MOLIM ZA POMOC!!!

I, jel proradio? Možda su poderane, pa rotor zacvika. Kad je ugrijan materijal se raširi pa neće, a hladan pali.
 
Da te ne hebe rele anlasera,spoji prek relea šerafcigerom ko starog dajca...  :misli:
 
meni je bio oksidiran konektor od anlasera ali ne onaj na ulazu u anlaser (ustvari mislim da tamo niti nema konektora  :misli:) nego na instalaciji pa provjeri sve spojeve.... ustekaj istekaj itd. Meni je na mjerenju isto sve bilo ok ali mi je praznio akumulator.
 
Akumulator se ne prazni, mjerio sam oko 13V, probao sam i sa skidanje kleme preko noci,kada skinem kabal sa alnasera i mjerim voltazu na njemu pri pritisku dugmeta za paljnje,daje 12.5V.....Tako da stvarno nisam vise pametan sta da radim....!!!
 
Ako ti je sa strujom sve u redu onda kreni od mehanickih stvari. Ako postavis stvari da ti ujutro kad je strojcek hladan ne pali( ne vrti, tesko vrti) mozda je problem da ti negdje postoji mehanicki otpor koji nestaje kad se motor zagrije. Pojacano trenje dijelova u rotaciji, klipovi,cilindri ? Neznam, dali si prije nesto radio kaj se mahanike tice?
 
quazimodo said:
Na kablu koji se kopca na alnaser, pri pritisku dugmeta za paljnje, ima zdravih 12.5V,prvo sam to danas uradio kao sto mi je M5 rekao.Pa sam isao direktno kablom sa + kleme na akumulatoru na alnaser,nije htio okrenuti! Time sam mislim rijesio problem instalacije, da je to OK? Onda sam skinuo alnaser i rastavio ga kompletnog. Cetkice su oko 11mm, ispitao sve ostalo (pratio sta kaze manual-a) prikopcao ga direktno na akumulator,vrti bez prob.Stvarno ne znam sta da radim?????
onda te jebe masa motora....Dobro kontroliraj masu koja ide sa akumulatr mimus kleme..negdje na sasiju...Tamo ce biti problem...Ili u masi motra na sasiju. Te dvije tocke kontroliraj. Probaj ovo: Uzmi jedan kabel kojim se startaju auti(sa stipaljkama)....jedan kraj stipaljke dobro ucvrsti na minus klemu akumulatora...a drugi kraj stipaljke ucvrsti negdje na blok masine....pa probaj..Fali mu masa...ako ti nije htio vrtiti sa direktnim plusom.... :(
 
letecideda said:
Ako ti je sa strujom sve u redu onda kreni od mehanickih stvari. Ako postavis stvari da ti ujutro kad je strojcek hladan ne pali( ne vrti, tesko vrti) mozda je problem da ti negdje postoji mehanicki otpor koji nestaje kad se motor zagrije. Pojacano trenje dijelova u rotaciji, klipovi,cilindri ? Neznam, dali si prije nesto radio kaj se mahanike tice?
Ne, nisam nista, hvala Bogu, dvije godine kako sam kupio, samo sam mijenjao ulje i sipao benzin! Kada ga upalim na guranje, on radi odlicno,vuce,prima gas....sve mi kontam da nije nesto do mašine....
 
bmw m 5 said:
onda te jebe masa motora....Dobro kontroliraj masu koja ide sa akumulatr mimus kleme..negdje na sasiju...Tamo ce biti problem...Ili u masi motra na sasiju. Te dvije tocke kontroliraj. Probaj ovo: Uzmi jedan kabel kojim se startaju auti(sa stipaljkama)....jedan kraj stipaljke dobro ucvrsti na minus klemu akumulatora...a drugi kraj stipaljke ucvrsti negdje na blok masine....pa probaj..Fali mu masa...ako ti nije htio vrtiti sa direktnim plusom.... :(
Pokusat cu i to moj prijatelju....jedino je jos to ostalo...
 
old six pistons said:
(y) nevidim iz svega ovoga jesi li probao za prvo paljenje pojačati akumulator kablovima sa nekog auta ili slično
Ali nov je akumulator prijatelju i to drugi po redu, jer sam mislio da prvi ne valja?
 
KUPI KAWASAKI !!!!  :prsti:

:mrgreen: (y)
 
Moj savjet ti je da odradiš kompletnu diagnozu struje
što i kako, možeš vidjet na ovom linku
http://cbrworld.net/forums/thread/140473.aspx
samo radi korak po korak i doć ćeš do problema ako je tu

ja mislim da ti je najprije relger riknuo ali sa nekim neobičnim i neprepoznatljivim simptomima
 
Razlika u anlasanju izmedju hladnog i toplog motora moze bit u gustoci ulja. Kod hladnog motora ulje sljepi lamele i anlaser kod  pokretanja  lagano pokrece kompletan kuplung i getribu , a to mu je dodatni napor. Mozda neki od namotaja probija i anlaser ima snage pokrenut masinu samo dok je topla, tj. dok je ulje rijetko.
 
quazimodo said:
Sve je OK, i masa i alnaser,definitivno!!! Sada stvarno ne znam sto mi je ciniti??????
onda druga varijanta....Skinuti lijevo deklo imaknuti onaj srednji zupcanik..(torque limiter)...tako da anlaser nebude u vezi sa zamajcem. Vratiti deklo i probati verglati. Izgleda da je problem kada anlaser treba vise snage povuci....i to pri hladom startu. Ako anlaser vrti u...u tom slucaju....onda je ipak do anlasera...Nema sta biti u masini. Moguce je da je problem u statoru...a to ces tesko utvrditi bez tocnih vrijednosti otpora. (u statoru anlasera :().
 
aurellie said:
Moj savjet ti je da odradiš kompletnu diagnozu struje
što i kako, možeš vidjet na ovom linku
http://cbrworld.net/forums/thread/140473.aspx
samo radi korak po korak i doć ćeš do problema ako je tu

ja mislim da ti je najprije relger riknuo ali sa nekim neobičnim i neprepoznatljivim simptomima


Kakve veze ima regler kad je baterija na 13 v ujutro a nece da okrene alnaser  :shock: :shock: :shock: :shock: