Uobičajeno.
I tebi je to u sukobu sa onim što ja rekoh? Zašto ne daju policu za starije do 5 godina? Pa jer im statistika veli da u tom razdoblju ni nema rizika za njih jer se motori u tom razdoblju ne kvare, to su novi strojevi koji neće napraviti u 5 godina 100.000+ kilometara kako to rade auti (i kod kojih najčešće isto nema kvarova u toj kilometraži)... oni su jednostavno napravili vrlo ziherašku računicu, koju debelo naplate a nemaju skoro nikakav rizik da će iz te sume trebati platiti skoro išta, vjerujem da je postotak isplaćenih šteta na tu stavku niti četvrtina onmoga što naplate, a vjerojatno i puno manje od te četvrtine. A tvoji ziheraši čak ni ne nude policu za motore koji zapadaju u starost ili kilometražu koja je izvan tih servisnih i garancijskih rokova.
Prijatelj mi je bio dugogodišnji agent osiguranja Allianza, sada je već dugo godina u Uniqi (i kod njega osiguravam sve - od motora, quada, te službena i privatna vozila), i pričamo otvoreno o mnogim stvarima kako te tvrtke vode politiku polica, rizika i kako se određuju visine polica, tako da bih volio da pokušaš shvatiti i ti mene i ono što kažem, jer nisam baš tako glup kako ti misliš i da ja ne razumijem tebe samo zato jer drviš o onom dijelu koji tebi paše i koji misliš da je cijela priča... a daleko je od toga.
Tvoje osiguranje je ziheraški izračunalo da čim motocikl uđe u godišta gdje bi povećavala potencijalne kvarove (i nakon kojega vremena kod ogromne većine istekne garancija!), teret popravaka bi padao na njih, pa onda se odjednom, kao "ničim izazvani", polica stubokom mijenja i nemalo poskupljuje, ili se ista čak i ne nudi... jer oni imaju takove tabele i statistike o kojima ti ni ne sanjaš, od marki i modela sa statistikama kvarova pa nadalje, i temeljem toga nude police (koje mogu biti vrlo različite za naoko "iste motore").