Nacrti i ostalo oko izrade motora

Hypercube

New member
Ajde ljudi vidim da se hvalite sa raznim nacrtima (ramovi i ostalo) pa podijelite to sa nama ak moze...


E da jos jedno pitanjce gdje nabavit pigalicu za cijevi neku dobru kod nas?
Hvala unaprijed. 
 
Hypercube said:
Ajde ljudi vidim da se hvalite sa raznim nacrtima (ramovi i ostalo) pa podijelite to sa nama ak moze...


E da jos jedno pitanjce gdje nabavit pigalicu za cijevi neku dobru kod nas?
Hvala unaprijed. 
kakvu bi savijačicu i za kakve cijevi ?
 
Imam ja par nacrta za savijacice cijevi,ali su malo prezestoke :mrgreen: :mrgreen:
a ako ti treba i za  koji automat za kruzno varenje  :mrgreen:
 
Vidim da ste me zasuli pitanjim pa idemo po redu:

Kaj se tipa cijevi tice ni sam ne znam koje ako ste mislili na debljinu... Kad smo vec kod toga po cemu se to odreduje?

Kaj se varenja tice i aparata za kruzno zavarivanje mislim da su dosta rijetki u radionicama entuzijasta ali kad vec treba ja imam pristup nekom takvom cudu. znam da je varstrojevo cudo a ostalo ne znam. Ujak mi je profi varioc i on bi odradio taj dio.


E a kaj se samogradnje savijacice tice koji su to sistemi?  To je vjerojatno ona verzija sa autodizalicama i slicno? Jel to fakat funkcionira? jel nekak mi to cudno zgleda... :mrgreen:
 
simba said:
A pigalica, šta ti je to, možda misliš na motalicu za savijanje cijevi?
To nečeš nači kod nas u trgovinama, a cijena navodno po naruđbi je oko desetak tisuča kuna....ja napravio sam...hehehehe

Ajd daj slike da vidimo, i mene to zanima. Čuo sam za neku šemu sa 4 valjka pa se savija sistemom poluge. Mogu si to zamislit ali bilo bi bolje da vidimo slike.
 
Je sad mi je jasnije, ajd kad stigneš molim te daj i slike svog. Jel to za svaki profil moraš imat druge valjke?
 
To zgleda dosta dobro ali veca slika bi fakat pomogla... hvala

Nego jel ima ko iskustva u legaliziranju takvih stvari? mislim na registraciju?  Kak i gdje ?
 
Hypercube said:
To zgleda dosta dobro ali veca slika bi fakat pomogla... hvala

Nego jel ima ko iskustva u legaliziranju takvih stvari? mislim na registraciju?  Kak i gdje ?
brijesm da prijavis ko samogradnju..ode na atest i bok...


al sam siguran NE... bandit ce znat =P on dela na takvim stvarima
 
Hypercube said:
To zgleda dosta dobro ali veca slika bi fakat pomogla... hvala

Nego jel ima ko iskustva u legaliziranju takvih stvari? mislim na registraciju?  Kak i gdje ?

Kad sam posljednji puta zvao CVH rekli su mi da to još nitko u HR nije radio  :shock: i da pregled košta između 3000-5000kn...
A osim nacrta šasije i ovjesa potreban je i proračun, nacrt el. instalacije, atest materijala, atest zavarivača...
 
zen999 said:
Kad sam posljednji puta zvao CVH rekli su mi da to još nitko u HR nije radio  :shock: i da pregled košta između 3000-5000kn...
A osim nacrta šasije i ovjesa potreban je i proračun, nacrt el. instalacije, atest materijala, atest zavarivača...
"proračun" treba napravit ovlašteni projektant motornih vozila a prije češ nači trijeznog konduktera nego ovlaštenog projektanta... mislim da če ti "nadležna"gospoda na sve žive i nežive načine podmiještat zamke kako bi odustao i u samom startu... 

1.TKO JE TAJ koji če pregledat proračun konstrukcije i ustanovit valja li to ili ne ??

2 KOJI SU TO KRITERIJI po kojima se pregledava neka rama ili okvir za motocikl ??.

NEPOSTOJANJEM DEFINIRANIH KRITERIJA u ovakovim slučajevima ljudi koji su na plači za ovakve poslove-ne upuštaju se u razmatranje pojedinih slučajeva jer im je stranku lakše odbiti nego sebi napraviti malo posla između prelistavanja internet stranica po netu a u radnom vremenu !!!

GADI MI SE KAD VIDIM AUTO PRIKOLICU NAPRAVLJENU OD STRANE NEKOG SA FIX IDEJAMA I MATERIJALA POKUPLJENOG NA OTPADNOM DEPONIJU-UREDNO ATESTIRANU I REGISTRIRANU JER IMA NA SEBI SIGNALIZACIJU I KATADIOPTERE- A PO SVEMU SUDEČI TA NAPRAVLJEVINA ODMAH LIČI NA OPČU OPASNOST NA CESTI !!!

Dakle: za atestiranje autoprikolice postoje definirani kriteriji !!
          za atestiranje čamca-plovila postoje definirani kriteriji !!
          za pregled ovih pravljačina postoji ovlašteni kontrolor !!!
u ova dva slučaja nigdje netreba projektna dokumentacija,atesti materijala,atesti zavarivača,atesti zavarenih spojeva....dovoljan je "stručni pogled" nekog tko je po nekoj osnovi ovlašten dati zeleno svijetlo takovim pravljačinama i eto njih na cestama i vodama.... te autoprikolice voze blok-ciglu koja ispada na cestu preko tzv. stranica ili šljunak i pijesak koji cure kraj tih tzv.stranica..dok se "šasija od kvalitetnih otpadnih materijala" uvija pod teretom i neravninama na cesti pa napravina nekontrolirano radi slalom po cesti dok konačno nepukne na zaprepaštenje "stručnog tvorca" ali i svih onih koji u tom momentu budu životno ugroženi na cesti u tom trenutku
isto tako je netko atestirao i čamac ili čak i brod po nekakvim postoječim kriterijma-istovjetnim onima opisanim u slučaju autoprikolice...i takova plovila se na autoprikolicama redovno nalaze po cestama do svog odredišta npr.dunava i nikog nije briga šta i koga se vozi u tim čamcima....dakle ukoliko se tako nešto u toku plovidbe prevrne ili napuni vodom na sredini dunava-nije problem jer imao je ispravno postavljenu crvenu i zelenu signalnu lampu i vidljivo istaknutu državnu zastavu pa ako nije duboka voda čak če se i znati mjesto potonuča a za putnike koji su krenuli na kupanje ionako nije bitno gdje če se kupati-na sredini pomahnitalog dunava ili na pješčanoj plaži na koju su i krenuli !!!!

Mi se još uvijek nalazimo duboko u sistemu "JEBE LUD ZBUNJENOG"
 
zvonko situm said:
1.TKO JE TAJ koji če pregledat proračun konstrukcije i ustanovit valja li to ili ne ??

Postoje ovlašteni projektanti cestovnih vozila u hrvatskoj, uostalom napravljen je džip u hrvatskoj produkciji na osnovu uaza itd, bio izložen na auto showu u Zagrebu. To vozilo je netko morao potpisati......e ali tu je drugi par opanaka, što se u takvim slučajevima radi o jednom proizvodu koji se radi u više primjeraka, a projektant bez nekog finog iznosa neće potpisivati ništa.... Pa zašto i bi, kada svojim potpisom na nečemu što je izračunao/projektirao potpisuje da jo on glavni i odogvorni u slučaju havarije konstrukcije....npr pukne rama nekog motora, bla bla rodbina tuži tvrtku koja prouzvodi motore i to sve završi na projektantu koji ide u zatvor ili plaća globu. Tako da im se sa ovime ne isplati zaje... za nikakve novce.......

2 par opanaka je da se osmisli koncept rame i preda na fakultet (kao suradnja sa gospodarstvom), da izračunaju i dimenzioniraju sve potrebno na rami.....e kad takav proračun potpiše doktor znanosti, nemaju se šta buniti na tehničkom pregledu....samo im se da kompletan elaborat gdje je rama proračunata i dimenzionirana, po mogućnosti PQR dokument (Procedure Quality Record) iliti atest postupka, pa isto za atest zavarivača i to je to....

E sad je to drugi par opanaka što to u srartu košta dosta novaca.......i odma svi kukaju ništa se ne može napraviti bu hu.......



zvonko situm said:
2 KOJI SU TO KRITERIJI po kojima se pregledava neka rama ili okvir za motocikl ??.

E to treba pitati ljude koji su donijeli takve zakone o testiranjima i homologiranjima stvari koje ne razumiju.....a kako bi onda ljudi koji koče cijelu stvar i izmišljali toplu vodu zarađivali novce ?
Tako je u cijeloj hrvatskoj priča .....jedan radnik ima 5 šefova i podšefova, a vani 1 šef ima 5 radnika koji rade za njega......
 
Ja znam tipa koji je imao neki mali autobus i kad je išao na registraciju nisu mu mogli nač broj šasije, pa su mu nakucali novi. Možda bi na tu caku se nešto moglo napraviti. Ono imam papire to vam je suzuki "štogod" ali nemogu nač broj šasije. Pa ljepo  :jesus:
 
Davor1507 said:
Ja znam tipa koji je imao neki mali autobus i kad je išao na registraciju nisu mu mogli nač broj šasije, pa su mu nakucali novi. Možda bi na tu caku se nešto moglo napraviti. Ono imam papire to vam je suzuki "štogod" ali nemogu nač broj šasije. Pa ljepo  :jesus:
taj postupak ponovnog kucanja nije nikakva novost jer se radi normalno zbog raznih stvari kao hrđa,sudari,krađe itd....... a da su tolike ovce "suzuki štogod" nisu

 
kubik said:
Postoje ovlašteni projektanti cestovnih vozila u hrvatskoj, uostalom napravljen je džip u hrvatskoj produkciji na osnovu uaza itd, bio izložen na auto showu u Zagrebu. To vozilo je netko morao potpisati......e ali tu je drugi par opanaka, što se u takvim slučajevima radi o jednom proizvodu koji se radi u više primjeraka, a projektant bez nekog finog iznosa neće potpisivati ništa.... Pa zašto i bi, kada svojim potpisom na nečemu što je izračunao/projektirao potpisuje da jo on glavni i odogvorni u slučaju havarije konstrukcije....npr pukne rama nekog motora, bla bla rodbina tuži tvrtku koja prouzvodi motore i to sve završi na projektantu koji ide u zatvor ili plaća globu. Tako da im se sa ovime ne isplati zaje... za nikakve novce.......

2 par opanaka je da se osmisli koncept rame i preda na fakultet (kao suradnja sa gospodarstvom), da izračunaju i dimenzioniraju sve potrebno na rami.....e kad takav proračun potpiše doktor znanosti, nemaju se šta buniti na tehničkom pregledu....samo im se da kompletan elaborat gdje je rama proračunata i dimenzionirana, po mogućnosti PQR dokument (Procedure Quality Record) iliti atest postupka, pa isto za atest zavarivača i to je to....

E sad je to drugi par opanaka što to u srartu košta dosta novaca.......i odma svi kukaju ništa se ne može napraviti bu hu.......



E to treba pitati ljude koji su donijeli takve zakone o testiranjima i homologiranjima stvari koje ne razumiju.....a kako bi onda ljudi koji koče cijelu stvar i izmišljali toplu vodu zarađivali novce ?
Tako je u cijeloj hrvatskoj priča .....jedan radnik ima 5 šefova i podšefova, a vani 1 šef ima 5 radnika koji rade za njega......
očito prijatelju samo pretpostavljaš da bi to tako išlo !!!  daj mi samo jedno ime i prezime ovlaštenog projektanta motornih vozila...samo jedno.... ne dva-tri...samo jedno !??
 
2 šitum

Ma kužim ja šta ti oćeš reći....ali opet bilo bi stvarno glupo da ne postoje takvi ljudi......

Iako brijem da ti fakultet može izraditi projektnu dokumentaciju !!!!  Ovih dana prelazim kao asistent na strojarski faks u Brodu, pa ću se raspitati o toj opciji !  Znam da bi netko postao ovlašteni projektant bilo čega, treba 2 godine raditi u toj struci i položiti ispit pred državnom komisijom (koja je obično delegacija s faksa)......ionako takvi ljudi moraju slušati predavanja prije stručnog ispita na faksu!  Vidim pa javim!
 
STobulj said:
taj postupak ponovnog kucanja nije nikakva novost jer se radi normalno zbog raznih stvari kao hrđa,sudari,krađe itd....... a da su tolike ovce "suzuki štogod" nisu

Nemislim da izmisliš naziv, nego ono: Suzuki Intruder malo sam izmjenio rezervar, blatobrane i upravljač, osnova je ista. Ako nemaš neku ludu preradu možda i prođe.
 
ja imam loše mišljenje i inžinirima i sličnim moj nijedan auto niti motor nisu popravljali stručnjaci ,več ljudi koji su sa puno rada i volje stekli znanje kuču sam gradil sam sa priučenim zidarima ,a našu Janicu nebu ulovil nijedan prof tjelesnog,itd.Nažalost stručnjaci nam vode zemlju pa nam je baš dobro
 
:misli:
A koji su to motocikl odbili pregledati.
Meni se ćini da nisu ispitivači krivi što nema puno hrvatskih samogradnji motocikla nego nema samograditelja. Neke od ljudi koji rade u CVH poznajem i razgovarao sam s njima i o ovome i nisam stekao dojam da su oni zapreka već jednostavno nemaju što ispitati.  :misli:
Spominjali su mi da se povremeno jave filozofi-samograditelji čiji je maksimalni doseg u samogradnji početi se raspitivati "kako to ide" i onda tu sve prestaje.  :(