Motori koji su prešli preko 100.000 km

Tebi je broj prevaljenih km na satu nekakva preferenca ili garancija da rizika nema?

Vani možeš dobit kasko od osiguravatelja na motore ispod 50000km za ukupnu premiju od 400injak eura, koji pokriva kvarove. Što znači da je netko, jako dobro plaćen za svoj rad, izračunao i dokazao da je taj rizik poprilično nizak, u protivnom bi ta premija bila daleko veća.

Ako znam da ću ja s motorom napravit barem 70-80000, nema mi smisla kupovat nešto s velikom kilometražom, a s druge strane mi nema smisla izgubit u startu 20% vrijednosti kod novog motora. Zato su meni osobno par godina stari modeli idealni.
 
Di si bio kad sam prodavao svog?😎😉
 
Taj koji računa je aktuar u osiguravateljskom društvu, no on računa rizik za SEBE, ne za tebe, on gleda statistiku isplaćenih šteta u određenim parametrima, a što sve skupa tebi kao kupcu motora ne znači ništa u smislu kvalitete ili pokvarljivosti... dapače, on se i ne bavi osiguranjima protiv kvarova, već osiguranjem da ćeš se spičkati ili nećeš i koliko će ih to koštati, a bez neke velike veze između starosti motora i starošću prouzročenih kvarova...
 
Evo dobre prilike tu u moj neposrednoj blizini
 

Attachments

  • Screenshot_20240417-131754_Viber.jpg
    Screenshot_20240417-131754_Viber.jpg
    275.7 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: bricksrheavy
Vjerovatno je bolja od mog drloga sa 120 + k, nikad padanog, svi servisi upisani i rađeni kod istog servisera. Drlog pali, toci vozi
 
  • Wow
Reactions: thule_5689
A ovo su slike od ove yamahe gore prije oglasa, vjerovatno je bolja od moga sa 120+ k
 

Attachments

  • Screenshot_20240417-131813_Viber.jpg
    Screenshot_20240417-131813_Viber.jpg
    304.6 KB · Views: 0
  • Screenshot_20240417-131816_Viber.jpg
    Screenshot_20240417-131816_Viber.jpg
    306.9 KB · Views: 0
  • Screenshot_20240417-131805_Viber.jpg
    Screenshot_20240417-131805_Viber.jpg
    300.8 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: bricksrheavy
Taj koji računa je aktuar u osiguravateljskom društvu, no on računa rizik za SEBE, ne za tebe, on gleda statistiku isplaćenih šteta u određenim parametrima, a što sve skupa tebi kao kupcu motora ne znači ništa u smislu kvalitete ili pokvarljivosti... dapače, on se i ne bavi osiguranjima protiv kvarova, već osiguranjem da ćeš se spičkati ili nećeš i koliko će ih to koštati, a bez neke velike veze između starosti motora i starošću prouzročenih kvarova...

Po obicaju, ne citas ili ne razumijes.
Polica ukljucuje osiguranje od kvarova, nije je moguce dobit za motor s preko 50k na sat i/ili 5g starosti.

Doplata na osnovnu policu je nekih 50ak eura, sto znaci da je rizik nizak, u protivnom bi bila daleko veca.
 
Ja sam pred 5 godina prodao kawu 750 S, 2006 g. sa 84000, redovito servisirana bez ijednoga kvara, vozi i danas sa preko 100 000
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Po obicaju, ne citas ili ne razumijes.

Uobičajeno.

Polica ukljucuje osiguranje od kvarova, nije je moguce dobit za motor s preko 50k na sat i/ili 5g starosti.

Doplata na osnovnu policu je nekih 50ak eura, sto znaci da je rizik nizak, u protivnom bi bila daleko veca.

I tebi je to u sukobu sa onim što ja rekoh? Zašto ne daju policu za starije do 5 godina? Pa jer im statistika veli da u tom razdoblju ni nema rizika za njih jer se motori u tom razdoblju ne kvare, to su novi strojevi koji neće napraviti u 5 godina 100.000+ kilometara kako to rade auti (i kod kojih najčešće isto nema kvarova u toj kilometraži)... oni su jednostavno napravili vrlo ziherašku računicu, koju debelo naplate a nemaju skoro nikakav rizik da će iz te sume trebati platiti skoro išta, vjerujem da je postotak isplaćenih šteta na tu stavku niti četvrtina onmoga što naplate, a vjerojatno i puno manje od te četvrtine. A tvoji ziheraši čak ni ne nude policu za motore koji zapadaju u starost ili kilometražu koja je izvan tih servisnih i garancijskih rokova.

Prijatelj mi je bio dugogodišnji agent osiguranja Allianza, sada je već dugo godina u Uniqi (i kod njega osiguravam sve - od motora, quada, te službena i privatna vozila), i pričamo otvoreno o mnogim stvarima kako te tvrtke vode politiku polica, rizika i kako se određuju visine polica, tako da bih volio da pokušaš shvatiti i ti mene i ono što kažem, jer nisam baš tako glup kako ti misliš i da ja ne razumijem tebe samo zato jer drviš o onom dijelu koji tebi paše i koji misliš da je cijela priča... a daleko je od toga.

Tvoje osiguranje je ziheraški izračunalo da čim motocikl uđe u godišta gdje bi povećavala potencijalne kvarove (i nakon kojega vremena kod ogromne većine istekne garancija!), teret popravaka bi padao na njih, pa onda se odjednom, kao "ničim izazvani", polica stubokom mijenja i nemalo poskupljuje, ili se ista čak i ne nudi... jer oni imaju takove tabele i statistike o kojima ti ni ne sanjaš, od marki i modela sa statistikama kvarova pa nadalje, i temeljem toga nude police (koje mogu biti vrlo različite za naoko "iste motore").
 
Uobičajeno.



I tebi je to u sukobu sa onim što ja rekoh? Zašto ne daju policu za starije do 5 godina?

Ne daju je iz istog razloga iz kojeg ja osobno neću kupiti motor stariji od 5 godina iz oglasnika.
 
Odakle bih ja trebao znati da tvoj u tih 120+ k nije 12 puta bio u takvom stanju? :mrgreen:

Provjeris kod bivseg vlasnika Thuleta s foruma koji je bio prvi vlasnik sadasnje Feisove honde do ajmo rec cca 80 tkm... Feisu prodao ovu, a sebi kupio novu...

Ako sam dobro pratio 😁
 
Gle, sad bi tu trebao privatnog istražitelja angažirat da mi napravi bekground ček i forenziku od xy prijašnjih vlasnika.:mrgreen:
 
Uobičajeno.



I tebi je to u sukobu sa onim što ja rekoh? Zašto ne daju policu za starije do 5 godina? Pa jer im statistika veli da u tom razdoblju ni nema rizika za njih jer se motori u tom razdoblju ne kvare, to su novi strojevi koji neće napraviti u 5 godina 100.000+ kilometara kako to rade auti (i kod kojih najčešće isto nema kvarova u toj kilometraži)... oni su jednostavno napravili vrlo ziherašku računicu, koju debelo naplate a nemaju skoro nikakav rizik da će iz te sume trebati platiti skoro išta, vjerujem da je postotak isplaćenih šteta na tu stavku niti četvrtina onmoga što naplate, a vjerojatno i puno manje od te četvrtine. A tvoji ziheraši čak ni ne nude policu za motore koji zapadaju u starost ili kilometražu koja je izvan tih servisnih i garancijskih rokova.

Prijatelj mi je bio dugogodišnji agent osiguranja Allianza, sada je već dugo godina u Uniqi (i kod njega osiguravam sve - od motora, quada, te službena i privatna vozila), i pričamo otvoreno o mnogim stvarima kako te tvrtke vode politiku polica, rizika i kako se određuju visine polica, tako da bih volio da pokušaš shvatiti i ti mene i ono što kažem, jer nisam baš tako glup kako ti misliš i da ja ne razumijem tebe samo zato jer drviš o onom dijelu koji tebi paše i koji misliš da je cijela priča... a daleko je od toga.

Tvoje osiguranje je ziheraški izračunalo da čim motocikl uđe u godišta gdje bi povećavala potencijalne kvarove (i nakon kojega vremena kod ogromne većine istekne garancija!), teret popravaka bi padao na njih, pa onda se odjednom, kao "ničim izazvani", polica stubokom mijenja i nemalo poskupljuje, ili se ista čak i ne nudi... jer oni imaju takove tabele i statistike o kojima ti ni ne sanjaš, od marki i modela sa statistikama kvarova pa nadalje, i temeljem toga nude police (koje mogu biti vrlo različite za naoko "iste motore").
ajd malo pojasni kako osiguravajuće kuće imaju veze s kvarovima, oli sam nešto propustio? znači osiguran motor mi crkne i odem u osiguranje ili? dal to uopće ima za motore? i kod nas, kao produljeno jamstvo, valjda
 
Last edited:
ajd malo pojasni kako osiguravajuće kuće imaju veze s kvarovima, oli sam nešto propustio?

Mislim da ti to može objasniti gvo, njegovo osiguranje daje osiguranje za kvarove, možda on zna i na koje kvarove se to odnosi, jer po defaultu sve dijelove koje smatraju potrošnima zaboravi, nećeš dobiti ništa, a možda je riječ da polica odrađuje ako je puknuće felge, lansiranje glave u orbitu ili topljenje bloka motora...

Logički, osiguravatelji imaju veze sa kvarovima na način da prate statistiku kvarova za određene modele i temeljem toga formiraju policu koja se nudi personallizirano za korisnika i njegov motor... jasno da oni ne popravljaju.