Satelis
Well-known member
2. Za ulje sam čuo da je Motul jedno od boljih, sad je pitanje da li se to odnosi na sve vrste motora ili za Hondu preporučaš neko drugo?
Koristim Eneos od 1.000km kad je bilo na satu, evo sad ce za koji km 80.000km.
2. Za ulje sam čuo da je Motul jedno od boljih, sad je pitanje da li se to odnosi na sve vrste motora ili za Hondu preporučaš neko drugo?
Sekol nije ovlašteni i svakako ga preporučujem, uostalom njemu i vozim svoj@ Hola & Pizd3k
Honda servisi u Zg
1. Sekol
2. Viktor Motosport (tu idem)
Pozdrav,
Ponovo na cesti nakon nekog vremena, NC je doma par dana,godište 2018 i gustam kao nekad.
Malo iskustva s dodatnom opremom bi dobro došlo, prvenstveno vizir.
Givi-jev je 66 € (izgledam mi kao standardni + 10cm) a Puigov Touring 90 €, cini mi se dosta visi.
Imate mozda te vizire i kakvi su dojmovi?
Visina je 175cm, tako i original radi ok, na brzinama iznad 110 cca počne vise puhat.
Motorom cu na delo/s dela, tako da ce bit 60ak km dnevno po zaobilaznici - pa da bude udobnije...
E da, nosac centralnog kofera iza od Givija je 80 €.
Centralni nogar na Njuskalu od Motoexpert-a je 145 €, da paše na sva godišta.
To su cijene cca ok, ili imate savjet za bolje proc...
Lp,
Givi:
View attachment 768711
Puig:
View attachment 768712
View attachment 768710
Ovo za Givi vizir potpisujem. Tek s dodatkom se moglo voziti a da ne zuji oko glave. Iako je meni to pocelo smetati tek kad sam kupio flip up kaciguImao sam Givi vizir na NC70X i nije neka sreća - dosta buffetinga oko kacige, ne samo meni, dosta ljudi se žalilo po forumima. Sad imam Puig Touring Screen na NC750S i neusporedivo je bolji, nema buffetinga. Puig vizir sigurno ima bolju aerodinamiku od Givija, ali više i košta - preporučio bih njega. Ako ideš na Givi onda je savjet da odmah uzmeš i deflektor koji ide na vrh vizira (imaš na AliExpress), s njim možda bude bolje, čitao sam da ljudi s time riješili problem.
Givi nosač centralnog kofera je dobar. Ja sam uzeo Kappa nosač i kofer u MahMoto u Zagrebu, jeftiniji je bio od Givi. Inače, Kappa i Givi željeznarija (nosači kofera, crash barovi itd.) se rade u istoj tvornici, skoro pa iste serijske oznake imaju, koferi imaju iste sisteme Monolock i Monokey.
Pozdrav, koje crash bar-ove koristite i kako ste zadovoljni?Pretražujući našao SW Motoech i H & B . Imaju povezane lijevu i desnu stranu. Cini mi se čvršča izvedba.Cijene 230-250€ otprilike. Mozda neki drugi predlog? Seba crash bars mi se dopada kako su napravljeni ali motor se treba dopeljat, sta je malo van ruke.
PS - S novim gumama se bas lijepo vozi, dobra promjena. Napravio tehnički pred neki dan, 17 tkm
Iz mog skromnog iskustva Givi crash bar moze spasiti ako bajk padne na mekanu podlogu ili ako se delicno zadrzi rukama dok ne ostvari kontakt sa asfaltom.
U voznji ako dodje do proklizavanja Givi crash bar ce se saviti kao pereca, ostecenja su zagarantovana na plastici bocnoj, kormanu, dekli.
Ne znam da li je od lani ili je nakon pada nastala šteta na ivici crne plastike iznad nalepnice krila....koliko vidim preko slike.
I jos jedna stvar....poluga prednje kočnice jel iskrivljena ili je u normali, ne mogu lepo videti?
Ako je tako, smatram da se to ne bi smelo desiti jer čemu onda crash bar služi?
Za pad u mestu ili pri ultra maloj brzini jedino oštećenje treba biti na crsh baru i nigde više.
Nas par ima Sebine barove (pisao sam lani) ....jedini za sad koji stvarno čuvaju bajk kako treba.