turist
Member
Istina, cak smatran da nije ni normalan kad zove iza 9 navecer jer je ima propusten poziv. Sad cu ti i ja ostavit jednu zvjezdicu jer me uznemiravas dok gledan tursku serijubimba said:Idemo redom
- U Zagrebu je otvorena poslovnica koja je deklarirana kao prodaja i ugradnja guma za motocikle, brzi servis za motocikle i skutere, te Ducati ovlašteni servis, nikako kao primarna djelatnost prodaje i izmjene guma. Tamo možeš kupiti gume, dijelove i potrošni materijal ( lance, lančanike, pločice, filtere, ulja, Piaggio originalne dijelove ) Ručke, štendere , razne dodatke itd... te dobiti uslugu bilo koje vrste servisa
- na dnevnoj bazi imamo između 8 do 10 upita za kupnju i izmjenu guma, 2-3 upita za Ducati manjih i večih servisa, te na desetke upita za brze servise
- sve se raspoređuje za rad u jednakom omjeru i radi se punom parom
Kritika kao takva je uvijek dobrodošla, ali ovaj put se ne mogu složiti sa tobom, i po tom pitanju ti mogu odgovoriti sljedeće, kao motorista , kao privatnik , kao vlasnik koji i dan danas, nakon 10 godina rada počevši od nule, zasučem rukave , i znam bit u radioni i montirati gume, i iskrcavati šleper sa gumama i dijelovima
- nigdje nije deklarirano da smo specijalizirana trgovina i vulkanizerska radnja samo za gume, po pitanju Zagreba nego Trgovina i servis za motore i skutere
- U Splitu isto imamo trgovinu i servis, i funkcioniramo na istom principu. Razlika je u tome što je Split uhodan, što imamo za razliku od ZG gdje je dvoje, troje u radioni. Ali isto tako se na servis čeka po dva tjedna, za gume 1 do 3 dana , i isto tako danas nismo mogli na 4-5 motora montirati gume i ljude smo odbili jer nismo imali kada to obaviti.
Sada ću objasniti zašto i to je realnost i to su činjenice. Ovo je posao koji je veoma odgovoran i gdje oni koji ga rade odgovaraju za tuđu materijalnu imovinu i što je još bitnije za tuđu sigurnost .
- Za takav posao trebaš kvalitetne ljude, trebaš odgovorne ljude, te ljude treba adekvatno platiti i treba ih platiti cijelu godinu.
- u ovom poslu prekovremeni ne postoje. Kada je sezona , dnevno 8-9 sati koncentriranog rada, konstantnog pritiska jer svi žele odmah , i svima je hitno, treba izdržati i odraditi, i sve preko tog vremena je rizik i samo je pitanje kada će se pogriješiti i koliko če se pogriješiti
- Troškovi , pristup, ulaganje , je sve na visokoj razini i cijelu godinu , a posao je sezonski. a svi očekuju odmah, svi očekuju da su cijene proizvoda niske , da je usluga mukte
- od prvog dana nakon otvaranja počeli smo tražiti još jednog djelatnika za servis , koji bi bio baziran baš na izmjeni guma i usputnim stvarima ( pločice , izmjena ulja ) . Jer znaš koliko se ljudi javilo u ovih dva mjeseca?
Četvero , od toga dva psihopata, jedan koji je mislio da ću ga ja plaćati 10000,00 kn i to da ga učim i da napravim možda jednoga dana pravog mehaničara od njega, i jedan normalan, ali koji bi htio raditi isključivo Ducati na način da uz svu gužvu koju imamo u početku, da ga se uz to uči i plaća za to.
Ovo je veoma zaj... posao, i tko nikada nije bio u tome vrlo teško to može razumjeti. Mi smo imali u Splitu cijeli tjedan rezervacije za montaže i 90% njih nije došlo jer je bila kiša. Nitko se nije sjetio dan prije u pauzi dok ne pada kiša dovesti motor i ostaviti ga pa da mu se sutra odradi kada je dogovoreno, i dođe po njega kada bude lijepo vrijeme , pa i za pet dana, motor ima gdje biti, na suhom i sigurnom. Nego naravno, jutros u Splitu izašlo sunce , ja sam na poslu bio u 7.30 h i dočekalo me 58 propuštenih poziva , telefoni do 12.00 h nisu stajali zvoniti jer su svi oni koji cijeli tjedan nisu došli zbog kiše , htjeli doći danas da im se promijene gume. Kada , kako i tko? Jednog sam slušao jutros pola sata kako on meni objašnjava da što ja nemam 10 stolova i 10 ljudi kada je tolika gužva. Šta , da uzmem sezonce i radim cijelu godinu za štete na motorima i posjete u bolnicama i advokatima ?
Ja imam u sezoni na stotine poziva dnevno, sve propuštene pozive pišemo na papir i zovemo ljude nazad, moji djelatnici kada završi radno vrijeme idu kući, a ja ostajem nekad i do ponoći, i ne idem kući dok ne nazovem sve ljude kojima se nismo stigli javiti u toku radnog vremena. Ja sam uvjeren da ćeodra ovdje na forumu kada pročitaju moj post biti na desetke, a usudio bi se reći i stotine onih koji su od mene primili poziv navečer u 8 -9 sati " Motobox , imali smo propušteni poziv" a zvali su ujutro ili čak dan prije, a da ne govorim o odgovorima na mailove u ponoć i 1 sat ujutro.
I prije neki dan čovjek meni na google stranicama ostavi recenziju 1 zvjezdica jer je zvao i zamisli nitko mu se nije javio. A u Siječnju zazvoni telefon jednom u mjesec dana. Ej, niti je razgovarao sa mnom, niti smo mu išta odradili i prodali, i on ostavlja recenziju jer onaj trenutak kada je zvao nitko mu se nije javio...
Ono što želim reći je vrlo jednostavna stvar. Zagreb je otvoren sa namjerom da ljudima pruži uslugu po pitanju servisa, guma , rezervnih dijelova i svega ostalog na najvećoj mogućoj razini u uvjetima koji vladaju na tržištu. Prostor je uređen odlično, lager guma i dijelova je ogroman, radiona je na vrhunskoj razini po pitanju uređenja, alata i opreme te znanja ljudi koji rade tamo. Sama činjenica da se bilo što u ovom trenutku čeka toliko za nešto što je tek otvoreno, dovoljno govori o razini kvalitete i usluge koja se pruža. S druge strane kvalitetnih ljudi koji su spremni učiti i raditi na tržištu nema.
Kod mene svi moji ljudi imaju normalno radno vrijeme, svi imaju i prijavljeni su na plaću koja je u razini ili veća od HR prosijeka, nikada nije nikome od kada smo postojali kasnila plaća niti minute, Dućan u Zagrebu ima potencijal da još dvoje troje mladih ljudi nađe dobar i siguran posao , i što je još važnije nauči taj posao uz kvalitetne i gotove ljude. Sam si rekao , uvijek smo bili korektni i davali svoj maksimum. Za sve treba vremena , treba vremena da se uhoda , treba vremena da se nađu pravi ljudi, i onda će sve biti i lakše i brže i svi zadovoljniji.
Kritiku kao takvu ću uvijek poslušati i primiti, to nas uči , i to nas čini boljima, i kritiku mogu primiti na račun odrađenog rada, ali ne i na račun nečega što nismo odradili, odnosno nismo mogli kada je kupac htio.
Ja znam da ću dati sve od sebe, ja znam da moji ljudi u Zagrebu daju sve od sebe, i da to za godinu dvije može raditi vrhunski i brzo na obostrano zadovoljstvo , ali im vi kao kupci morate dati priliku.
Zašto gledaš na to kao negativno. Što se promijenilo. Za ljude sa područja Zagreba, uza svu uslugu koju sam do sada pružao po pitanju savjeta, izbora guma , korektnih cijena i brze isporuke, sada sve to imaš na licu mjesta i umjesto da čekaš gume 1-2 dana imaš ih tu odmah isti dan, platiš i preuzmeš ako ti je hitno, a ako možeš čekati ili smatraš da se isplati , dobiješ i vrhunsku uslugu za normalnu cijenu.
Umjesto toga, mi ne znamo svoj posao jer moraš čekati, i onda još naglašavaš da namjerno nisi kupio gume kod nas nego tamo gdje će ti ih i montirati.
Izgleda da u Hrvatskoj što si normalniji , pošteniji i što se više trudiš to više pušiš, zato nam i je tako.
Sent from my BAC-L21 using Tapatalk