MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

Ajde, bar neće morat žugat i skupljat kovanice za nova klišta.
😆😆😆😆
 
Jel se to još jedan modni mačak nakostriješio

p.s. ako postoji već postoji ikakva naznaka. Pol E. niže već sad najbrže krugove a mark planmira voziti od prve trke.
Prvenstvo bi moglo biti sve samo ne neizvjesno.
 
Last edited:
Ja volim ove boje ali na ovoj M1 mi bez veze izgledaju, ova M1 skoro ko Aprilia :mrgreen:
 
A jebo vas izgled više :D. Šta je ovo, forum modnih mačaka.
Aprilia s tim budžetom radi čuda. Prirodni talent. Da ima dva prava vozača imali bi i rezultate.
Jbg nije joj suđeno.
Bome.čuda radi, sa manjkom para ona ima.visak materijala pa zalipili gore ostatke, eto , da se ne baci
 
Sve pomalo sjeda na svoje mjesto :)

MotoGP-Test Katar, 10. März
1. Jack Miller, Ducati, 1:53,183 min
2. Fabio Quartararo, Yamaha, + 0,080 sec
3. Maverick Vinales, Yamaha, + 0,327
4. Johann Zarco, Ducati, + 0,716
5. Pol Espargaró, Honda, + 0,716
6. Aleix Espargaró, Aprilia, + 0,788
7. Joan Mir, Suzuki, + 0,895
8. Alex Rins, Suzuki, + 0,960
9. Francesco Bagnaia, Ducati, + 1,053
10. Takaaki Nakagami, Honda, + 1,079
11. Franco Morbidelli, Yamaha, + 1,184
12. Miguel Oliveira, KTM, + 1,343
13. Valentino Rossi, Yamaha, + 1,435
14. Enea Bastianini, Ducati, + 1,555
15. Alex Márquez, Honda, + 1,747
16. Stefan Bradl, Honda, + 1,791
17. Danilo Petrucci, KTM, + 1,795
18. Cal Crutchlow, Yamaha, + 1,815
19. Jorge Martin, Ducati, + 1,827
20. Brad Binder, KTM, + 2,096
21. Iker Lecuona, KTM, + 2,132
22. Luca Marini, Ducati, + 2,145
23. Dani Pedrosa, KTM, + 2,457
24. Sylavain Guintoli, Suzuki, + 2,459
25. Lorenzo Savadori, Aprilia, + 2,985
26. Michele Pirro, Ducati, + 4,072
27. Test 1, Yamaha, + 4,327
28. Takuya Tsuda, Suzuki, + 4,612
ohne Zeit: Test 3, Yamaha

- Mehr bei SPEEDWEEK.COM: https://www.speedweek.com/motogp/news/172480/Katar-Test-Mittwoch-Miller-vorn-Bradl-mit-Sturz.html
 
A eto, mala tvornica iz Noalea s minimalnim budžetom - šesta 😁 . Ali kad ima krilca koja se modnim mačcima ne sviđaju, što joj sve to vrijedi.
Kao što se dalo naslutiti, od novopridošlih najviše bi se moglo očekivati od Enee.
A Jack već srušio rekord kruga :cool:
 
Srećom, rezultat prvenstva se ne određuje rezultatima off-season testova.
😁😁😁
 
  • Like
Reactions: Tibor
Ok, zajebavajte se vi i dalje, al kad salvadore DOLETI do svoje prve pobjede, neće vam bioti smiješno
 
Manje klase isto testisiraju :)

Moto3

> Privattest Jerez, 9. März
1. Dennis Foggia, Honda, 1:46,080 min
2. Romano Fenati, Husqvarna, + 0,151 sec
3. Izan Guevara, Gas Gas, + 0,674
4. Sergio Garcia, Gas Gas, + 0,677
5. Yuki Kunii, Honda, + 0,802
6. Xavier Artigas, Honda, + 0,994
7. Ryusey Yamanaka, KTM, + 1,167
8. Adrián Fernández, Husqvarna, + 1,596
9. Kaito Toba, KTM, + 1,853
10. Jason Dupasquier, KTM, + 2,104
11. Maximilian Kofler, KTM, + 2,433
12. Andi Farid, Honda, + 3,439

> Privattest Jerez, 10. März
1. Dennis Foggia, Honda, 1:45,726 min
2. Romano Fenati, Husqvarna, + 0,066 sec
3. Sergio Garcia, Gas Gas, + 0,102
4. Izan Guevara, Gas Gas, + 0,172
5. Xavier Artigas, Honda, + 0,449
6. Yuki Kunii, Honda, + 0,550
7. Jason Dupasquier, KTM, + 0,915
8. Kaito Toba, KTM, + 1,325
9. Maximilian Kofler, KTM, + 1,355
10. Ryusey Yamanaka, KTM, + 1,436
11. Adrián Fernández, Husqvarna, + 2,289
12. Andi Farid, Honda, + 2,357

- Mehr bei SPEEDWEEK.COM: https://www.speedweek.com/moto3/news/172505/Max-Racing-Team-Husqvarna-Duo-mit-gutem-Gefuehl.html


KTM sakuplja brandove :mrgreen: Mozda za par sezona vidimo i Tomos opet u GP utrkama


Moto2

> Privattest Jerez, 9. März
1. Lowes, Kalex, 1:41,641 min
2. Corsi, MV Agusta, + 0,120 sec
3. Ramirez, Kalex, + 0,150
4. Schrötter, Kalex, + 0,309
5. Bendsneyder, Kalex, + 0,314
6. Canet, Speed Up, + 0,347
7. Fernández, Kalex, + 0,432
8. Lüthi, Kalex, + 0,467
9. Chantra, Kalex, + 0,880
10. Arbolino, Kalex, + 1,175
11. Arenas, Speed Up, + 1,193
12. Ogura, Kalex, + 1,234
13. Baldassarri, MV Agusta, + 1,252
14. Marcon, MV Agusta, + 2,616
15. Biesiekirski, Kalex, + 2,848

> Privattest Jerez, 10. März
1. Canet, Speed-up, 1:41,130 min
2. Lowes, Kalex, + 0,299 sec
3. Ramirez, Kalex, + 0,420
4. Bendsneyder, Kalex, + 0,654
5. Augusto Fernandez, Kalex, + 0,763
6. Baldassarri, MV Agusta, + 0,841
7. Lüthi, Kalex, + 0,862
8. Corsi, MV Agusta, + 0,878
9. Chantra, Kalex, + 1,011
10. Schrötter, Kalex, + 1,113
11. Arbolino, Kalex, + 1,353
12. Ogura, Kalex, + 1,408
13. Arenas, Speed-up, + 1,438
14. Beaubier, Kalex, + 1,567
15. Biesiekirski, Kalex, + 2,926

- Mehr bei SPEEDWEEK.COM: https://www.speedweek.com/moto2/news/172502/Jerez-Marc-VDS-Team-mischt-vorne-mit.html
 
Kad netko na testiranjima skine rekord kruga je sve lijepo i super, al to je samo jedan detalj koji pametnom timu i vozaču kaže da su na nekom dobrom putu, ..i ništa više. :)
Sjetimo se testiranja samo unazad 10-20 godina uoči početaka sezona , pregršt bombastičnih najava ...a na kraju šipak, uglavnom razočarenja...rijetko kad se rezultati potvrde i na kraju prvenstva kroz bodovni saldo, … to je ipak neka druga priča....skupljanje bodova u cijelom nizu utrka je rudarenje, hrpa kompromisa, stabilnosti, i naravno spremnosti vozača na brzo privikavanje na neuspjeh jer..... privikavanje na uspjeh tj. mjesto na podijumu je vrlo lako, slava opija , ….no uspješan je onaj koji se najbrže nakon nekog pada ili odustajanja vrati već slijedeće nedjelje i nastavi niz … e to je uspješno vraćanje iz neuspjeha kojeg svatko od favorita mora imati u sebi ako želi nešto najviše,... titulu npr...;)
Mir i Rins npr., krenuli su prošle sezone slabo, no povratak i na koncu pobjeda dokaz su njihove stabilnosti koja je donijela rezultat. Naravano da je u svemu dosta važna pamet tima, naročito šefa tima jer u suprotnome, nervoza donosi samo još gore stanje , Brivio je to uspio prošle godine sa Suzukijem, ostali nisu, to je tajna uspjeha, .. a koliko su puta Mir ili Rins bili najbrži po krugu, vjerujem da nitko o tome ni ne razmišlja, zapisano je negdje, naravno , no samo kao podatak... i ništa više...

Ove godine je strahovito puno promjena vozača po timovima :p i ova testiranja su vrlo potrebna, sezona vrlo brzo starta i sve treba posložiti ,mislim na strojeve, a vozače napuniti samopouzdanjem i dobrom psihološkom pripremom, sezona je iznimno duga i zahtjevna …. , neki su po prirodi stabilni (npr. Morbideli, Mir), s nekima treba puno raditi (npr. Quartararo, Vinales..), …..a nažalost mislim i da nekima na duge staze ipak nema pomoći, jednostavno neće biti napretka …

No , nije samo motogp ove godine vrlo interesantan, jedva čekam moto2 da krene , Lowes se nameće no budemo vidjeli, ...moto3 ludnica … ajmo (y)