MZ 250etz

fazer čk

Member
Još jedan ljepotan iz mog dvorišta...godinu dana povremenog šraufanja,brdo novaca i još više živaca..restauriran do jaja..
 
lijep, ali meni ništa posebno ....  (y)

ima ih par komada tu iko mene u jako lijepom stanju, pa mi nije zapao za oko ...

ali svaka čast na trudu ... i na završnici
 
istog ovakvog imo 89te :mrgreen:, na Majskim sustretima u Osijeku pokazo se izuzetno dobro za grijanje gotovih jela 29 Novembar Subotica :LOL:, zagrijes emzu i stavis porciju gore na glavu cil..kakvi japanci kakvi bakraci..morali su cekat u redu za topli obrok :mrgreen: :mrgreen:
 
nekome je to uber motor.....kazu mi Kubanci da kod njih stari nekoliko desetaka godina kostaju
6 000$  :shock:
 
Priča o MZ-u je jedna tužna priča o naprednom proizvođaču u siromašnom okruženju. A proizvodili su tako jeftine motore jer su jedino takve motore mogli i prodavati siromašnom narodu. Meni su ETZ 250 i 251 kul motori. Uvijek mi je drago kad vidim kojeg na cesti.
 
fazer čk said:

To je bio moj 4. motor u zivotu, nakon Electronica 90 samo kaj sam ja imal srebrnog ETZ 150 koji su bili rijetki u HR.

Sjecam se da, kada sam sjeo na MZ nakon Electronica, to je bilo kao da sam sjeo u Rolsa nakon Ficeka.. :)

Samo nastavi sa restauracijama. To su bili kultni motori u HR i zasluzuju naklon do poda za svu srecu koju su pruzili motoristima u to vrijeme
 
fazer čk said:
Još jedan ljepotan iz mog dvorišta...godinu dana povremenog šraufanja,brdo novaca i još više živaca..restauriran do jaja..
Jaaako lijepo (y). San moje mladosti... :mrgreen:
 
                                                        :mrgreen:
Reklama MZ ETS 250
                                                         
 
Fino to izgleda, ljepo se prisjetiti vremena provedenih na emzama.  Ja sam ih promjenil 4.
Imal sam ts-150 iz 77., etz-150 91.g.,zatim etz-250,86.g i etz 251,89.g.
Ovaj zadnji 251 mašina tolalno razočaranje, neznam jel to samo moj il su sve tak sfušali.
Etz 250 mi je bil najbolji, on je čak bil i malo prerađen. Prvo,metalik crna boja, skraćen i podignut auspuh, spolirane vilice,napred felga 16 cola.  Zadnji blatobran je napravljen ko na velikim motorima, prednji skraćen i bili su kromirani. Dekli isto spolirani. Žmigavci drugi od neke yamahe. E da, bila je i zadnja guma metzeler 130 širine. Nezaboravna iskustva...
 
fazer čk said:

jesu li ovo njegovi originalni nosači satova (kosi) ili su zamjenski?
jer koliko znam svaki ima ravne nosače s sličicama pod ključem  :misli:
 
Dejan22 said:
jesu li ovo njegovi originalni nosači satova (kosi) ili su zamjenski?
jer koliko znam svaki ima ravne nosače s sličicama pod ključem  :misli:

nosac bi treba bit od 251.oni su imali zakosen nosac
 
rntntn,tn,tn, pa na zadnjega pa rrrrrrrrrrrrrrrrr ode plastika od lanca, al su to bili dani, nekaj svi poceli stare restaurirati i vračati se u mladost, MZ ko MZ, ali lijepo vidjeti dučanski primjerak  (y)
 
Dejan22 said:
jesu li ovo njegovi originalni nosači satova (kosi) ili su zamjenski?
jer koliko znam svaki ima ravne nosače s sličicama pod ključem  :misli:
  Originalni..kak i sve ostalo na njemu..zato je i restauracija potrajala... :wink: