Nacrti i ostalo oko izrade motora

grgaSH said:
..ima i tu nešto (y) da, moglo bi se staviti i u vruče ulje ili još bolje vodu jer imaju puno veći spec. toplinski kapacitet od metala, pa bi se cijev u tom vručem ulju/vodi puno sporije hladila.. a sad ne znam koliko bi to utjecalo na već promjenjenu strukturu prilikom grijanja..
nisam baš shvatio :misli: to normaliziranje se provodi prilikom hlađenja(pri piganju) ili nakon, neovisno o vremenu grijanja/hlađenja?

normaliziranje se adi uvijek kad postoji opasnost od zaostalih naprezanja(nezeljenih) u materijalu...dakle prvo obrada(savijanje, zavarivanje itd) a onda kasnije normaliziranje, tj grijanje materijala i drzanje istog neko vrijeme na toj temperaturi
 
to bi riješilo i one situacije kad se nađemo pri savijanju već grijanog materijala i kad se osjeti da je nešto slabiji na tom mjestu? ..ili je za nas obične smrtnike dovoljno postepeno zagrijavanje, piganje i  postepeno hlađenje nakon toga :mrgreen: vidim da se kod nas neke firme bave normaliziranjem, pitam se nakve su cijene tog postupka :misli:
 
Glede atestova i drugih birokratskih zavrzlama:nedavno sam bio u Eltoro motorciklima i iz razgovora sam razabrao da im je zbog male produkcije lakše kupiti gotovu ramu nego je praviti, iako imaju pravo lupati svoj VIN broj.
 
ak imaju VIN broj mogu proizvoditi motore...dakle njihova stvar jel ce platit strojeve za izradu rame, il ce uvoziti gotove, nema ovo veze s birokracijom
 
grgaSH said:
to bi riješilo i one situacije kad se nađemo pri savijanju već grijanog materijala i kad se osjeti da je nešto slabiji na tom mjestu? ..ili je za nas obične smrtnike dovoljno postepeno zagrijavanje, piganje i  postepeno hlađenje nakon toga :mrgreen: vidim da se kod nas neke firme bave normaliziranjem, pitam se nakve su cijene tog postupka :misli:
sory na malo offiranja....grgash,jel ovo SH silver horses  :misli:
 
jedno pitanje, da li bi se takva rama mogla registrirati u hrvatskoj, jer pretopstavljam da se napraviti može i koliko bi to koštalo cca (izrada rame i atest ili što već treba :misli: )?
 
treba ti mitsko bice zvano "ovlasteni projektant motornih vozila"
za to postat moras radit u bransi 5 godina, i onda dat neke ispite
a posto kod nas takvih nema (tj nikom ne pada na pamet ako radi vani da se vrati kod nas i to polaze), djabe pitas :mrgreen:
 
a kako se onda registrirao onaj bockov motor što je sad u oglasniku i koji isto ima ramu izrađenu ručno :misli:
 
kruns said:
a kako se onda registrirao onaj bockov motor što je sad u oglasniku i koji isto ima ramu izrađenu ručno :misli:
koliko ja znam, od nekog motora se odreze vrat rame(tam di je provrt za vilicu) skupa s brojem sasije, a dalje zasvasaš ramu koju hoćeš
tak da je to zakonski gledano prerada a ne nanovo izradjen kostur
 
jolly the roger said:
treba ti mitsko bice zvano "ovlasteni projektant motornih vozila"
za to postat moras radit u bransi 5 godina, i onda dat neke ispite
a posto kod nas takvih nema (tj nikom ne pada na pamet ako radi vani da se vrati kod nas i to polaze), djabe pitas :mrgreen:

potpuno nisi u pravu .... ;)

Potrebno ti je samo da ti neka firma koja se u svojoj djelatnosi bavi zavarivanjem i da ti mogu napisati račun za uslugu zavarivanja za tu ramu i vozilo ti mora zadovoljiti određene karakteristike koje su propisane pravilnikom i to ti je manje više to ...

A mislim čak da i cijeli pravilnik postoji u PDF-u na stranici centra za vozila... ili tako nešto....  (y)
 
strasilo said:
potpuno nisi u pravu .... ;)

Potrebno ti je samo da ti neka firma koja se u svojoj djelatnosi bavi zavarivanjem i da ti mogu napisati račun za uslugu zavarivanja za tu ramu i vozilo ti mora zadovoljiti određene karakteristike koje su propisane pravilnikom i to ti je manje više to ...

A mislim čak da i cijeli pravilnik postoji u PDF-u na stranici centra za vozila... ili tako nešto....  (y)

      Ono gdje Jolly kaže da se na glavu sa brojem nadovari ostatak je do sada prolazilo bez naročitih problema, a za ovo što ti kažeš volio bi da je istina jer je ispravnije i manje smrdi na "petljanje". Jel netko u praksi potvrdio taj put?


 
strasilo said:
potpuno nisi u pravu .... ;)

Potrebno ti je samo da ti neka firma koja se u svojoj djelatnosi bavi zavarivanjem i da ti mogu napisati račun za uslugu zavarivanja za tu ramu i vozilo ti mora zadovoljiti određene karakteristike koje su propisane pravilnikom i to ti je manje više to ...

A mislim čak da i cijeli pravilnik postoji u PDF-u na stranici centra za vozila... ili tako nešto....  (y)
to vrijedi za zavarivacke poslove
al ti treba i nekakav provjereni proracun cvrstoce koji dokazuje da se rama nece raspast na cesti. a to ti ovjerava mitsko bice
 
jolly the roger said:
to vrijedi za zavarivacke poslove
al ti treba i nekakav provjereni proracun cvrstoce koji dokazuje da se rama nece raspast na cesti. a to ti ovjerava mitsko bice
u pravu si..
da bi uopče zahtjev za atestiranjem uzeli u razmatranje traže projekt urađen od strane ovlaštenog projektanta motornih vozila...tj.mitskog "biča"
 
zvonko situm said:
u pravu si..
da bi uopče zahtjev za atestiranjem uzeli u razmatranje traže projekt urađen od strane ovlaštenog projektanta motornih vozila...tj.mitskog "biča"

      Jel zato ona rama ošla pod flexu?
 
jolly the roger said:
to vrijedi za zavarivacke poslove
al ti treba i nekakav provjereni proracun cvrstoce koji dokazuje da se rama nece raspast na cesti. a to ti ovjerava mitsko bice
Jebiga .... čovjek koji radi taj posao... tj koji ti lupi štambilj i potpis da je sve uredu mi je osobno rekao ovo što sam ja ovdje napisao ... Čovjek je iz SB ... inače nepoznam čovjeka, ali mi radni kolega pravi vozilo i došao je do trenutka kad bi ga trebao odvesti na atest i registraciju, pa smo se raspitivali oko toga, pa sam ja između ostalog pitao i za motore ...  Ako je on lagao mene, lažem i ja vas...
 
strasilo said:
Jebiga .... čovjek koji radi taj posao... tj koji ti lupi štambilj i potpis da je sve uredu mi je osobno rekao ovo što sam ja ovdje napisao ... Čovjek je iz SB ... inače nepoznam čovjeka, ali mi radni kolega pravi vozilo i došao je do trenutka kad bi ga trebao odvesti na atest i registraciju, pa smo se raspitivali oko toga, pa sam ja između ostalog pitao i za motore ...  Ako je on lagao mene, lažem i ja vas...
evo ti sto sam ja objasnio, i sto ti je sile potvrdio :jesus:
 
jolly the roger said:
evo ti sto sam ja objasnio, i sto ti je sile potvrdio :jesus:

Uskoro će kolega ići to riješiti... Ako uspije registrirati vozilo po napucima tog lika iz SB, onda mi je on nekako pouzdanii od vas ... ;)

ako ne uspije, onda ću razmotoriti i to što se mi vas dvojica napisali ...  (y)
 
strasilo said:
Uskoro će kolega ići to riješiti... Ako uspije registrirati vozilo po napucima tog lika iz SB, onda mi je on nekako pouzdanii od vas ... ;)

ako ne uspije, onda ću razmotoriti i to što se mi vas dvojica napisali ...  (y)

mi smo ti napisali s pravne strane, a ako se dobro podmaze mos svasta registrirat :jesus: