nije mi se do sad dalo mjesat u temu, al nemogu vise trpit da ti ne kazem
ajde, stavi tu masinu od NSR125 u RS50. mislim da ces o torzionoj cvrstoci okvira pocet razmisljat onda kad ces trazit nekoga da ti zavari napuklu ramu na takvom motoru. a o tome kolko je masina iz NSR kompatibilna sa necim drugim ti je vec m5 napisao. I da, usput od nekoga na skveru posudi sidro, jer sa onim kocnicama neces bas previse puta moc stat.
a sad da te ozbiljno pitam. ako si tolko uvjeren da ciklistika sa RS50 moze izdrzat takve snage, opterecenja i masu, zasto onda RS125 nema istu takvu ramu, istu takvu amortizaciju, iste takve kocnice? mozda je ovima u apriliji bilo dosadno, pa su za ta dva motora drugacije ljevali ramu, kupovali drugacije komponente ovjesa i kocnica? siguran sam da zato, jer ipak, njima nije cilj da se ljudi kolko tolko sigurno voze, nego jednostavno ubijaju dosadu.
tolko, a ti radi sta god hoces.