nakedi klasa 250cc

penny_lane said:
a to je tebi preslabo za sto?? :misli:

istina ali 250(40ks) kubika i 500(50ks) je razlika,ali to valjda znas :D

(preslabo za divljat) preslabo za na put od nekih 250-300 km

ma je razlika u zapremnini ali u tom slucaju je lakse vozit 500 ccm i 50 ks nego 250 ccm i 45 ks jer 500 ccm nije potrebno turirat. ona je rekla (jezichava) da hoće 250 hornet a nece 500 er-5, po snazi su tu negdje ali drzim da je lakse vozit er-5

cuj imas potpuno pravo ali.... mislim da se tu prica o dizajnu....
samo bi malo promjenio malo tvoju recenicu(gornji bold) u :
   KOMFORNIJE je voziti 500cc.....
 
Andro8 said:
hornet, cbr, fzr,... motori za japansko trziste od 250 i 400 ccm. cbr ima 44 ks i ide do 19000 okr. navedeni su sve 4-cilindarski motori


ja sam od tih motora nalazio podatke od 33ks......pa mi zato čudno  :misli:

al od tih 250cc i 400cc nema kod nas,i kontam da se to nikako neisplati kupovat.......
 
Andro8 said:
(preslabo za divljat) preslabo za na put od nekih 250-300 km

Ja sam proslo ljeto napravio 7000km i to sa koferima, tank torbom i suputnicom. Nemres tak generalizirat. Neki ljudima nije dosta ni 600 za touring, a neki obilaze svijet sa 125. Preslabo je za pratiti druge motore, ali normalan promet je svejedno sporiji od tebe.
 
flomaster said:
Ja sam proslo ljeto napravio 7000km i to sa koferima, tank torbom i suputnicom. Nemres tak generalizirat. Neki ljudima nije dosta ni 600 za touring, a neki obilaze svijet sa 125. Preslabo je za pratiti druge motore, ali normalan promet je svejedno sporiji od tebe.


slazem se potpuno sa tobom, ali (uvijek taj ali) ipak klasa 500 na dalje pruza jedan veci komfor, uzitak u voznji, sigurnost, bas zbog te svoje mase, o brzini se u ovom forumu nikad nije ni govorilo. Cuj o tezistu sam vec govorio, a imam ja i jos razloga kao npr. recimo ovako: vozis se negdje na jadranu uz more, sam nije bitno, i kao uvijek biva uz more - puse jaka bura, ti na motoru od 150 kg osjetis svaki povjetarac, cak te malo jaci vjetar poce bacakat po cesti, ali na motoru od preko 200 kg ti ga skoro i ne osjetis. A moram i spomenuti manjak snage ( i momenta) kad zapuse vjetar a ti ides npr. pretjecat (nedaj boze uzbrdo), jer uvijek ima puzeva po cesti, zapuse vjetar i - op, dve nize... Dobro mozda ne bas dve ali kuzite o cemu pricam... Kilaze se nebite trebali bojat ona vam je prijatelj (bar sta se motora tice  :LOL: ), evo ako mene ne smatrate kompetentnim zbog svojih godina, pitajte starije i iskusnije sa vise km. u prdari  (y)

Naravno ovo sve ne vrijedi za ¨racere¨ ali to sad nije bitno
 
evo da se javim jer mi je dobra tema.imao sam hyo gt250 dost dugo i to kao drugi motor,,,do birca ,posla , i tak.ne preferiram ni jednu marku i vozim kaj mi naleti ,ali ovaj motorić je čist dobar za novce koje košta.čak bi rekel da je jeftin i žalim kaj ga nisam imal prije 20 let. (y)