Najbolja zaštita??

Znači ta jakna se s vezicom kopča za rezerva? (bio sam u čk-u na promociji tih jakni al ko bi se više sjećal kak to funkcionira :) )
Kaj Vam nije malo zeznuto s tom kopčom npr. ak se zaboravi odkačiti vezicu pa se skines s motora? brijem da bi ja bar 50 put godišnje išao na punjenje s tom jaknom  :LOL:
 
burnout said:
Znači ta jakna se s vezicom kopča za rezerva? (bio sam u čk-u na promociji tih jakni al ko bi se više sjećal kak to funkcionira :) )
Kaj Vam nije malo zeznuto s tom kopčom npr. ak se zaboravi odkačiti vezicu pa se skines s motora? brijem da bi ja bar 50 put godišnje išao na punjenje s tom jaknom  :LOL:
Nema tu više takvih problema. Nešto se sjećam da je bilo u početku, kad su se jakne tek pojavile. Pa se ekipa puhala pred birtijom. Više taj osigurač nije tak osjetljiv. Al ak se pojavi Mugen na forumu, vjerujem da će on tu puno više reć od mene.
 
Ne bi imao ništa protiv jedne takve kad idem na duže relacije al sve jedno ipak više preferiram kožne s full protektorima ;) jedino mi fali kornjača.

E shonyo ti si isto bil u čk kad su bile te jakne, jel tak?
 
burnout said:
Ne bi imao ništa protiv jedne takve kad idem na duže relacije al sve jedno ipak više preferiram kožne s full protektorima ;) jedino mi fali kornjača.

E shonyo ti si isto bil u čk kad su bile te jakne, jel tak?
A bil sam... :oops:
Al sam u to vrijeme bil prek, u birtiji na kolodvoru! :oops:
 
burnout said:
Ne bi imao ništa protiv jedne takve kad idem na duže relacije al sve jedno ipak više preferiram kožne s full protektorima ;) jedino mi fali kornjača.

E shonyo ti si isto bil u čk kad su bile te jakne, jel tak?

jedno malo od bitnijih stavri... :mrgreen: :wink:...je malo skuplja,ali stiti... :wink:
 
eto i mene da se malo priključim diskusiji 8)
trenutno moto airbag jakne pružaju najveću zastitu motociklista i namijenjene su za svakodnevnu upotrebu..u slučaju nesreće aktivira se zračni jastuk(0.2-0.5 sec na 3.5 bara) i vrši zaštitu vrata(sjetite se Švancovog ovratnika kojeg vam stavljaju u bolnici),prsa,trbuh,rebra i kralježnicu..da se razumijemo,ovdje ne diskutiramo o tome da li je bolja koža ili gorotex ili o ukusima,ovdje govorimo o sigurnosti.
Moram napomenuti podatak da se preko 90%moto nesreća dešava pri brzinama 30-50km/h..i da najteže ozljede nastaju sa prvim dodirom nakon leta sa podlogom tj.asfaltom.Neovisno o brzini pada,airbag jakna će definitivno ublažiti posljedice pada što može potvrditi i 28 motociklista u HR koji su prošle god.dozivjeli pad u ovakvom tipu jakne,u različitim uvjetima  i prošli bez ozljeda gornjeg dijela tijela.To je podatak koji treba itekako uvažiti.
Stvarno sam se od srca nasmijao :LOL:kad sam procitao negdje gore da odskakuješ kao balon kad doživiš pad u airbag jakni...bilo bi to zgodno za pogledati na taj način ali u stvarnosti to nije tako (y)
Još jedan vrlo važan podatak,upotreba moto airbaga u jakni je višekratna,tj.kada dođe do aktivacije,nakon toga se jakna donosi u servis(vade se jastuci,provjeravaju,vraćaju nazad,nove patrone CO2 i produzuje se garancija) 
Sve u svemu,odluka kakvu opremu ćemo nositi i koliko želimo uložiti u vlastitu sigurnost ovisi o nama..samo trebamo biti dobro informirani (y)
 
bez losih namjera, al da kazem svoje: jel se koriste air bag jakne u motogp, supercross, sbk i slicnim natjecanjima ili se ipak sve rijesava kvalitetnom opremom?

inace king ima iskustva s tim jaknama pa nek i on iznosi svoje misljenje
 
jolly the roger said:
bez losih namjera, al da kazem svoje: jel se koriste air bag jakne u motogp, supercross, sbk i slicnim natjecanjima ili se ipak sve rijesava kvalitetnom opremom?

inace king ima iskustva s tim jaknama pa nek i on iznosi svoje misljenje
A jel na svim tim pistama postoje rinzoli, semafori, fleke od ulja, automobili, kamioni, pješaci, zebre, pješački otoci, promet? Ne! Ali postoje zone izljetanja!

A jel postoje u gradu zone izljetanja? Ne! Ali postoje rinzoli, semafori, fleke od ulja, automobili, kamioni, pješaci, zebre, pješački otoci, promet!
 
jolly the roger said:
bez losih namjera, al da kazem svoje: jel se koriste air bag jakne u motogp, supercross, sbk i slicnim natjecanjima ili se ipak sve rijesava kvalitetnom opremom?

Ti sad isto sereš, uspoređuješ vrhunske sportaše s prosječnim motoristom kojem motor služi da ide na posao. Rossijev kombinezon, niti cijela oprema, nije ništa bolja od moje tako da ti teorija o kvalitetnoj opremi ne drži vodu. Mugenove jakne imaju iste protektore i od istog su materijala kao i one od konkurencije ali imaju još i dodatni airbag. Od viška glava ne boli. Mislim da je glavni i osnovni problem air bag jakni naša lijenost. Nikome se ne da stalno to spajat pa skidat... i onda to odjebu. Barem nama koji nosimo kožnjake jer je tlaka navlačit još i prsuk preko jakne. Kad bi nosio tekstilnu jaknu ne bi bio bed: jakna ko jakna, samo se prikopčaš.
Baš me zanima da li će king napisati svoje mišljenje...
 
jolly the roger said:
bez losih namjera, al da kazem svoje: jel se koriste air bag jakne u motogp, supercross, sbk i slicnim natjecanjima ili se ipak sve rijesava kvalitetnom opremom?

inace king ima iskustva s tim jaknama pa nek i on iznosi svoje misljenje


al ga sereš majstore  :LOL:
 
mate said:
Ti sad isto sereš, uspoređuješ vrhunske sportaše s prosječnim motoristom kojem motor služi da ide na posao. Rossijev kombinezon, niti cijela oprema, nije ništa bolja od moje tako da ti teorija o kvalitetnoj opremi ne drži vodu. Mugenove jakne imaju iste protektore i od istog su materijala kao i one od konkurencije ali imaju još i dodatni airbag. Od viška glava ne boli. Mislim da je glavni i osnovni problem air bag jakni naša lijenost. Nikome se ne da stalno to spajat pa skidat... i onda to odjebu. Barem nama koji nosimo kožnjake jer je tlaka navlačit još i prsuk preko jakne. Kad bi nosio tekstilnu jaknu ne bi bio bed: jakna ko jakna, samo se prikopčaš.
Baš me zanima da li će king napisati svoje mišljenje...

ovo podebljano stoji. ali ta "teorija o kvalitetnoj opremi" je htjela rec da ako profi vozaci to ne koriste, vjerojatno nije prijeko potrebno
 
:shock: enduro fan...odi skači tamo po blatu..kako to govoriš Đoliju :shock:
 
jolly the roger said:
ovo podebljano stoji. ali ta "teorija o kvalitetnoj opremi" je htjela rec da ako profi vozaci to ne koriste, vjerojatno nije prijeko potrebno

Malo mi je tesko zamislit rossija kako vozi u kombinezonu pa jos na njemu 5kg airbag jakni, plinskih boca i kablova. Ali kad rossi ljosne pri 150 malo struze po asfaltu, gleda oko sebe sto ima novoga, jer zna da nece bubnit u nista, pa se na kraju digne i prosece po travi.  Ne sjecam se da je to itko dozivio kad je bubnuo na magistrali i zaljepio se u nesto...
 
shonyo said:
Nema tu više takvih problema. Nešto se sjećam da je bilo u početku, kad su se jakne tek pojavile. Pa se ekipa puhala pred birtijom. Više taj osigurač nije tak osjetljiv.

...da u pravu si. osigurač sad nije tak osjetljiv pa majstor, ak se zaboravi odštekat, u birtiju dovuče motor...  8)
 
aurellie said:
Malo mi je tesko zamislit rossija kako vozi u kombinezonu pa jos na njemu 5kg airbag jakni, plinskih boca i kablova. Ali kad rossi ljosne pri 150 malo struze po asfaltu, gleda oko sebe sto ima novoga, jer zna da nece bubnit u nista, pa se na kraju digne i prosece po travi.  Ne sjecam se da je to itko dozivio kad je bubnuo na magistrali i zaljepio se u nesto...

U potpunosti imaš pravo. Na stazi vladaju kontrolirani uvjeti pa onda to njima i nije neophodno, al gradske i magistralne ceste su jedan skroz drugi svijet i druga pravila tam vrijede. Tak da je airbag jakna i napravljena za realne prometne uslove gdje nema svih tih sigurnosnih fora kakve imaju ovi na utrkama.