nakedi klasa 250cc

honda xr said:
174 cm, diran pod sa 1/4 prednjeg dijela stopala radi lakseg snazazenja koliko tocno diran nogon ,
a visina sica je ako san dobro upantija oko 81-82 cm od poda(ako je netocno ispravljajte)
bome si mali.  :mrgreen: najčudnije mi je to što imam doma jednog malog od 175cm i isto tako mu je bio položaj nogu na visini sica od 85cm.  :misli:
e sad, ili su u tebe kratke noge  :shock: ili taj motor ima jako širok sic.  :wink:
 
mislim da je visina sica 79 cm,
vilice sam rijesio sa 15W uljem i plasticnim piksama od 25mm (savjet sa USA GS foruma ali oni stavljaju 35mm cepove) Taubi probao i kaze da je dobro,
kocnice sam rijesio EBC double H plocicama i Goodridge opletenim lajtungom i novim uljem
kolicina goriva nije problem, kad pocne stucati prebacim na rezervu i odem na pumpu,
ponistis parcijalku i vrlo brzo znas kad ce rezerva.

P.S. ima kod Luisa doge bone za GS-a i mislim da kosta 25 E a spusta straznji kraj par centimetara.
 
Evo ja imam hondu cb250rs. To je moj prvi ozbiljni motor. Sjecam se kad sam poceo njega vozit to je bila strava, bio mi je prejak. Motor u serijskom izdanju razvija 26 konja i to je poprilicno za pocetnike. Star je vise od 20 godina i dan danas ostanem zapanjen kako to cudo dobro ide i vuce. Vise se ne proizvodi ali nekakav njegov nasljednik bi bio cbf koji je moderniji. Ima ga moj prijatelj i jako je zadovoljan. Ak se ne misli obarat rekorde u krajnjoj brzini motoric je super. Ima cvrst ovjes i dobre kocnice, nis ne trosi i da se poprilicno brzo voziti po zavojima bez obzira na njegovih 20 konja. Snagu razvija fluidno i kroz cijelo radno podrucje sve do blokade.  (y)
 
Jezichava said:
bome si mali.  :mrgreen: najčudnije mi je to što imam doma jednog malog od 175cm i isto tako mu je bio položaj nogu na visini sica od 85cm.  :misli:
e sad, ili su u tebe kratke noge  :shock: ili taj motor ima jako širok sic.  :wink:


kad sam ja sjedio na gs-u malo vise sam imao stopala na podu a jos sam 2cm kraci od njega.. meni nije sic ni visoko nit sirok nego su mi nogice lose pozicionirane pa cesto u brzini noge siris vise nego na drugim motorima jer ti smetaju..
 
Jezichava said:
zakon mi ne predstavlja smetnju jer sam skoro več uduplo sposobna dobiti prvu vozačku i znam da je rega do 500ccm recimo "normalna". do ove godine je onaj na kog glasim registrirao petardu pa znam. čisto mi je zbog savladavanja vožnje. ja nisam tip koji, s oproštenjem, puši priče sve ti je to isti Q. imala sam prilike upravljati povećim mašinama pa znam da nije isto što je pod "kapotažom" i volim prvo dobro savladati osnovno da bi nadograđivala nešto više. mislim da imam previše godina i ozbiljnosti da ne trčim pred rudo.
ovo što orin kaže da sam sjedila na dosta motora i da znam dosta motora je istina, ali jedno je namjestiti dupe ko suvozač, a drugo je upravljati time.
koliko, usporedbe radi, je okvirna cijena tvog GS-a? ako nije tajna.

samo polako al sigurno..i 250ccm je previse za nekog ko tek pocinje. Nekad davno se pocinjalo sa Tomosima pa preko Jawe ili MZ do starog BMW pa ako to prezivis onda dodje na red neki japanac..danas bi svi odma 1000ccm i turbo punjac,a slabo to ko moze iskoristit cak i da vozi motore godinama...kupujes sebi a ne narodu
 
pantagana23 said:
Baš su lipo popravili ovaj stražnji kraj  :)
Jel imaš možda sliku 2009 R modela? Tražim po netu, al ne mogu nikako nac :p
Nisam siguran kako će izgledati varijante R-a 125 i 250, no 650-tka izgleda ovako:
 
Mislim da je u ovoj priči najvažnije koliko kupac dobije za uloženi novac....   :wink:

Osim slabog motora u toj klasi ni ovjes, a ni kočnice nisu baš nešto... na mojem CBF 250, je ovjes bio katastrofa, a najgore je što sam toga bio svjestan kao početnik/povratnik koji nije sjedio na dva kotača 10 godina...  Zadnji amortizer je mijesio u svakom jačem zavoju, a nema nikakvog podešavanja.... prednja vilica toliko propada pri kočenju da dobiješ morsku bolest... prednja kočnica još koliko toliko, ali zadnji bubanj ili ne koči ili blokira (nešto kao na apriliji   :mrgreen:)...

Mislim da ti i nije toliko važna konjaža, koja je nešto veča kod male ninje, koliko obrtni moment koji je stvarno nikakav. Ja i žena imamo zajedno 140 kg i to je dovoljno da CBF-a 250, doslovno ubije, a mislim da nikome nije interesantno stalno jahati po kuplungu.   :(  To me je toliko nerviralo da sam ga na kraju zamijenio za skuter od 250 ccm, iste konjaže, koji je zbog variomata koji ga drži u polju najboljeg obrtnog momenta ostavljao dojam da ima 10 konja više...

Najviše mi je išlo na živce to što me je po semaforima ostavljao svaki malo ozbiljniji auto...i kad zbrojim koliko sam novaca dao za auspuh, vjetrobran i kofer, dođem do toga da sam mogao kupiti skoro novi xt 660 x, koji bi vjerojatno i danas vozio...

i ne kužim kakve veze ima snaga motora s načinom vožnje  :wink:  osim ako vozač nije sumanuta budala koji bi se vjerojatno ubio i na limexovom biciklu  :mrgreen:   

a ovo na slici je moj cbf dok sam još mislio da je to najbolji motor na svijetu  :mrgreen:

koliko sam vidio član foruma kod kojeg je završio moj cbf, nakon što sam ga ja dao staro za novo, je također ubrzo prešao na dukca, pa valjda i to nešto govori...

 
 
pantagana23 said:
Baš su lipo popravili ovaj stražnji kraj  :)
Jel imaš možda sliku 2009 R modela? Tražim po netu, al ne mogu nikako nac :p
Evo sam pronašao i sličici Hyosunga GT250R-a za 2009. godinu.
 
Jezichava said:
ma ustvari sam se fokusirala na klasu 250 jer sam početnik. nekako mi se to čini kao optimalna kubikaza za pocetak, no to je samo moj dojam.

I u pravu si!
  Iako se slažem sa onima da će ti 250cm3 brzo postati slabašno, svejedno ti toplo preporučavam da bar jednu sezonu odvezeš na takvom motoru pa onda pređeš na 500 - 600 cm3 ili koliko te već veseli :wink:.
  Ja sam sa 125-ice prešao na 750ccm bez većih problema, 125 mi je zaista ubrzo postao preslab, ali mi je oprostio neke početničke pogreške zbog kojih bi se vjerojatno pošteno polomio na većem motoru...
  Kako ćeš ga svakako prerasti, nemoj uzeti novi da ne izgubiš puno novaca na njemu kad ga za godinu dana poželiš zamijeniti za veći, ali nemoj propustiti tu stepenicu u stjecanju iskustva, bitna je.
 
Rama Hjose GT650 me neodoljivo podsjeća na ramu MZ-a 1000 S/F

index.php


MZ-SFX-2006.jpg
 
rednyaW said:
pa dobro.. ne treba izgledat ko da ce proc kroz zid...al zasto taj starinski dizajn? recimo er 5 kawa... zakaj mora imat zmigavce ko tomos bokte..vece od fara... sta fali manjima? ne trebaju biti carboon look i ta sranja. neg ono..  nekaj normalno...
uzmeš skineš odrežeš i tutneš normalne ko ja i bok...lol :LOL:

a dizajni? beš mi sve ali ako nije retro meni se ne sviđa...ne volim klingonske dizajne  :palacdolje:
ali ne volim ni dizajne ko da je izišo iz '41 umaju!  :LOL: :LOL:
 
Malo ste počeli skretat s temekoja je još uvijek  nakedi 250 ccm i sl.

samo podsjećam  :wink:
 
Mayco said:
   Iako se slažem sa onima da će ti 250cm3 brzo postati slabašno, svejedno ti toplo preporučavam da bar jednu sezonu odvezeš na takvom motoru pa onda pređeš na 500 - 600 cm3 ili koliko te već veseli :wink:.
 
točno to sam imala u vidu.  (y)
 
Stari je već prodan. Nažalost. A i previsok mi je bio sic. 84cm sjedećeg su mi malo too much. I da ne pričam o tome kako bi mu se srce rasparalo da negdje prevrnem njegovo provodabrano. Bio bi najvjerojatnije shrvaniji, nego da objavim da imam ljubavnika.  :mrgreen:
Ja bi radije nešto manje i polovno (vrlo vjerojatno) za početak.
 
Jezichava said:
Stari je već prodan. Nažalost. A i previsok mi je bio sic. 84cm sjedećeg su mi malo too much. I da ne pričam o tome kako bi mu se srce rasparalo da negdje prevrnem njegovo provodabrano. Bio bi najvjerojatnije shrvaniji, nego da objavim da imam ljubavnika.  :mrgreen:
Ja bi radije nešto manje i polovno (vrlo vjerojatno) za početak.

Govoriš za ljubavnika ili motor?  :misli:  :LOL: :LOL:

A jel kinezi uopće dolaze u obzir ili ne?
 
Orin said:
Govoriš za ljubavnika ili motor?  :misli:  :LOL: :LOL:
za motor, srećom. inače bi ovom selekcijom i ti ušao u obzir. :no: :B: :golubcici:

Orin said:
A jel kinezi uopće dolaze u obzir ili ne?
dolaze.
 
Orin said:
  Očeš reći da je tvoj veći od mene?  :LOL: :LOL:
da. nevjerojatno, jel'da?  :LOL:

Orin said:
nisam još odlučila. za polovno, u principu, čovjek mora baratati kešom. no kad kupiš novo, onda te srce boli za svaku čmrgu koja nastane na njemu. prošla sam već jednom kroz to i bio je dobar potez uzeti stari motor kao prvi. da mu je novi tak pal puta ko 18 let stari KLR, bilo bi  :eek:hne:
 
Jezichava said:
aha. i bit ću mirna. mirna i mrtva, kad izjavim da bi kupila 500ccm za "početak".  :mrgreen:

Bravo.
Uzmeš baby ninđu i ubiješ se puno lakše nego recim s ER5. Ako tak voziš.
Ako misliš da imaš dijete koje treba netko odgajati, onda se ne ubiješ ni sa Hayabusom.