Motorevija br.02 2010.

codZU13 said:
svi se bazirali na taj test između BMW-a i HONDE, a rijeko ko će imat prilike ih provozat 8)...šta je sa osalim tekstovima iz ovog broja :misli:
Imaš usporedne testove "BANDITA". (y) . Test novog-starog ZX10R ninja  (y)  Test BMW R 1200 GS  (y)  Test nove VFR (nju smo skomentirali post-u "nova Honda VFR 1200") i to je to!!
 
kad je sveprisutna informatizacija dal je pametno kupovat časopise ili ipak vrijedi pljucnut 20kn ili nešto više za koji drugi :misli:
 
mladen59 said:
Imaš usporedne testove "BANDITA". (y) . Test novog-starog ZX10R ninja  (y)  Test BMW R 1200 GS  (y)  Test nove VFR (nju smo skomentirali post-u "nova Honda VFR 1200") i to je to!!

meni je ovaj jedan od boljih, gledajući i ostale časopise....al svi su nekak monotoni, tu i tamo koji iznenadi
 
codZU13 said:
kad je sveprisutna informatizacija dal je pametno kupovat časopise ili ipak vrijedi pljucnut 20kn ili nešto više za koji drugi :misli:
isplati se, nikad ne prenesu baš sve kaj se ima u časopisu 8)
 
codZU13 said:
meni je ovaj jedan od boljih, gledajući i ostale časopise....al svi su nekak monotoni, tu i tamo koji iznenadi
Imaš prav!! Nema kvadova,skutera i kineza ko inaće!  (y)
 
          Treba biti i ostati fer kod svih usporedbi,i ja znam da ovdje ima previše hondofila i ja sam bio dok sam imao cbr900 ali sada treba biti i objektivan,cijena 2010 CBR1000 u njem. je 14990 eura ( ko im je kriv da je jedina novost za prošlu godinu bio ABS),a BMW S1000RR 15500 eura,sad ak je vama 510 eura velika razlika za novi model koji je jači i tehnički superiorniji a da ne kažem koliko lijepši to je vaša odluka,ABS doplatu nisam namjerno spominjao jer u njem. doplata kod honde je 1000 eura a kod Bmw-a 950 eura tako da tu nema razlike te ne mijenja situaciju.
           To što vi ovdje spominjete cijene u hrv. nema blage veze i test je prenešen sa stranih medija,jer kao prvo tomić kao uvoznik Bmw-a draplje koliko se može,a kao drugo honda zalihe iz 2008 za 90000 kn nisu mjerodavna stavka,jer kao što rekoh više ljudi živi u europi i tamo se gleda konkurencija u cijeni a ne u nekom kvazi tržištu kao kod nas gdje se sveukupno proda motocikla ko vani od jednog modela.
 
Pa to sam točno i napisao u 2 posta pa onda dođe post o malom muji i tome da nema nekih razlika između Firebladea 2008-2010. Pa sa čime to ima veze??? Testiraju (Njemci) 2009. Hondu sa 2010. BMW-om i onda ovi naši napišu cijenu za Hondu iz 2008. koje nisu uspjeli riješit. I onda pitanje kakve ima razlike..... Pa ima ogromne.
 
Smjerno je to napisano.
Što Motopuls neće, hoće Motorevija  :mrgreen:
Kako i ja rekoh(kad sam spomenuo pravi redosljed konkurencije), ovdje ista i nije bila bitna, več jedino HR cijena Honde  :?
 
Jbg dečki! Komentiral sam članak u MOTOREVIJI. Nisam znal kak stvari stoje  u NJemačkoj .Sori !!!  (y)
 
codZU13 said:
kud svi tu i mali mujo 8)..a koja je razlika honde iz 2008.,2009,2010., mislim da je samo u izgledu..ako se varam molim isparavak 8)




Ova iz 2008g. je imala malo veču potrošnju ulja,model iz 2009 nisam vidio kao ni 2010 model...
 
infinity said:
Ova iz 2008g. je imala malo veču potrošnju ulja,model iz 2009 nisam vidio kao ni 2010 model...
Nečeš ih ni vidit ubrzo, možda 2012. ili 2013. na HR cestama. :) :wink:
 
             Pa ako se već i uzima obzir članak hrvatske motorevije opet treba biti toliko fer i gledati sadašnje cijene 2010 modela a ne one 2008. modela,niti neznam jel postoji hrv. cjenik honde za 2010.,mogu se samo ponoviti ko je hondi kriv što nije imala nikakvu novost prošle godine osim ABS-a te ko je rutingu kriv što ima tako velike zalihe tj. njemu očito paše koliko vidim prodaju,uostalom to je sve samo mazanje oči,ko hoće 1000 R-a što je moguće jeftinijeg naravno da će kupiti hondu za 90000 iako bi ja onda radje novu 2008. ZX10R za 82000 il rabljenu 2009 R1,iskreno imam i jednog dobrog frenda koji je to i učinio i lani kupio takvu hondu pa je moja reakcija bila na to sve samo ne pozitivna zbog izgleda a i zbog onog problema,no nebitno,nemožemo usporediti kruške i jabuke ko motorevija,te to nije bilo u redu od njih jer će svako ko to čita kod takve razlike radje možda razmišljat o hondi neznajući pravu istinu o cijenama.
                I u motopulsu piše da je lani prodano 40 hondi 1000,a 29 R1,ipak to nije tako velika razlika te je očito ljudima bilo bitno i imati novost makar ju i dosta više platili.
 
Peter Stingray said:
             Pa ako se već i uzima obzir članak hrvatske motorevije opet treba biti toliko fer i gledati sadašnje cijene 2010 modela a ne one 2008. modela,niti neznam jel postoji hrv. cjenik honde za 2010.,mogu se samo ponoviti ko je hondi kriv što nije imala nikakvu novost prošle godine osim ABS-a te ko je rutingu kriv što ima tako velike zalihe tj. njemu očito paše koliko vidim prodaju,uostalom to je sve samo mazanje oči,ko hoće 1000 R-a što je moguće jeftinijeg naravno da će kupiti hondu za 90000 iako bi ja onda radje novu 2008. ZX10R za 82000 il rabljenu 2009 R1,iskreno imam i jednog dobrog frenda koji je to i učinio i lani kupio takvu hondu pa je moja reakcija bila na to sve samo ne pozitivna zbog izgleda a i zbog onog problema,no nebitno,nemožemo usporediti kruške i jabuke ko motorevija,te to nije bilo u redu od njih jer će svako ko to čita kod takve razlike radje možda razmišljat o hondi neznajući pravu istinu o cijenama.
                I u motopulsu piše da je lani prodano 40 hondi 1000,a 29 R1,ipak to nije tako velika razlika te je očito ljudima bilo bitno i imati novost makar ju i dosta više platili.

Samo glupan može iskeširat 100k kn a da ne zna pozadinu cijele priće, prave cijene itd.  :palacdolje: A za takve mi se živo je.. jesu li znali pravu istinu ili ne!
 
Atua said:
Samo glupan može iskeširat 100k kn a da ne zna pozadinu cijele priće, prave cijene itd.  :palacdolje: A za takve mi se živo je.. jesu li znali pravu istinu ili ne!

Reče jedan moj prijatelj, prodavač rabljenih automobila; "Svako jutro se rađa jedan glupan koji će kupit loše auto po visokoj cijeni"
 
Glede izmišljenog voditelja SS1000 klase i njegove usporedbe s neospornim novim vladarom iste, razlog zbog čega je CBR "najbolji" lako je nači odmah na poleđini prve stranice motorevije  :palacdolje:
 
joke said:
Glede izmišljenog voditelja SS1000 klase i njegove usporedbe s neospornim novim vladarom iste, razlog zbog čega je CBR "najbolji" lako je nači odmah na poleđini prve stranice motorevije  :palacdolje:

Glavne testove prenesu od motorrada,dakle CBR je pobijedio u Njemačkoj na usporednom,najbolji sportski motocikl alpa, i sada izgubio od BMW-a koji je skroz novi model,nije zbog reklame u motoreviji. :jesus:

P.S. hard test od 50.000 je odradio bez većeg problema  8)
 
Boli me briga odakle prenose.
CBR je model 08, iako se trude ovaj s ABS-om predstavit kao odvojen model 2009.
U svakom slučaju, bez obzira na ABS, zna se koj je pravi Kralj 2009  8)
 
Sinna said:
Na mjerenju je BMW imao 202 ks na radilici, a tvornica je dala podatak o 193 ks, pa ko tu koga .... :shock: :misli: a taj je osnovni od 135000 kn, a onaj s dodatnom opremom je blizu 160000 kn i to bez Akrapoviča, a s njim dođe i 170000 kn. :) Pa za tu lovu mogu kupit Hondu Civic 1.8 od 140 ks type S. :wink: 8)
mislim da je ovo model s onim kitom koji diže tu snagu na tih 202ks,inače u seriji bi trebao imati 193ks
 
joke said:
Glede izmišljenog voditelja SS1000 klase i njegove usporedbe s neospornim novim vladarom iste, razlog zbog čega je CBR "najbolji" lako je nači odmah na poleđini prve stranice motorevije  :palacdolje:

Analogno tome, ukoliko u Motopulsu procitamo da je u nekakvom testu nekakva Yamaha najbolja i pogledamo na poledjinu prve stranice moze nam biti jasan razlog takvog izbora...

:mrgreen: