nakedi klasa 250cc

Jezichava

New member
Što vam pada na pamet od modela, osim Honde CBF250 i Yamahe YBR250? Ne moraju biti samo oni koji su trenutno u proizvodnji, već bilo koji modeli do recimo unazad 5-6 godina.
 
http://www1.suzuki.co.jp/motor/st250/index.html


Suzuki, proizvodi se  :mrgreen:
 
ma ustvari sam se fokusirala na klasu 250 jer sam početnik. nekako mi se to čini kao optimalna kubikaza za pocetak, no to je samo moj dojam.
ovaj GSR je krasan, no na suzukijevim stranicama se spominje kao 600  :misli:

dukati1 said:
ako je covjek trazio 250 onda 250  :D (y)
lijepo kaj postoji netko ko ženu nazove čovjekom.  :mrgreen: (y)
 
Jezichava said:
ma ustvari sam se fokusirala na klasu 250 jer sam početnik. nekako mi se to čini kao optimalna kubikaza za pocetak, no to je samo moj dojam.
ovaj GSR je krasan, no na suzukijevim stranicama se spominje kao 600  :misli:
lijepo kaj postoji netko ko ženu nazove čovjekom.  :mrgreen: (y)
na žalost isključivo za japansko tržište kao i ostalo što sam stavio na slikama

er5 moj prjedlog

jeftina rega dok ne skupiš 50%


a imaš i ovaj link pa vidi

http://www.motori.hr/KUPOVINA_PRVOG_MOTORA_1557.html
 
Hyosung%20GT%20250.jpg
evo slike hyousonga
 
Untitled-1.jpg
suzuki bandit 250
 
Mislim da je jedna od najboljih i najljepsih solucija Honda Hornet 250, ali problem je sto je to za japansko trziste tak da ga je tesko nabaviti, po izgledu isti kao i veliki Horneti a masina 250 ccm...
Mislim da bi ti bilo bolje fokusirat se na neku drugu klasu jer klasa 250 i 400 kod nas nemas skoro uopce,pa si radije (sto ti je i GSX rekao) pogledaj ER5 Twister ili Hondu CB 500 kojih ima jako puno a nisu preskupe ni prejake, odrzavanje i dijelovi takodjer jeftini...
Uzivaj  (y)
 
Zongshen%20ZS%20GS250.jpg
zongshen 250
"ZONGSHEN"  ZS250GS
Kategorija SPORT TOURER
Tip agregata 1 cilindar, četverotaktni
Zapremina 230 ccm
Razvod jedna bregasta osovina, 2 ventila po cilindru
Snaga 13,25KW pri 7500 o/min-1
Okretni moment 16,5 Nm pri 6000 o/min-1