AnteK
Well-known member
Uf da mi je vremena da sa novim Gs 1300 pređem 80 tkm pa da mjenjam kardan, nitko sretniji od mene, navozao bi se ko kralj !!
Ti si jedan od rijetkih realnih forum clanova. Sve sto si napiso bih i ja potvrdio.Pa naveo si da crkavaju Motorradu jer oni ubijaju motore, sto ne stoji. Crkavaju i kada se normalno voze i kao primjer sam ti naveo svoje iskustvo na 2 motora koje sam kupio nove u rasponu od 4 godine. Lista je pozamasna i nisam zatucan BMW-om da bi imao potrebu da to krijem.
I dalje sam lojalan kupac, primarno sto mi BMW kao brend “lezi” i dobro se vozi, plus sto sam kod svih reklamacija uvijek bio korektno tretiran; sve rjesavano u najkracem mogucem roku.
Ne znam sta ti vozis, da li je to BMW kojeg si kupio novog, ali ako imas iskustvo slicno ili vece nego moje (a moje je malo u odnosu na pojedice sa foruma koji su se namijenjali dosta vise BMW motora) te da nije bazirano iskljucivo na textovima i osvrtima drugih, slobodno ga podijeli sa forumskim pukom
Pajdo, naravno da se dogodi i hondama, ali nakon 100k kilometara, a ovo je novi stroj, sreća pa nisam nedojeban uzimat taj motor na kredit a nemam iza 5-6 godina kinte u džepu !Kod Honde se to ne događa....? Osim što znam ljude koji ispod sica voze rezervne strujne releje, onako iz navike... jasno je da se sve mehaničko što se giba kvari, nema tu veze koliko košta, kvari se i Rolls Royce ako ga ne održavaš, traženje savršenstva u takovim stvarima je samo zlonamjernost, nema tu veze objektivnost...
Ne znam, imam saznanja za sasvim drugačije slučajeve gdje vozači kubure i jebu si sve jer ih stalno jebu jedne te iste stvari i to u motorima koji su daleko od 100K km, ustvari neka Honda koji puta sama riskira i bude predvodnik u nečemu (osim ponekad u GP), a ne da ugrađuje stare provjerene tehnologije pa glumi kvalitetu za puno novaca, a rizik joj je pritom skoro nula, i kada treba nešto onda će kopirati - najčešće BMW, believe or not... a cijene Hondi nisu nimalo socijalne, plaćaju ljudi puno love za "provjerene tehnologije" (čitaj. stare agregate - pa to radim i ja kada kupujem stari BMW...) s time da je ponuda motora u njima daleko od toga da je state-of-the-art i zadnji krik tehnike... osobito ako idemo gledati tourere i slične elite, za njihov Gold Wing je K1600 svemirski brod apsolutno po svemu, ali zato vozaču GW mora pišljivih cca 115 konja na pola tone mase biti dosta... jer oni znaju što je dosta. Ili nemaju potrebe razviti nešto u duhu 2023-e godine jer ovaca koji će dati po 40+ tisućica ojra za taj štagalj na kotačima ima...
Davno su svi novi motori postali bezobrazno skupi. A definitivno ne vride. Za polovne jos nisam nasa riec koliko su otisli u nebesa. Neki toliko da su skuplji od novih.Govorih o određenim (mahom strujnim) dijelovima i problemima koji su isto nedostojni tolike cijene...
schwabe kazu, goldwingov motor je kronjuwel motoindustrije, V180°, 6 cilindra.
bmw 1600 je sepet za ovo
Da.
Možeš zamislit da gs malne košta kao taj luksuzni brod.
A 1600 gt izgleda kao promašen slučaj
Since building a superbike was a new thing for BMW, they had to benchmark the competition. There was no suitable internal benchmark. The bike they picked was the 2005-6 Suzuki GSX-R1000, known now affectionately as the K5.Ne znam, imam saznanja za sasvim drugačije slučajeve gdje vozači kubure i jebu si sve jer ih stalno jebu jedne te iste stvari i to u motorima koji su daleko od 100K km, ustvari neka Honda koji puta sama riskira i bude predvodnik u nečemu (osim ponekad u GP), a ne da ugrađuje stare provjerene tehnologije pa glumi kvalitetu za puno novaca, a rizik joj je pritom skoro nula, i kada treba nešto onda će kopirati - najčešće BMW, believe or not... a cijene Hondi nisu nimalo socijalne, plaćaju ljudi puno love za "provjerene tehnologije" (čitaj. stare agregate - pa to radim i ja kada kupujem stari BMW...) s time da je ponuda motora u njima daleko od toga da je state-of-the-art i zadnji krik tehnike... osobito ako idemo gledati tourere i slične elite, za njihov Gold Wing je K1600 svemirski brod apsolutno po svemu, ali zato vozaču GW mora pišljivih cca 115 konja na pola tone mase biti dosta... jer oni znaju što je dosta. Ili nemaju potrebe razviti nešto u duhu 2023-e godine jer ovaca koji će dati po 40+ tisućica ojra za taj štagalj na kotačima ima...