MOLIM ZA POMOC!!!

quazimodo

New member
Problem je sljedeci,posjedujem Hondu VTR 1000f iz 1999.g. i desilo mi se to da jedno jutro nisam mogao startati motor,okrenuo je jedan put do dva i izgledalo je kao da je akumlator dao sve od sebe.Odem i kupim novi, Exide 9Ah, bez kiseline i mislim da je sve rijeseno. Medjutim za par dana opet isto. Prvo sto mi pada na pamet jeste regler i da se prilkom voznje ne puni akumulator. Provjeravam svu instalaciju, palim na guranje, mjerim i vidim da je sve OK! Na 3000 obrtaja puni oko 15V,provozam se, ugrijem motor, pali bez problema,ali cim prenoci ujutro ne moze da okrene da starta motor, moram upaliti na guranje, i kada se malo ugrije pali na dugme bez prob!!! Akumulator pun, i mjerenjem snage akumulatora pri pritisku dugmeta za paljenje vidim da puno povuce struje, ispod 10V! Alnaser, skidam, nosim elektricaru, sve OK ,cetkice, piksna OK,ocisti ga majstor ,ja vratim ali isto!
Citajuci manual vidim da postoji tzv "starter clutch" koji odvaja okretaje motora kada se upali od alnasera,pa zelim Vas pitati jeli mozda u njemu prob, da li on zapinje, sta moze biti prob.....sezona pocinje, a ja ne mogu nigdje voziti, bojim se da ne napravi se veci kvar,ma na mukama sam.......
Ja sam se raspisao i stvarno se izvinjavam na tome, ali MOLIM ZA POMOC, ako je neko mozda imao slican problem?????
Hvala!


 
ja bih se jos pozabavio el. instalacijom. Baterija koji si uzeo malo je slabija od originalne yuase 12v 10 ah. Punjenje mjeri sa upaljenim svjetlima....i nesmije biti preko 14.5 -14.6 volti. Moguce da ti negdje "vuce struju". Probaj preko noci otpojiti minus klemu...pa drugo jutro spoji i startaj ga. Ako upali...onda je greska u instalaciji...Ako ne upali onda je akumulator defektan...bez obzira sto je nov.. :(
 
Akumulator je u redu, jer sam natjerao prodavca ,iako je ispitao da je OK, da mi stavi opet novi akumulator,koji smo opet ispitali i stvarno  nije do njega!Pokusao sam i sa skidanjem kleme preko noci,ali nije ni to,isto se desava.Mjerenjem akumulatora kada dodjem ujutro da upalim pokazuje preko 13V,ali pri pritisku dugmeta za paljenje kao da nesto zapne i voltaza spadne ispod 10V. Upalim na guranje vozam se malo,pali bez prob!Alternator sam poslije pregleda i ispitivao van motora,prikopcao ga direktno,vrti i on je OK.Znam da ide akumulator od 10A,ali nesto kontam da mu taj jedan amper ne znaci nista....
Ne znam sta da radim...???
 
Pregledaj kabele mozda mu je los spoj  :misli:
 
quazimodo said:
Akumulator je u redu, jer sam natjerao prodavca ,iako je ispitao da je OK, da mi stavi opet novi akumulator,koji smo opet ispitali i stvarno  nije do njega!Pokusao sam i sa skidanjem kleme preko noci,ali nije ni to,isto se desava.Mjerenjem akumulatora kada dodjem ujutro da upalim pokazuje preko 13V,ali pri pritisku dugmeta za paljenje kao da nesto zapne i voltaza spadne ispod 10V. Upalim na guranje vozam se malo,pali bez prob!Alternator sam poslije pregleda i ispitivao van motora,prikopcao ga direktno,vrti i on je OK.Znam da ide akumulator od 10A,ali nesto kontam da mu taj jedan amper ne znaci nista....
Ne znam sta da radim...???
kakve su ti cetkice..? Duzina im je oko 12-13 mm....limit je 6.5 mm......A jesi probao direktno plus na starter ? Tako da eliminiras relej startera...Jesi gledao koliko ti struju vuce kad je ugasen ? Nesmije vise od 0.1 mA....Iza zamajca imas zupcanik sa jednosmjernim kvacilom...i jedan zupcanik tkzv "torque limmiter"....Moze biti samo do startera....Provjeri kolektor...da ne probija na masu...
 
Mozda mu je masa losa  :misli:
 
alnaser je ok, cetkice su ok, nisam probao direktno da zaobidjem relej i to cu probati, samo meni nije jasno to sto kada ga upalim na guranje poslije pali bez problema, ugasim ga i upalim par puta na dan,ali samo preko noci kada ostane nece da okrene????
 
quazimodo said:
alnaser je ok, cetkice su ok, nisam probao direktno da zaobidjem relej i to cu probati, samo meni nije jasno to sto kada ga upalim na guranje poslije pali bez problema, ugasim ga i upalim par puta na dan,ali samo preko noci kada ostane nece da okrene????
Ili.....ujutro dok je hladan....prije nego ga upalis....skini najprije plus sa anlasera...Zatim spoji digitalni multimetar na tu zicu...i na masu. Stisni dugme za startanje...i vidi koliko volti ti daje na toj zici....Ako dobivas zdravih 12.5 volti...onda je nesto ipak sa anlaserom..Ili pak provjeri minus kabel koji ide sa akumulatora na masu na sasiji...
 
Hocu, provjerit cu i to,provjerit cu opet kompletnu instalaciju....moram to rijesiti sto prije,pojede me sto ne mogu da vozim...izludih!
Hvala vam puno na odgovorima,zaista!!!
 
quazimodo said:
Hocu, provjerit cu i to,provjerit cu opet kompletnu instalaciju....moram to rijesiti sto prije,pojede me sto ne mogu da vozim...izludih!
Hvala vam puno na odgovorima,zaista!!!
bitno da se rijesi problem.... :D Ajde javi sta si rijesio... (y)
 
Koliko znam M5 bit ce u pravu kao i obicno  :D  Sretno s popravkom  (y)
 
bmw m 5 said:
....... :oops:.........a i ja grijesim prijatelju..... :mrgreen:

Svak ko radi grjesi ali neki jako rjetko  (y)
 
I ja se nadam da je M5 u pravu, da je do alnasera, samo da ne otvaram dekla i ne ceprkam po zupcanicima!
Mislim da ne bi valjalo tradiciju kvariti :D
 
Na kablu koji se kopca na alnaser, pri pritisku dugmeta za paljnje, ima zdravih 12.5V,prvo sam to danas uradio kao sto mi je M5 rekao.Pa sam isao direktno kablom sa + kleme na akumulatoru na alnaser,nije htio okrenuti! Time sam mislim rijesio problem instalacije, da je to OK? Onda sam skinuo alnaser i rastavio ga kompletnog. Cetkice su oko 11mm, ispitao sve ostalo (pratio sta kaze manual-a) prikopcao ga direktno na akumulator,vrti bez prob.Stvarno ne znam sta da radim?????
 
Pokusaj podmazat piksne imao sam taj problem da su bile suhe i nije htio okrenut a vukao je jako puno struje