mladen59
New member
Imaš usporedne testove "BANDITA".codZU13 said:svi se bazirali na taj test između BMW-a i HONDE, a rijeko ko će imat prilike ih provozat 8)...šta je sa osalim tekstovima iz ovog broja :misli:
Imaš usporedne testove "BANDITA".codZU13 said:svi se bazirali na taj test između BMW-a i HONDE, a rijeko ko će imat prilike ih provozat 8)...šta je sa osalim tekstovima iz ovog broja :misli:
mladen59 said:Imaš usporedne testove "BANDITA".. Test novog-starog ZX10R ninja
Test BMW R 1200 GS
Test nove VFR (nju smo skomentirali post-u "nova Honda VFR 1200") i to je to!!
isplati se, nikad ne prenesu baš sve kaj se ima u časopisu 8)codZU13 said:kad je sveprisutna informatizacija dal je pametno kupovat časopise ili ipak vrijedi pljucnut 20kn ili nešto više za koji drugi :misli:
Imaš prav!! Nema kvadova,skutera i kineza ko inaće!codZU13 said:meni je ovaj jedan od boljih, gledajući i ostale časopise....al svi su nekak monotoni, tu i tamo koji iznenadi
codZU13 said:kud svi tu i mali mujo 8)..a koja je razlika honde iz 2008.,2009,2010., mislim da je samo u izgledu..ako se varam molim isparavak 8)
Nečeš ih ni vidit ubrzo, možda 2012. ili 2013. na HR cestama.infinity said:Ova iz 2008g. je imala malo veču potrošnju ulja,model iz 2009 nisam vidio kao ni 2010 model...
Peter Stingray said:Pa ako se već i uzima obzir članak hrvatske motorevije opet treba biti toliko fer i gledati sadašnje cijene 2010 modela a ne one 2008. modela,niti neznam jel postoji hrv. cjenik honde za 2010.,mogu se samo ponoviti ko je hondi kriv što nije imala nikakvu novost prošle godine osim ABS-a te ko je rutingu kriv što ima tako velike zalihe tj. njemu očito paše koliko vidim prodaju,uostalom to je sve samo mazanje oči,ko hoće 1000 R-a što je moguće jeftinijeg naravno da će kupiti hondu za 90000 iako bi ja onda radje novu 2008. ZX10R za 82000 il rabljenu 2009 R1,iskreno imam i jednog dobrog frenda koji je to i učinio i lani kupio takvu hondu pa je moja reakcija bila na to sve samo ne pozitivna zbog izgleda a i zbog onog problema,no nebitno,nemožemo usporediti kruške i jabuke ko motorevija,te to nije bilo u redu od njih jer će svako ko to čita kod takve razlike radje možda razmišljat o hondi neznajući pravu istinu o cijenama.
I u motopulsu piše da je lani prodano 40 hondi 1000,a 29 R1,ipak to nije tako velika razlika te je očito ljudima bilo bitno i imati novost makar ju i dosta više platili.
Atua said:Samo glupan može iskeširat 100k kn a da ne zna pozadinu cijele priće, prave cijene itd.alacdolje: A za takve mi se živo je.. jesu li znali pravu istinu ili ne!
joke said:Glede izmišljenog voditelja SS1000 klase i njegove usporedbe s neospornim novim vladarom iste, razlog zbog čega je CBR "najbolji" lako je nači odmah na poleđini prve stranice motorevijealacdolje:
mislim da je ovo model s onim kitom koji diže tu snagu na tih 202ks,inače u seriji bi trebao imati 193ksSinna said:Na mjerenju je BMW imao 202 ks na radilici, a tvornica je dala podatak o 193 ks, pa ko tu koga .... :shock: :misli: a taj je osnovni od 135000 kn, a onaj s dodatnom opremom je blizu 160000 kn i to bez Akrapoviča, a s njim dođe i 170000 kn.Pa za tu lovu mogu kupit Hondu Civic 1.8 od 140 ks type S. :wink: 8)
joke said:Glede izmišljenog voditelja SS1000 klase i njegove usporedbe s neospornim novim vladarom iste, razlog zbog čega je CBR "najbolji" lako je nači odmah na poleđini prve stranice motorevijealacdolje: