nakedi klasa 250cc

Orin said:
Malo bedasta tema, vidal si i vozila se na više motora nego tu pol forum, i ti sada njih pitaš za mišljenje.
Ninja ti bude premala, a ti vidi  :jesus:
a čuj, puno glava je pametnije od jedne.
i na bandita nisam nikad sela, između ostalog.  :jesus:
 
grjesis u startu s tim ogranicenjem 250....to bi prerasla u misec dana...ER5 je idealan za pocetnike a i zene jel nije visok a ni pretjerano tezak masina pouzdana nezahtjevna i mozes imat putnu brzinu bez lomljave a 250 bi te umea bas zato sta bi trebala puno vise radit na njemu da bi sporije se vozila i opasnije...
 
zas ti malokubicni motori... pogotvo nakedi i to... moraju imat dizajn ranih 90ih?


izuzev aprilie tuno 125...

 
Pa vjerovatno zato jer su namjenjeni ciljanoj skupini vozača...manje zahtjevnih, kojima su njihove perfomanse dostatne, a najprivlačnije im je jeftino održavanje i jednostavna upotreba. Znači čelična rama, rezervar, par bočnih plastika smirenih linija i to je to. Čim je tu naglašena agresivnost u dizajnu, upitni su potencijalni kupci, jer bi oni mahom bili mlađi i željni speeda :twisted: koji takav motor realno ne može pružit.
 
Bob Rock said:
Pa vjerovatno zato jer su namjenjeni ciljanoj skupini vozača...manje zahtjevnih, kojima su njihove perfomanse dostatne, a najprivlačnije im je jeftino održavanje i jednostavna upotreba. Znači čelična rama, rezervar, par bočnih plastika smirenih linija i to je to. Čim je tu naglašena agresivnost u dizajnu, upitni su potencijalni kupci, jer bi oni mahom bili mlađi i željni speeda :twisted: koji takav motor realno ne može pružit.

pa dobro.. ne treba izgledat ko da ce proc kroz zid...al zasto taj starinski dizajn? recimo er 5 kawa... zakaj mora imat zmigavce ko tomos bokte..vece od fara... sta fali manjima? ne trebaju biti carboon look i ta sranja. neg ono..  nekaj normalno...
 
Ja mislim da je najteže napravit "novu" klasiku...to je zasad uspijelo samo Vespi i Ducatiju na nekim "neoklasik" modelima. Možda se iz straha da ne zakenjaju dizajneri drže previše klasike kod nakeda u nižim kubikažama. Doduše Japanci nisu nikad bili previše revolucionarni u dizajnu ,a talijana baš i nema u tim klasama. I ja bi volija vidit malo hrabrosti u dizajnu...nešto poput Benellija tnt.
 
ja volim taj dizajn. možda zato jer su netom svi motori tako izgledali dok sam ja bila mlađahna.  :neznam:
 
Jezichava said:
ja volim taj dizajn. možda zato jer su netom svi motori tako izgledali dok sam ja bila mlađahna.  :neznam:


nemoj se ljutit al... to nije dizajn..to je rastopljeno kinder jaje...
 
nemoj se ljutit, ali de gustibus non est disputandum. da nije tako po meni nijedna Fiat Multipla ne bi napustila prodajni salon.
meni se, recimo, sviđa versys dok znam masu ljudi koji kažu da je to nešto najodvratnije što je kawa mogla izbaciti iz proizvodnje.
top izgled endura mi je mi je bmw r 1200 gs, dok je recimo jedan od autora testa ga opisao kao:"Kad vidite motor, prvo u oko upadaju ti boxer cilindri koji strše van, kao da je u motor usađen jedan mali balvan. Zatim, ružniji od toga može jedino biti onaj kljun, koji strši ispod prednjeg svijetla. Ma, kakvu god da on ima funkciju… mislim ljudi, čemu to sliči? Tu je i stražnje svijetlo, koje kao da se posvađalo s vremenom.".
 
kawa bez sibera izgleda cak i opasno.. al ovo tu kaje pokazano..to je koma...



da.. o ukusima se ne raspravlja..ali ovo je neukus =)


 
ak ti zakon ne predstavlja smetnju nemoj se ogranicavati na 250,
imam 500 i sasvim je OK nije pretezak, mozes ga voziti polako a mozes i stisnuti, rega je u zgb na 50% 1100 kn, set guma te izadje ok 1300 kn, servis sa uljem je oko 700 kn (ulje 100 kn litra), tezina oko 170 kg, moj ima oklop i dosta pomaze (skinuo ga ali sam vratio nazad jer je ugodnije s oklopom i maskom) uglavnom, 500 mi se cini dobrim ulaznim modelom.

Neces pogrijesiti ni s jednim (GS, ER, CB) samo ako je motor u dobrom stanju.
 
sid said:
ak ti zakon ne predstavlja smetnju nemoj se ogranicavati na 250,
imam 500 i sasvim je OK nije pretezak, mozes ga voziti polako a mozes i stisnuti, rega je u zgb na 50% 1100 kn, set guma te izadje ok 1300 kn, servis sa uljem je oko 700 kn (ulje 100 kn litra), tezina oko 170 kg, moj ima oklop i dosta pomaze (skinuo ga ali sam vratio nazad jer je ugodnije s oklopom i maskom) uglavnom, 500 mi se cini dobrim ulaznim modelom.

Neces pogrijesiti ni s jednim (GS, ER, CB) samo ako je motor u dobrom stanju.
zakon mi ne predstavlja smetnju jer sam skoro več uduplo sposobna dobiti prvu vozačku i znam da je rega do 500ccm recimo "normalna". do ove godine je onaj na kog glasim registrirao petardu pa znam. čisto mi je zbog savladavanja vožnje. ja nisam tip koji, s oproštenjem, puši priče sve ti je to isti Q. imala sam prilike upravljati povećim mašinama pa znam da nije isto što je pod "kapotažom" i volim prvo dobro savladati osnovno da bi nadograđivala nešto više. mislim da imam previše godina i ozbiljnosti da ne trčim pred rudo.
ovo što orin kaže da sam sjedila na dosta motora i da znam dosta motora je istina, ali jedno je namjestiti dupe ko suvozač, a drugo je upravljati time.
koliko, usporedbe radi, je okvirna cijena tvog GS-a? ako nije tajna.
 
nije tajna, cijena je 28.000 kn, sve ostalo, ako te zanima, moze na pp (da ne opterecujemo temu)

Inace ako ti kaj znaci, ja sam nakon 12 godina pauze (a prije toga sam zaista vozio sve i svasta, od krama do dobrih motora, od NSU 175 iz 66 do GSX 750) kupio sam 125 upravo radi toga da vidim hoce li to ici ili nece, i da se probam malo osvjeziti, nepotreban potez, 500 je sasvim dobar za to. Ako nemas razuma potpuno je svejedno jesi li na 750 ili na 50, najeb je samo pitanje vremena.
 
evo jedan savjet iz prve ruke i totalno iste situacije u kojoj se ti nalaziš
ja san isto tako gleda prvo bi 250 pa san gleda cbf250(nije bilo kupit nove pa iden dalje), yamaha 250(malo preskupa za moje mišljenje), i nakraju cekan kawasaki 250(dosadilo mi cekanje 2 miseca), i šta ucinin otvorin oglasnik i kupin gs500 star par godina prosa 3000km malo udren bija ali ništa strasno sve popravljeno ispod 1000kn, sta se tice snage ima je sasvim pristojno i mozes pratit vece motore ako se ide normalnom brzinom (citaj do 150 nije problem) jedina stvar na koju se treba naviknit je njegova težina koja je meni predstavljala problem s obzirom da san dosta mali i njegova visina sica koja je skoro najmanja ako ne i najmanja u klasi, mi je visoka. sta san primjetija kod ovih 250cc motora pogotovo kawasakija da odma pri kupnji treba nabaviti širi volan jer su originalni jednostavno mali.
zakljucak ako stvarno mislis da ti 500cc nece odgovarati preporuka novi kawasaki 250,
a polovno ili cbf ili ybr (topla preporuka ostavi se ovi čang-šlangova-kineza, iz iskustva mojih poznanika iz vožnje)
i ja mislin da bi bija požalija da san uzeja nesto od 250cc ovih 500cc nece ti biti ni jako ni slabo nego taman,viruj nece dosaditi  tako brzo kako ljudi govore jer će ti pružit užitak i sigurnost u svakom pogledu vožnje. bar meni je , eto nadan se da san pomoga koliko toliko (y)
P.S.
ja se svoga sad rješavan i uziman x-max cisto iz prakticnih razloga , ali mi se teško odvojit od  Suzane(meni bi bilo idealno da mogu imat i motor i skuter ali financijska strana to nemože podnit)
 
honda xr said:
jedina stvar na koju se treba naviknit je njegova težina koja je meni predstavljala problem s obzirom da san dosta mali i njegova visina sica koja je skoro najmanja ako ne i najmanja u klasi, mi je visoka. sta san primjetija kod ovih 250cc motora pogotovo kawasakija da odma pri kupnji treba nabaviti širi volan jer su originalni jednostavno mali.
definiraj to da si dosta mali. malo je relativno. meni je dosta muškaraca "malih". onak, da mogu usporediti sa svojom konstitucijom. jer težina motora (kad su početnici u pitanju) i visina sica nije mali faktor.
 
174 cm, diran pod sa 1/4 prednjeg dijela stopala radi lakseg snazazenja koliko tocno diran nogon ,
ali kad iman suvozača onda sa oba dva puna stopala držin motor
a visina sica je ako san dobro upantija oko 81-82 cm od poda(ako je netocno ispravljajte)
motor je 2005 godina

i samo nadovez na motopuls, mekana vilica se riješi lako uliješ 15w ulje kao ja i problem riješen
sta se tiče koćnica tu se slažen doziranja skoro da i nema i nebi škodilo malo više kočione snage(ali obavljaju posao)
i največi minus po meni kazaljka goriva, a moran primjetit i da pri extremnijoj voznji zadnji kraj zna plivat(ali mislin da tebi to neznaci jer neces primjetit dosta vremena pošto si novi vozač kao šta san i ja bija)
pozdrav
evo i slika da vizualiziras

 
Meni najljepši noviji 250 cestovnjak