Nacrti i ostalo oko izrade motora

strasilo said:
Jebiga .... čovjek koji radi taj posao... tj koji ti lupi štambilj i potpis da je sve uredu mi je osobno rekao ovo što sam ja ovdje napisao ... Čovjek je iz SB ... inače nepoznam čovjeka, ali mi radni kolega pravi vozilo i došao je do trenutka kad bi ga trebao odvesti na atest i registraciju, pa smo se raspitivali oko toga, pa sam ja između ostalog pitao i za motore ...  Ako je on lagao mene, lažem i ja vas...
straško....ja imam sve: registriranu poizvodnju motocikla,ateste materijala i zavarivačke ateste,potrebne sve ostale dostupne kvalifikacije....ali bez projekta od strane "ovlaštenog projektanta motornih vozila" nema mrdanja !!!

smatram da je osnovni problem što u našem centru za vozila ne postoji obrazac sa podacima tj.mjerama za atestiranje napravljenog motocikla i zato je nezaobilazna ta zaština barijera zvana "mitsko biče" iliti ovlašteni projektant motornih vozila !!! 

ALI.....zato nikakav problem nije registrirati sklepani aluminijski čamac koji je kupljen bez ikakvog računa (jer "majstor" nema ni firmu a ni srednju školu ) i sa tom pravljačinom se legalno baviti prevoženjem putnika preko dunava !!!!
....majstorčina izmješa table limova raznoraznih legura aluminija i to izdegenči u MAG postupku tako da limovi popucaju u rubnim zonama zavara pa ako baš treba malo se to i počepi dvokomponentnim tekučim metalom i to je to...a "atest" se sastoji od toga da se predhodno najavi samogradnja a kad je "to" gotovo odveze se pred kapetaniju i porazgovara o somovima i smuđevima dok se povuče metar da se izmjeri dužina i za nekoliko minuta regitracija je gotova !!!!
naglašavam krajnju apsurdnost ovdje-PLOVILO IZRAĐENO NA POTPUNO SUMLJIV NAČIN BEZ IKAKVIH PROJEKATA,BEZ IKAKVOG STRUČNOG NADZORA, BEZ PORIJEKLA,BEZ RAČUNA I BILO ČEGA ŠTO GA MOŽE DOVESTI U VEZU SA ONIM KO GA JE NAPRAVIO-DOBIJA POTPUNI LEGALITET I ČAK POSTAJE LEGALNO SREDSTVO ZA OBAVLJANJE DJELATNOSTI PRIJEVOZA PUTNIKA PO RIJECI DUNAV...ILI NEKOJ DRUGOJ !!!!
Dakle...u našim pravilnicima neko nekog jebe  :misli:
 
kolega će u nekom skorašnjem vremenu dobiti svu dokumentaciju koja mu je potrebna, pa ću ga tražiti da to kopiram, pa ću ti poslati na mail, ili čak staviti ovdje...

a jedno vrlo slično vozilo je nedavno i registrirano i nalazi se u Kutjevu ...

Vjerujem da to što pišeš da je i istina, ali i ja sam samo napisao šta mi je rekao čovjek kojemu je posao to da lupi žig i potpis na papir za homologaciju ... Nisam osobno nikad radio takve stvari i spreman sam priznati grešku ako mi kolega ne dobije sve što mu treba za registraciju, jer napominjem da pišem samo ono što mi je rečeno ...
 
limit said:
...meni je otac uredno obavio atest na ovom vozilu koje smo sklepali krajem 80ih.
Možda je u bivšoj Jugi bilo lakše obavit neke stvari nego danas  :mrgreen:
http://www.citroenklub.org/cpg135/thumbnails.php?album=42

dio iz opisa radova:
..."atest sam dobio bez ikakvih problema u tehnickoj stanici Split. Toj sam stanici i prijavio pregradnju tako da je njihov kontrolor tijekom gradnje dolazio i provjeravao pojedine radove. Nije imao nikakvih primjedbi i atest je dobiven odmah cim je posao bio završen."

jedno je pregradnja vozila, a drugo izrada potpuno nove sasije. makar tvoj stari je mogo samo odrezat dio sasije di je ukucan broj i navarit gore bilo sto, proslo bi mu ko pregradnja a ne samogradnja
 
zvonko situm said:
straško....ja imam sve: registriranu poizvodnju motocikla,ateste materijala i zavarivačke ateste,potrebne sve ostale dostupne kvalifikacije....ali bez projekta od strane "ovlaštenog projektanta motornih vozila" nema mrdanja !!!

smatram da je osnovni problem što u našem centru za vozila ne postoji obrazac sa podacima tj.mjerama za atestiranje napravljenog motocikla i zato je nezaobilazna ta zaština barijera zvana "mitsko biče" iliti ovlašteni projektant motornih vozila !!! 

ALI.....zato nikakav problem nije registrirati sklepani aluminijski čamac koji je kupljen bez ikakvog računa (jer "majstor" nema ni firmu a ni srednju školu ) i sa tom pravljačinom se legalno baviti prevoženjem putnika preko dunava !!!!
....majstorčina izmješa table limova raznoraznih legura aluminija i to izdegenči u MAG postupku tako da limovi popucaju u rubnim zonama zavara pa ako baš treba malo se to i počepi dvokomponentnim tekučim metalom i to je to...a "atest" se sastoji od toga da se predhodno najavi samogradnja a kad je "to" gotovo odveze se pred kapetaniju i porazgovara o somovima i smuđevima dok se povuče metar da se izmjeri dužina i za nekoliko minuta regitracija je gotova !!!!
naglašavam krajnju apsurdnost ovdje-PLOVILO IZRAĐENO NA POTPUNO SUMLJIV NAČIN BEZ IKAKVIH PROJEKATA,BEZ IKAKVOG STRUČNOG NADZORA, BEZ PORIJEKLA,BEZ RAČUNA I BILO ČEGA ŠTO GA MOŽE DOVESTI U VEZU SA ONIM KO GA JE NAPRAVIO-DOBIJA POTPUNI LEGALITET I ČAK POSTAJE LEGALNO SREDSTVO ZA OBAVLJANJE DJELATNOSTI PRIJEVOZA PUTNIKA PO RIJECI DUNAV...ILI NEKOJ DRUGOJ !!!!
Dakle...u našim pravilnicima neko nekog jebe  :misli:

Evo radi ovoga Šile ti nikad neš registrirat svoj proizvod.....

Već vidim  Šile kao vrhunski meštar dođe do mladog nadobudnog inž. i ovaj mu počme pametovati....................
u roku sedam sekundi šile ga šalje u 700000000000000000000000 p. materini i vata ga po kancelariji.
Stvara kontra efekt i nikad neće legalizirat svoj uradak.
Šile nikad projektant izrađivać nekog projekta ne ide u legalizaciju i prezentaciju tog projekta ,,,jer on mora objasniti tupini svoj projekt zašto nema nerava, volje ,znanja, a nema povjerenja povjeriti nekom drugom da za njega obavi i taj dio posla.


to je u svijetu tako...............................
 
corky said:
Evo radi ovoga Šile ti nikad neš registrirat svoj proizvod.....

Već vidim  Šile kao vrhunski meštar dođe do mladog nadobudnog inž. i ovaj mu počme pametovati....................
u roku sedam sekundi šile ga šalje u 700000000000000000000000 p. materini i vata ga po kancelariji.
Stvara kontra efekt i nikad neće legalizirat svoj uradak.
Šile nikad projektant izrađivać nekog projekta ne ide u legalizaciju i prezentaciju tog projekta ,,,jer on mora objasniti tupini svoj projekt zašto nema nerava, volje ,znanja, a nema povjerenja povjeriti nekom drugom da za njega obavi i taj dio posla.


to je u svijetu tako...............................


      Jel to hoćeš reći da je za legalizaciju i prezentaciju potrebno uključiti osobu koja je za ta nadmudrivanja pravni ekspert i nešto potkovan u strojarstvu?
 
:mrgreen: Ja mislim da je "samo" potrebno napraviti motocikl i obratiti se onima koji ih ispituju  :jesus:, a ne filozofirati "šta bi bili kad bi bilo?" i besmisleno unaprijed optuživati za mito i neznaje one kojima se niste niti obratili.
 
zvonko situm said:

naglašavam krajnju apsurdnost ovdje-PLOVILO IZRAĐENO NA POTPUNO SUMLJIV NAČIN BEZ IKAKVIH PROJEKATA

Ovo nije točno što kažeš, bio sam prisutan kad je čovjek registrirao takav čamac i tražili su mu projekt. Na to je lik iz đepa izvadio složeni A4 papir na kojem je kemijskom (naravno, prostom rukom) bilo nacrtano nešto što je trebalo biti čamac s upisanim dimenzijama :LOL:. Na to smo se mi odvalili smijati a lik iz kapetanije je to uzeo bez riječi negodovanja  :shock:, al ne možeš reći da nije tražio projekt.
On topic: koliko sam čitao, oni u Eltoro motociklima lupaju svoj VIN broj, pa bi se moglo provjeriti kod njih šta treba za prijavit svoju ramu.
 
Pec said:
:mrgreen: Ja mislim da je "samo" potrebno napraviti motocikl i obratiti se onima koji ih ispituju  :jesus:, a ne filozofirati "šta bi bili kad bi bilo?" i besmisleno unaprijed optuživati za mito i neznaje one kojima se niste niti obratili.
daj mi molim te broj tel.i ime onoga kome da se obratim a da je nadležan da kaže šta treba priložiti uz napravljeni motocikl a da bi taj napravljeni motocikl oni uzeli u razmatranje i eventualno izdali valjanu  atestnu dokumentaciju koja če biti dovoljna da se takovo vozilo uredno registrira.....  hvala !! 
 
     

      Ovo sa Eltoro motociklima i VIN-brojem mi se čini dobrim smjerom. Oni su fakat riješili neke probleme sa legalizacijom svojih proizvoda.
 
strasilo said:
kolega će u nekom skorašnjem vremenu dobiti svu dokumentaciju koja mu je potrebna, pa ću ga tražiti da to kopiram, pa ću ti poslati na mail, ili čak staviti ovdje...

a jedno vrlo slično vozilo je nedavno i registrirano i nalazi se u Kutjevu ...

Vjerujem da to što pišeš da je i istina, ali i ja sam samo napisao šta mi je rekao čovjek kojemu je posao to da lupi žig i potpis na papir za homologaciju ... Nisam osobno nikad radio takve stvari i spreman sam priznati grešku ako mi kolega ne dobije sve što mu treba za registraciju, jer napominjem da pišem samo ono što mi je rečeno ...



Da li je kolega prikupio svu dokumentaciju, jer prijatelj radi ramu za motor pa nas zanima što sve od papira treba.
 
Tema su kao pod prvo nacrti,pa sam se poveselio da ću nać nešto nacrta za čopera(pravim ga od gsx 1100),ali ste na brzinu skrenuli na ostalo,pa sam malo tužan :(