tomo3 said:
Eto po naredbi šefice postavljam pitanje forumašicama vezano za početnički motor za žene. Šefica ima 160 cm, 55 žilavih kila i vozila je vespu na kojoj je imala problema sa šaltanjem (ručni mjenjač). Nije vozila 12 godina, i sukladno krizi srednjih godina planira nabaviti motor. Nadam se da će je proći, ali ako ima kakav dobar prijedlog, a pogotovo iskustva volio bi čuti.
moja cura ima iste mjere kao i tvoja zena (158cm ).
sa time da moja nije vozila prije toga nista sa vise od 50ccm.
nakon pregleda svih vozila odluka je pala na Honda NC 700S.
Zasto:
-- vrlo laka mogucnost spustanja cijelog motora za dobrih 4 cm bez utjecaja na voznost motora
-- ima samo cca 50 konja - cini se da je motor jaci - probna voznja
-- dovoljan okretni momenat za putovanja - cini se da ima vise - probna voznja
-- vrlo lako upravljiv - probna voznja
-- vrlo miran rad motora iako je samo dvocilindras
-- dio tanka koji je nablizi vozacu je dosta nizeg profila nego kod ostalih
-- serijski abs
-- relativno jeftin kod nabave - cijena iz liste je ca. 7000,-€
-- relativno jeftin kod odrzavanja i osiguranja
-- jedini sa tako niskim tezistem - tank nije na istom mjestu kao i kod ostalih vec je ugradjen u zadnjem donjem dijelu motora
-- umjesto tanka se nalazi dovoljno veliki pretinac da moze stati "manja" kaciga ili garderoba za vikend putovanje
-- motor oprasta puno gresaka koje "pocetnici" rade
-- vrlo ugodna pozicija sjedenja
uz to je moja cura bila kod sustera koji je na dzonovima moto cipela nadodao jos 2 cm.
sa tako preradjenim cipelama joj nikako nije odgovarao npr. gladius,hornet, cbf 600 ...... da dalje ne nabrajam.
osnovni razlog je oblik tanka joj nije dozvoljavao da se priblizi prednjem dijelu motora i automatski joj nije davao potreban osjecaj sigurnosti.