Netko tko se razumije u struju na motoru?

CroFox

New member
Trebao bih nekog tko se razumije u struju na motoru... motor je radio OK, pokisao mi je ispred zgrade noćas :bonk: i sad ga ne mogu upaliti... radi se o cagivi frecciji 125 ccm? Naravno ne tražim ništa besplatno......  :piva:
Ako netko misli da nije stvar u struji, nek slobodno kaže....  (y)
 
Ljudi molim vas pomozite.... Kod kupnje motora sam očito malo pogriješio (čitaj: prodavač me zaje...), tako da s motorom imam samo probleme, a nisam napravio ni 50km! Nisam ljen, odvezao bih ja motor kod nekog majstora, al ne mogu ga upaliti, a nemam ga ni kako prebaciti. Vi ste mi zadnja nada!  :biker:
 
CroFox said:
pokisao mi je ispred zgrade noćas :bonk:

vergla dok ga pališ ili apsolutno ništa kad stisneš starter?  ..jel ostalo kaj benge prek noći, mislim, možda je nekom zatrebalo :misli:
 
Doslovno mrtav!, ima benzina par litara sigurno, provjerio sam....
 
CroFox said:
Doslovno mrtav!, ima benzina par litara sigurno, provjerio sam....

kreni od releja anlasera pogledaj dal ima 12V na ulazu kad stisneš gumb za paljenje i dal uključuje krug u kojem je anlaser spojen na akumulator(to bi trebao i čut pri stiskanju gumba za paljene, ako pažljivo slušaš) , pogledaj i osigurač uz anlaser
 
Da ti možda nije izgorija osigurač ?

Ako to nije onda kad mu daš kontakt triba bi upalit na guranje...
 
gdje je mogla voda ući??
ili ti je spoj na bateriji vlažan pa ga malo našpricaj sa wd-om ili je vlaga došla do kontakz brave, tj onih kontakata ispod nje. da je bilo što drugo motor bi pokazivao neke znakove.
uglavnom wd40  :mrgreen:
 
freebikercroatia said:
Veliš da je mrtav, a akumulator? Jel živ?

Akumulator je star manje od 2 tjedna... sumljam da je prazan...
 
NEKID said:
gdje je mogla voda ući??
ili ti je spoj na bateriji vlažan pa ga malo našpricaj sa wd-om ili je vlaga došla do kontakz brave, tj onih kontakata ispod nje. da je bilo što drugo motor bi pokazivao neke znakove.
uglavnom wd40  :mrgreen:

hm.. ovo sa bravicom mi zvuči kao moguća varijanta, naime, prednja maska je bila skinuta jel sam popravljao retrovizor...
 
VypeRS said:
Da ti možda nije izgorija osigurač ?

Ako to nije onda kad mu daš kontakt triba bi upalit na guranje...

Jedan osigurač je bio izgorio, ali sam ga promjenio. Malo mi je pre težak da bih ga sam uspio upaliti na guranje, a doslovno sam SAM u Zg ovaj cijeli tjedan.
 
grgaSH said:
kreni od releja anlasera pogledaj dal ima 12V na ulazu kad stisneš gumb za paljenje i dal uključuje krug u kojem je anlaser spojen na akumulator(to bi trebao i čut pri stiskanju gumba za paljene, ako pažljivo slušaš) , pogledaj i osigurač uz anlaser

Jučer nisam imao s čim ispitati strujni krug (donijet ću si danas s posla onaj strojček za ispitivanje). Relej se čuje kad stisnem gumb za paljenje, onako kao da škljocne.
 
Al bez obzira sad na ovo, ako i uspijem riješiti trenutno stanje, svejedno bih da mi netko pregleda kompletnu instalaciju, jer vidim da je prijašnji vlasnik provlačio neke dodatne žice koje meni baš nemaju previše smisla.  :misli:
 
kucni malo cekicem po alanseru...bit ce da su ti cetkice na alanseru gotove... :misli:
 
Sarinjo said:
kucni malo cekicem po alanseru...bit ce da su ti cetkice na alanseru gotove... :misli:

hm... moguće.. probat ću danas kad se vratim s posla.. naoružat se WD-om i čekićem, pa ćemo vidjeti... već sam lud, od kad sam ga kupio imam samo probleme.... ako ne uspijem, onda ću potražiti malo veći čekić..  :mrgreen:
 
sjekira je pravo rješenje za tebe!!

Ali, pa daj probaj ga staviti u drugu ili trecu brzinu i pogurnuti malo, tek tolko da se okrene pa probaj onda paliti, pa probaj to istovremeno i tak...
 
Nažalost jučerešnji dan je prošao posvećen lijepšem spolu, a moj pravi ljubimac je ostao u potpunosti bez pažnje...  :mrgreen:
Danas sam sigurno u akciji i proradit će kak god, makar ga spajao i na 220W!  :mrgreen:
 
CroFox said:
Nažalost jučerešnji dan je prošao posvećen lijepšem spolu, a moj pravi ljubimac je ostao u potpunosti bez pažnje...  :mrgreen:
Danas sam sigurno u akciji i proradit će kak god, makar ga spajao i na 220W!  :mrgreen:
220 V jer sa 220W nećeš prviše napravit  :mrgreen:
 
CroFox said:
Jedan osigurač je bio izgorio, ali sam ga promjenio. Malo mi je pre težak da bih ga sam uspio upaliti na guranje, a doslovno sam SAM u Zg ovaj cijeli tjedan.

Jesi cuja za nizbrdice ?? :misli: