Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

A zašto se takav kvar na japancu smatra minornim, a na katoličkim motorima fatalnim. Evo npr motor koji ja vozim, sad ima 52000km, na 30000 su mu mjenjani namotaji i regler. Kad malo upoznaš ljudi, pa ovome na suzukiu otišli namotaji, a ovome na hondi regler, pa ovome na kawasaki slini ulje na dihtungu, pa se ovome na fazeru iljadu razletio magnet itd. I onda kad ja kažem da je na mome isto tako u tih 50k+km isto promjenjen samo taj isti regler i namotaji, onda bude, a da, talijani šlampavi sa strujom, njemci isto, a kod japanaca, dobijem odgovor, pa dobro, regler košta samo 100€ i namotaji 250, koda je to neka cijena, praktički mali servis.
 
Gdje sam ja napisao da je problem s karburatorom na muzejskom primjerku katoličkog motora ili pokazivač goriva na europejcu fatalan problem? Referiram se na konkretne probleme koje je čovjek imao. 2 pizdarije, i jedna ozbijljna stvar zbog koje bi ja motor gurnio u more.

Moje podbadanje je išlo u smjeru da je BMW vjerovatno rekorder po broju motora koji su se na motorradovom testu raspali iz ovog ili onog razloga, i da to upućuje na neki sustavni problem s kontrolom kvalitete.
 
Opet, zašto je jedan relej paljenja na BMW-u probelm (taj isti BMW će ga i rješit) i velika drama, a npr prijatelju koji se na fz6n s2 skoro ubio jer mu se motor ugasio usred preticanja, je to samo jedan senzoric, malo ga skineš našpricaš wd-40 i ko novi je, to simbol velike pouzdanosti. Da se razumjemo, ja ne smatram japance kvarljivima i sranjima, samo mi nisu jasni ti različiti kriteriji definiranja sranja, pogotovo konstantno pljuvanje nečega što nikad nećeš ni vozit (ne zato jer ništa ne razumiješ i nemaš novaca, nego zato jer te to ne zanima).
 
  • Like
Reactions: Village
Opet, zašto je jedan relej paljenja na BMW-u probelm (taj isti BMW će ga i rješit) i velika drama,

Jedan relej? Nikakva drama, dogodi se svakome.
Jedan relej, na motorradovom testu, u kombinaciji sa svim prijašnjim failovim u motorradovim testovima raznih modela kroz godine? Obrazac ponašanja - teška bolikurčina za QA.

a npr prijatelju koji se na fz6n s2 skoro ubio jer mu se motor ugasio usred preticanja, je to samo jedan senzoric, malo ga skineš našpricaš wd-40 i ko novi je, to simbol velike pouzdanosti.

Mislim da ti frend ne bi trebao kupovat motore od firme čiji je core posao proizvodnja klavijatura, već od one koja proizvodi tešku industriju.:mrgreen:

Da se razumjemo, ja ne smatram japance kvarljivima i sranjima, samo mi nisu jasni ti različiti kriteriji definiranja sranja, pogotovo konstantno pljuvanje nečega što nikad nećeš ni vozit (ne zato jer ništa ne razumiješ i nemaš novaca, nego zato jer te to ne zanima).

Dijelom jer si kratim vrijeme na poslu, dijelom jer https://forum.motori.hr/threads/na-novim-r1300gs-sad-i-relej-anlasera-mijenjaju.268417/post-5193312
 
Opet kažem, a klassa, audi tt devedesetih i esp.
Imamo servisnu mrežu, dižemo i mrtve u žive.
Otme se ponekad i neželjena konstrukcijska greška, tipa, zadnja osovina na w204, w212. Ali ne na amg.
 
Opet kažem, a klassa, audi tt devedesetih i esp.
Imamo servisnu mrežu, dižemo i mrtve u žive.
Otme se ponekad i neželjena konstrukcijska greška, tipa, zadnja osovina na w204, w212. Ali ne na amg.
…ili na Alfi…
 
Opet, zašto je jedan relej paljenja na BMW-u probelm (taj isti BMW će ga i rješit) i velika drama, a npr prijatelju koji se na fz6n s2 skoro ubio jer mu se motor ugasio usred preticanja, je to samo jedan senzoric, malo ga skineš našpricaš wd-40 i ko novi je, to simbol velike pouzdanosti. Da se razumjemo, ja ne smatram japance kvarljivima i sranjima, samo mi nisu jasni ti različiti kriteriji definiranja sranja, pogotovo konstantno pljuvanje nečega što nikad nećeš ni vozit (ne zato jer ništa ne razumiješ i nemaš novaca, nego zato jer te to ne zanima).
Glavni razlog je taj što je FZ6 bio "socijala" motor, a BMW koji pljujemo je "premium".
Da uspredimo "socijala" BMW i da on ima mušice, nebi bila tolka frka.

Dakle, ako ćemo baš realno, treba usporediti GS sa npr. Super Tenere.
 
  • Like
Reactions: Village
Pa laički mislim da problem s karburatorima na 200g starom Kramasakiju, i pokazivač goriva na Stromu nisu kategorija kvara 'raspala mi se mašina na motorradovom testu'. :mrgreen:

Pa Motorradov test je ipak nešto što pokazuje stvari u uvjetima koje u preogromnom broju isti taj motor kod nekog vlasnika neće nikada proći, jer Motorrad nema onog vlasničkog osjećaja i ljubavi za određeni primjerak (čitaj - neće provoditi zimu na tepihu u garaži, ispoliran i prekriven dekicom), oni ga cijede, rastežu, forsiraju i jebu mu mameka na svaki mili i nemili način jer im i je cilj doseći nekakve limite i krajnje mogućnosti. U praksi posjedovanja motora to će se možda (takvi režimi rada) događati kod 1% vlasnika (a i ti kod kojih bude, vjerojatno su na to spremni, ljudi imaju lovu, motoru će ogulit kožu ali će biti i redovito na servisu, i to je to... zato takovi događaji u 99% slučajeva ne škode matičnoj kompaniji i njezinom ugledu)... Motorrad ekipa vozi motor u servis izvan redovitih servisnih termina samo ako se dogodi sranje, dok mnogi koji vade dušu motoru to rade i češće, osluškuju motor, poznaju ga i brinu se preventivno da ništa ne ode, znam više ljudi koji imaju tu (ispravnu) filozofiju. Motorrad vozač sjedne na motor sa namjerom da se nešto sjebe i da imaju čim više toga za konstatirati, no to je njihov posao i nemam ništa protiv toga.

Osobno, i te stvari koje ti nabrajaš da su "praktički" ništa ne smatram da to je praktički ništa, dapače smatram to velikim problemima, od toga da mi motor neće zapaliti onda kada ja želim i trebam, do toga da mi se ugasi negdje u zavoju, onako lijepo dok sam u nagibu, na nepreglednom dijelu npr. Plominke... iako bi mi i samo rad (tj. "nerad" ili kvar) nekakve vurice kao što je pokazivač goriva išao malo žešće na jajčeka jer mi se neda nagađati koliko još benge imam u bačvi između nogu i stalno kalkulirati, a nerijetko onda i češće ići na pumpu da se ne dogodi sranje ako slučajno ostanem bez goriva, pa čim osjetim da sam prešao pola tanka prema dolje, idemooo... ne želim o tome gubiti vrijeme i misli dok se vozim.

Raspad mašine se događao više puta, tu je najgore prošao K1300 kojem su u 50.000 dva puta raspala mašina, no iako je to loše i BMW je vrlo ozbiljno odradio hitne izmjene u nekim dijelovima, to samo pokazuje na koji način se neka kompanija odnosi prema realnim problemima koje njihovi proizvodi imaju... ne sjećam se da je Honda dizala frku da sranje od određenih strujnih dijelova popravi, a ne da svaki vozač u startu mora biti maltene polukvalificirani elektro-mehaničar koji si na otvorenoj cesti zna promijeniti releje... ista je stvar i sa mnogima drugima, koji imaju isti sklop u glavi na tu temu kao i ti - "ma to nije bitno, to su sitnice, motor je praktički savršen" i slične bedastoće, umjesto da se svakom problemu pristupi otvoreno, prizna pogrešku i potrudi ju se čim kvalitetnije sanirati... u tom smislu je BMW vrijedan svakog centa. Ne znam hoćeš li ti i još neki to shvatiti, ali to je istina - pouzdanost i u proizvod i u podršku su jako vrijedne stvari koje ljudi vole platiti.
 
Treba shvatiti da svi proizvodjaci stezu obruc i da je jedini cilj - profit. Prodaj sto vise, zaradi jos vise, a to se, logicno, postize smanjenjem troskova.
A troskovi su materijal, ugradjeni dijelovi i naravno, ljudi koji to sve sklapaju.
Ogroman pritisak se vrsi i na dobavljace dijelova - smanji, pojeftini itd.
Pa tako ono sto je nekad bilo robusno i npr. od metala je sada od klimave plastike. Stedi se od kljucnih komponenti u masinama do boje, laka… Sada je postalo normalno da se motor farba jednim slojem boje, naljepnice idu na boju, a nekada je to bilo vise slojeva i naljepnice prefarbane bezbojnim lakom. Cisto primjer…
Ide se toliko daleko da stede i na zabicama koje drze kablove…
I ovaj relej sto se zapalio, nije to samo krivica BMW-a nego i njegovog dobavljaca koji je napravio taj solenoid. BMW je kriv zato sto je “stisnuo” dobavljaca da mu napravi sto jeftiniji solenoid, a dobavljac je kriv jer je, logicno, u tako malom prostoru nametnutom od BMW-a trazio prostor i za svoju zaradu, a to moze samo kroz dodatno smanjenje kvalitete i onda imamo sto imamo…
U buducnosti ce to biti samo gore.
Kao neko ko je kupio novog BMW-a 2016. pa onda jos jednog 2020. licno sam se uvjerio koliko su skresali na materijalima u samo 4 godine, a zamisli sta ce biti za 10 godina… ne smijem ni pomisliti :)
Jedino rjesenje je odabrati proizvodjaca koji stoji iza svog proizvoda u smislu garancije i naravno - produzena garancija. Meni se tu BMW pokazao sasvim korektan.
I ovo sto pisete da stvari na Motorrad testovima crkavaju jer oni ubijaju motore, ne bih se bas u potpunosti slozio…
Ja ne ubijam svoje motore, pazim ih i mazim, pa sam se opet namijenjao dosta dijelova u garanciji. Srecom, svi kvarovi koji su se desili me nisu ostavili na cesti; uredno bi se vratio kuci; ali nisu svi takve srece
 
Last edited:
I ovo sto pisete da stvari na Motorrad testovima crkavaju jer oni ubijaju motore, ne bih se bas u potpunosti slozio…
Ja ne ubijam svoje motore, pazim ih i mazim

Po čemu se ne bi složio, ti prvi nisi primjer njihovog ponašanja...
 
Treba shvatiti da svi proizvodjaci stezu obruc i da je jedini cilj - profit. Prodaj sto vise, zaradi jos vise, a to se, logicno, postize smanjenjem troskova.
A troskovi su materijal, ugradjeni dijelovi i naravno, ljudi koji to sve sklapaju.
Ogroman pritisak se vrsi i na dobavljace dijelova - smanji, pojeftini itd.
Pa tako ono sto je nekad bilo robusno i npr. od metala je sada od klimave plastike. Stedi se od kljucnih komponenti u masinama do boje, laka… Sada je postalo normalno da se motor farba jednim slojem boje, naljepnice idu na boju, a nekada je to bilo vise slojeva i naljepnice prefarbane bezbojnim lakom. Cisto primjer…
Ide se toliko daleko da stede i na zabicama koje drze kablove…
I ovaj relej sto se zapalio, nije to samo krivica BMW-a nego i njegovog dobavljaca koji je napravio taj solenoid. BMW je kriv zato sto je “stisnuo” dobavljaca da mu napravi sto jeftiniji solenoid, a dobavljac je kriv jer je, logicno, u tako malom prostoru nametnutom od BMW-a trazio prostor i za svoju zaradu, a to moze samo kroz dodatno smanjenje kvalitete i onda imamo sto imamo…
U buducnosti ce to biti samo gore.
Kao neko ko je kupio novog BMW-a 2016. pa onda jos jednog 2020. licno sam se uvjerio koliko su skresali na materijalima u samo 4 godine, a zamisli sta ce biti za 10 godina… ne smijem ni pomisliti :)
Jedino rjesenje je odabrati proizvodjaca koji stoji iza svog proizvoda u smislu garancije i naravno - produzena garancija. Meni se tu BMW pokazao sasvim korektan.
I ovo sto pisete da stvari na Motorrad testovima crkavaju jer oni ubijaju motore, ne bih se bas u potpunosti slozio…
Ja ne ubijam svoje motore, pazim ih i mazim, pa sam se opet namijenjao dosta dijelova u garanciji. Srecom, svi kvarovi koji su se desili me nisu ostavili na cesti; uredno bi se vratio kuci; ali nisu svi takve srece
Ipak, ljudi koji imaju iskistvo iz prve ruke nisu bas relevantni na forumu, ima tu znalaca koji su procitali clanke, culi od poznanika, imaju znanje i mislijenje
 
  • Like
Reactions: Village and s2r
ti isti znalci drze predavanja o globalnoj ekonomiji i virologiji, a hobiji im se uglavno sastoje od izbornistva za sve timske sportove
 
Pa Motorradov test je ipak nešto što pokazuje stvari u uvjetima koje u preogromnom broju isti taj motor kod nekog vlasnika neće nikada proći, jer Motorrad nema onog vlasničkog osjećaja i ljubavi za određeni primjerak (čitaj - neće provoditi zimu na tepihu u garaži, ispoliran i prekriven dekicom), oni ga cijede, rastežu, forsiraju i jebu mu mameka na svaki mili i nemili način jer im i je cilj doseći nekakve limite i krajnje mogućnosti.


Motorrad sasvim sigurno ne štedi ni japanske motore. Dapače, vrlo vjerovatno ih još gore tretira.
Zašto se oni ne raspadaju?
Šansa da se BMWu 3-4 motora iz različitih serija i modela raspadnu na testu je astronomski mala (osnovni račun vjerovatnosti iz 1. srednje), ukoliko nije riječ o nekom sustavnom propustu proizvođača.

U praksi posjedovanja motora to će se možda (takvi režimi rada) događati kod 1% vlasnika (a i ti kod kojih bude, vjerojatno su na to spremni, ljudi imaju lovu, motoru će ogulit kožu ali će biti i redovito na servisu, i to je to... zato takovi događaji u 99% slučajeva ne škode matičnoj kompaniji i njezinom ugledu)... Motorrad ekipa vozi motor u servis izvan redovitih servisnih termina samo ako se dogodi sranje, dok mnogi koji vade dušu motoru to rade i češće, osluškuju motor, poznaju ga i brinu se preventivno da ništa ne ode, znam više ljudi koji imaju tu (ispravnu) filozofiju. Motorrad vozač sjedne na motor sa namjerom da se nešto sjebe i da imaju čim više toga za konstatirati, no to je njihov posao i nemam ništa protiv toga.

Da, prosječan mulac (5. vlasnik) svoju CBRku ili ZX6icu sigurno vodi na preventivne servise 3 puta tjedno. Ti motori žive daleko gori život od ijednog mottoradovog pa opet dožive da 5 puta imaju 27000km na njuškalu 'maksimalno utegnuti'.

Osobno, i te stvari koje ti nabrajaš da su "praktički" ništa ne smatram da to je praktički ništa, dapače smatram to velikim problemima, od toga da mi motor neće zapaliti onda kada ja želim i trebam,

Čovjek je imao problem s karburatorom na prastarom Kawasakiju.
Karburatore treba provjeravat po manualu svako XX km, ne znam nikoga da to radi toliko često, pogotovo na motoru kojem je garancija istekla dok je Tito bio živ. Kladio bi se da taj njegov motor i danas negdje vozi, ukoliko ga neki mulac nije zamotao oko kandilabera.


do toga da mi se ugasi negdje u zavoju, onako lijepo dok sam u nagibu, na nepreglednom dijelu npr. Plominke... iako bi mi i samo rad (tj. "nerad" ili kvar)

Za TPS senzore na fz6 se slažem, to je katastrofalni problem i nešto što je meni osobno zgadilo yamahu, uz 10g jokinih proljeva po forumu.

nekakve vurice kao što je pokazivač goriva išao malo žešće na jajčeka jer mi se neda nagađati koliko još benge imam u bačvi između nogu i stalno kalkulirati, a nerijetko onda i češće ići na pumpu da se ne dogodi sranje ako slučajno ostanem bez goriva, pa čim osjetim da sam prešao pola tanka prema dolje, idemooo... ne želim o tome gubiti vrijeme i misli dok se vozim.

To nije problem koji te ostavi na putu u nekoj pripizdini. Večina nas ionako tanka svako XX kilometara po navici, a pokazivač služi kao orijentir. U najgorem slučaju iritacija.

Raspad mašine se događao više puta, tu je najgore prošao K1300 kojem su u 50.000 dva puta raspala mašina, no iako je to loše i BMW je vrlo ozbiljno odradio hitne izmjene u nekim dijelovima, to samo pokazuje na koji način se neka kompanija odnosi prema realnim problemima koje njihovi proizvodi imaju... ne sjećam se da je Honda dizala frku da sranje od određenih strujnih dijelova popravi, a ne da svaki vozač u startu mora biti maltene polukvalificirani elektro-mehaničar koji si na otvorenoj cesti zna promijeniti releje...

Koliko se Honda ugasilo na motorradovom testu ili ga nije završilo? Postoji ili ijedan od 50ak modela Honde koji ima probleme sa istim sklopom kroz 3-4 generacije modela kao što je slučaj s npr. kardanima na bmwu?
 
  • Like
Reactions: Luk6a and wanderer
Nece ovo na dobro ka ni el. automobili, 3ba bizat ot toga...
Za tih 30+k eura mozes kupit nekoliko kineza pa kad jedan krepa imas se bar s cim vozit dok ovi ceka servis. A bar ces vozit pravog kineza, a ne losu kopiu.
 
...
Čovjek je imao problem s karburatorom na prastarom Kawasakiju.
Karburatore treba provjeravat po manualu svako XX km, ne znam nikoga da to radi toliko često, pogotovo na motoru kojem je garancija istekla dok je Tito bio živ. Kladio bi se da taj njegov motor i danas negdje vozi, ukoliko ga neki mulac nije zamotao oko kandilab...

Svi problemi koje sam naveo su problemi koji su imali i drugi vlasnici i pisali o tome na forumima, u tome je i bila poanta mog prvog posta; sve je to "nepoderivo" - dok ne odeš tražit malo bolje po internetu što vlasnici pišu.
 
Svi problemi koje sam naveo su problemi koji su imali i drugi vlasnici i pisali o tome na forumima, u tome je i bila poanta mog prvog posta; sve je to "nepoderivo" - dok ne odeš tražit malo bolje po internetu što vlasnici pišu.

Ne kažem da nisu. Samo kažem da nije isti rang problema pokazivač goriva, mušićavi karburator i raspad getribe na testu ili pucanje kardana.
Čisto iz znatiželje, jesi li provjeravao karburatore svako 12 000 km po manualu, ili si samo mijenjao ulje/filtere?
Koliko je motor imao kad si ga kupio, vlasnika/km?

Meni lanac jedva izdrži 12-15000km, promijenim ga jednom godišnje otprilike. Ne mogu se žalit na kvalitetu lanca. Zašto? Ne održavam ga.

Čisto da ponovim, svakome se dogodi da ima problem s pojedinačnim modelom. Rijetko kome se dogodi sa ima probleme sa večinom modela iz game. Otiđi na MCN i malo pogledaj komentare vlasnika npr za novi S1000RR, pa usporedi s npr. ZX10 (uzmi u obzir da nije isto kad na npr 30 komentara su 2-3 faila, i kad na 5 komentara imaš 3 faila). Dakle, nije riječ o izoliranom incidentu, već o nekom obrascu koji se ponavlja kroz godine/modele.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: bricksrheavy
Po čemu se ne bi složio, ti prvi nisi primjer njihovog ponašanja...
Pa naveo si da crkavaju Motorradu jer oni ubijaju motore, sto ne stoji. Crkavaju i kada se normalno voze i kao primjer sam ti naveo svoje iskustvo na 2 motora koje sam kupio nove u rasponu od 4 godine. Lista je pozamasna i nisam zatucan BMW-om da bi imao potrebu da to krijem.
I dalje sam lojalan kupac, primarno sto mi BMW kao brend “lezi” i dobro se vozi, plus sto sam kod svih reklamacija uvijek bio korektno tretiran; sve rjesavano u najkracem mogucem roku.

Ne znam sta ti vozis, da li je to BMW kojeg si kupio novog, ali ako imas iskustvo slicno ili vece nego moje (a moje je malo u odnosu na pojedice sa foruma koji su se namijenjali dosta vise BMW motora) te da nije bazirano iskljucivo na textovima i osvrtima drugih, slobodno ga podijeli sa forumskim pukom (y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Village and the01