Nacrti i ostalo oko izrade motora

Pec said:
:misli:
A koji su to motocikl odbili pregledati.
Meni se ćini da nisu ispitivači krivi što nema puno hrvatskih samogradnji motocikla nego nema samograditelja. Neke od ljudi koji rade u CVH poznajem i razgovarao sam s njima i o ovome i nisam stekao dojam da su oni zapreka već jednostavno nemaju što ispitati.  :misli:
Spominjali su mi da se povremeno jave filozofi-samograditelji čiji je maksimalni doseg u samogradnji početi se raspitivati "kako to ide" i onda tu sve prestaje.  :(
mene je g. Ferič koji je bio šef odjela atesta u CVH odbio uz insistiranje na projektu izrađenom od strane jebenog ovlaštenog projektanta motornih vozila-i rekao da nemogu niti pristupiti ikakvim pregledima napravljenih motocikala-isto to mi je ponovio i njegov nasljednik... a tada se radilo o tri verzije...jedan je bio gsxr 1100 u aluminijskoj rami...drugi je bio gsxr 1100 u cijevastoj čeličnoj rami a treči je bio sa Suzukijevim TL 1000 V2 motorom također u cijevastoj čeličnoj konstrukciji !! radi se o periodu 1998-1999.-2000.-2001. god.
Treba li im i danas zanosit jaja po krivinama da bi se izbjeglo ovlaštenog nepostoječeg faktora X ??
 
zvonko situm said:
mene je g. Ferič koji je bio šef odjela atesta u CVH odbio uz insistiranje na projektu izrađenom od strane jebenog ovlaštenog projektanta motornih vozila-i rekao da nemogu niti pristupiti ikakvim pregledima napravljenih motocikala-isto to mi je ponovio i njegov nasljednik... a tada se radilo o tri verzije...jedan je bio gsxr 1100 u aluminijskoj rami...drugi je bio gsxr 1100 u cijevastoj čeličnoj rami a treči je bio sa Suzukijevim TL 1000 V2 motorom također u cijevastoj čeličnoj konstrukciji !! radi se o periodu 1998-1999.-2000.-2001. god.
Treba li im i danas zanosit jaja po krivinama da bi se izbjeglo ovlaštenog nepostoječeg faktora X ??
dr. Ferić je u mirovini od 2002. godine, a njegov nasljednik je moj poznanik, inače zadrti motociklista od svoje rane mladosti i sin jednog od konstruktora slavne tomosove D6. Siguran sam da ako će se za tvoje konstrukcije utvrditi da su prije svega sigurne u smislu čvrstoče, kočenja i upravljivosti da je izvediva registracija prvog legalnog vinkovačkog motocikla. Ono što ti mogu garantirati je da će atest biti negativan ako na motociklu bude natpis "mamo....c". Probaj  (y)
 
Pec said:
dr. Ferić je u mirovini od 2002. godine, a njegov nasljednik je moj poznanik, inače zadrti motociklista od svoje rane mladosti i sin jednog od konstruktora slavne tomosove D6. Siguran sam da ako će se za tvoje konstrukcije utvrditi da su prije svega sigurne u smislu čvrstoče, kočenja i upravljivosti da je izvediva registracija prvog legalnog vinkovačkog motocikla. Ono što ti mogu garantirati je da će atest biti negativan ako na motociklu bude natpis "mamo....c". Probaj  (y)
za potrebe atesta napisat ču na motor....npr.brinem o natalitetu...ili nešto tako pristojno... nebi vjerovao koliko gospođa priđe i kaže-"znate gospon...i ja sam mama" !!!???
 
Malo bih se vratio na onu motalicu.
Zvonko, dali je moguće da motalica kao ona sa slike ( bez kugle  u sredini ) može saviti cijev promjera cca 50 mm i stjenke od 1,5 - 2 mm bez vidljivih nabora na mjestu savijanja ?
Ono mi stvarno djeluje jednostavno za napraviti.
 
GIXER said:
Malo bih se vratio na onu motalicu.
Zvonko, dali je moguće da motalica kao ona sa slike ( bez kugle  u sredini ) može saviti cijev promjera cca 50 mm i stjenke od 1,5 - 2 mm bez vidljivih nabora na mjestu savijanja ?
Ono mi stvarno djeluje jednostavno za napraviti.
nema trika !!! ove prikazane savijačice su za cijevi manjih promjera a debljih stijenki i ručne su...
ja imam za prodati masivnu ručnu savijačicu na trn sa tri garniture alata.... do 25mm -za kojekakve prerade idealna !! ja je nekoristim i dat ču je za 4000 kuna ako je neko zainteresiran nek dođe s kombijem i nosi ju !!!
 
Imao sam priliku da pred par dana pričam sa jednom gospođom koja je strojarske struke i predaje u školi budućim kontrolorima na tehničkom pregledu. I upitao sam ju konkretno što ako smotam i povarim ramu za motocikl? Kaže ona da ju ljepo uzmem i odnesem na A-test gdje oni izvrše neka testiranja i to je to. Pitao sam ju i ako treba potvrda od A-testiranog varioca, kaže da netreba.
 
jel neko na kraju ima nacrte za neku motalicu

treba mi hitno a na netu nisam nista nasao
 
kaj se tiče projekata za ramu, imam orginal projekte iz Amerike za čoper sa zajdnjom gumom od250 .Več sam napravil    takve 2 rame i tu sam stal zbog love. Rama se ne savija na savijačicu nego se grije i savija vare se samo krajnji spojevi. Ima još tu tisu ču stvari koje treba znati. Ak je ko zainteresiran nek mi se javi da mu objasnim jer smatram da imam veliko iskustvo ,2 bagija,2 trajka, 2 rame i jako puno reparatura motora 
 
Djaho said:
kaj se tiče projekata za ramu, imam orginal projekte iz Amerike za čoper sa zajdnjom gumom od250 .Več sam napravil    takve 2 rame i tu sam stal zbog love. Rama se ne savija na savijačicu nego se grije i savija vare se samo krajnji spojevi. Ima još tu tisu ču stvari koje treba znati. Ak je ko zainteresiran nek mi se javi da mu objasnim jer smatram da imam veliko iskustvo ,2 bagija,2 trajka, 2 rame i jako puno reparatura motora 

ne desava li se  da se ojaca/omeksa materijal prilikom grijanja?! :misli:
 
VooDoo said:
ne desava li se  da se ojaca/omeksa materijal prilikom grijanja?! :misli:
ovisi na koliko ga se ugrije
po pravilu trebalo bi predgrijat, savit, i onda normalizirat(termicki obraditi da se nuliraju zaostala naprezanja)
 
jolly the roger said:
ovisi na koliko ga se ugrije
po pravilu trebalo bi predgrijat, savit, i onda normalizirat(termicki obraditi da se nuliraju zaostala naprezanja)

a normaliziras ponovnim grijanjem ili vodom/uljem :misli:
 
kaj se tiče grijanja,ne radi se o  običnom materijalu nego o specijalnom i to pod oznakom DIN..... koji ne mjenja svojstva a ima ga za kupiti jedino u Strojoprometu u Zagrebu a koristi se i za izradu ultra lakih letjelica
 
Djaho said:
kaj se tiče grijanja,ne radi se o  običnom materijalu nego o specijalnom i to pod oznakom DIN..... koji ne mjenja svojstva a ima ga za kupiti jedino u Strojoprometu u Zagrebu a koristi se i za izradu ultra lakih letjelica
  :misli:  a jel bi se moglo od toga napraviti i ultralaki helokopterčić?
sad sam zvao te u strojnomprometu i neznaju za tog Dinu....prespajali su mi poziv na nekog Jusu i kad sam mu rekao šta mi treba on me prespojio na neku Aisu koja radi na specijalnim materijalima i ona me pitala koji mi treba...poluspecijalni ili baš specijalni...i još me pitala jel debeli ili tanki...pa sam se zbunio i prekinuo !!  Šta sad da radim...šta da joj kažem???
 
nije valjda da....  :misli:
Vi se zajebavate jel da?  :shock:

helic od visoko poliranog inoxa  :mrgreen: :LOL:
sutrasnje novine: "NLO iznad Vinkulje"
 
:eek:hne: :eek:hne: atest i priče oko toga  :palacdolje:


a mislio sam si...evo kojeg nacrta  :?
 
jolly the roger said:
tko prica uopce o hladnoj vodi ili ulju :LOL:
..ima i tu nešto (y) da, moglo bi se staviti i u vruče ulje ili još bolje vodu jer imaju puno veći spec. toplinski kapacitet od metala, pa bi se cijev u tom vručem ulju/vodi puno sporije hladila.. a sad ne znam koliko bi to utjecalo na već promjenjenu strukturu prilikom grijanja..
nisam baš shvatio :misli: to normaliziranje se provodi prilikom hlađenja(pri piganju) ili nakon, neovisno o vremenu grijanja/hlađenja?