalmaciji" čak i kao šala je vrlo neukusna...
Što se tiče odlazaka na stazu i financiranja, troškova te rizika koji nam donosi vožnja po njoj tu smo svi u istoj gabuli, pogotovo mi koji se vozimo odnosno kružimo ispod 1,47... a, na stazi smo jednom ili dva puta godišnje, znači nema ljutnje već prihvatiti činjenice onakve kakve jesu.
 
yaR1 said:
BorisZ said:
yaR1 said:
Mocippaldi said:
BorisZ said:
Šta ćeš kada kod nas u Hr a posebno u tvojim krajevima (dalmacija) nije motor ako nije 1000ccm. Kako ćeš reći trebi :cice: da voziš 600ccm a svi imaju 1000. :zid:


(y)

Zato je u nas u Dalmaciji đir doć jednom godišnje na stazu sa serijskim motorima i vozit se na istim vremenima ili tek koji sekund sporije, od nekih samoimenovanih trkača koji imaju milon i osmsto iljada krugova napravljenih po stazi a, staza im je "isprid nosa" ili u blizini od 180-ak, km da sada nebi ispalo da baš upirem prstom u nekog... :pistoles: :banana: :banana:


A reci ti meni bi li se ti vozio svaki dan da ti je staza pred nosom?
Vidi koliko slobodnih dana ima u godini na pisti, koliko košta jedan dan, koliko koštaju gume, pločice, benzin i koliko košta razbiti motor :?: :?: :?:
Sada toj cifri dodaj 1000 kn koliko te košta put od Splita do Grobnika...
I molim te da mi definiraš "serijski motor"?


Šta ti neznaš šta znači serijski motor :?: :mrgreen: ... šalu na stranu znaš ti dobro šta sam ja napisao i šta to znači tako da ti nemoram ništa definirat... Nego zanima me odakle ti je ovakvo mišljenje za definiciju motora od 600 i 1000 kubika "posebno u Dalmaciji" čak i kao šala je vrlo neukusna...
Što se tiče odlazaka na stazu i financiranja, troškova te rizika koji nam donosi vožnja po njoj tu smo svi u istoj gabuli, pogotovo mi koji se vozimo odnosno kružimo ispod 1,47... a, na stazi smo jednom ili dva puta godišnje, znači nema ljutnje već prihvatiti činjenice onakve kakve jesu.


Joj sutra mi je super dan,radim do marende negdje oko 11 a onda malo na stazu pa doma na rucak pa cu ici ubit od 3-5 jos jedan par guma,a zato presutra sam cijeli dan gore s tm da bi mogao produziti par dana,uostalom blizu mi je :party:
 
yaR1 said:
BorisZ said:
yaR1 said:
Mocippaldi said:
BorisZ said:
Šta ćeš kada kod nas u Hr a posebno u tvojim krajevima (dalmacija) nije motor ako nije 1000ccm. Kako ćeš reći trebi :cice: da voziš 600ccm a svi imaju 1000. :zid:


(y)

Zato je u nas u Dalmaciji đir doć jednom godišnje na stazu sa serijskim motorima i vozit se na istim vremenima ili tek koji sekund sporije, od nekih samoimenovanih trkača koji imaju milon i osmsto iljada krugova napravljenih po stazi a, staza im je "isprid nosa" ili u blizini od 180-ak, km da sada nebi ispalo da baš upirem prstom u nekog... :pistoles: :banana: :banana:



A reci ti meni bi li se ti vozio svaki dan da ti je staza pred nosom?
Vidi koliko slobodnih dana ima u godini na pisti, koliko košta jedan dan, koliko koštaju gume, pločice, benzin i koliko košta razbiti motor :?: :?: :?:
Sada toj cifri dodaj 1000 kn koliko te košta put od Splita do Grobnika...
I molim te da mi definiraš "serijski motor"?


Šta ti neznaš šta znači serijski motor :?: :mrgreen: ... šalu na stranu znaš ti dobro šta sam ja napisao i šta to znači tako da ti nemoram ništa definirat... Nego zanima me odakle ti je ovakvo mišljenje za definiciju motora od 600 i 1000 kubika "posebno u Dalmaciji" čak i kao šala je vrlo neukusna...
Što se tiče odlazaka na stazu i financiranja, troškova te rizika koji nam donosi vožnja po njoj tu smo svi u istoj gabuli, pogotovo mi koji se vozimo odnosno kružimo ispod 1,47... a, na stazi smo jednom ili dva puta godišnje, znači nema ljutnje već prihvatiti činjenice onakve kakve jesu.

Ako ti kažem da sam ja do ove godine na stazi jedan-dva puta godišnje (ne računajući happening i testove moto pulsa) nećeš mi vjerovati tako da o tome uopće ne želim razgovarati...(činjenice) nije mi prvi put da mi ljudi govore "lako tebi, ti imaš milion krugova na pisti" zato sam se iznervirao... :)
Što se tiče onog "posebno u dalmaciji" stvarno nisam mislio nikoga uvrediti, dapače i ja sam porijetolm dalmatinac i dole imam puno dragih prijatelja koji su mi to potvrdili... (iznimke potvrđuju pravilo) :wink:

Šta se tiče serijskih motora, ciljao sam na to da mi svi vozimo "GP motore" a vi dođete "siroti" samo sa serijskim motorima koji niti jedan nema serijski auspuh itd...
Ja sam za prvenstvo hrvatske uložio čak u oklope od 300 EUR-a i dobio od Kec-a (svaka mu čast) veću šajbu. Evo to čini moju Hondu ekstremno bržom od Vaših serijskih motora. :mrgreen: Kada ćete svatiti da vrijeme radi vozač a ne motor :bonk: i da je na motoru jedino bitno imati dobre gume i kočnice.
I da se pohvalim 1.39.612.....
 
BorisZ said:
Dragi Zoki!

Kod mene je matematika bila malo drugačija, a kada želiš voziti trke onda nije cijena samog motora presudna, vjeruj mi da sam sve iskalkulirao 5 puta...


Kada ćete svatiti da vrijeme radi vozač a ne motor i da je na motoru jedino bitno imati dobre gume i kočnice.
 
nisan planira ići ali postoji mogućnost da dođen... volija bi da malo popričamo u živo :)
 
Uf, dugo me nije bilo, pa ne mogu sve čitati. :wink:
Koliko se sjećam pitanje je bilo u vezi lančanika :?:
Naveo bih da, ako se natrag stavi veći broj zuba, dolazi do smanjenja međuosovinskog razmaka, dok se smanjenjem broja zuba prednjeg lančanika, taj razmak povećava.
Što je razmak kraći, motor je vozniji po kraćim zavojima, dok vrijedi obrnuto za dulje zavoje. :?

No, ako se poveća razamak, motor će teže ići na zadnji kotač, te se time dobija nešto i kod starta utrke ... :mrgreen:
 
Dečki, šta mi to radite, prečesto me spominjete na ovim stranicama!?
Morat ću i ja odvesti koji krug da vam pokažem kako vozi pravi as!
 
Aloha Mićune! U današnje vrijeme zaguranaca prije bilo kakvog kontakta prvo mi odgovori na SMS... :mrgreen: