Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

Pa naveo si da crkavaju Motorradu jer oni ubijaju motore, sto ne stoji. Crkavaju i kada se normalno voze i kao primjer sam ti naveo svoje iskustvo na 2 motora koje sam kupio nove u rasponu od 4 godine. Lista je pozamasna i nisam zatucan BMW-om da bi imao potrebu da to krijem.
I dalje sam lojalan kupac, primarno sto mi BMW kao brend “lezi” i dobro se vozi, plus sto sam kod svih reklamacija uvijek bio korektno tretiran; sve rjesavano u najkracem mogucem roku.

Ne znam sta ti vozis, da li je to BMW kojeg si kupio novog, ali ako imas iskustvo slicno ili vece nego moje (a moje je malo u odnosu na pojedice sa foruma koji su se namijenjali dosta vise BMW motora) te da nije bazirano iskljucivo na textovima i osvrtima drugih, slobodno ga podijeli sa forumskim pukom (y)
Ti si jedan od rijetkih realnih forum clanova. Sve sto si napiso bih i ja potvrdio.
Ne znam ni sam koliko sam tih bmw-a vozio (pod vozio mislim na par dana, par stotina kilometara, a ne oko kafane, gas koci, saltaj zakoci), dosta bliskih frendova je imalo po par komada. k1200, raspo se mjenjac, frend iz cg ga doslepo u St, sve zamjenjeno djabe, osim placanja ruka i puta do centra svita. Problemi sa curenjem glicerine iz prednjih kocionih celjusti..
Imaju top politiku, dosta su jeftiniji od Ducatija, daju iste ili kap bolje/slabije performanse, servisna mreza i dobava djelova je instantna.
Minus je neandertalci na advenchurima i rr-ovima (posebni soj, ne svi prosim lepo), plus ako imas oko, onda i sa pet metara daljine vidis da zavrsna obrada, kvaliteta komponenti, spojevi i slicno je par klasa ispod ducatija (njega uzimam ko primjer jer im je najveci konkurent).
Kontantna borba i trcanje za sto vecim profitom je rezultirala nekvalitetnijim drlozima, plus korona i sto je sve stalo, pa recimo trebas komad kvalitetnog karbona od kvalitetne firme cekat ohohoo, jer je firmi prioritet prve dobave istog stavit na novi model koji se sastavlja nego tebi poslati u Hrvatistan.
Al eto, dok god postoje zombiji i sektasi, nek sisaju, sta da recem.
5 iljada auspuff, 3 iljada suhi kumplung, 3 iljade karbon za zamjenit recikliranu plasticurinu na S modelu, ducati spec ohlins.. To je danas Ducati jbg.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: esso_sa
Stede svi..bilo je normalno da kupis motor sa alu ramom..sad zeljezo kod vecine ili u slucaju ovog BMW presani lim ko kod zundapa K 750..kad su se pocele ugradjivat radijalne kocnice 2003 konto sam odose ove aksijalne u povijest..ono se i dan danas ugradjuju i to dvoklipne..naklapamo dzabe.marketing odradjuje svoj poso ..niko sad je kupuje motor da ga vozi 20g..vozis dok je jamstva i onda kupis novi..problemi nastaju nama koji kupujemo 10g stari

MC photos #3 330.jpg
 
Last edited:
Točno tako, tko može kupi novi, uzme produljenu garanciju i po isteku sve ispočetka....a kasnije, tko ima više sreće će se vozit a tko nema će plaćati popravke 😆
 
Kod Honde se to ne događa....? Osim što znam ljude koji ispod sica voze rezervne strujne releje, onako iz navike... jasno je da se sve mehaničko što se giba kvari, nema tu veze koliko košta, kvari se i Rolls Royce ako ga ne održavaš, traženje savršenstva u takovim stvarima je samo zlonamjernost, nema tu veze objektivnost...
Pajdo, naravno da se dogodi i hondama, ali nakon 100k kilometara, a ovo je novi stroj, sreća pa nisam nedojeban uzimat taj motor na kredit a nemam iza 5-6 godina kinte u džepu !
 
Ne znam, imam saznanja za sasvim drugačije slučajeve gdje vozači kubure i jebu si sve jer ih stalno jebu jedne te iste stvari i to u motorima koji su daleko od 100K km, ustvari neka Honda koji puta sama riskira i bude predvodnik u nečemu (osim ponekad u GP), a ne da ugrađuje stare provjerene tehnologije pa glumi kvalitetu za puno novaca, a rizik joj je pritom skoro nula, i kada treba nešto onda će kopirati - najčešće BMW, believe or not... a cijene Hondi nisu nimalo socijalne, plaćaju ljudi puno love za "provjerene tehnologije" (čitaj. stare agregate - pa to radim i ja kada kupujem stari BMW...) s time da je ponuda motora u njima daleko od toga da je state-of-the-art i zadnji krik tehnike... osobito ako idemo gledati tourere i slične elite, za njihov Gold Wing je K1600 svemirski brod apsolutno po svemu, ali zato vozaču GW mora pišljivih cca 115 konja na pola tone mase biti dosta... jer oni znaju što je dosta. Ili nemaju potrebe razviti nešto u duhu 2023-e godine jer ovaca koji će dati po 40+ tisućica ojra za taj štagalj na kotačima ima...
 
Ne znam, imam saznanja za sasvim drugačije slučajeve gdje vozači kubure i jebu si sve jer ih stalno jebu jedne te iste stvari i to u motorima koji su daleko od 100K km, ustvari neka Honda koji puta sama riskira i bude predvodnik u nečemu (osim ponekad u GP), a ne da ugrađuje stare provjerene tehnologije pa glumi kvalitetu za puno novaca, a rizik joj je pritom skoro nula, i kada treba nešto onda će kopirati - najčešće BMW, believe or not... a cijene Hondi nisu nimalo socijalne, plaćaju ljudi puno love za "provjerene tehnologije" (čitaj. stare agregate - pa to radim i ja kada kupujem stari BMW...) s time da je ponuda motora u njima daleko od toga da je state-of-the-art i zadnji krik tehnike... osobito ako idemo gledati tourere i slične elite, za njihov Gold Wing je K1600 svemirski brod apsolutno po svemu, ali zato vozaču GW mora pišljivih cca 115 konja na pola tone mase biti dosta... jer oni znaju što je dosta. Ili nemaju potrebe razviti nešto u duhu 2023-e godine jer ovaca koji će dati po 40+ tisućica ojra za taj štagalj na kotačima ima...

Ipak je Africa puno jeftinia od GS-a. Bolja za off road definitivno. I ciena se jako dobro drzi nakon par godina. Gold Wing nie ni priblizno kategoria GS-u. Da se mene pita, Yamaha S10 puno bolji stroj od BMW-a i nazalost puno podcienjeniji.
 
Govorih o određenim (mahom strujnim) dijelovima i problemima koji su isto nedostojni tolike cijene...
 
Govorih o određenim (mahom strujnim) dijelovima i problemima koji su isto nedostojni tolike cijene...
Davno su svi novi motori postali bezobrazno skupi. A definitivno ne vride. Za polovne jos nisam nasa riec koliko su otisli u nebesa. Neki toliko da su skuplji od novih.
 
Da.
Možeš zamislit da gs malne košta kao taj luksuzni brod.
A 1600 gt izgleda kao promašen slučaj
 
schwabe kazu, goldwingov motor je kronjuwel motoindustrije, V180°, 6 cilindra.
bmw 1600 je sepet za ovo

To su rekli tek kada je izašao (i to marketing, ne struka), a prodavati sada zastarjelu tehnologiju sa istom snagom i karakteristikama nakon brdo godina je utjeha samo za tako nadobudne kao ti... taj motor je moderan kao i drveni češalj. Jebem ja takovu krunu u kojoj je to krunski dragulj...
 
Da.
Možeš zamislit da gs malne košta kao taj luksuzni brod.
A 1600 gt izgleda kao promašen slučaj

Pa i ti si promašen slučaj - ne samo da tako izgledaš - a GS ne košta ni izbliza kao GW, jer je sa povećanjem opreme GW uvijek skuplji najmanje 10.000 eura... no problem je što ti ne razumiješ da su to dva posve neusporediva motora (nitko si neće kupiti GW za išta pametno osim za naslikavanje), jer GW - osim za vozikanje po američkim beskrajnim autocestama po pravcu, jer je taj model i stvaran za američko tržište - neke druge svrhe i nema, a kako Ameri imaju vrlo stroge prometne propise i ograničenja, oportunistički žutani su rekli da je za slijedećih 100 godina 115 konja sasvim dosta za pola tone željeza...
 
A gs ide sad 500 kmh nakon milijon i dvesta iljada godina razvoja, ubrzava 0,1 sec do 100
 
Ne znam, imam saznanja za sasvim drugačije slučajeve gdje vozači kubure i jebu si sve jer ih stalno jebu jedne te iste stvari i to u motorima koji su daleko od 100K km, ustvari neka Honda koji puta sama riskira i bude predvodnik u nečemu (osim ponekad u GP), a ne da ugrađuje stare provjerene tehnologije pa glumi kvalitetu za puno novaca, a rizik joj je pritom skoro nula, i kada treba nešto onda će kopirati - najčešće BMW, believe or not... a cijene Hondi nisu nimalo socijalne, plaćaju ljudi puno love za "provjerene tehnologije" (čitaj. stare agregate - pa to radim i ja kada kupujem stari BMW...) s time da je ponuda motora u njima daleko od toga da je state-of-the-art i zadnji krik tehnike... osobito ako idemo gledati tourere i slične elite, za njihov Gold Wing je K1600 svemirski brod apsolutno po svemu, ali zato vozaču GW mora pišljivih cca 115 konja na pola tone mase biti dosta... jer oni znaju što je dosta. Ili nemaju potrebe razviti nešto u duhu 2023-e godine jer ovaca koji će dati po 40+ tisućica ojra za taj štagalj na kotačima ima...
Since building a superbike was a new thing for BMW, they had to benchmark the competition. There was no suitable internal benchmark. The bike they picked was the 2005-6 Suzuki GSX-R1000, known now affectionately as the K5.
 
Debilko.
Imam ođe u grupi par gsa i svi su u kilometrima za taj motocikl, između 60 i 90 iljada.
I uvjek im je neki kurac.
Imam i staru goldwingu, 1500,sad joj je nakon 30 godina i 160000 km promjenio zupčaste, inače ni novi ležaj u kotaču nije vidjela, sad će je počastit sa tekućinom za hlađenje.