quazimodo
New member
Problem je sljedeci,posjedujem Hondu VTR 1000f iz 1999.g. i desilo mi se to da jedno jutro nisam mogao startati motor,okrenuo je jedan put do dva i izgledalo je kao da je akumlator dao sve od sebe.Odem i kupim novi, Exide 9Ah, bez kiseline i mislim da je sve rijeseno. Medjutim za par dana opet isto. Prvo sto mi pada na pamet jeste regler i da se prilkom voznje ne puni akumulator. Provjeravam svu instalaciju, palim na guranje, mjerim i vidim da je sve OK! Na 3000 obrtaja puni oko 15V,provozam se, ugrijem motor, pali bez problema,ali cim prenoci ujutro ne moze da okrene da starta motor, moram upaliti na guranje, i kada se malo ugrije pali na dugme bez prob!!! Akumulator pun, i mjerenjem snage akumulatora pri pritisku dugmeta za paljenje vidim da puno povuce struje, ispod 10V! Alnaser, skidam, nosim elektricaru, sve OK ,cetkice, piksna OK,ocisti ga majstor ,ja vratim ali isto!
Citajuci manual vidim da postoji tzv "starter clutch" koji odvaja okretaje motora kada se upali od alnasera,pa zelim Vas pitati jeli mozda u njemu prob, da li on zapinje, sta moze biti prob.....sezona pocinje, a ja ne mogu nigdje voziti, bojim se da ne napravi se veci kvar,ma na mukama sam.......
Ja sam se raspisao i stvarno se izvinjavam na tome, ali MOLIM ZA POMOC, ako je neko mozda imao slican problem?????
Hvala!
Citajuci manual vidim da postoji tzv "starter clutch" koji odvaja okretaje motora kada se upali od alnasera,pa zelim Vas pitati jeli mozda u njemu prob, da li on zapinje, sta moze biti prob.....sezona pocinje, a ja ne mogu nigdje voziti, bojim se da ne napravi se veci kvar,ma na mukama sam.......
Ja sam se raspisao i stvarno se izvinjavam na tome, ali MOLIM ZA POMOC, ako je neko mozda imao slican problem?????
Hvala!