NC750 X/S DCT

2. Za ulje sam čuo da je Motul jedno od boljih, sad je pitanje da li se to odnosi na sve vrste motora ili za Hondu preporučaš neko drugo?

Koristim Eneos od 1.000km kad je bilo na satu, evo sad ce za koji km 80.000km.
 
Pozdrav,

Ponovo na cesti nakon nekog vremena, NC je doma par dana,godište 2018 i gustam kao nekad. :)
Malo iskustva s dodatnom opremom bi dobro došlo, prvenstveno vizir.
Givi-jev je 66 € (izgledam mi kao standardni + 10cm) a Puigov Touring 90 €, cini mi se dosta visi.
Imate mozda te vizire i kakvi su dojmovi?
Visina je 175cm, tako i original radi ok, na brzinama iznad 110 cca počne vise puhat.
Motorom cu na delo/s dela, tako da ce bit 60ak km dnevno po zaobilaznici - pa da bude udobnije...
E da, nosac centralnog kofera iza od Givija je 80 €.
Centralni nogar na Njuskalu od Motoexpert-a je 145 €, da paše na sva godišta.
To su cijene cca ok, ili imate savjet za bolje proc... :)

Lp,

Givi:
View attachment 768711
Puig:
View attachment 768712

View attachment 768710

Imao sam Givi vizir na NC70X i nije neka sreća - dosta buffetinga oko kacige, ne samo meni, dosta ljudi se žalilo po forumima. Sad imam Puig Touring Screen na NC750S i neusporedivo je bolji, nema buffetinga. Puig vizir sigurno ima bolju aerodinamiku od Givija, ali više i košta - preporučio bih njega. Ako ideš na Givi onda je savjet da odmah uzmeš i deflektor koji ide na vrh vizira (imaš na AliExpress), s njim možda bude bolje, čitao sam da ljudi s time riješili problem.

Givi nosač centralnog kofera je dobar. Ja sam uzeo Kappa nosač i kofer u MahMoto u Zagrebu, jeftiniji je bio od Givi. Inače, Kappa i Givi željeznarija (nosači kofera, crash barovi itd.) se rade u istoj tvornici, skoro pa iste serijske oznake imaju, koferi imaju iste sisteme Monolock i Monokey.
 
Imao sam Givi vizir na NC70X i nije neka sreća - dosta buffetinga oko kacige, ne samo meni, dosta ljudi se žalilo po forumima. Sad imam Puig Touring Screen na NC750S i neusporedivo je bolji, nema buffetinga. Puig vizir sigurno ima bolju aerodinamiku od Givija, ali više i košta - preporučio bih njega. Ako ideš na Givi onda je savjet da odmah uzmeš i deflektor koji ide na vrh vizira (imaš na AliExpress), s njim možda bude bolje, čitao sam da ljudi s time riješili problem.

Givi nosač centralnog kofera je dobar. Ja sam uzeo Kappa nosač i kofer u MahMoto u Zagrebu, jeftiniji je bio od Givi. Inače, Kappa i Givi željeznarija (nosači kofera, crash barovi itd.) se rade u istoj tvornici, skoro pa iste serijske oznake imaju, koferi imaju iste sisteme Monolock i Monokey.
Ovo za Givi vizir potpisujem. Tek s dodatkom se moglo voziti a da ne zuji oko glave. Iako je meni to pocelo smetati tek kad sam kupio flip up kacigu
 
Hvala na mišljenjima. Za sad vise naginjem na Puig touring. Djeluje iako mozda estetski manje privlačan - funkcionalniji u praksi.
S obzirom na pauzu od 10ak godina iznenadilo me da jos postoji model Z6 od Metzelera. Gume stigle, zanima me kako ce se vozit nakon promjene, s obzirom da su trenutne vec poprimile malo kockast profil (prednja bar).
 
Last edited:
Pozdrav, koje crash bar-ove koristite i kako ste zadovoljni?Pretražujući našao SW Motoech i H & B . Imaju povezane lijevu i desnu stranu. Cini mi se čvršča izvedba.Cijene 230-250€ otprilike. Mozda neki drugi predlog? Seba crash bars mi se dopada kako su napravljeni ali motor se treba dopeljat, sta je malo van ruke.
PS - S novim gumama se bas lijepo vozi, dobra promjena. :) Napravio tehnički pred neki dan, 17 tkm
 
Pozdrav, koje crash bar-ove koristite i kako ste zadovoljni?Pretražujući našao SW Motoech i H & B . Imaju povezane lijevu i desnu stranu. Cini mi se čvršča izvedba.Cijene 230-250€ otprilike. Mozda neki drugi predlog? Seba crash bars mi se dopada kako su napravljeni ali motor se treba dopeljat, sta je malo van ruke.
PS - S novim gumama se bas lijepo vozi, dobra promjena. :) Napravio tehnički pred neki dan, 17 tkm

Koristio sam Givi crash bar, jednom testirao u praksi i pokazali se odlični. Nakon pada digao motor, upalio i odvezao dalje, na motoru samo ogrebotine, ništa potrgano. Na manjim brzinama i normalnim padovima će ti i oni odlično odraditi posao tako da ne znam ima li potrebe za SW ili H&B ako si samo na cesti i ne ideš na teren.
Vidi ovaj video za primjer
 
Ako dozvolite da napisem koju .....
Snimak nije relevantan jer je NC prilikom pada imao bocne kofere. Crash bar rekao bi da nije imao kontakt sa asfaltom (maglenka je samo pogurana), bocni kofer je taj koji ga je spasao vece stete.

Iz mog skromnog iskustva Givi crash bar moze spasiti ako bajk padne na mekanu podlogu ili ako se delicno zadrzi rukama dok ne ostvari kontakt sa asfaltom.
U voznji ako dodje do proklizavanja Givi crash bar ce se saviti kao pereca, ostecenja su zagarantovana na plastici bocnoj, kormanu, dekli.

Stevan kad je pao


stradala je plastika u manjoj meri, korman u vecoj


Boki je udario u zemlju sa strane puta


stradao je korman


i lezaj vrata viljuske


Nenad je imao bliski susret sa kolima, mala brzina jer je tek krenuo sa parkinga




tad je stradalo dosta toga
 
Iz mog skromnog iskustva Givi crash bar moze spasiti ako bajk padne na mekanu podlogu ili ako se delicno zadrzi rukama dok ne ostvari kontakt sa asfaltom.
U voznji ako dodje do proklizavanja Givi crash bar ce se saviti kao pereca, ostecenja su zagarantovana na plastici bocnoj, kormanu, dekli.

Uh, ovo je iskustvo iz prve ruke, hvala što si podijelio slike.
Meni je motor pao na asfalt (auto me gurnuo odostraga) pri brzini od 10-20 km/h, volan se zakrenuo lijevo, a motor pao na desni bok pa nije pao na volan. Givi je tu dobro odradio, motor je pao točno na crash bar. Da je pao na volan moguće da bi se iskrivio.

Screenshot_20230924-164112.png
 
Ne znam da li je od lani ili je nakon pada nastala šteta na ivici crne plastike iznad nalepnice krila....koliko vidim preko slike.
I jos jedna stvar....poluga prednje kočnice jel iskrivljena ili je u normali, ne mogu lepo videti?

Ako je tako, smatram da se to ne bi smelo desiti jer čemu onda crash bar služi?
Za pad u mestu ili pri ultra maloj brzini jedino oštećenje treba biti na crsh baru i nigde više.

Nas par ima Sebine barove (pisao sam lani) ....jedini za sad koji stvarno čuvaju bajk kako treba.
 
Satelis, ima puno NC-a tu oko tebe, a u jedno sam poprilicno siguran, ljudi ih kupuju samo radi tebe, tj tvoje strucnosti, da se razumijemo ni motorima nista ne fali
 
Feis
Hmmm, nisam do sad razmisljao u tom pravcu (da kupuju zbog mene) iskren da budem. Moguce da ima istine u tome drug.
Vecina ljudi (90%) koje poznajem presla je sa skutera na NC iz razloga sto su navikli na automatik, prostor za odlaganje pa makar kaciga to bila i ono najvaznije (mala) potrosnja goriva.
Danas imati motocikl, registrovati, odrzavati i voziti se ..... ovaj nas lepi hobi postao je zaista luksuz.
NC je jednostavan bajk i kao takav nije zahtevan + casti te ruckom na svakih 500km predjenih.

Nije me mrzelo, uzeo sam da porverim koliko njih imam ....
CTX x1
X-ADV x12
Integra x7
NC (XA) x9
NC (XD) x26
NC (XS) x1
 
Puigov Trouring vizir stigao i montiran. Osjeti se promjena, mada danas je bura kod nas pa nisu isti uvjeti, ali svakako promjena na bolje.
Svakako je jako dobro imati u temi stručnjaka kao Satelis, koji ima NC "u malom prstu".
Gledajući crash bar-ove naisao sam na, pored meni poznatijih SW Motech,H&B,Givi i ovaj Heed iz Poljske:


Ima netko iskustva s njima? Za NC model ide do gornjih plastika, samo ne vidim na slici kako stoji sa zaštitom hladnjaka...
Sebu sam kontaktirao i ima vise opcija koliko sam vidio po slikama, te stražnje nosače za kofer i bočne bisage/kofere... Samo treba motor dopeljat.
Mozda ideja za jedan izlet... :)
 
  • Like
Reactions: Feis123
Ovaj štitnik sa linka deluje jako dobro.
Ima 3 tačke kontakta sa ramom po strani + jedna ispod fara gde se spajaju....ovako na prvu izgleda kao odlično rešenje.

Poenta stitnika je da gvozdje prilikom pada absorbuje udarac, zastiti plastike jednako kao delove agregata.
Ako je gvozdje tanko (debljina zida) takav crash bar nije dobar, lako se krivi i steta je zagarantovana.
Sa druge strane ne valja da bude ni mnogo jak (deblji zid gvozdja) crash bar jer tada prilikom pada može preneti silu na ram i pokriviti što nikako nije dobro.

Treba naći zlatnu sredinu koju mi obicni korisnici ne mozemo znati. Svaki stitnik je plastificiran, debljina zida se može samo nagadjati.
Pravi rezultat kvaliteta vidi se u praksi kad pu ou ou...daleko bilo bajk bupne o podlogu.
 
Ne znam da li je od lani ili je nakon pada nastala šteta na ivici crne plastike iznad nalepnice krila....koliko vidim preko slike.
I jos jedna stvar....poluga prednje kočnice jel iskrivljena ili je u normali, ne mogu lepo videti?

Ako je tako, smatram da se to ne bi smelo desiti jer čemu onda crash bar služi?
Za pad u mestu ili pri ultra maloj brzini jedino oštećenje treba biti na crsh baru i nigde više.

Nas par ima Sebine barove (pisao sam lani) ....jedini za sad koji stvarno čuvaju bajk kako treba.

Crna plastika je bila ogrebana od prije, a poluga prednje kočnice je u normali, slikano je iz ove pozicije pa izgleda savinuto. Stradao je, srećom, samo crash bar.

Baš sam pogledao Sebine crash-barove, da, to je već druga priča, puno više željeza i viši crash bar. A i ovaj Heed je dosta visok, za tu cijenu se dobije puno željeza... izgled ne bih komentirao, Sebin izgleda bolje :)
 
  • Like
Reactions: Satelis
Pogledao dateljnije za Heed crash bar, hvata se u dvije točke na svakoj strani i jos poveznica između fara. Kako vam se to cini?
 
Heed naručen, pa cemo vidit kako to izgleda u praksi. Bas sam se sjetio neki dan pročitanog na temi.. življa voznja po zaobilaznici, pa se osjeti da je ovijes vec malo na granici i ograničenje snaga motora. I lijepo kapić smanjit tempo i gustat dalje. Za žive jurnjave je neki drugi motor bolji. Za trke je Grobnik. :) Da sam vozio u 20-im NC-a ne bi mi se toliko dopao kao sad, čini se da je došao u pravo vrijeme. Razmišljam o podmazivaču lanca, onaj model sta se aktivira vibracijama, ne Scotoiler...mislim da je bilo negdje prije spomenuto.
 
  • Like
Reactions: bbking
To ti je Tutoro podmazivac lanca, 10-ak ugradio.
Vrlo laka montaža, iza fuzastera suvozača iskoristiti mesto za montažu čantre, uzeti set sa nosačem mazalice.
Radi putem vibracije, dve gradacije ulja ima, može se koristiti i menjacko 75W90.
Odlično radi posao, na lanac gotovo zaboraviti što se održavanja tiče, pratiti samo istegnutost.
 
Pozdrav, ima li među vama vlasnicima Nc750 x netko visok 188cm?
Zanima me sam položaj sjedenja, u biti da li su noge jako savinute?
U dvojbi sam između Nc750 x i Versys 650....Versys je na 840 cm, Nc na 790 cm, ali sve to ne znači ništa kad ne znaš koliki je razmak između sjedala i fuzera.
Ako ima netko tko je mojih gabarita, bio bih zahvalan za koju informaciju...