Mmotoplus,Saša,ostali...

Nemoj ti meni provtiv matičnog kluba jer ćemo staviti barikade na Kikovicu pa se vozite po Jarunu... :pistoles:
 
Ma sad imamo hrpu politicara u klubu. Sad bi sigurno prosla jedna JArunska utrka. Sigurnosne mjere u u kurcu, ali opet bolje nego u Bjelovaru :)
Jedino kad padnes ne gadjas zgradu vec stabla i panjeve :)
 
Sasa MK Motori said:
Ma sad imamo hrpu politicara u klubu. Sad bi sigurno prosla jedna JArunska utrka. Sigurnosne mjere u u kurcu, ali opet bolje nego u Bjelovaru :)
Jedino kad padnes ne gadjas zgradu vec stabla i panjeve :)


Starno strava izbor....
Ja bi išao tako daleko da predložim utrku na motokros stazi... :mrhappy:
 
Evo vidiš,ovo je pravi topic :mrgreen: :wink: 8) .Baš mi je gušt čitati razgovore.Odlučia sam,dva zuba više nazad.Najveći problem mi je bia zadnji put prvi lijevi nakon riječkog.Tu bi šalta drugu,jer kad bi u trećoj abgasa motor bi samo produžia ravno,tako da mi treba da me tu malo zakoči.Mislim da sam gubia tu masu vremena,čak sam uleća sa trećom i motor bi nerijetko otkliza na ulazu u zavoj(zadnja guma),sa zatvorenim gasom,a to nije ni malo dobro.
Eto,lipo smo se raspisali.Kako kaže BorisZ,stisne mu se govno na pomisao o startu,tako je i meni,a i svima uvik.Drž se Borise,vjerojatno ćemo doći malo to pogledat.
E a šta se vremena tiče,nije loše :mrgreen: :wink: :mrgreen: ,s obzirom da sam u protekle četiri godine učinia ne više od 150 krugova po stazi(dva para guma) :mrgreen: :wink: :mrgreen: .
Mate,jel igra još ono ko koga prvi vidi,ima ručak :?: :mrgreen: :?: :D
 
Kaže Drmeš: "nemoj se brinuti ako ti klizi zadnji kraj, samo ne puštaj gas. guma je dovoljno široka da možeš otvarati gas u punom nagibu" :shock: :shock: :?: a ja ću njemu na to "daj mi reci kako da vozim 1.38 a ne 1.32" :? :D
 
Saša,ja planiram na motohappeningu bit u petak.Kako sam gore napisao,nemam nikakvog treninga na stazi,osim u prošlom osmom mjesecu,jedan i po dan,a prije toga ništa dvi godine.Zato planiram(imam na raspolaganju samo jedan par guma),malo trenirati u petak.U subotu će to biti gotovo nemoguće,nego ću odvoziti timsku i onda pogledati u kakvom su mi stanju gume.Pošto ih uvik satarem,najvjerojatnije neću moći voziti solo trku,odnosno,neće to biti prepametno,jer sigurno neću ići sporije(ustvari ići ću brže) nego dan prije a sa lošijim gumama.
I pošto mi je timski kolega postao profi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (shepiiiiiiiiiii),moram naći nekog adekvatnog(uvjet nije brzina,nego ugodno društvo :mrgreen: :wink: :D )
Da nije taj Grobnik tako daleko došao bih na ovaj termin 21.05-og(najmanje pet sati vožnje)
 
BorisZ said:
Kaže Drmeš: "nemoj se brinuti ako ti klizi zadnji kraj, samo ne puštaj gas. guma je dovoljno široka da možeš otvarati gas u punom nagibu" :shock: :shock: :?: a ja ću njemu na to "daj mi reci kako da vozim 1.38 a ne 1.32" :? :D
He,he.Zanimljivo je to on rekao,sad mu samo trebamo vjerovat :D :mrgreen: :D .
Kaži mi koja ti je glavna razlika u vožnji po stazi sa ta dva motora?Znam ja šta je u osnovi,ali zanima me tvoj osječaj,jer nisam vozio 600 po stazi?
 
Puno je lakše voziti 600 u svakom pogledu...lakše se ruši, lakše se koči, možeš frljit gas kako hoćeš (dobro ne baš kako hoćeš) ali u svakom slučaju jako zabavan i brz motor. Prije sam govorio da me je strah hiljadarki i dalje to mislim. Naše mogućnosti su puno bliže 600ccm, a ad ne govorim koliko manje se troše gume....
 
A šta je sa vožnjom u visokim okretajima? Ima nas koji na to nismo navikli, da baš ne kažem da to ne znamo vozit...
Tovaru, vrijedi ono za ručak.
 
mate said:
A šta je sa vožnjom u visokim okretajima? Ima nas koji na to nismo navikli, da baš ne kažem da to ne znamo vozit...
Tovaru, vrijedi ono za ručak.


Ako mene pitaš (da nebi opet nastao neki nesporazum) samo se moraš naviknuti da motor vrišti :chainsaw: i da mu to neće škoditi... u početku te boli srce ali vjeruj mi nije nikakav problem... :headfones:
 
BorisZ said:
Puno je lakše voziti 600 u svakom pogledu...lakše se ruši, lakše se koči, možeš frljit gas kako hoćeš (dobro ne baš kako hoćeš) ali u svakom slučaju jako zabavan i brz motor. Prije sam govorio da me je strah hiljadarki i dalje to mislim. Naše mogućnosti su puno bliže 600ccm, a ad ne govorim koliko manje se troše gume....
E baš tako,mislim da bi se meni bilo lakše prebacit na 600,nego nekome na 1000.Sigurno je puno ugodnije za vozit,mirnije.
 
Nisam nikad šesticu vozio po stazi ali isto mislim da ne bi trebao biti neki problem, samo neko vrijeme i malo treniga dok se ne navikneš. Meni osobno bi čak trebalo biti lakše jer je moj motor po snazi tu negdje sa šesticama. Istina da dva cilindra jače vuku na nižim okretajima ali nije to baš tako kako ljudi pričaju. Možda da na nečemu poput 998R ili nekim složenim motorima ali to je priča za sebe. Upravo zbog toga sam i razgovarao sa Zokijem kad je prodavao svoj motor ( u biti još uvijek ga prodaje) jer vjerujem da bi mi to bilo idealno za po stazi. Naravno, samo pod uvjetom da ne mogu nabaviti još jednog Dukca.
 
Šta ćeš kada kod nas u Hr a posebno u tvojim krajevima (dalmacija) nije motor ako nije 1000ccm. Kako ćeš reći trebi :cice: da voziš 600ccm a svi imaju 1000. :zid:
 
Je,a i imam 190cm i 98 kila(ono treće ne bi na forumu spominjao,za sve dame koje interesira,s ponosom najavljujem striptiz ako osvojim koji pehar na motohappeningu :mrgreen: :mrgreen: :wink: :mrgreen: ).Kad malo bolje razmislim,ide i žena s menom,onda ništa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Je, Je :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , upravu si sta ce ti cure rec :cice: ti se njima lipo javis :hello: i one navijaju za tebe :cheer: i kad su vidile kakvi motor vozis :vidiga: ma ti se njima mos pravdat koja vrimena radis :ugovor: i pricat im price :blahblah: mos se samo pokrit usima :ashamed: a one tebi :nono: i pokazu ti srednji prst :2up:
 
Sasa MK Motori said:
15/44 ?? uf, pa to ispucava opako iz zavoja. Nije ti tako pre kratka 3. u recimo cetvorci ??


Nema trece. Idu 4,5,i 6-a. Malo je povoljnije od 3,4 i 5-e, jer su brzine blize jedna drugoj.
 
Rekli su mi da bi mnogo dobili i s brzinama naopako i do sekunde. Mnogi ce vam to potvrdit oni koji "nesto" znaju vise o tome. Znaci promjenjen prijenos, dobro nastelan ovjes, brzine naopako i normalno gume koje valjaju. Nikako vise vozit na 208 DUNLOP. Vremena bi se tribala spustit i ispod 1.40 :) :) :)
 
Nije ti to baš tako...
Istina je da će pravi trkač izgubiti 2-3 sekunde ako mu daš serijski motor, ali to ne znači da ćeš ih ti dobiti ako sjedneš na njegov...