MZ 250etz

fazer čk said:
Zasad još ne..al ako kriza stisne :wink:

haha ma mislio sam kod Strašila u Požegi. :) Dosta mi je bliže neg Međimurje. :)
Doduše vidio sam jedan lijepi primjerak na prodaju u ZG, ali 2000 ojra...  :?

Nego, ovaj tvoj/vaš je bombon! Vjerujem da je koštalo jer jedno je vraćat sjaj starim komponentama a drugo kupit nove.
Ipak, ja nemam takve afinitete, možda ak jednog dana skužim da neću imat za nekog japanca R-a ili Triumpha nakeda, a gorivo bude 10 ojra litra.  :mrgreen:

Još malo off: uzeo bih ja SV-a 650S, i nije toliki problem kupit ga, ali ono što uz njega ide mi je zasad preskupo. Treba imat za ok opremu i ostale troškove.
Tak da se vraćam nostalgiji i jednostavnosti.
poz iz Daruvara  :mrgreen:
 
Ha baš dobro sređen. Imao tri kom nekad davno jedan za drugim TS250 , ETZ 250 bez diska i jednoga sa. Prešao obalu i liku na njemu 80 -tih godina. Nostalgija.  (y) :mrgreen:
 
at-at said:
predivan je! (mz-i opcenito, a ovako sreden izgleda stvarno super) :)  stvarno si si dao truda :)
mz mi je jedna od opcija za kupit... koliko je zahtjevan za odrzavat? je li pametno za pocetnika?  :wink:
ovaj mi je recimo zapeo za oko u oglasniku, ima raznih djelova na njemu (recimo prednji kotac od tko zna cega  :mrgreen:) ali cini mi se u dobrom stanju...
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-ts-etz-250-cm3-oglas-7384552

Prednji kotač od Honde VF, a stražnji od nekog endura  :mrgreen:
 
at-at said:
predivan je! (mz-i opcenito, a ovako sreden izgleda stvarno super) :)  stvarno si si dao truda :)
mz mi je jedna od opcija za kupit... koliko je zahtjevan za odrzavat? je li pametno za pocetnika?  :wink:
ovaj mi je recimo zapeo za oko u oglasniku, ima raznih djelova na njemu (recimo prednji kotac od tko zna cega  :mrgreen:) ali cini mi se u dobrom stanju...
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-ts-etz-250-cm3-oglas-7384552

evo da ti pomognem!
imo ja emz-a nekad davno...
htio ja kupit apriliu rs 125, a nisam imo tolko novaca pa sam si kupil emz-a, etz 250 !
u 3 godine kolko sam ga imal sam napravil nekih 15 000 km, s tim da sam radil generalku( bacal mi je van iz 3 brzine) pa sam treal sve rastavljat!
solidan motor, nisu nesto ekstremno visoke kvalitete ali za pocetnika bi bio oke!
mene je zaj... ono paljenje, vozil sam se na moto susret, do tamo sve oke, kad sam krenul doma krepal regler i nije punil akumulator!
kaj se tice dijelova to je sr**! ja sam hodal u Nagykaniszu, relativno jeftini dijelovi a kvaliteta uzaass!!
kupil novi regler recimo, stavil ga gore napravil 20 km i krepal! i tak jedno 2-3 komada!jedina prednost, po mojem je jeftino odrzavanje!



 
at-at said:
predivan je! (mz-i opcenito, a ovako sreden izgleda stvarno super) :)  stvarno si si dao truda :)
mz mi je jedna od opcija za kupit... koliko je zahtjevan za odrzavat? je li pametno za pocetnika?  :wink:
ovaj mi je recimo zapeo za oko u oglasniku, ima raznih djelova na njemu (recimo prednji kotac od tko zna cega  :mrgreen:) ali cini mi se u dobrom stanju...
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-ts-etz-250-cm3-oglas-7384552

Imao daaavno, pocetkom 80-ih, MZ-a 250 TS i navozaaao se svuda u par godina koliko je bio moj bez ikakvih problema. To ce ti posvjedociti vecina ljudi koja je vozila ili jos vozi taj zahvalan i jeftin motoric, kako TS tako i ETZ.
Svih dijelova ima po smijesnim cijenama u Madjarskoj, istina nisu kvalitetni kao originalni, ali nisu bas ni toliko losi. Imam prijatelja koji je vec u lijepim, (neki bi rekli poodmaklim :mrgreen:), godinama i dugi niz godina putuje po svim susretima starim ETZ-om uz redovito odrzavanje, takodjer bez ikakvih problema.
Za nekoga ko nema novaca i ne trazi puno, to je jako dobra kupovina, ili barem bolja od kojekakvih izvozanih cvajtakt 125-ica ili Kineza. (y)
Mislim da se za otprilike iste novce nadje i boljih od ovoga po oglasima, a ETZ s originalnim diskom i Brembo celjustima naprijed koci jednako dobro kao i taj nakalemljeni prednji kraj od VF-ke.
 
at-at said:
hvala na savjetima! :)
a i to, jeftin- barem necu puno plakat ako ga izgrebem cijelog :p

Ako jos sto treba, samo pitaj, (ima jos bivsih MZ-jasa i na temi stari motori).
Na kraju, bitno je voziti se, manje je bitno na cemu. (y)
 
hehe, slazem se :)
bit ce vjerojatno puno pitanja kad ga nabavim pa se krene kvariti :p  :wink:
 
at-at said:
predivan je! (mz-i opcenito, a ovako sreden izgleda stvarno super) :)  stvarno si si dao truda :)
mz mi je jedna od opcija za kupit... koliko je zahtjevan za odrzavat? je li pametno za pocetnika?  :wink:
ovaj mi je recimo zapeo za oko u oglasniku, ima raznih djelova na njemu (recimo prednji kotac od tko zna cega  :mrgreen:) ali cini mi se u dobrom stanju...
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-ts-etz-250-cm3-oglas-7384552

Ovaj MZ ti je od mog prijatelja, i stvarno stoji sve navedeno u oglasu, uvijek odrzavan i cuvan u garazi. Prednje vilice honda vf 750, straznja i kotac od yamahe xt. Ovaj primjerak nije kao i ostali i ima puno bolje vozne karakteristike od originala a bome i potegne jako lijepo!

Pa za pocetnika je odlican motor financijski gledano, vrlo jednostavan i brzo ces nauciti di je sta na motoru.
 
zapravo ih ima iznenadujuce puno...i u dosta dobrom stanju su neki :)
ovaj recimo http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-etz-250-cm3-1988-god-oglas-6844684 cijena je solidna isto :p
ili ovaj...http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-etz-250-cm3-oglas-5489476

makar mi se jako svida ovaj "skrpani" crni ;), mislim da cu se malo vise o njemu raspitat.. :)
pale, kazes da je od tvog frenda... si ga vozio? jedino me malo brine taj mali prednji kotacic, izgleda mozda malo nezgodno :S (nije da sam neki strucnjak, mozda sam u krivu)
i problem mi je ta registracija, trebala bih po njega prije neg istekne :S
 
dobre su bile mz-e,koliko puta me kurbla opizdila :mrgreen:
 
prpa said:
dobre su bile mz-e,koliko puta me kurbla opizdila :mrgreen:
ta kurbla je ubitacna...da ti se posklizne, i po nozi!!
meni je fascinantna brava sa 7 segmenti il kolko je vec imala!!
eMZ-ejci su legendarni motori!!
 
Čitam da je bilo raznih iskustava sa MZ-om ali ja u onih 10-tak godina i promjenio 3 kom nikad nisam ima ni jedan problem a navozio sam se svugdje po bivšoj YU.  (y)
 
zpocekaj said:
Čitam da je bilo raznih iskustava sa MZ-om ali ja u onih 10-tak godina i promjenio 3 kom nikad nisam ima ni jedan problem a navozio sam se svugdje po bivšoj YU.  (y)

Ja sam imao samo jednoga,tamo negdje 87/88, prvi ETZ-i sa diskom.
U te dve godine,preko 50 000 km . Bez kvara.A vozilo se ... puno žešće nego danas.

Slabe točke,koliko se sjećam - samo lanac i akumulator.

Kurbla nije razbijala.Trebalo je samo sići s motora i na centralnoj nogari zakurblati ga - desnom nogom...
Rom -pom -pom - pom ...
Aaaaaaaaaaa koja vremena ...
 
Da vozio sam ga, taj "mali" prednji kotac i straznja vilica mu daje osjecaj da vozis pravi motor koji lezi na cesti a ne neku biciklu.

Ma to s kurblom je najcesce stvar stelanja platina, zavisi kakvo je paljenje pa onda dali ce vratit ili ne. Ali prednost je po meni sto uvijek imas jos barem 15 nacina da ga poboljsas, ubacis nesto svoje na taj motor, dotjeras ga, sredis masinu, pojacas ju na razne nacine...ma cudo od motora za igrat se s njim!
 
at-at said:
zapravo ih ima iznenadujuce puno...i u dosta dobrom stanju su neki :)
ovaj recimo http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-etz-250-cm3-1988-god-oglas-6844684 cijena je solidna isto :p
ili ovaj...http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-etz-250-cm3-oglas-5489476

makar mi se jako svida ovaj "skrpani" crni ;), mislim da cu se malo vise o njemu raspitat.. :)

Prvi je preskup, (za te novce vec kupis ozbiljan motor), drugi nije ni blizu ovoga na koji sam ti dao link.
Ja bih na tvom mjestu kupio sto mladji i u sto originalnijem stanju, jer ces takav jednom lakse prodat, a uvijek ga sama mozes customizirat po zelji. Ovaj navedeni vec ima i nesto bitne i korisne opreme, kvalitetne gume, regu, a stanje je blizu originalnom.
No da ne ispadne da kvarim nekome prodaju ili te nagovaram, konacna odluka je tvoja. (y)