NC750 X/S DCT

fawlty82 said:
Pa piše da je već polagao i vozio.
Pretpostavljam da bi htio neke sate (kondicijske) u autoškoli za podsjetit se, pa usput i probati "budući" motor.

upravo tako...pristojno si to napisao "kondicijski"..ja bi rekao da "izbjegnem prvi stup po izlasku iz salona"  :D...šalu na stranu..i da svakako...da to odradim na "budućem"

Vezano za komentan u vezi brzinac vs DCT, dajem jedan alternativi razlog "za  dct"... ukratko..loše sanirani "skijaški palac"..već u salonu sam vidio da bi kod dužih vožnji možda bilo naporno...nesvakidašnje ali tako je.
 
damird said:
upravo tako...pristojno si to napisao "kondicijski"..ja bi rekao da "izbjegnem prvi stup po izlasku iz salona"  :D...šalu na stranu..i da svakako...da to odradim na "budućem"

Vezano za komentan u vezi brzinac vs DCT, dajem jedan alternativi razlog "za  dct"... ukratko..loše sanirani "skijaški palac"..već u salonu sam vidio da bi kod dužih vožnji možda bilo naporno...nesvakidašnje ali tako je.
Nisam ja to nista pristojno, tako to u autoskoli zovu.
Ako vec placas, ja bi ti radije preporucio skolu sigurne voznje kod Keca na Grobniku ili nesto slicno nego autoskolu. U autoskoli te nece naucit voziti motor, vec da li vozis po prometnim praviliima.
I nemoj misliti da ako je na Grobniku da to nije za tebe. Osnovni tecaj poligon 1. razina su osnove, sto je sto, countersteering, gdje gledat, kako sjedit i to u sigurnom okruzenju (poligon bez prometa). Je skuplje, ali jedan dan sa Kecom ces nauciti 28x vise i bit sigurnji nego ne znam koliko sati u autoskoli.
 
Cvitalo said:
Polaži sa brzinama jer triba sve probat i možda se predomisliš pri kupnji. Masu ljudi, uključujući i mene, kupe dct jer nisu probali brzine. Na taj način izbiješ sebi iz opcija veliku ponudu motora i primoran si robovat samo dct-u.

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk
Slazem se ali ja san prestar da bi sad se ucia i vozia po gradu ko po jajima.....
DCT i prdi ludi.....gas,kocnica,relly......



Sent from my internet mobile device
 
Evo da i ovdje napišem ono što sam isto objavio u jednoj grupi na Facebooku.
Radi se o felgama Honde NC s kojima sam prilično nezadovoljan a o tome sam već i ovdje pisao. Srebrna boja na modelu iz 2016. godine je vrlo nezahvalna za održavanje pa ozbiljno razmišljam o lakiranju u crno. Druga loša osobina je oblik krakova s uskim kanalima koje je vrlo teško i mukotrpno čistiti.
Druga stvar koju želim promijeniti je smjer ventila za pumpanje guma. Na mom I svim kasnijim modelima NC su ventili od metala u obliku lulice koja je zavijena u felgu a lulica s ventilom je okrenuta u desnu stranu tako da se provjera tlaka i pumpanje obavlja tako da staneš s desne strane strane motora.
Znam da je tome tako jer Honda serijski dolazi  bez centralne nogare i da bi se bilo što na motoru radilo on stoji lagano nagnut na lijevu stranu tako da je olakšan pristup s desne strane.
Meni to ne odgovara jer u pravilu gume pumpam ili provjeravam dok je motor na centralnoj a još više bi mi odgovaralo da su ventili okrenuti ulijevo jer u garaži držim motor parkiran desnom stranom uz zid pa mi je tako parkiranom motoru otežan pristup ventilima.
Pretpostavljam da je ventil tj. lulicu u kojoj je ventil moguće zakrenuti na felgi na lijevu stranu pa ću sljedeći put kad budem mijenjao gume zamolit vulkanizera da to napravi.
9c901808bd3a3f1308f7f4c265bf5e91.jpg
3a79953608ed37adfb3b68a1eb9312e1.jpg


Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 
U zadnje vrime počeja zajebavati akumulator, biće yuasa na izdisaju pa bi triba kupiti novi.
Blizu mene ima Beren i oni imaju Exide agm ETX9-BS koji odgovara ili da tražin dalje, ili mora biti ponovo yuasa
 
Možda, ali odkad su japanci pribacili proizvodnju u Kinu i njoj je kraći rok trajanja ai garancija isto samo godinu ko i ostalim proizvođaćima a razlika u cijeni 100 eura
 
Da je ne znam kako dobra, cijena za trijunfa od 1200 je ipak too much. A Unibat san platija 330.

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk
 
Cvitalo said:
Da je ne znam kako dobra cijena za trijunfa od 1200 je ipak too much. A Unibat san platija 330.

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk
Gel pa nije ni bitno koja je
Moze i AGM


Sent from my internet mobile device
 
Ja mislin da nema veze koja je marka.Za tmaxa san uzea bia VARTU a ka triba yuasa(900kn) jer ima neki neki glupi napon ili ampersat ne sićan se.Sve je to isto bitno da motor ne leži dugo bez punjenja.
 
Vrijeme je izolacije i ograničenog kretanja ali ja pored svega vrtim kilometre. Upravo sam na 44000 km i večeras pronađoh zapisan datum 17. travnja 2019. kad sam montirao gume Metzeler Z6. Tada je na brojčaniku bilo 34300 km. Gume su dale svoje i vrijeme je za novi set. Nakon dva seta Z6 odlučio sam isprobati nešto novo. Izbor je pao na Mitas Touring Force.
 
stalker said:
Vrijeme je izolacije i ograničenog kretanja ali ja pored svega vrtim kilometre. Upravo sam na 44000 km i večeras pronađoh zapisan datum 17. travnja 2019. kad sam montirao gume Metzeler Z6. Tada je na brojčaniku bilo 34300 km. Gume su dale svoje i vrijeme je za novi set. Nakon dva seta Z6 odlučio sam isprobati nešto novo. Izbor je pao na Mitas Touring Force.

..baš si me podsjetio, pa sam i ja pogledao malo svoje gume i gle vraga, stare dvije godine, a vjerojatno i s nešto većom kilometražom (zapisao sam kilimetražu, ali je to nestalo sa starim mobitelom). Uglavnom, sad gore imam Metzeler Roadtec 01. Skuplje gume (kad sam ih kupovao, kupio sam set, sad seta nema u ponudi, pa bi me prednja i stražnja koštale cca 2200,00 HRK). Gume su odlične, ali i pomalo pretjerane za ono kako se ja vozim. Set Metzelera Z6 košta skoro kakvih 900,00 HRK manje, pa me zapravo zanima kako ti je bilo voziti na njima, a najviše me zanima kiša i malo hladnije vrijeme (vidim da si iz Dubrovnika, kiše se vjerojatno nauživaš po zimi, a hladnoće malo manje?). Hvala!
 
Potrošio sam dva seta Z 6 na ovoj Hondi i uglavnom sam zadovoljan gumom. Često vozim sa suputnicom a nisu rijetkost ni puna sva tri kufera što svakako utječe na kraći vijek guma. Za razliku od tvornički ugrađenih Dunlop Tarilmax D 609 kod kojih se puno više trošila prednja guma, kod Z 6 se očekivano više troši zadnja. Ipak sam sa svakim setom okrenuo oko 10 000 km što je solidan rezultat. Na mokrom se ponašaju solidno premda nisam tražio granicu... Po hladnom asfaltu mi se čini da brže postižu radnu temperaturu od Pirelli Angel ST . Sada kad su blizu kraju zadnja ima naglu degradaciju pa se osjeti da gubi trakciju. Sada čekam priliku da odem kod vulkanizera jer nove Mitas TF već čekaju u garaži.
 
stalker said:
Potrošio sam dva seta Z 6 na ovoj Hondi i uglavnom sam zadovoljan gumom. Često vozim sa suputnicom a nisu rijetkost ni puna sva tri kufera što svakako utječe na kraći vijek guma. Za razliku od tvornički ugrađenih Dunlop Tarilmax D 609 kod kojih se puno više trošila prednja guma, kod Z 6 se očekivano više troši zadnja. Ipak sam sa svakim setom okrenuo oko 10 000 km što je solidan rezultat. Na mokrom se ponašaju solidno premda nisam tražio granicu... Po hladnom asfaltu mi se čini da brže postižu radnu temperaturu od Pirelli Angel ST . Sada kad su blizu kraju zadnja ima naglu degradaciju pa se osjeti da gubi trakciju. Sada čekam priliku da odem kod vulkanizera jer nove Mitas TF već čekaju u garaži.
...super, hvala na opsežnom odgovoru. Zadnjih dana sam malo proučavao "problematiku" i mislim da sam se odlučio za Metzeler Roadtec Z8. Vjerojatno je to i za mene malo pretjerano, ali eto...Hvala i pozdrav!
 
Pozdrav za komsije iz Beograda, zovem se Darko, nadam se dobroj razmeni iskustva.
2016 krajem Maj stize NC i do sada sam presao nesto sitno preko 55.000km.

Mnoge promene sam uradio do sada, potrosio sam dosta para i zivaca ne bi li je skockao po meri.

Izmene su sledece, krenimo od prednjeg tocka:
- trakice na felnama
- stitinici amortizera
- produzetak blatobrana
- stitnik izduvne grane
- stitnik hladnjaka
- Puig vizir
- podizac vizira (50mm)
- nosac navigacije + navigacija
- alarm
- Led maglenke
- Koso grejaci ruku
- SW Motech stitnici ruku + prosirenje
- Crash bar
- Tank pad
- Givi tank torba
- USB 12V uticnica sa citanjem napona
- Led migavci + zvucni signal
- Pro-oiler podmazivac lanca
- podizac kormana
- Eleminisao sam katalizator + LeoVince Nero izduv
- Grejac sedista + preradjeno sediste (poboljsana udobnost kao i promenjen dezen)
- prosirenje bocne noge
- SW Motech centralni stender
- prikljucak za grejace nogu
- originalna sva tri kofera sa nosacima
- blicer stop svetla
- zadnji blatobran (stiti amortizer)
- zadnji blatobran - dodatak kao GS sto ima

Evo i par slika kroz ove godine koliko se druzimo.....