NC750 X/S DCT

@stalker Dugo ga tražim i tu i po njemačkoj i pred dva tjedna naletio na čovjeka iz okolice Rijeke koji je vrlo zanimljiv lik. Prodao je starog DCTa kad je čuo da 2020 dolazi novi. Kako odmah nije mogao kupiti drugi DCT jer nisu izašli odlučio probati ovoga, ali su mu u rutingu rekli da ne može na probnu vožnju pa se čovjek razljutio i iskeširao motor. Sad je napokon novi DCT tu i eto ja uletio. 6000 km, 4 mj. 2020. Stanje mint, al ono pregledao sam apsolutno sve i nigdje nisam našao ni najmanju ogrebotinu. RI-ZG i malo po gradu je za sada sve što sam odvozio, ali prezadovoljan sam. Sad kad se malo financijski oporavim treba još staviti nešto dodatne opreme i to je to.
 
  • Like
Reactions: Dene and stalker
E, da... Najvažnije sam zaboravio. Nakon probne vožnje sa sinom, pogleda me on važno i kaže: "Tata ovaj motor ima isti zvuk kao Panzer". Tako da smo ga i službeno krstili...
 

Attachments

  • IMG_20211030_172547.jpg
    IMG_20211030_172547.jpg
    4.7 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Dene
E, da... Najvažnije sam zaboravio. Nakon probne vožnje sa sinom, pogleda me on važno i kaže: "Tata ovaj motor ima isti zvuk kao Panzer". Tako da smo ga i službeno krstili...
Savjet za pimp
Prvo crash bar…givijev je odlican.ima mi ga prika na NC-u
Drugo barkbuster….
Zasto ta dva….pa zato jer u slucaju izvrtsnja u mistu spase stvar.pogotovo barkbuster koji usput stiti i sake od vitra
 
Savjet za pimp
Prvo crash bar…givijev je odlican.ima mi ga prika na NC-u
Drugo barkbuster….
Zasto ta dva….pa zato jer u slucaju izvrtsnja u mistu spase stvar.pogotovo barkbuster koji usput stiti i sake od vitra
Hvala. Razmišljam u tom smjeru. Centralna nogara da mogu podmazivati i čistiti lanac također.
 
Hvala. Razmišljam u tom smjeru. Centralna nogara da mogu podmazivati i čistiti lanac također.
Jedan glupi pad u mistu i aj ca ako nemas barkbuster
A i crash bar……
Centralna nogara je isto dobra opcija
sta se tice auspuha……to je vise estetika ali zasto ne…..
Samo je bitno da je homologiran(legalan) da ga mozes upisat u knjizicu.
Evo slika jednog sa brutalnim zvukom i legalan naravno
 

Attachments

  • D78AC235-E7CD-42C5-9E15-DD94F06E6178.jpeg
    D78AC235-E7CD-42C5-9E15-DD94F06E6178.jpeg
    3.2 MB · Views: 0
Lijepi pozdrav iz Pule.Pročitao sam skoro sve šta se ima za pročitati vezano za Hondu NC 750 X i što više čitam to mi se više sviđa.Prijašnji motor je bio V Strom 650 a sad je u planu Hondica.Čitao sam samo pohvale al me i interesiraju i nedostaci ako ima kojih.....
 
Lijepi pozdrav iz Pule.Pročitao sam skoro sve šta se ima za pročitati vezano za Hondu NC 750 X i što više čitam to mi se više sviđa.Prijašnji motor je bio V Strom 650 a sad je u planu Hondica.Čitao sam samo pohvale al me i interesiraju i nedostaci ako ima kojih.....
Jedan bivsi prika je ima dva
X i S a i jedan sadasnji ima X
Nikad nisu imali problema….DCT verzije
Po meni jedino amo rec konjaza od 55-58 ks…..
Mada ako nemas suvozaca to je dovoljno za normalnu voznju i za putovanja
 
Meni je ovo druga NC u 6-7 godina. Imao sam i manulanu i DCT pa se smatram prilično kompetentnim za reći koju riječ.
Ako bi trebalo spomenuti i negativne strane svakako da bi se našlo nešto navesti ali to ni približno ne umanjuje ukupni plus ovog motora. Ja često vozim udvoje i uz to gotovo uvijek imamo i puna sva tri kufera. Tu se u nekim momentima osjeti nedostatak snage ali kad si svjestan toga i tempo prilagodiš mogućnostima motora može se relativno brzo i ugodno putovati. Ja se u društvu dvostruko i trostruko jačih motora ne osjećam indiferentno i u normalnim touring vožnjama sasvim pristojno mogu pratiti tempo vožnje.
Tvrdo sjedalo na žalost nije odlika samo Honde NC nego većine motora s kojima se susrećem, pogotovo na dugačkim turama. Po mom ukusu ni oblik vozačkog sjadala nije najsretnije riješen pa u vožnji kliziš naprijed. Kočnice nisu loše ali to ne znači da su odlične, posebno kad je motor koji je inače dosta težak još dodarno opterećen. Još jedan disk sprijeda bi zlata vrijedio.
Ali bez sumnje najveća mana Honde NC modelskih godišta od 2016-2020 su svakako led svjetla. Stariji modeli imaju klasični far s H4 žaruljom ali prva generacija LED svjetala kakvu i ja trenutno vozim je blago rečeno katastrofalna. Kad si sam u potpunom mraku nešto i vidiš ali kad si u prometu među drugim vozilima imaš dojam da ti svjetla uopće ne rade 😝. Kad su uključena duga, onda je malo bolje stanje jer tada je uključeno svih 6 led čipova ali kad rade kratka tada rade samo tri koja stvarno daju bijedno svijetlo. Dok nisam ugradio dodatna svjetla noćna vožnja mi je bila doslovno noćna mora.
Nisam još uživo vidio ni jedan primjerak aktualnog NC modela ali se nadam da su mu poboljšali svjetla.
 
  • Like
Reactions: Nike11
Zahvaljujem na odgovorima....
Bio danas u Rijeci da probam sjesti,vidjeti u živo,opipati....
Prvi dojmovi zadovoljavajući al što se tiće vožnje ste mi odgovorili ...dobar,al fali malo snage,kočnice mogu bolje, mada sam već gledao da stavim duple diskove i radialnu kočnicu....

Volio bi probati neku test vožnju al nema baš toga kod nas ,al otom potom...
 
Sve je bilo konfuzno i neizvjesno do samog kraja tako da nisam stigao vidjeti ni neke stare prijatelje u ST. Najprije su mi rekli da bi posao oko štelanja ventila mogao potrajati do večeri jer je komplicirano i traži rastavljanje puno dijelova. Pošto se moram večeras vratiti u Dubrovnik skoro sam odustao od cijelog pothvata. Istovremeno iz Motoboxa javljaju da imaju samo zadnju gumu dok prednju mogu imati tek za tjedan dana što mi je opet polovično rješenje...
Na kraju je ipak zahvat kod Šaga uspio pa je motor bio gotov već malo iza 13 sati. Potom sam motor odvezao u Motobox gdje su ipak uspjeli pronaći i prednju gumu pa sam imao vremena taman da nešto pojedem dok motor bude spreman za povratak kući. Umjesto planiranih 15 sati, iz Splita sam krenuo nešto iza 16. Polako s friškim gumama do Makarske a onda sam natočio pun tnank i odvrnuo gas. Noć me je dočekala kroz dolinu Neretve a ostatak puta koji poznajem kao vlastiti džep sam vozio malo opreznije zbog straha od divljih beštija koje noću često pretrčavaju cestu.
Epilog je sljedeći - vratio sam se lakši za 2,5 kg kuna manje u džepu ali zadovoljan jer sam obavio ono zbog čega sam jutros rano krenuo prema Splitu.
Btw. u servisu su mi rekli da su dva ispušna ventila tražila štelanje dok su ostali bili unutar zadane tolerancije.
Al nema servis Honde u DU. Ni su St a i ciloj Hr Honda nije pokrivena kako triba. A to je zalosno. Yamaha dere sve druge samo tako. Na svim poljima i niko joj ne more prismirdit ima 30 g Evo Suza se nesto digla. Al da mora covik iz Du doc u St na servis. Uzas. A ni u St nije bajan taj servis od Honde. Ima ovih neovlastenih( odlicnih) al opet u 2021 to nije to.
 
@stalker Dugo ga tražim i tu i po njemačkoj i pred dva tjedna naletio na čovjeka iz okolice Rijeke koji je vrlo zanimljiv lik. Prodao je starog DCTa kad je čuo da 2020 dolazi novi. Kako odmah nije mogao kupiti drugi DCT jer nisu izašli odlučio probati ovoga, ali su mu u rutingu rekli da ne može na probnu vožnju pa se čovjek razljutio i iskeširao motor. Sad je napokon novi DCT tu i eto ja uletio. 6000 km, 4 mj. 2020. Stanje mint, al ono pregledao sam apsolutno sve i nigdje nisam našao ni najmanju ogrebotinu. RI-ZG i malo po gradu je za sada sve što sam odvozio, ali prezadovoljan sam. Sad kad se malo financijski oporavim treba još staviti nešto dodatne opreme i to je to.
A bas se razljutija. Kesira im motor. Ako ga bas toliko zeli. Kupio bih ga u nekog drugog. Taj RUTING JE SMECE. Unistio prodaju i servis , ma sve sta se Honde tice u HR. Ne raztimijem kako mu Honda Eu ili japan uopce dopusta takvo ponasanje. Pa uopce ne mozes vidit Honda automobil na cesti vise, a motori se prodaju i cijeloj g , koliko Piaggio ili yamaha prodaju u pola mjeseca
 
  • Like
Reactions: Hrvan
Ja kupio Hondu Civic,u Rutingu nisu bili baš za neki dogovor,pa je kupio u drugom salonu,danas išao vidjeti NC pa ga doslovce jedva vidio,uz neko blago negodovanje su mi dopustili da sjednem,al šta je tu je,ima još salona ,a ni SLO nije daleko :sneaky:
 
Ne, na žalost u Dubrovniku imao samo ovlašteni Yamaha servis koji je doprije 6 godina držao i Hondu. Kod njih sam kupio prvu NC ali je krajem te iste godine otkazao Hondu i sada smo osuđeni na kupovinu i servis u Splitu.
Ruting je 0 bodova. A Sago jos gori