Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

možda nekada davno ali ne više.
nevezano sada za ovu temu, od takvog brenda u bilo kojoj branši sada jedino možeš očekivati da isprave svoju grešku na svoj račun što (Bmw, Miele, Marazzi Group, Roca-Laufen, Villeroy, Samsung, LG, Marantz namjerno spominjem skorz različite brendove i branše jer se svime time bavim, osim Bmw-om, ) navedeni brandovi i rade. Naprave, zajebu , isprave i idu dalje... Mogao bih ti navesti za ove jako puno primjera i podkrijepiti dokazima ali previše je to pisanja.
Slažem se da je to loše, ali tako je i neće biti bolje. Jedino ako smatraš da navedeni nisu premium brendovi, ali onda ni rasprava nema smilsa.
lp.
Svi koji rade ti i griješe.
Ovdje je samo pitanje tko je kolika "riba", naime, sve te velike ribe traže od svojih dobavljača da im naprave 8D (i onda još traže rok za kompletan 8D tipa ono, 48h, how yes no), a baš me zanima da u ovom slučaju ja kao kupac dođem i tražim 8D, koji bi odgovor uopće dobio?
Nije problem što ti "premium" brednovi poprave svoje zajebe, to rade i oni koji nisu "premium". Stvar je samo odnosa prema kupcu, a zadovoljstvo kupca se ne ogleda samo u tome koliko brzo im riješe kvarove. To je samo jedan dio zadovoljstva kupca.
Konkretno je BMW kao brend imao jako veliki promašaj na N47 dizel motorima, ali gle čuda, ljudi i dalje kupuju BMW, i većinom s dizel motorom. Što samo znači da je imidž koji su izgradili prije tog promašaja bio iznimno velik.
 
  • Like
Reactions: Obelyx
možda nekada davno ali ne više.
nevezano sada za ovu temu, od takvog brenda u bilo kojoj branši sada jedino možeš očekivati da isprave svoju grešku na svoj račun što (Bmw, Miele, Marazzi Group, Roca-Laufen, Villeroy, Samsung, LG, Marantz namjerno spominjem skorz različite brendove i branše jer se svime time bavim, osim Bmw-om, ) navedeni brandovi i rade. Naprave, zajebu , isprave i idu dalje... Mogao bih ti navesti za ove jako puno primjera i podkrijepiti dokazima ali previše je to pisanja.
Slažem se da je to loše, ali tako je i neće biti bolje. Jedino ako smatraš da navedeni nisu premium brendovi, ali onda ni rasprava nema smilsa.
lp.


Argument "Drugi su isti, pa je ok" nije ok.
Ne znam, možda je problem u meni, ali od vozila imam drugačija očekivanja nego od tva, mobitela, perilice, itd. Mada od desetak TVa koje imam, krepao je samo 1.
A mobitel mi nikad u životu nije krepao, osim ako ga ja nisam uništio.

Krivi su potrošači. Svaki put kad netko kupi GS, svojim novcem daje signal da je ok biti beta tester poludovršenog proizvoda i tu privilegiju još platit 30K evra.
Zašto mi to smeta? Zato što i ostalim proizvođačima motora šalje signal da pouzdanost više nije neka prednost na tržištu.
Jednog dana će i japanci shvatiti to, pa više nećeš moći kupiti peri deri motor, a Seiko 5 će trebati servis 3 puta godišnje.
 
kina je već godinama u ekspanziji na svim frontovima što u krađi tehnologije, intelektualnom vlasništvu. Nešto izmisliš korisno evo nit neznaš već kinezto bez tvog znanja to štampa negdje. Proizvođači su isto krivi što bjesomučno sele proizvodnju tamo i to dugoročno nemože bit dobro za nas, na kraju mi taj proizvod plaćamo i koristimo. Još usto proizvođači su počeli s tim programiranim kvarovima, što može bit i ovo,netreba bit loš dizajn nego namjerno, samo se pokvarilo malo prerano nego na što je proizvođač računao. :)
 
Pa zar da se ovo dogodi glasovitim bavarskim inženjerima ?!

Mislim, to se može dogoditi nama garažnim entuzijastima koji se možemo igrati s ebay relejima, ali na strojevima od 30k eurića, ma najte me !

Kod Honde se to ne događa....? Osim što znam ljude koji ispod sica voze rezervne strujne releje, onako iz navike... jasno je da se sve mehaničko što se giba kvari, nema tu veze koliko košta, kvari se i Rolls Royce ako ga ne održavaš, traženje savršenstva u takovim stvarima je samo zlonamjernost, nema tu veze objektivnost...
 
Kod Honde se to ne događa....? Osim što znam ljude koji ispod sica voze rezervne strujne releje, onako iz navike... jasno je da se sve mehaničko što se giba kvari, nema tu veze koliko košta, kvari se i Rolls Royce ako ga ne održavaš, traženje savršenstva u takovim stvarima je samo zlonamjernost, nema tu veze objektivnost...
Okolina ima nizak prag toleranice
 
  • Like
Reactions: Village
Zanimljivo kako se baš uvijek to dogodi BMWu, i to u baš uvijek u Motorradovim testovima. K serija, RR, itd, teško je to popratiti više.
Kad takve primjerke šalju novinarima, što li tek prodavaju našim neiskusnim stomatolozima?
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
- Čitam o motoru; "To su ti nepoderive mašine, toči i vozi!"
- Kupim taj motor, nešto rikne, potražim malo bolje po forumima; "Je, je, to im zna crknut, ali inače nepoderive mašine, toči i vozi!"

Dosad 3 motora, sa svakim minimalno prijeđeno 50.000, sa svakim ista priča. Kawasaki, Yamaha, Suzuki.
 
ER5

- voziš svaki dan, jedno jutro odluči radit na 1 cilindar kad ga upališ, jebe karburator

FAZER

- znaju otić namotaji, mene srećom ostavio na cesti 5 min od doma. Zna otić kill switch, sjebu ga vibracije pa počne u vožnji prekidat ili još bolje, gasit. Meni se srećom ugasio 50 km od doma pa sam ga par puta promrdao dok ne uhvati kontakt i vozi nazad.

STROM 650

- bio opoziv rectifiera (regler na hrvatski?), zna otić pokazivač razine goriva. Meni zasad otišao samo pokazivač razine goriva :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ne zamaram se tuđim problemima, komentiram društvenu pojavu za koju mislim da je loša.

Ali zapravo da, životna želja mi je bila 8h dnevno udisati trulež iz nečijih neopranih usta za jedva natprosječna primanja. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: vespinjo
ER5

- voziš svaki dan, jedno jutro odluči radit na 1 cilindar kad ga upališ, jebe karburator

FAZER

- znaju otić namotaji, mene srećom ostavio na cesti 5 min od doma. Zna otić kill switch, sjebu ga vibracije pa počne u vožnji prekidat ili još bolje, gasit. Meni se srećom ugasio 50 km od doma pa sam ga par puta promrdao dok ne uhvati kontakt i vozi nazad.

STROM 650

- bio opoziv rectifiera (regler na hrvatski?), zna otić pokazivač razine goriva. Meni zasad otišao samo pokazivač razine goriva :mrgreen:

Dakle 2 motora praktički bez kvara i jedan s ozbiljnijim i potencijalno fatalnim problemom.
 
Ne kuzim cemu tolko fantaziranje i čuđenje oko takvih stvari
Događalo se uvijek i događat če se i dalje, kako kod motora, tako i kod automobila, samo sto se kod poznatijih marki diže prevelika mediska prašina.
Kvari se sve živo i ništa nije nepoderivo, bio to Bmw, Suzuki, Yamaha, Honda ili kod automobila Mercedes, Audi, pa i famozno "najbolji" auto kod nas balkanaca VW.
Eto, prije par godina kod Mercedesa na S klasama zbog propusta u proizvodnji su nesto zeznuli, otpadali su prednji desni kotači u vožnji, i da li je Mercedes propao, nije.
Bmw ce dobiti opoziv, i sve ce biti rijeseno i dalje ce biti najprodavaniji motor te klase.
Evo kako je gore i Igoreta napisao da je Bmw imao promašaj sa N47 motorima u automobilima, pa kolega kolko ja znam velika večina Bmw-a u europi je sa N47 motorom, znam ljude koji sa tim autima imaju po 300-400 tisuca bez veceg kvara, a i sam sam vlasnik F30 sa famoznim N47 motorom.
Da su stavili "lanac od bicikla" jesu, ali ako mjenjas ulje svakih 10 soma km, lanac bez problema izdrzi 150-170 tisuca, zamjenis i vozi dalje.
Eto i mercedes sa 3.0 motorima ima problem pucanja lanca, ali se o tome previse ne prica jer ih bas kod nas i nema puno.
Zaboravi vise kvalitetne lance kao u Mecki 123d i Bmw-u e36 koji je do dan danas vjerovatno najkvalitetniji Bmw sto je ikad napravljen.