zen999 said:
Kad sam posljednji puta zvao CVH rekli su mi da to još nitko u HR nije radio :shock: i da pregled košta između 3000-5000kn...
A osim nacrta šasije i ovjesa potreban je i proračun, nacrt el. instalacije, atest materijala, atest zavarivača...
"proračun" treba napravit ovlašteni projektant motornih vozila a prije češ nači trijeznog konduktera nego ovlaštenog projektanta... mislim da če ti "nadležna"gospoda na sve žive i nežive načine podmiještat zamke kako bi odustao i u samom startu...
1.TKO JE TAJ koji če pregledat proračun konstrukcije i ustanovit valja li to ili ne ??
2 KOJI SU TO KRITERIJI po kojima se pregledava neka rama ili okvir za motocikl ??.
NEPOSTOJANJEM DEFINIRANIH KRITERIJA u ovakovim slučajevima ljudi koji su na plači za ovakve poslove-ne upuštaju se u razmatranje pojedinih slučajeva jer im je stranku lakše odbiti nego sebi napraviti malo posla između prelistavanja internet stranica po netu a u radnom vremenu !!!
GADI MI SE KAD VIDIM AUTO PRIKOLICU NAPRAVLJENU OD STRANE NEKOG SA FIX IDEJAMA I MATERIJALA POKUPLJENOG NA OTPADNOM DEPONIJU-UREDNO ATESTIRANU I REGISTRIRANU JER IMA NA SEBI SIGNALIZACIJU I KATADIOPTERE- A PO SVEMU SUDEČI TA NAPRAVLJEVINA ODMAH LIČI NA OPČU OPASNOST NA CESTI !!!
Dakle: za atestiranje autoprikolice postoje definirani kriteriji !!
za atestiranje čamca-plovila postoje definirani kriteriji !!
za pregled ovih pravljačina postoji ovlašteni kontrolor !!!
u ova dva slučaja nigdje netreba projektna dokumentacija,atesti materijala,atesti zavarivača,atesti zavarenih spojeva....dovoljan je "stručni pogled" nekog tko je po nekoj osnovi ovlašten dati zeleno svijetlo takovim pravljačinama i eto njih na cestama i vodama.... te autoprikolice voze blok-ciglu koja ispada na cestu preko tzv. stranica ili šljunak i pijesak koji cure kraj tih tzv.stranica..dok se "šasija od kvalitetnih otpadnih materijala" uvija pod teretom i neravninama na cesti pa napravina nekontrolirano radi slalom po cesti dok konačno nepukne na zaprepaštenje "stručnog tvorca" ali i svih onih koji u tom momentu budu životno ugroženi na cesti u tom trenutku
isto tako je netko atestirao i čamac ili čak i brod po nekakvim postoječim kriterijma-istovjetnim onima opisanim u slučaju autoprikolice...i takova plovila se na autoprikolicama redovno nalaze po cestama do svog odredišta npr.dunava i nikog nije briga šta i koga se vozi u tim čamcima....dakle ukoliko se tako nešto u toku plovidbe prevrne ili napuni vodom na sredini dunava-nije problem jer imao je ispravno postavljenu crvenu i zelenu signalnu lampu i vidljivo istaknutu državnu zastavu pa ako nije duboka voda čak če se i znati mjesto potonuča a za putnike koji su krenuli na kupanje ionako nije bitno gdje če se kupati-na sredini pomahnitalog dunava ili na pješčanoj plaži na koju su i krenuli !!!!
Mi se još uvijek nalazimo duboko u sistemu "JEBE LUD ZBUNJENOG"