nakedi klasa 250cc

Jezichava

New member
Što vam pada na pamet od modela, osim Honde CBF250 i Yamahe YBR250? Ne moraju biti samo oni koji su trenutno u proizvodnji, već bilo koji modeli do recimo unazad 5-6 godina.
 
http://www1.suzuki.co.jp/motor/st250/index.html


Suzuki, proizvodi se  :mrgreen:
 
ma ustvari sam se fokusirala na klasu 250 jer sam početnik. nekako mi se to čini kao optimalna kubikaza za pocetak, no to je samo moj dojam.
ovaj GSR je krasan, no na suzukijevim stranicama se spominje kao 600  :misli:

dukati1 said:
ako je covjek trazio 250 onda 250  :D (y)
lijepo kaj postoji netko ko ženu nazove čovjekom.  :mrgreen: (y)
 
Jezichava said:
ma ustvari sam se fokusirala na klasu 250 jer sam početnik. nekako mi se to čini kao optimalna kubikaza za pocetak, no to je samo moj dojam.
ovaj GSR je krasan, no na suzukijevim stranicama se spominje kao 600  :misli:
lijepo kaj postoji netko ko ženu nazove čovjekom.  :mrgreen: (y)
na žalost isključivo za japansko tržište kao i ostalo što sam stavio na slikama

er5 moj prjedlog

jeftina rega dok ne skupiš 50%


a imaš i ovaj link pa vidi

http://www.motori.hr/KUPOVINA_PRVOG_MOTORA_1557.html
 
Hyosung%20GT%20250.jpg
evo slike hyousonga
 
Untitled-1.jpg
suzuki bandit 250
 
Mislim da je jedna od najboljih i najljepsih solucija Honda Hornet 250, ali problem je sto je to za japansko trziste tak da ga je tesko nabaviti, po izgledu isti kao i veliki Horneti a masina 250 ccm...
Mislim da bi ti bilo bolje fokusirat se na neku drugu klasu jer klasa 250 i 400 kod nas nemas skoro uopce,pa si radije (sto ti je i GSX rekao) pogledaj ER5 Twister ili Hondu CB 500 kojih ima jako puno a nisu preskupe ni prejake, odrzavanje i dijelovi takodjer jeftini...
Uzivaj  (y)
 
Zongshen%20ZS%20GS250.jpg
zongshen 250
"ZONGSHEN"  ZS250GS
Kategorija SPORT TOURER
Tip agregata 1 cilindar, četverotaktni
Zapremina 230 ccm
Razvod jedna bregasta osovina, 2 ventila po cilindru
Snaga 13,25KW pri 7500 o/min-1
Okretni moment 16,5 Nm pri 6000 o/min-1
Napajanje rasplinjač
Hlađenje zračno
Pokretanje elektropokretač
Mjenjač 5 brzina
Težina 166 kg
Okvir čelični, cjevasti
Prednji ovjes upside-down vilica
Stražnji ovjes monoamortizer
Prednja guma  110/70-17"
Stražnja guma 140/70-17"
Kočnice naprijed dvostruki disk
Kočnice straga disk
Međuososvinski razmak 1385 mm
Visina sjedala od tla nije deklarirano
Spremnik goriva 20  litara
Maksimalna brzina 138 km/h
Potrošnja  2,4 litara
Boje crna-srebrna
Cijena 22.490,00 Kn , AKCIJA ZIMA 2008. 20.990,00 Kn (PDV uključen)
Garancija 1 godina
 
Zongshen%20ZS%20200GY-2.png

"ZONGSHEN"  ZS200GY-2
Kategorija SUPERMOTO
Tip agregata 1 cilindar, četverotaktni
Zapremina 200 ccm
Razvod jedna bregasta osovina, 2 ventila po cilindru
Snaga 11 KW/7500 o/min-1
Okretni moment 14,5 Nm/6500 0/min-1
Napajanje rasplinjač
Hlađenje zračno
Pokretanje nožno/elektropokretač
Mjenjač 5 brzina
Težina 150 kg
Okvir čelični, cjevasti
Prednji ovjes upside-down vilica
Stražnji ovjes monoamortizer
Prednja guma  2,5 - 18"
Stražnja guma 2,75 - 15"
Kočnice naprijed disk
Kočnice straga bubanj
Međuososvinski razmak 1345 mm
Visina sjedala od tla nije deklarirano
Spremnik goriva 8,5 litara
Maksimalna brzina 123 km/h
Potrošnja  2,5 litara
Boje crna, žuta, zelena
Cijena 15.990,00 Kn, AKCIJA ZIMA 2008. 14.990.,00 Kn (PDV uključen)
Garancija 1 godina
 
Jezichava said:
Što vam pada na pamet od modela, osim Honde CBF250 i Yamahe YBR250? Ne moraju biti samo oni koji su trenutno u proizvodnji, već bilo koji modeli do recimo unazad 5-6 godina.

er5, gs500, cb500
cemu se ogranicavat na 250, to neide nikam, i brzi ih budes prerasla - a ovi navedeni motori su jaaaako pitomi, pa kasnije, kad se naučiš, slobodno odvrnes malo jace gas. uostalom pitaj npr modesty il fabera, oni su isto nejač od metar i lubenica (dobro faber nije nejač, al je nizak :mrgreen: )
 
Jezichava said:
Što vam pada na pamet od modela, osim Honde CBF250 i Yamahe YBR250? Ne moraju biti samo oni koji su trenutno u proizvodnji, već bilo koji modeli do recimo unazad 5-6 godina.
nemas bas veliki izbor u toj klasi. Osim ova dva gore navedena, imas jos hyosung 250 i ove zongshene. Baby hornete i bandite zaboravi jer ih nema kod nas. za mene je hyo bio odlican za uciti, nesto je jaci od cbf i ybr ali nakon godinu dana ce ti svejedno postati premalo.

Nisam skuzio dali kupujes novi ili rabljeni motor, ali ako se radi o rabljenom svakako pogledaj klasu 500, puno je veci izbor a i to su sve zapravo pocetnicki motori tak da se nemas cega bojat.

malo cu otic u off ali vidio sam prije par dana CBF600N u oglasniku za cca 28tkn. Da ponovo kupujem prvi motor,njega bi uzeo.
 
zaustavila sam se na 250ccm iz više razloga. cijena, težina (u principu je dosta lakši od klase 500) itd. enduro mi u principu ne paše jer manje-više imaju relativno visoku sjedeću visinu, a ja nisam košarkašica.
koliko god neki smatraju klasu 500/600 početničkim motorima, po meni je to neki intermediate level. klasa 600 će ionako biti doma pa da to želim ne bi ovo gledala.
no bez obzira, hvala na dosadašnjim prijedlozima. za neke modele nisam znala.  (y)
 
jolly the roger said:
er5, gs500, cb500
cemu se ogranicavat na 250, to neide nikam, i brzo ih budes prerasla - a ovi navedeni motori su jaaaako pitomi, pa kasnije, kad se naučiš, slobodno odvrnes malo jace gas. uostalom pitaj npr modesty il fabera, oni su isto nejač od metar i lubenica (dobro faber nije nejač, al je nizak :mrgreen: )
jolly je  u pravu sad i ja to znam...

da nisam kupovao na svoju ruku vec slusao sta govore NE BIH ga prodavo nakon 1 sezone....
slabo macak slabo je to... start i po gradu je ok...ali za dalje majko sveta...kad treba dignut brzinu sa 90(95) na vise.....uzas...strasno.
poslusaj ga/me i uzmi si nesto jace!  (y)
Jezichava said:
zaustavila sam se na 250ccm iz više razloga. cijena, težina (u principu je dosta lakši od klase 500) itd. enduro mi u principu ne paše jer manje-više imaju relativno visoku sjedeću visinu, a ja nisam košarkašica.
koliko god neki smatraju klasu 500/600 početničkim motorima, po meni je to neki intermediate level. klasa 600 će ionako biti doma pa da to želim ne bi ovo gledala.
no bez obzira, hvala na dosadašnjim prijedlozima. za neke modele nisam znala.  (y)
cijenom su tu...
za 25-30 000 kupis polovnjaka gs ili er5 komotno
od starijih CB400,gs550(za 10-15 000 i manje)
a tezina i onog od 250ccm je oko 160-180kg
 
Jezichava said:
Što vam pada na pamet od modela, osim Honde CBF250 i Yamahe YBR250? Ne moraju biti samo oni koji su trenutno u proizvodnji, već bilo koji modeli do recimo unazad 5-6 godina.

mislim da će ti to biti preslabo, ja sam vozio cbf 250 godinu dana i nije bilo dana da nisam požalio što nisam uzeo nešto jače...  :wink:
 
Ne bih se složio s vama...ne treba svakome 100+ ks...netko je zadovoljan sa 30-ak ks i jeftinim održavanjem. Ne vozi svak motor radi jurnjave. Dobro, Jezichava gleda nakede, a ja bi ipak u toj klasi odabrao ninju 250. Motor potegne 150-160 ,nije napadan položaj za volanomi lipo je vidit kad ga žensko vozi. I meni su nakedi draži, ali ninja nudi više za otprilike iste novce. Ako je več naked jedina opcija, onda bi izabra Yamahu ybr 250...kineze ne bi niti pogleda, a Hyo 250 mi izgleda pomalo blesavo za dva zračno hlađena cilindra koji izgledaju kao da su skinuta sa nekog customa, šta u biti i jesu.
 
jolly the roger said:
bitno da su me pljuvali utemi o maloj ninji :mrgreen:
ne njake..početnik sa 250 može i te kak se ljepo vozit i uživat
i trebao bi svako počet sa manjom klasom
i nemojte mi pričat o troškovima promjene motora JER ŽIVOT NEMA CJENU

a svaki gušt je skup, pogotovo ovaj, u svakom slučaju nemoj uzimati motor iznad klase 500

(y)
 
Jezichava gleda nakede
ma u prinpicu gleda sve osim endura (čisto zbog visine sjedenja, a i jedan enduraš u familiji je dosta  :mrgreen:) i customa. oni mi baš, baš nikako ne sjedaju.

i nemojte mi pričat o troškovima promjene motora
i tu moram staviti potpis. nema mi jače, nego kad mi netko kaže dok kupujem auto: "gledaj kako ćeš ga kasnije prodati". pa čovječe, tek ga kupujem. a kupujem da ga vozim. i iz iskustva mogu reći da svaka roba, ukoliko nije cijena irealna, ima svog kupca. ali svaka.
 
i ja bi ti preoručio ninju250....jer je u toj klasi najkompletniji motor.....a ono malo oklopa,ne daj se zavarati....mislim da je volan ravan a položaj tijela ko na nakedu...ima preko 30 ks....i ide dobro a ne troši puno i lagana je

miljama je daleko od cbf250 koja je kao ista klasa al 30% manje snage..i sasvim je to druga priča.....nisam siguran al i ybr250 mi se čini da je isto tako nešto....jedan cilindar sitno konja....

sa 32 35ks se već da solidno voziti....ako mora biti 250 nek bude ninja....

 
Malo bedasta tema, vidal si i vozila se na više motora nego tu pol forum, i ti sada njih pitaš za mišljenje.
Ninja ti bude premala, a ti vidi  :jesus: