nakedi klasa 250cc

e Bogami i mene.
 
Andro8 said:
uostalom da nije bolje rossi i ekipa bi sigurno vozili sa zracnim

zato sto ces jako tesko vidjet redni cetverocilindricni motor da je zrakom hladjen. Nema obstrujavanja zraka oko 2. i 3. cilindra. Uvijet za odabir hladjenja ovisi prvenstveno o izvedbi motora a ne o prednostima zracnog ili vodenog hladjenja. Isto tako je big single najcesce u izvedbi zracnog hladjenja.
 
smatram da ukoliko ima ulja u mašini nema nikakve opasnosti niti od pregrijavanja ili ništa šta se tiće zračnog hlađenja, jer po meni da postoje tako rijetke opasnosti onda bi najvjerovatnije postojala neka lampica koja bi upozorila na pregrijavanje ili nešto slično.
prednosti su šta nema kontrole nikakve vode ni livanja antifriza
mane koliko san primjetija sta su takvi motori malo manje snage od onih iste klase sa vodenom izvedbom.
ja više preferiram zracno hlađenje, ali mislim da tu nema nikakve drastične razlike jer i jedno i drugo ima i prednosti i mane , sad sve zavisi o izvedbi mašine ka šta je neko gori naveja. recimo vezano za ninju 250 mislin da je izvedena u zracnon hlađenju da bi imala malo manje konja i to je to.
ako ima šta krivo ispravljajte...
neki navode i drasticnu potrošnju ulja šta ja iz osobnog iskustva mogu demantirati(provjeravano preko ljeta) u 3000km kad je bilo provjeravano ulja je potrošija niti oko pola deca.(to je bija ljetni režim vožnje po temperaturi 30+ i neke prosjecne brzine oko 130kmh)
 
al zračno hlađeni obično imaju i uljno hlađenje......najčešće kod motocikala.....
 
ovo je prava 250 - tka i to cak 4t, 46ks, 20 000 okr/min
Honda CBR 250 RR, nije naked ali ludi japanci i to imaju, tj. sve verzije ˝big bike˝ - ova u 250 i 400cc klasi


http://www.youtube.com/watch?v=B9GATJztgdQ
http://www.youtube.com/watch?v=N3Q2IcU63so

hornet 250:
http://www.youtube.com/watch?v=VsQt_QX1jU0
http://www.youtube.com/watch?v=AUEHVViCPtg
 
da u mene je uljno hlađenje bez ikakvog ventilatora, ali nemam uljni killer, ali mislin da to ima gs500F ako se ne varam.

ovaj hornet je po meni najlipši u klasi šta san dosad viđa ali ima li to uopće nabavit u nas, mislin da je uredno sa papirima :misli:
 
honda xr said:
da u mene je uljno hlađenje bez ikakvog ventilatora, ali nemam uljni killer, ali mislin da to ima gs500F ako se ne varam.

ovaj hornet je po meni najlipši u klasi šta san dosad viđa ali ima li to uopće nabavit u nas, mislin da je uredno sa papirima :misli:

U HR mislim da ne, a u Engleskoj ih ima... Pogladaj tu ako ima sta : http://www.redbaron.hu/index.php?page=buy
 
ako sam dobro skuzio dok sam gledao vtr i hornet 250 u engleskoj su isto 'na crno' uvezene tj nije bilo sluzbenih uvoznika nego su ljudi sami uvozili a i njih je malo
 
giantMC said:
ako sam dobro skuzio dok sam gledao vtr i hornet 250 u engleskoj su isto 'na crno' uvezene tj nije bilo sluzbenih uvoznika nego su ljudi sami uvozili a i njih je malo

To je sve uvoz iz japana, jer oni imaju neke cudne zakone pa su tamo popularne te kubikaze...
 
znam da je sve uvoz iz japana..

pa sta mislis zasto tam imaju velko trziste auti 600ccm.. to su im sve porezne olaksice..
 
500F ima kiler ulja
 
zeto said:
a baš me zanima nakraju što će kupiti.......

Andro8 said:
a bas i mene zanima
sid said:
e Bogami i mene.
Jednoga od brat bratu iljadu kubika. I 220 kila. I onda ga zapalim.





I zagasim.
Jer mi je opće pretežak da ga pomaknem.  :jesus: :mrgreen:

Vidjet ćemo kad dođe proljeće što će biti na ponudu. Sad skupljam ono što bi se uopće moglo pojaviti na tržištu.  :wink:
 
Jezichava said:
Jer mi je opće pretežak da ga pomaknem.  :jesus: :mrgreen:

jedino ako ga misliš gurat ili ne daj bože nosit  :jesus:

a sad ozbiljno. nisi bedasti balavac, već pametna žena, imaš godina koliko imaš i nekog ajmo reć iskustva s motorima. 500 ccm ti neće biti previše, al bi ti 250 moglo biti malo. nema motora koji ne ide na zadnji i nema motora koji se ne da vozit polako....a teorije o težini ostavi teoretičarima i inima koji ionako misle da za ženu nije motor već kuhača.

:wink:
 
Iwa  (y) vidi se da si na dobrom faksu  :D
 
Iwa said:
jedino ako ga misliš gurat ili ne daj bože nosit  :jesus:

a sad ozbiljno. nisi bedasti balavac, već pametna žena, imaš godina koliko imaš i nekog ajmo reć iskustva s motorima. 500 ccm ti neće biti previše, al bi ti 250 moglo biti malo. nema motora koji ne ide na zadnji i nema motora koji se ne da vozit polako....a teorije o težini ostavi teoretičarima i inima koji ionako misle da za ženu nije motor već kuhača.

:wink:


e sada opet......što netko podrazumjeva pod vožnju motora......i savladavanje istog....... :misli:

ja vozim taj motor koji vozim.......i u svakom trenutku iznenađenja ja ga mogu kontrolirat,pa i malo veće motore od mojeg,nije problem......al nebi mogao recimo motor od 750 i više kubika,trebalo bi mi vremena da savladam,i to je to......

jer ja moram upravljat motorom,a ne on samnom.......i to trebaš imati na umu......  (y)

bolje uzet nešto sebi ravno i prema svojim sposobnostima ponajprije,a onda i financijskim mogučnostima........znači imati na umu svoje sposobnosti........to je meni prvo i osnovno,a sada,sve je tvoja stvar....... 8)

i što neki pričaju,prerastao sam ga za 2,3 dana,bilo mi žao što nisam uzeo jači il neznam ti ni ja što.......takvi su motore probali po ravnici dugoj 10km i onda shvatili kako znaju voziti motore i kako su došli do svog maksimuma s tim motorom......daj nemoj me nasmijavat...... :LOL:
 
zeto said:
e sada opet......što netko podrazumjeva pod vožnju motora......i savladavanje istog....... :misli:

ja vozim taj motor koji vozim.......i u svakom trenutku iznenađenja ja ga mogu kontrolirat,pa i malo veće motore od mojeg,nije problem......al nebi mogao recimo motor od 750 i više kubika,trebalo bi mi vremena da savladam,i to je to......

jer ja moram upravljat motorom,a ne on samnom.......i to trebaš imati na umu......  (y)

bolje uzet nešto sebi ravno i prema svojim sposobnostima ponajprije,a onda i financijskim mogučnostima........znači imati na umu svoje sposobnosti........to je meni prvo i osnovno,a sada,sve je tvoja stvar....... 8)

i što neki pričaju,prerastao sam ga za 2,3 dana,bilo mi žao što nisam uzeo jači il neznam ti ni ja što.......takvi su motore probali po ravnici dugoj 10km i onda shvatili kako znaju voziti motore i kako su došli do svog maksimuma s tim motorom......daj nemoj me nasmijavat...... :LOL:

sam sebi si kontradiktoran, puno iskusniji i stariji vozaci ne mogu kontrolirati danasnje motore od 750 ccm, ma sto oni mislili o tome.
Nije pitanje u tome da ti je motor preslab jer ti previse znas ( opet 95% danasnjih motora moze puno vise nego sto mogu njihovi vlasnici) nego o tome da u svakodnevnoj uporabi moras puno vise raditi s motorom i/ili ulaziti rizicnije situacije da bi napravio sto zelis, u tom segmentu 250 (i 125, a i 500) relativno brzo postane nedovoljan. Jedna stvar je voznja i preticanje pri 50 na sat a sasvim druga pri 90, ovo drug s jacim motorom obavis lakse, brze i sigurnije.
 
zeto said:
e sada opet......što netko podrazumjeva pod vožnju motora......i savladavanje istog....... :misli:

ja vozim taj motor koji vozim.......i u svakom trenutku iznenađenja ja ga mogu kontrolirat,pa i malo veće motore od mojeg,nije problem......al nebi mogao recimo motor od 750 i više kubika,trebalo bi mi vremena da savladam,i to je to......

jer ja moram upravljat motorom,a ne on samnom.......i to trebaš imati na umu......  (y)

bolje uzet nešto sebi ravno i prema svojim sposobnostima ponajprije,a onda i financijskim mogučnostima........znači imati na umu svoje sposobnosti........to je meni prvo i osnovno,a sada,sve je tvoja stvar....... 8)

i što neki pričaju,prerastao sam ga za 2,3 dana,bilo mi žao što nisam uzeo jači il neznam ti ni ja što.......takvi su motore probali po ravnici dugoj 10km i onda shvatili kako znaju voziti motore i kako su došli do svog maksimuma s tim motorom......daj nemoj me nasmijavat...... :LOL:


naravno da ti treba neko vrijeme, trebalo ti je neko vrijeme i da se naviknes na apenca dok si ucio vozit. To je manji problem, zato postoje rucice gasa, vozis brzinom koja odgovara tvojim sposobnostima i iskustvu....  Ja sam npr. stalno starog zico njegovog bandita koji ima 270 kg. za kojeg sam mislio da je to ˝previse˝ za mene, doslovno sam ga se bojao vozit, ali poslje kojeg djira sam vidio da se taj motor jako lako da izkontrolirat u normalnim gradskim situacijama, mislim je tezak i malo nezgrapan ali malo prakse i to je to. Nije sad da cu ja ulazit u rizike sa njim, drzim se rezervirano, iz strahopostovanja jer bi ja ipak nesto laksi motor, slabije kubikaze recimo malog zekana ali dok mi to fin. situacija ne dopusta vizit cu moju nsr-ku i izvlacit maksimum iz nje  :mrgreen:
 
ja ne znam kako da vam objasnim, a vidim da neki stvarno ne znaju, koja je razlika između ženskog i muškog mozga kad su ovakve stvari u pitanju.
da je muško otvorilo temu znam šta bi mu rekla i savjetovala isto kao što znam zašto sam njoj napisala to što sam napisala.

nekakva razlika u težini i veličini između 250 i 500 ccm od ovih motora koje bi ona htjela i koji je znaimaju, nije drastično velika. kako rekoh, bitno je da može s nogama do poda, a za pitanje razlike u kilaži tj.težini motora - već sam rekla - neće ga gurat ili ne daj bože nosit. već vozit. a ako je potrebna veća snaga za vozit 500 nego za 250, onda pričate gluposti.
cijela poanta je u tome što će joj s motorom od 500 ccm. biti mrvu lakše uzbrdo, malo više sigurnosti kod preticanja, ako nikakve druge onda psihološke.

u svakom slučaju njoj mogu dati ovakav savjet jer je žensko i jer ima godina koliko ima. znam da vam to malo zvuči militantno - femisnistički, ali znam o čemu pričam. da je muško rekla bi joj da si kupi apn-a  :mrgreen: