Mmotoplus,Saša,ostali...

Evo ja sam vozio 6icu i mogu rec da mi je Zoki puno pomogao sa savjetima prije izlaska na stazu..
Baš kako Boris kaze i mene je malo srce bolilo dok motor stalno vrišti u trecoj, al brzo se navikneš :mrgreen: :mrgreen:

Inače sada imam od akrapoviča samo top, pa mi reci onako iskreno koliko zapravo dobivam sa full granama? Jel uz grane pordajes i powercommander jer mislim da bez njega nema nikakvog smisla stavljat ful auspuh..
 
Jos samo jednu stvar da te pitam. Moze li se kod CBR1000 okrenit bez problema mjenjac naopako :?: po slikama koliko sam uspio vidit izgleda da moze. Samo bi volio znat iz prve ruke.
 
BorisZ said:
Nemem power comander, ali sigurno da ga ima smisla stavljati....

A cuj.. koliko ja znam stavit evo sistem bez podesavanja smjese gorifa/zraka u pravi omjer je cisti grijeh.. u krivulji ima toliko rupa i bespotrebnih gubitaka snage da se jednostavno vise isplati na serijskom auspuhu vozit radi fluidnijeg primanja gasa, a samim time i sigurnijom brzom voznjom..
 
Andreas said:
Baš kako Boris kaze i mene je malo srce bolilo dok motor stalno vrišti u trecoj, al brzo se navikneš :mrgreen: :mrgreen:

Hardcore stunteri imaju -1 / +2,3

Pa šestica se i vozi da vrišti, zapravo svaki R se vozi da vrišti...

Jučer sam prvi puta sjeo na motor nakon mjesec i kusur dana i nas trojica đir vukovar - ilok (zavojita cesta uzbrdo nizbrdo), čak sam zagrebo fuziće malo, roštiljo sam po gasu ko babe po tabletama.

Hardcore stunteri imaju -2 / +20
 
bruno said:
Andreas said:
Baš kako Boris kaze i mene je malo srce bolilo dok motor stalno vrišti u trecoj, al brzo se navikneš :mrgreen: :mrgreen:

Hardcore stunteri imaju -1 / +2,3

Pa šestica se i vozi da vrišti, zapravo svaki R se vozi da vrišti...

Jučer sam prvi puta sjeo na motor nakon mjesec i kusur dana i nas trojica đir vukovar - ilok (zavojita cesta uzbrdo nizbrdo), čak sam zagrebo fuziće malo, roštiljo sam po gasu ko babe po tabletama.

Hardcore stunteri imaju -2 / +20

Da al mislio sam na ove koji se ujedno voze i po stazi..
na -2/+20 bi taman bio konkurencija skuterima :mrgreen: :mrgreen:

Inace sa onim "vristi" sam mislio da se uopce ne spusta ispod 10k.. ko rs250 :mrgreen: :mrgreen:
 
BorisZ said:
Šta ćeš kada kod nas u Hr a posebno u tvojim krajevima (dalmacija) nije motor ako nije 1000ccm. Kako ćeš reći trebi :cice: da voziš 600ccm a svi imaju 1000. :zid:


(y)
 
mate said:
Stvarno nije lako... ali trudimo se spustiti na vaš nivo da budemo ravnopravni, mada je sve dobro dok nisi iz Crikvenice, tu nema pomoći... :mrgreen: :mrgreen:

Sta je Mate,opet problemi sa biološkim pa neka nervoza :poke:
 
Kako bi rekli decki iz casopisa 2fast,"NAJVECA FORA OTIĆI NA GROBNIK,TRENIRAT,SPUSTIT VRIJEME NA 1.40 I ONDA MISLIŠ DA SI TRKAČ,A ZA MOTOR(nova R1) je kao to pušiona bla bla... :paper: :boss:
 
Koliko ja znam, na CBR-u 1000RR sa ne može okretati mjenjač.
Nije da sam probao ali što sam vidio, nema mogućnosti...
Erdec je kupio komplet sa nogarama i to nema veze sa originalom. :?
 
Andreas said:
BorisZ said:
Nemem power comander, ali sigurno da ga ima smisla stavljati....

A cuj.. koliko ja znam stavit evo sistem bez podesavanja smjese gorifa/zraka u pravi omjer je cisti grijeh.. u krivulji ima toliko rupa i bespotrebnih gubitaka snage da se jednostavno vise isplati na serijskom auspuhu vozit radi fluidnijeg primanja gasa, a samim time i sigurnijom brzom voznjom..

Ali na pisti ipak lakše diše.... vjeruj mi. :yes:
 
BorisZ said:
Ajde mi pomognite da prodam auspuh od ZX-6R '03/04...
Akrapović komplet sa granama Evolution 2 titan.
Zoki iz Šibenika ga je namjeravao kupiti ali me je izlevatio.... :|

dragi zujke, izlevatili su mene ka majmuna oni koji su napisali pravilnik superstocka za ovu godinu. naime, pravilnikom je raspisana klasa od 600 do 1000 ccm, 4 cilindra, 4 takta. kad san da do znanja da ću se voziti na mom 636 u toj klasi do mene je došla informacija da to neće proći i od tada se intezivno trudim da si nabavim 1000 ccm, 4 cil. to je razlog zašto nisan kupija auspuh u tebe i u nikog drugog. usput, kad si već tolko kratak sa lovon da bacin jednu matematičku:
cbr1000- zx10= 5 pari guma :wink:

inače u pravilniku se 2 cilindra, 4 takta se uopće ne spominje pa se ipak aprilije i ducatiji vozu... bullshit
 
Opaaaa, pa kakav je to preokret? Počeo si računati u gumama, a još nedavno to ti je bila potpuna nepoznanica. Neka, neka... napreduješ! :mrgreen: :mrgreen:
 
Fireblade2 said:
Saša,ja planiram na motohappeningu bit u petak.Kako sam gore napisao,nemam nikakvog treninga na stazi,osim u prošlom osmom mjesecu,jedan i po dan,a prije toga ništa dvi godine.Zato planiram(imam na raspolaganju samo jedan par guma),malo trenirati u petak.U subotu će to biti gotovo nemoguće,nego ću odvoziti timsku i onda pogledati u kakvom su mi stanju gume.Pošto ih uvik satarem,najvjerojatnije neću moći voziti solo trku,odnosno,neće to biti prepametno,jer sigurno neću ići sporije(ustvari ići ću brže) nego dan prije a sa lošijim gumama.
I pošto mi je timski kolega postao profi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (shepiiiiiiiiiii),moram naći nekog adekvatnog(uvjet nije brzina,nego ugodno društvo :mrgreen: :wink: :D )
Da nije taj Grobnik tako daleko došao bih na ovaj termin 21.05-og(najmanje pet sati vožnje)



...gsxr fireblade :D ...već si u petak na stazi?...ja isto imam jedan par guma(šta netko zna imat i više od jednog?..svašta...to uopće nije hrvatski)...žao mi je to načet već u petak...planirao sam izaći tek u nedilju na treninge i onda na trku serije 750..bit će tu oko 40-tak krugova treninga i još trka..taman za gume ubit...jel još uvik vridi ona spika da moraš vozit trenige taj dan kad je trka inače plaćaš 300 i nešto kuna ,a ne 120kn...ako ne vridi onda računaj da imaš potencijalnog partnera za timsku...nemam više od 150-tak krugova u karijeri,malo ću ti pogoršat prosjek,al društvo će bit ugodno ko i inače :peace: ...ako ne budem ja onda imaš još jednog kandidata iz šbk,uglavnom nećeš ostat bez partnera :pistoles:
 
Mocippaldi said:
BorisZ said:
Šta ćeš kada kod nas u Hr a posebno u tvojim krajevima (dalmacija) nije motor ako nije 1000ccm. Kako ćeš reći trebi :cice: da voziš 600ccm a svi imaju 1000. :zid:


(y)

Zato je u nas u Dalmaciji đir doć jednom godišnje na stazu sa serijskim motorima i vozit se na istim vremenima ili tek koji sekund sporije, od nekih samoimenovanih trkača koji imaju milon i osmsto iljada krugova napravljenih po stazi a, staza im je "isprid nosa" ili u blizini od 180-ak, km da sada nebi ispalo da baš upirem prstom u nekog... :pistoles: :banana: :banana:
 
A zašto si citirao Zujin post kad ovo tvoje brljanje nema veze s tim? Mislim, nema veze s ničim ali na to smo već navikli. :mrgreen: :mrgreen:
 
mate said:
A zašto si citirao Zujin post kad ovo tvoje brljanje nema veze s tim? Mislim, nema veze s ničim ali na to smo već navikli. :mrgreen: :mrgreen:

Što je pjesnik ovim htio reći??? :mrgreen: :mrgreen:
 
Dragi Zoki!

Kod mene je matematika bila malo drugačija, a kada želiš voziti trke onda nije cijena samog motora presudna, vjeruj mi da sam sve iskalkulirao 5 puta...