NC750 X/S DCT

Cvitalo said:
Kako smo od par kapi acetona došli na 2000 kuna? [emoji848]

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk
...tako što sam malo bolje pogledao štetu pa sam vidio da bi za vraćanje u stanje slično prvobitnom, trebao ili novi branik/blatobran ili sve to dobro polijepiti, pobrusiti i lakirati. Uostalom, nije sad to uopće previše bitno, mogu se i ovako voziti bez problema, jer se radi o pitanju estetske prirode, a ne funkcionalne.
Na pudu s posla svratio sam i do lokalnog autolimara/lakirera...200,00kn ljepljenje, 500,00 kn lakiranje. Uglavnom, hvala svima na pomoći, saznao sam sve što sam htio.
 

Attachments

  • 20190919_072328_1.jpg
    20190919_072328_1.jpg
    130.8 KB · Views: 174
  • 20190919_072341_1.jpg
    20190919_072341_1.jpg
    120.1 KB · Views: 172
Ja sam prije nekoliko dana konačno zamijenio filter zraka. Na redovnom servisu još u jamstvenom roku na 24000 km sam bio u ovlaštenom servisu u Splitu  ali sam tek nakon povratka kući skontao da su pored ulja i filtera trebali zamijeniti I filter zraka.
Nakon toga sam kupio novi filter od Hiflo oznake HFA 1715. Na zamjenu nikako da se nakanim pa sam to konačno napravio prošli tjedan. Tada sam shvatio da je od kupovine novog filtera prošla puna godina a Honda okrenula punih 40000 km.
Iskoristio sam rastavljanje bočnih plastika za konačno spajanje dodatnih svjetala ali o tome nekom drugom prigodom.
Uglavnom, prvo sam na YouTube pronašao video s uputama što sve treba demontirati kako bi se došlo do air boxa. Cijeli postupak nije prezahtjevan iako treba biti pažljiv sa čupanjem plastika i paziti da se neki dio ne potraga.
Jedini problem koji sam imao pri sklapanju je to što  nisam zapamtio gdje dolazi koja vrsta vijaka jer im ima više sličnih veličina i oblika pa sam na kraju dugo odgonetao gdje dolazi koji.
Uspio sam ih svih  vratiti na svoja mjesta ali bih ubuduće pri skidaju obilježio gdje ide pojedini tip vijka i sve postupke snimio kako bi mi montaža bila lakša.
Evo slike starog i novog filtera. Pošto Tapatalk više ne dopušta upload više od 1 fotografije, još poneku ću objaviti naknadno s računala.
d613de702d2d48a48ee0ab7cc19b018a.jpg


Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 
Još negdje sredinom ljeta sam nabavio led dodatna svjetla za Hondu ali mi je trebalo malo slobodnog vremena i da pronađen najbolje rješenje gdje i kako ih montirati.
Protekli mjesec sam bio na godišnjem odmoru pa sam uz zamjenu filtera zraka odlučio ugraditi i spojiti svjetla jer je za njihovu montažu bilo nužno skidanje plastika ispod kojih je i filter zraka.
Ledice sam montirao na Givi nosač. Nisam previše oduševljen njime kao ni njegovom kvalitetom ali mi se to rješenje učinilo boljim od onog koje sam prvo isprobavao a to je montaža na crash bar.
Povezivanje na električnu instalaciju je bio najzahtjevniji zahvat jer sam htio pronaći efikasno i sigurno rješenje koje neće biti previše radikalno i invazivno u odnosu na postojeću električnu instalaciju.
Ugradio sam pomoćni relej koji omogućuje uključenje svjetala samo kad je okrenut kontakt ključ u bravi. Naravno i osigurač koji je došao u kompletu s instalacijom za svjetla. Izveo sam posebnu zajedničku sabirnicu minus pola za dodatna svjetla i relej. Napajanje svjetala je direktno sa akumulatora a relej se napaja s glavne table s osiguračima na kojoj ima prazno mjesto za relej. Napojni plus za taj dodatni relej se prekida sa kontakt bravom pa je bio pogodan za uzimanja impulsa prema pomoćnom releju koji uključuje dodatna svjetla. Dakle nije bilo nikakvih cvikanja postojećih žica niti spajanja dodatnih žica na njih.
Davanjem kontakta uključuje se pomoćni relej a svjetla se pale prekidačem smještenom na desnoj strani upravljača. Sliku tog prekidača ću naknadno postavit.
Ukoliko je prekidač u položaju uključen tada se i svjetla pale automatski davanjem kontakta kao i glavna svjetla. Ako je u položaju isključeno tada ih možemo uključiti i isključiti kad god poželimo.
Svi kabeli su sakriveni iza plastika tako da je vidljivo samo onih 10-15 cm od lampe do ispod bučnih plastika.
Relej i dodatni osigurač su u prostoru iznad akumulatora i standardne table s osiguračima pa su po potrebi dostupni.
Lee lampe su a e-baya, kopija onih za BMW-GS i dosadašnji dojmovi su više nego odlični.
Svi koji vozite NC od 2016. I mlađe znate da su ta led svjetla jako slabog intenziteta a posebno kratko. Sad je razlika neuspordiva pa je cesta ispred osvjetljena kao dan a bolje su osvjetljeni i rubovi ceste. Svjetla sa usmjerio dosta nisko tako da ne blješte vozilima ispred pa prekrivaju samo snop kratkih svjetala. Ovi led reflektori imaju ovalne leće te im je snop u obliku lepeze jer su to u biti prvenstveno maglenke koje imaju  vertikalno vrlo uzak kut dok horizontalno svijetle široko.
Svi koji su vozili ispred mene su se pohvalno izjasnili i potvrdili da ni malo ne blješte I ne zasljepljuju dok je uočljivost motora i u dnevnim i noćnim uvjetima znatno veća što se da primijetiti i po relacijama vozila koja su stižem ili idu u susret.
Misija ispunjena a ja zadovoljan. [emoji16]
9fe1e01d6b6f552b79c700d3afb02309.jpg
8e83dc62a00ac8c9c785d5687380f9cb.jpg
722e7c727a3934011fa867526a56c680.jpg
d1f53674d426489237058fc3f9208610.jpg
6ca8c48936d0d5d433e93bdfc2e6d12c.jpg
0bd4239a9f488bd04eca7b2fae93502c.jpg
bced11813d9fca79c19a2665a3bc6117.jpg
bdf329006e68548d8770616382b7293d.jpg
7fce06502496d4b16cfb9751fb735b37.jpg


Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 
Pozdrav ekipa,
Od prije mjesec i pol sam ponosni vlasnik NC750xd iz 2016.. Uvezao sam ga iz D i imam samo rijeci hvale. Nakon uvoza otpeljao sam ga u Ruting na pregled i sve je bilo OK. E sad zanima me jel netko zna dobrog i provjerenog servisera u Zg za Honda motocikle. Nije da ne znam ali gusi me vrijeme za do it yourself akcije. Uskoro bu 24k km pa bi razmislio o postenom pregledu i servisu ali 300 kn za sat rada mi je malo to much i da me ne levati i prodaje muda pod bubrege. Molim preporuke. Inace motor prede ko macka i ja sam prezadovoljan ali ipak treba mu nekada i dati malo paznje.
 
Promijeni ulje i filter ulja. Mozda i filter zraka i svjecice ako nije mijenjano. Nema se sto drugo gledat. Taj se s 24k km nije pošteno ni razradio.
 
stalker said:
Još negdje sredinom ljeta sam nabavio led dodatna svjetla za Hondu ali mi je trebalo malo slobodnog vremena i da pronađen najbolje rješenje gdje i kako ih montirati.
...

Super projekt! Što god poveća tvoju vidljivost na cesti (drugima i tebi) dobro je došlo. Pitanje - zašto si se odlučio staviti maglenke na Givi nosač, a ne na crash bar? Na slici mi se čini da bi maglenke bile na istom razmaku i da si ih stavio na crash bar samo što bi bile više iza. I imaš li koju sliku volana s prekidačem?
 
Prvo sam isprobavao pozicije svjetala na crash baru. Stavljao sam ih skroz na dno pa na vrh ali nisam bio zadovoljan. Motor bi tako izgledao šire i agresivnije ali su onda lampe najisturenije točke i nekako djeluju "ranjivo". I mali bočni kontakt a na ne kažem izvrtanje bi značilo lom. Samo namještanje kuta i visine snopa svjetla je ograničeno na taj način jer ovaj tip lampi ima snop svjetlosti poput lepeze, širok vodoravni a po visini vrlo uzak zbog leće na staklu.
Osim toga htio sam da i instalacija tj. kabeli budu što manje vidljivi.
Zbog toga sam naručio ovaj Givi nosač. Nisam najsretniji s njim i ne sviđa mi se što ovi "rogovi" stoje pod kutem jer bi po meni bilo bolje i ljepše da okomiti u odnosu na os motora. Nosač nije ni kvalitetan i tipični je kineski proizvod. Uz njega sam dobio pogrešan broj pripadajućih podloški za vijke a ni dva vijka kojima se pričesti na motor su neupotrebljiva jer za njih ne paše imbus ni 4 ni 5. Imbus treba čekićem nabiti u utor. Zato sam kupio sve nove I vijke i podloške od inoxa a sama montaža na predviđeno mjesto ispod "kljuna" je posebna priča. Tu treba puno umijeća, strpljenja i inventivnosti za uspjeh. [emoji13] Tko uspije iz prvog pokušaja može odmah ići uplatiti loto [emoji16]. Specijalne matice koje trebaju držati cijeli nosač su posebna priča. Ja sam ih nakon bezbroj neuspješnih pokušaja fiksirao na mjesto pomoću pištolja za vruće ljepljenje jer nisam vidio drugi način osim rastavljanja svih plastika od "kljuna".
Kad sam već kupio Givi nosač stavio sam ih na njega ali da sam znao što me čeka ne bih se bio upuštao u takvu avanturu. Sad kad znam što I kako treba išlo bi puno lakše ali bi danas radije probao naći neko praktičnije rješenje jer Givi nosač je definitivno nije dobar izbor [emoji12].
Što se mjesta za prekidač tiče I tu je trebalo raditi kompromise. U obzir je dolazilo samo mjesto na desnoj strani jer lijevo DCT model ima ručnu kočnicu i nema prostora blizu ručke. S desne strane je također sve načičkano pa sam se odlučio da prekidač koji je došao u kompletu sa lampama stavim pod vijak koji drži ručicu kočnice i desni retrovizor. Malo je ipak predaleko od desne ručice pa kod eventualnog uključenja ili isključenja svjetala u toku vožnje treba dići ruku s ručice jer se ne može palcem dosegnuti prekidač dok se ruka drži na ručici gasa kao što je to slučaj s standardnim prekidačima. Ali u vožnji ionako rijetko imam potrebu da palim ili gasim dodatna svjetla.
Prekidač dodatnih svjetala ima malu crvenu led diodu pa sam bio došao na ideju da je spojim tako da radi kad su svjetla uključena ili možda kad su isključena pa da bude u mraku indikator. Odustao sam od te namjere jer bi u noći to crveno svjetlo vjerojatno više smetalo nego bilo od koristi.
8ab1acdf3b044cd4fb4db1e516868c4c.jpg


Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
0c3eca8eece43c9b107ad86ebbbbbf9a.jpg

 
Ekipa koje disk plocice savjetujete da stavim. Osim originala koji mi se cini malo preskup. Cca 650 kn. Prednje su mi vec gotove pa bi cijenio savjet iskusnijih kolega.  Hvala puno.
 
stalker said:
Prvo sam isprobavao pozicije svjetala na crash baru. Stavljao sam ih skroz na dno pa na vrh ali nisam bio zadovoljan. Motor bi tako izgledao šire i agresivnije ali su onda lampe najisturenije točke i nekako djeluju "ranjivo". I mali bočni kontakt a na ne kažem izvrtanje bi značilo lom.

Šteta, jer bobetku motor izgleda premoćno kad gledaš u retrovizor. Imaš se odma želju maknit jer misliš da dolazi neka mrcina.
 
Tomo2504 said:
Ekipa koje disk plocice savjetujete da stavim. Osim originala koji mi se cini malo preskup. Cca 650 kn. Prednje su mi vec gotove pa bi cijenio savjet iskusnijih kolega.  Hvala puno.

Tomo odgovorio sam ti u Honda NC750X owners group na Facebooku. Ja sam se odlučio za Carbone Lorraine iz Noveme. Cijenom su jednake kao i EBC .
 
Cvitalo said:
Šteta, jer bobetku motor izgleda premoćno kad gledaš u retrovizor. Imaš se odma želju maknit jer misliš da dolazi neka mrcina.
A onda razocarenje.........ako te uspije proc.....


Sent from my internet mobile device
 
stalker said:
Tomo odgovorio sam ti u Honda NC750X owners group na Facebooku. Ja sam se odlučio za Carbone Lorraine iz Noveme. Cijenom su jednake kao i EBC .
Hvala evo upravo sam uzeo EBC u Tokicu 239 kuna sa popustom.
Pa sad ako sam se zaje..o vidjet cemo. Jos samo da ih montiran i da bude sunaca za probati i nitko sretniji od mene. Lako Vama u Du ima sunca ko u prici nama pao snijeg na Sljemenu. 😂😂😂
 
Neka nc750x po mogućnosti sa dct, ali ne nužno, da je na prodaju ili neka iz oglasnika a da ima preporuku :)?
 
Crash said:
Neka nc750x po mogućnosti sa dct, ali ne nužno, da je na prodaju ili neka iz oglasnika a da ima preporuku :)?

Vidi člana Bobetko, prodaje odličan primjerak.