Mislim da je u ovoj priči najvažnije koliko kupac dobije za uloženi novac.... :wink:
Osim slabog motora u toj klasi ni ovjes, a ni kočnice nisu baš nešto... na mojem CBF 250, je ovjes bio katastrofa, a najgore je što sam toga bio svjestan kao početnik/povratnik koji nije sjedio na dva kotača 10 godina... Zadnji amortizer je mijesio u svakom jačem zavoju, a nema nikakvog podešavanja.... prednja vilica toliko propada pri kočenju da dobiješ morsku bolest... prednja kočnica još koliko toliko, ali zadnji bubanj ili ne koči ili blokira (nešto kao na apriliji
)...
Mislim da ti i nije toliko važna konjaža, koja je nešto veča kod male ninje, koliko obrtni moment koji je stvarno nikakav. Ja i žena imamo zajedno 140 kg i to je dovoljno da CBF-a 250, doslovno ubije, a mislim da nikome nije interesantno stalno jahati po kuplungu.
To me je toliko nerviralo da sam ga na kraju zamijenio za skuter od 250 ccm, iste konjaže, koji je zbog variomata koji ga drži u polju najboljeg obrtnog momenta ostavljao dojam da ima 10 konja više...
Najviše mi je išlo na živce to što me je po semaforima ostavljao svaki malo ozbiljniji auto...i kad zbrojim koliko sam novaca dao za auspuh, vjetrobran i kofer, dođem do toga da sam mogao kupiti skoro novi xt 660 x, koji bi vjerojatno i danas vozio...
i ne kužim kakve veze ima snaga motora s načinom vožnje :wink: osim ako vozač nije sumanuta budala koji bi se vjerojatno ubio i na limexovom biciklu
a ovo na slici je moj cbf dok sam još mislio da je to najbolji motor na svijetu
koliko sam vidio član foruma kod kojeg je završio moj cbf, nakon što sam ga ja dao staro za novo, je također ubrzo prešao na dukca, pa valjda i to nešto govori...