nakedi klasa 250cc

Iwa said:
nekakva razlika u težini i veličini između 250 i 500 ccm od ovih motora koje bi ona htjela i koji je znaimaju, nije drastično velika. kako rekoh, bitno je da može s nogama do poda, a za pitanje razlike u kilaži tj.težini motora - već sam rekla - neće ga gurat ili ne daj bože nosit. već vozit. a ako je potrebna veća snaga za vozit 500 nego za 250, onda pričate gluposti.
cijela poanta je u tome što će joj s motorom od 500 ccm. biti mrvu lakše uzbrdo, malo više sigurnosti kod preticanja, ako nikakve druge onda psihološke.
potrebno je snage malo više radi kilaže ali samo u situacijama kada dodje iznenadno kocenje pri maloj brzini di te zabaci na jednu stranu i snagom nogu i ruku čupaš motor put gori da ne udre o pod, a dok je motor dosta laksi sigurno da ces uložit dosta manje napora.
a virujen da se ovo dogodilo velikoj vecini ljudi ukljućujući i mene, tako da se nebi složija da ti netreba malo više snage a i duže noge nebi bile na odmet  :D
ovo govorin iskljucivo za naked klasu 250 i 500 jer razlika moze biti i do 50-60 kg sa tekucinama
 
ljudi moji...kad on krene padat , nema te sile koja će ga zaustavit ma koliko mi bili veliki i snažni :mrgreen:
ja sam samo napomenula težinu motora jedino iz onog razloga, manevriranje na mjestu i onaj dio kad ga moraš pogurat..tipa ne znam...garaža i sl. :wink:
 
honda xr said:
ovo govorin iskljucivo za naked klasu 250 i 500 jer razlika moze biti i do 50-60 kg sa tekucinama

hyosung gt250 ima 170kg, ninja ima isto tu negdje, a suzuki gs500 174kg tako da razlika bas i nije tako drasticna.
 
oracle said:
ljudi moji...kad on krene padat , nema te sile koja će ga zaustavit ma koliko mi bili veliki i snažni :mrgreen:

neznam kak si ti to zakljucila, bas sam se jucer vozio po snjegu :) i zaustavio ga na cca pol metra od poda.

btw nisam bas tak snazan i velik!  :mrgreen:
 
flomaster said:
neznam kak si ti to zakljucila, bas sam se jucer vozio po snjegu :) i zaustavio ga na cca pol metra od poda.

btw nisam bas tak snazan i velik!  :mrgreen:
iz iskustva :mrgreen:
 
ninja 250 154kg suha težina, cbf 250 134kg suha težina, ybr 250 136kg suha težina
ove su informacije sa službenik stranica gs500 176kg suha težina
 
honda xr said:
ninja 250 154kg suha težina, cbf 250 134kg suha težina, ybr 250 136kg suha težina
ove su informacije sa službenik stranica gs500 176kg suha težina

onda bikez.com laze :), nekazem da ni to nije moguce, ali za hyo sam siguran da je 170kg, u prometnoj mi cak pise 180  :misli:
 
Iwa said:
ja ne znam kako da vam objasnim, a vidim da neki stvarno ne znaju, koja je razlika između ženskog i muškog mozga kad su ovakve stvari u pitanju.
da je muško otvorilo temu znam šta bi mu rekla i savjetovala isto kao što znam zašto sam njoj napisala to što sam napisala.

nekakva razlika u težini i veličini između 250 i 500 ccm od ovih motora koje bi ona htjela i koji je znaimaju, nije drastično velika. kako rekoh, bitno je da može s nogama do poda, a za pitanje razlike u kilaži tj.težini motora - već sam rekla - neće ga gurat ili ne daj bože nosit. već vozit. a ako je potrebna veća snaga za vozit 500 nego za 250, onda pričate gluposti.
cijela poanta je u tome što će joj s motorom od 500 ccm. biti mrvu lakše uzbrdo, malo više sigurnosti kod preticanja, ako nikakve druge onda psihološke.

u svakom slučaju njoj mogu dati ovakav savjet jer je žensko i jer ima godina koliko ima. znam da vam to malo zvuči militantno - femisnistički, ali znam o čemu pričam. da je muško rekla bi joj da si kupi apn-a  :mrgreen:

alo, alo ,polako, ma nije tezina problem, to sam spomenuo jer sam govorio o upravljanju jer mi se cinilo da je 270 + polegnuta vilica = puno problema pri manevriranju, sto je i bilo ali u puuno manjoj dozi, tj. rekao sad da je to stvar navike i nema nikakve veza sa tezinom i mozgom vozaca, ja sam spomenuo zelju za jacim motorom ne zbog jurcanja, kojeg imam dosta i sa igrackom od 125 - ice, nego KOMFORA U VOZNJI, pa i sigurnosti jer ipak jaci i tezi motori imaju puno nize teziste, tj. kada na motor od 120kg kojemu je teziste cirka pola metra od poda, sjedne covjek moje kilaze(67 kg) na cirka metar od zemlje, cjelokupno teziste se dize za poprilicno u zrak (oko 1/4 metra). A sad to zamislite sa kilazom motora - 250kg. teziste se jedva digne, jer tih 70 kg. nije nis prema 250.
 
flomaster said:
onda bikez.com laze :), nekazem da ni to nije moguce, ali za hyo sam siguran da je 170kg, u prometnoj mi cak pise 180  :misli:
GT250R 171kg jer san malo pogleda i prema sluzbenim stranicama a za GT250 tezina je 155kg suhe mase
ali nebi puno gleda prometnu jer u njoj svašta pišu meni recimo piše da je motor težak 118kg,
a dimenzija guma piše ,zadnja 180/70ZR17  :LOL:
a jednome san vidija da piše da ima i kuku na motoru  :LOL: :LOL:
 
honda xr said:
GT250R 171kg jer san malo pogleda i prema sluzbenim stranicama a za GT250 tezina je 155kg suhe mase
ali nebi puno gleda prometnu jer u njoj svašta pišu meni recimo piše da je motor težak 118kg,
a dimenzija guma piše ,zadnja 180/70ZR17  :LOL:
a jednome san vidija da piše da ima i kuku na motoru  :LOL: :LOL:

da meni isto pise da mi nsr - ka ima 25 kw :LOL: :LOL:
 
a moj motor ima 110kg.......i koliko znam,najlakši je u klasi......sa svojih 28ks,je dobar rezultat......

a valjda ima dosta savjeta sada,il smo ju još više zbunili :LOL:
 
gastajbarter said:
evo nesto novo..nikad cuo za ovu firmu al izgleda ne izgleda lose


ma u kojem china shopu sve za 12kn si ovog nasel  :mrgreen: kaj se to kod nas prodaje?
 
nisan bas siguran kako je onda polozaj nogu sa obziron di idu cijevi od auspuha i kolike su, mislin da bi se ispeka dobro a mozda san u krivu :misli:
 
Andro8 said:
ybr 250 preslab, cbf 250 preslab, ninja 250 optimalna, kinezi ne dolaze u obzir, a hornet 250 i slični za japansko tržište imaju 4 cilindra i oko 40-45 ks, a te snage je i kawa er5 i ostali dvocilindraši od 500 ccm. ne znam ima li dijelova za hornet 250
a to je tebi preslabo za sto?? :misli:

istina ali 250(40ks) kubika i 500(50ks) je razlika,ali to valjda znas :D
 
Citat: Andro8 - 19-01-2009, 15:11:44
ybr 250 preslab, cbf 250 preslab, ninja 250 optimalna, kinezi ne dolaze u obzir, a hornet 250 i slični za japansko tržište imaju 4 cilindra i oko 40-45 ks, a te snage je i kawa er5 i ostali dvocilindraši od 500 ccm. ne znam ima li dijelova za hornet 250


koji 4T od 250cc ima 40-45ks?????? :misli:

prosvijetli me......
 
hornet, cbr, fzr,... motori za japansko trziste od 250 i 400 ccm. cbr ima 44 ks i ide do 19000 okr. navedeni su sve 4-cilindarski motori
 
penny_lane said:
a to je tebi preslabo za sto?? :misli:

istina ali 250(40ks) kubika i 500(50ks) je razlika,ali to valjda znas :D

(preslabo za divljat) preslabo za na put od nekih 250-300 km

ma je razlika u zapremnini ali u tom slucaju je lakse vozit 500 ccm i 50 ks nego 250 ccm i 45 ks jer 500 ccm nije potrebno turirat. ona je rekla (jezichava) da hoće 250 hornet a nece 500 er-5, po snazi su tu negdje ali drzim da je lakse vozit er-5