MOLIM ZA POMOC!!!

bmw m 5 said:
onda druga varijanta....Skinuti lijevo deklo imaknuti onaj srednji zupcanik..(torque limiter)...tako da anlaser nebude u vezi sa zamajcem. Vratiti deklo i probati verglati. Izgleda da je problem kada anlaser treba vise snage povuci....i to pri hladom startu. Ako anlaser vrti u...u tom slucaju....onda je ipak do anlasera...Nema sta biti u masini. Moguce je da je problem u statoru...a to ces tesko utvrditi bez tocnih vrijednosti otpora. (u statoru anlasera :().
Prijatelju, postoji li jos kakav nacin da ja ispitam alnaser,vrijednost otpora, rad pod opterecenjem....???? Volio bih da ispitam sve mogucnosti prije skidanja dekla, jer kao sto ti kazes, nema sta da zapinje u mašini, motor radi bezprijekorno kada ga upalim na guranje! Da nesto zapinje uvijek bi zapinjalo i lupalo, a ja upalim na dugme za 5 min....?????
 
Jesi pokusao spojiti kabelima na auto mozda mu je ta baterija preslaba ili da pokusas ostavit preko noci bateriju na punjacu pa startat ujutro Osim sto je manja za 1 ah od originala mozda su ima i puno manje ampera pa nema dovoljno snage za startat  a nakon krace voznje se dovoljno nadopuni da onda radi normalno
 
quazimodo said:
Prijatelju, postoji li jos kakav nacin da ja ispitam alnaser,vrijednost otpora, rad pod opterecenjem....???? Volio bih da ispitam sve mogucnosti prije skidanja dekla, jer kao sto ti kazes, nema sta da zapinje u mašini, motor radi bezprijekorno kada ga upalim na guranje! Da nesto zapinje uvijek bi zapinjalo i lupalo, a ja upalim na dugme za 5 min....?????
moze se jedino ispitati dali kolektor rotora probija na masu....spojis instrument(ohmski mjeris).Kolektor je napravljen od manjih uzduznih polja...medusobno podijeljenih.Izmedu svakog polja(kada spojis sonde instrumenta) nesmije biti otpora. Isto tako nesmije biti otpora izmedu kolektora i osovine rotora. Isto tako mjeris i cetkice na statoru(samo one koje su bakelitom izolirane)...nesmije biti otpora izmedu njih i kucista statora.Ipak...to je neki atipican kvar..A  probaj ujutro akumulator od auta....i preko kablova.... :hehehe:
 
bmw m 5 said:
moze se jedino ispitati dali kolektor rotora probija na masu....spojis instrument(ohmski mjeris).Kolektor je napravljen od manjih uzduznih polja...medusobno podijeljenih.Izmedu svakog polja(kada spojis sonde instrumenta) nesmije biti otpora. Isto tako nesmije biti otpora izmedu kolektora i osovine rotora. Isto tako mjeris i cetkice na statoru(samo one koje su bakelitom izolirane)...nesmije biti otpora izmedu njih i kucista statora.Ipak...to je neki atipican kvar..A  probaj ujutro akumulator od auta....i preko kablova.... :hehehe:
Izgleda da kolektor probija na masu, uradio sam sve kako si rekao i ima otpora 0.04.....
 
uf....ipak anlaser ? Ajde barem si na miru jer je masina ispravna....Anlaser ce se vec nekako popraviti... (y) Pogledati cu ja jos jednom...mozda nadem tocno neke referentne podatke...sto se rotora tice... 8)
 
bmw m 5 said:
uf....ipak anlaser ? Ajde barem si na miru jer je masina ispravna....Anlaser ce se vec nekako popraviti... (y) Pogledati cu ja jos jednom...mozda nadem tocno neke referentne podatke...sto se rotora tice... 8)

Imaju li podatci u service manualu  :misli:
 
bmw m 5 said:
uf....ipak anlaser ? Ajde barem si na miru jer je masina ispravna....Anlaser ce se vec nekako popraviti... (y) Pogledati cu ja jos jednom...mozda nadem tocno neke referentne podatke...sto se rotora tice... 8)
Hvala ti prijatelju puno!!!
 
quazimodo said:
Ne pise, nisu navedeni podatci....
bitno je da kad mjeris instrumentom.....da ti nema proboja izmedu svakog dijela kolektora...i osovine rotora. Ako mjeris dio po dio kolektora...onda mora biti proboj(instrument pokazuje neke vrijednost)....
 
samo da javim da sam rijesio problem i da se zahvalim svima na savjetima i na pomoci!!!!
ipak je bilo do akumulatora, iako je pokazivao preko 12V zna se desiti da nema snage da okrene, a ja se nadam da necete biti "srece" kao ja ,da naletite na dva ista nova akumulatora sa istom greskom!!
 
Vjerovatno nije greska u bateriji nego nema dovoljno snage za startat osim sto si stavio bateriju manju za 1ah vjerovatno baterija ima manje ampera .Drago mi je da si rjesio problem  (y)
 
imaš sve simptome shebanog reglera...kupi si novi prije nego ode i novi akumulator pa-pa  :mrgreen:
 
vickodu said:
Vjerovatno nije greska u bateriji nego nema dovoljno snage za startat osim sto si stavio bateriju manju za 1ah vjerovatno baterija ima manje ampera .Drago mi je da si rjesio problem  (y)
kako sam skontao da je do akumulatora? uzmem od druga akumulator,koji je jos slabiji od mog za jos 1A i motor pali bez problema!a na ovaj moj koji je noviji, iako pokazuje 12V,nece ni da okrene....
 
quazimodo said:
kako sam skontao da je do akumulatora? uzmem od druga akumulator,koji je jos slabiji od mog za jos 1A i motor pali bez problema!a na ovaj moj koji je noviji, iako pokazuje 12V,nece ni da okrene....

Mozda bi trebao poslusati aurelliejev savjet.  :misli:
Nekako se slazem s njime posto sam imao isti slucaj na bratovu motoru. Na novom akumulatoru je motor radio ok sve dok se novi akumulator nije ispraznio.
 
kruntas said:
Mozda bi trebao poslusati aurelliejev savjet.  :misli:
Nekako se slazem s njime posto sam imao isti slucaj na bratovu motoru. Na novom akumulatoru je motor radio ok sve dok se novi akumulator nije ispraznio.
ali ovdje se akumulator ne prazni,pokazuje preko 12V?
 
quazimodo said:
ali ovdje se akumulator ne prazni,pokazuje preko 12V?

Novi je i napunjen. Kod bratova motora nakon ugradnje novog akumulatora, motor je radio kao sat sve kod se nisu naredale par nocnih voznja i nekoliko desetaka paljenja i onda opet isti drek. Cak je motor dobro radio ako se nisu koristila svijetla za vrijeme voznje i kada smo imali duze ture. Nakon izmjene reglera radi ok vec godinu dana.

Ne mora i kod tebe biti isti slucaj, ali ako ti se to opet ponovi i s novim (a vec si imao novi akumulator, tako da ne vjerujem da je moguce da ti tri puta ne valja akumulator) onda ces znati koliko je sati.
 
kruntas said:
Novi je i napunjen. Kod bratova motora nakon ugradnje novog akumulatora, motor je radio kao sat sve kod se nisu naredale par nocnih voznja i nekoliko desetaka paljenja i onda opet isti drek. Cak je motor dobro radio ako se nisu koristila svijetla za vrijeme voznje i kada smo imali duze ture. Nakon izmjene reglera radi ok vec godinu dana.

Ne mora i kod tebe biti isti slucaj, ali ako ti se to opet ponovi i s novim (a vec si imao novi akumulator, tako da ne vjerujem da je moguce da ti tri puta ne valja akumulator) onda ces znati koliko je sati.
provjerit cu regler jos jedanput,mada sam provjerevao prvi put kada mi nije htio upaliti i punio je akumulator,to su mjerili kada sam reklamirao prvi akumulator i rekli su mi da je OK....ali provjerit cu ja to jos jedanput da bas vidim koliko daje struje...
 
Koliko se sjecam negdje pri pocetku pise da puni nesto ispod 15 v tako da bi punjenje trebalo biti ok
 
bmw m 5 said:
ja bih se jos pozabavio el. instalacijom. Baterija koji si uzeo malo je slabija od originalne yuase 12v 10 ah. Punjenje mjeri sa upaljenim svjetlima....i nesmije biti preko 14.5 -14.6 volti. Moguce da ti negdje "vuce struju". Probaj preko noci otpojiti minus klemu...pa drugo jutro spoji i startaj ga. Ako upali...onda je greska u instalaciji...Ako ne upali onda je akumulator defektan...bez obzira sto je nov.. :(
eto...prodavaci napravili budale od sviju nas....tvrdivsi kako je akumulator dobar...To je trgovac... :LOL: