Motorevija br.02 2010.

Pogledajmo rađe u MCN, najrenomiraniji list na svijetu.
Naravno test na cesti u trajanju od 400+ kilometara, ne vrtnju po određenoj stazi, ili neki parking test.
 
joke said:
Pogledajmo rađe u MCN, najrenomiraniji list na svijetu.
Naravno test na cesti u trajanju od 400+ kilometara, ne vrtnju po određenoj stazi, ili neki parking test.

da sad ne kopamo kaj tamo vele....u šta da spizdimo lovu 8)
 
            Kud baš honda,smatram ako već ne Bmw il R1,onda bi suza il zx10 bili bolji izbor,kawa ima mrak ciklistiku jedino motor slab odozdo,ali staviš original zamjensku trkaču kawa elektroniku koja otvara moment za prve tri brzine i motor poleti,a suzuki je u svemu ok osima malo ciklistika ali za cestu super,u svakom slučaju ako radi ničeg drugog onda već radi same estetike bi drugi uzeo,ne kužim ko voli taj ružni ravni nos od honde,jedino što je na hondi ok je mašina zbog razvijanja snage naravno ako je obnovljena,ali ju samo radi cijene uzdizati koja je obična varka nije ok.
 
codZU13 said:
da sad ne kopamo kaj tamo vele....u šta da spizdimo lovu 8)

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2009/December/dec1609-video-s1000rr-rules-on-road/?&R=EPI-120873
 
treba napravit test sa običnim smrtnicima koji  max. dvaput posjete stazu ( GROBNIK ) a sve ostalo vrijeme jurcaju domaćim cestama ( vrhunskim ) pa da se tek onda dade sud o klasi 1000 koji je za šta ili ništa  8) sam ko ima muda dat motore na test lokalnim banditima 8)..šta se čeka :mrgreen:
 
codZU13 said:
treba napravit test sa običnim smrtnicima koji  max. dvaput posjete stazu ( GROBNIK ) a sve ostalo vrijeme jurcaju domaćim cestama ( vrhunskim ) pa da se tek onda dade sud o klasi 1000 koji je za šta ili ništa  8) sam ko ima muda dat motore na test lokalnim banditima 8)..šta se čeka :mrgreen:
tim običnim smrtnicima razlike koje se ovdje spominju ne predstavljaju nikakvu stavku u vožnji motora.
 
live-for-ride said:
tim običnim smrtnicima razlike koje se ovdje spominju ne predstavljaju nikakvu stavku u vožnji motora.

al onom koji drži do nekog R-a ipak bi bilo guba sve njih probat pa rec svoj sud.....ili ovako samo naklapat koji je kak ti bolji ili ne  8), žišku  8)
 
codZU13 said:
treba napravit test sa običnim smrtnicima koji  max. dvaput posjete stazu ( GROBNIK ) a sve ostalo vrijeme jurcaju domaćim cestama ( vrhunskim ) pa da se tek onda dade sud o klasi 1000 koji je za šta ili ništa  8) sam ko ima muda dat motore na test lokalnim banditima 8)..šta se čeka :mrgreen:
Pa ima neki papir koji fino potpišeš, al opet, nebi mi značilo ni 2% kaj neki amater iz birtije misli o kojem motoru. :mrgreen: Motor si biram ja i vozit ću ga ja. (y)
 
maRRio 8 said:
Pa ima neki papir koji fino potpišeš, al opet, nebi mi značilo ni 2% kaj neki amater iz birtije misli o kojem motoru. :mrgreen: Motor si biram ja i vozit ću ga ja. (y)

sorry al ti nisi ta klasa... :jesus:
 
maRRio 8 said:
Pa nisam amater za do birtije, zato me i ne zanima šta oni imaju za reć. (y) :jesus:

al da ti netko ponudi takav test koji je gotovo pa nemoguć zar bi se bunio i nas lajbeke ne bi poćastio svojim hvale vrijednim savjetima :D (y)
 
Naravno da nebi, htio sam samo reć da to ne mora bit nužno bolje od pravih test vozača. Pogotovo mi mišljenje amatera nebi imalo neku težinu, mada mi ni nema neku profi test novinara. Biram si ja, srcem i to je to. Naravno da nismo svi isti. :)
 
maRRio 8 said:
Naravno da nebi, htio sam samo reć da to ne mora bit nužno bolje od pravih test vozača. Pogotovo mi mišljenje amatera nebi imalo neku težinu, mada mi ni nema neku profi test novinara. Biram si ja, srcem i to je to. Naravno da nismo svi isti. :)

to i KEC veli, pustite nek srce bira jer su svi dobri (y).....al i dubina džepa igra ulogu 8)
 
mladen59 said:
Čital sam test. BMW zgleda ko japanac,pobjedio je Hondu za nijansu ali ima i 202 konja a i košta 135tisuća kuna ,40 tisuća više od honde. Malo puno za tak malu razliku!!!(ima više opreme ali svejedno puno pogotovo ak ima spojku od K 1300 GT,mogla bi se razletit na 27000km)

k1300GT je jedan slučaj. A bilo je nekoliko hondi kojima se mjenjac raspao. Samo je ekipa dobivala novu mašinu jer je bilo u garantnom roku. I znam neke kojim je vrlo mjenjac i ti isti su saznali da to nije bio jedini slučaj. Govorim o 2008. Vjerujem da su japanerosi to rijesili s 1009.
 
Hvala bogu da se ta geriba raspala na testu. Zamislite da nije. Ovak bar znam da ako i ikada u životu kupim taj motor barem se više neće raspasti. Pa valjda će definirati što je uzrokovalo kvar i otkriti taj uzrok. Pa nije to neki kineski proizvođač kojeg ionako boli k... ako se nešto raspadne..bacaj i kupuj novo.
 
live-for-ride said:
Hvala bogu da se ta geriba raspala na testu. Zamislite da nije. Ovak bar znam da ako i ikada u životu kupim taj motor barem se više neće raspasti. Pa valjda će definirati što je uzrokovalo kvar i otkriti taj uzrok. Pa nije to neki kineski proizvođač kojeg ionako boli k... ako se nešto raspadne..bacaj i kupuj novo.
Ne branim BMW. Ali statistika uvijek postoji da x motora/auta od y proizvedenih ima neku manu (primjera radi: čovjek je kupio novi 206, motor zaribao na prvih 1000km, nešto nije valjalo na radilici, za 20 dana dobio novu mašinu i ta još danas vozi). Dok tvornica ne napravi opoziv onda je to pojedinačni slučaj, kao slučaj Toyote. Kad BMW napravi opoziv onda možemo pričati o problemu do onda to je pojedinačni slučaj. Kod aprilije su napravili opoziv na RSV4, tako da ono što se desilo na testu je imalo manu.
 
BlackVelvet said:
Ne branim BMW. Ali statistika uvijek postoji da x motora/auta od y proizvedenih ima neku manu (primjera radi: čovjek je kupio novi 206, motor zaribao na prvih 1000km, nešto nije valjalo na radilici, za 20 dana dobio novu mašinu i ta još danas vozi). Dok tvornica ne napravi opoziv onda je to pojedinačni slučaj, kao slučaj Toyote. Kad BMW napravi opoziv onda možemo pričati o problemu do onda to je pojedinačni slučaj. Kod aprilije su napravili opoziv na RSV4, tako da ono što se desilo na testu je imalo manu.
Da to sve lijepo zvuči ak se dogodi u garantnom roku ! Garancija je 2 godine. Pa neznam baš da bi neki ljubitelj BMW-a koji je pljunul za pilu 150000kn bil "sretan" da mu se to dogodi na 27000 km i da baš njegov ljubimac ima MANU( vjerojatno van garancijskog roka ako je prosjek 10000km godišnje) . Vjerojatno bi sam moral platit popravak upravo zato kaj je to možda pojedinačni slučaj, pa bi sigurno relki da nije" šaltal" kak treba ili krivo stiskal kvačilo!!  :misli:  :(
 
BlackVelvet said:
k1300GT je jedan slučaj. A bilo je nekoliko hondi kojima se mjenjac raspao. Samo je ekipa dobivala novu mašinu jer je bilo u garantnom roku. I znam neke kojim je vrlo mjenjac i ti isti su saznali da to nije bio jedini slučaj. Govorim o 2008. Vjerujem da su japanerosi to rijesili s 1009.

od kud ti znaš za slučajeve da se na hondi razletil mjenjač,a za to nitko drugi nije čuo...
 
westin said:
od kud ti znaš za slučajeve da se na hondi razletil mjenjač,a za to nitko drugi nije čuo...
(y) Vrlo dobro pitanje!! Znam test-vozaća MOTO-KLUBA "okrutni" i snjim sam dugo spikal o CBR -ki i ima samo hvale za pilu i on i Majcen. Naganjali su je obodvojica ko vraga i sve pet!!!!! Čovjek bi mi sigurno rekel da je bilo kakvog sranja.  :shock:  (y)