Najprije krila 😁Polako, dodajes opremu po svom guštu 👍
Savjet za pimpE, da... Najvažnije sam zaboravio. Nakon probne vožnje sa sinom, pogleda me on važno i kaže: "Tata ovaj motor ima isti zvuk kao Panzer". Tako da smo ga i službeno krstili...
Hvala. Razmišljam u tom smjeru. Centralna nogara da mogu podmazivati i čistiti lanac također.Savjet za pimp
Prvo crash bar…givijev je odlican.ima mi ga prika na NC-u
Drugo barkbuster….
Zasto ta dva….pa zato jer u slucaju izvrtsnja u mistu spase stvar.pogotovo barkbuster koji usput stiti i sake od vitra
Jedan glupi pad u mistu i aj ca ako nemas barkbusterHvala. Razmišljam u tom smjeru. Centralna nogara da mogu podmazivati i čistiti lanac također.
Jedan bivsi prika je ima dvaLijepi pozdrav iz Pule.Pročitao sam skoro sve šta se ima za pročitati vezano za Hondu NC 750 X i što više čitam to mi se više sviđa.Prijašnji motor je bio V Strom 650 a sad je u planu Hondica.Čitao sam samo pohvale al me i interesiraju i nedostaci ako ima kojih.....
Al nema servis Honde u DU. Ni su St a i ciloj Hr Honda nije pokrivena kako triba. A to je zalosno. Yamaha dere sve druge samo tako. Na svim poljima i niko joj ne more prismirdit ima 30 g Evo Suza se nesto digla. Al da mora covik iz Du doc u St na servis. Uzas. A ni u St nije bajan taj servis od Honde. Ima ovih neovlastenih( odlicnih) al opet u 2021 to nije to.Sve je bilo konfuzno i neizvjesno do samog kraja tako da nisam stigao vidjeti ni neke stare prijatelje u ST. Najprije su mi rekli da bi posao oko štelanja ventila mogao potrajati do večeri jer je komplicirano i traži rastavljanje puno dijelova. Pošto se moram večeras vratiti u Dubrovnik skoro sam odustao od cijelog pothvata. Istovremeno iz Motoboxa javljaju da imaju samo zadnju gumu dok prednju mogu imati tek za tjedan dana što mi je opet polovično rješenje...
Na kraju je ipak zahvat kod Šaga uspio pa je motor bio gotov već malo iza 13 sati. Potom sam motor odvezao u Motobox gdje su ipak uspjeli pronaći i prednju gumu pa sam imao vremena taman da nešto pojedem dok motor bude spreman za povratak kući. Umjesto planiranih 15 sati, iz Splita sam krenuo nešto iza 16. Polako s friškim gumama do Makarske a onda sam natočio pun tnank i odvrnuo gas. Noć me je dočekala kroz dolinu Neretve a ostatak puta koji poznajem kao vlastiti džep sam vozio malo opreznije zbog straha od divljih beštija koje noću često pretrčavaju cestu.
Epilog je sljedeći - vratio sam se lakši za 2,5 kg kuna manje u džepu ali zadovoljan jer sam obavio ono zbog čega sam jutros rano krenuo prema Splitu.
Btw. u servisu su mi rekli da su dva ispušna ventila tražila štelanje dok su ostali bili unutar zadane tolerancije.
A bas se razljutija. Kesira im motor. Ako ga bas toliko zeli. Kupio bih ga u nekog drugog. Taj RUTING JE SMECE. Unistio prodaju i servis , ma sve sta se Honde tice u HR. Ne raztimijem kako mu Honda Eu ili japan uopce dopusta takvo ponasanje. Pa uopce ne mozes vidit Honda automobil na cesti vise, a motori se prodaju i cijeloj g , koliko Piaggio ili yamaha prodaju u pola mjeseca@stalker Dugo ga tražim i tu i po njemačkoj i pred dva tjedna naletio na čovjeka iz okolice Rijeke koji je vrlo zanimljiv lik. Prodao je starog DCTa kad je čuo da 2020 dolazi novi. Kako odmah nije mogao kupiti drugi DCT jer nisu izašli odlučio probati ovoga, ali su mu u rutingu rekli da ne može na probnu vožnju pa se čovjek razljutio i iskeširao motor. Sad je napokon novi DCT tu i eto ja uletio. 6000 km, 4 mj. 2020. Stanje mint, al ono pregledao sam apsolutno sve i nigdje nisam našao ni najmanju ogrebotinu. RI-ZG i malo po gradu je za sada sve što sam odvozio, ali prezadovoljan sam. Sad kad se malo financijski oporavim treba još staviti nešto dodatne opreme i to je to.
Ruting je 0 bodova. A Sago jos goriNe, na žalost u Dubrovniku imao samo ovlašteni Yamaha servis koji je doprije 6 godina držao i Hondu. Kod njih sam kupio prvu NC ali je krajem te iste godine otkazao Hondu i sada smo osuđeni na kupovinu i servis u Splitu.