Netko tko se razumije u struju na motoru?

NEKID said:
220 V jer sa 220W nećeš prviše napravit  :mrgreen:

viš, viš... kad si na poslu, ni ne stigneš baš gledat šta pišeš.....  :nasilni:
 
VypeRS said:
Jesi cuja za nizbrdice ?? :misli:

Sorry... nisam... ja sam iz slavonije.. kod nas toga nema....  :mrgreen:
Šalim se... čuo sam naravno, ali u kvartu nema ni jedna...  :palacdolje:
 
CroFox said:
Sorry... nisam... ja sam iz slavonije.. kod nas toga nema....  :mrgreen:
Šalim se... čuo sam naravno, ali u kvartu nema ni jedna...  :palacdolje:

u novom zagrebu nema bas nekih nizbrdica osim ako ba bacis sa 10 kata zgrade  :mrgreen:
 
CroFox said:
Sorry... nisam... ja sam iz slavonije.. kod nas toga nema....  :mrgreen:
Šalim se... čuo sam naravno, ali u kvartu nema ni jedna...  :palacdolje:

a ljepši spol??!!  neka gura malo, ne moraš samo ti gurat :mrgreen:
 
grgaSH said:
a ljepši spol??!!  neka gura malo, ne moraš samo ti gurat :mrgreen:
a on će špricat sa WD-om  :LOL:
 
ovako pogledaj da ti se nije masa odspojila jer se to meni isto neki dan dogodilo pa sam rijesio..... (y) (y)
 
grgaSH said:
a ljepši spol??!!  neka gura malo, ne moraš samo ti gurat :mrgreen:

Hm... ljepšem spolu kad spomenem motor odmah joj se digne kosa na glavi i ja slušam prodike....  :mrgreen:
 
antraks said:
ovako pogledaj da ti se nije masa odspojila jer se to meni isto neki dan dogodilo pa sam rijesio..... (y) (y)

Pogledat ću danas... redom, jednu po jednu žicu.... valjda ću naći di je problem...
 
Upalio sam ga na guranac!!!    :biker:
Napravio par krugova po kvartu, ugriao motor, sve radi, sve super... Ugasio motor i s nadom kliknuo gumb za paljenje....  :palacdolje:
Izgleda da mi je prva pretpostavka (nešto sa strujom) ipak bila točna, ili ne.. više ne znam ni sam.....  :?:
Uglavnom, motor pali na guranac, ali na gumb ne (niti da zavergla)....  :censored:  :zid:
 
glavno da pali, imat ćeš kondicje sad  :mrgreen:
 
NEKID said:
glavno da pali, imat ćeš kondicje sad  :mrgreen:

:LOL:  Rađe bi ja ko gospodin to na gumbić palio...  (y)
 
pa pogledaj jel ti pun taj akomulator, veze njega i žica,pa kontakte pod bravom,.. pa wd40, igraj se malo  (y)
 
NEKID said:
pa pogledaj jel ti pun taj akomulator, veze njega i žica,pa kontakte pod bravom,.. pa wd40, igraj se malo  (y)

Iskreno... vrlo rado.. al ja tu mogu biti samo kao šegrt.. šarafanje i slične stvari još i prolaze, al da se baš razumijem u mehaniku i elektriku... hm.. bar priznam da ne znam... a najgora stvar je što je bivši vlasnik provlačio nekakve žice koje su me totalno zbunile.. i kad sam mislio da sam skužio šta je šta, onda naletim na tak neku bezveze (bar po meni) dodanu žicu pa se do kraja izgubim...  :(
 
Predajem se...  :(
Sav sretan što motor radi idem ja malo pošarafat neke sitnice, spojio žmigavce, stavio zadnje svjetlo i tak... 
Završio ja to i idem napraviti još jedan krug po kvartu, no ne bi upalio motor ni za živu glavu... guram i guram i guram, al ništa....  :(
Čini mi se da je akumulator prazan, jer sam probao upaliti svjetlo, al ono je onako skroz slabo, kao da samo tinja...
Tražim stručnu (ili malo manje stručnu) pomoć... Ne tražim ništa besplatno,  :piva:  al molim nekog s malo dobre volje da dođe pogledati koji k*** nije u redu... Ne mogu voziti motor ja kod nikog jer ga 1. ne mogu upaliti, 2. guma mi je sjeb*** skroz. 3. motor nije registriran (jer ne mogu na tehnički dok ne promjenim gumu), a nemam nikakvo transportno sretstvo s čim bi ga prevezao do nekog majstora...
Zato još jednom MOLIM za POMOĆ!




 
jednostavno sskini sa neta service manual i spoji sve sam a sta se tice anlasera POGLEDAJ maSU (ona ti mora bit spojena na masiinu)nece ti verglat ako nije spojena
 
prvo napuni akomulator pa onda idi dalje, možda je gotov?
 
smmania said:
jednostavno sskini sa neta service manual i spoji sve sam a sta se tice anlasera POGLEDAJ maSU (ona ti mora bit spojena na masiinu)nece ti verglat ako nije spojena

sviđa mi se ideja... i probao sam... ali nije ni malo jednostavno... nema ga nigdje na netu besplatno....  :palacdolje:
 
ne treba ti nikakav manual za to..samo se prihvati logičkog razmišljanja :mrgreen: prati žice s anlasera i sve češ vidjet :mrgreen: na anlaser su spojene samo dvije žice=> jedna debela crna žica,koja je drugim krajem spojena na masu (mašinu, ramu, (-) pol akumulatora), i jedna debela crvena žica(koja je nerijetko dodatno izolirana, pa možda na prvu neće bit crvena) koja je preko osigurača i releja anlasera spojena direktno na (+) pol akumulatora.. ak ti relej radi ispravno on zatvara taj krug i zavrti se anlaser  => veliš da čuješ kako škljocne kad stisneš gumb za paljenje pa je valjda relej ispravan => preostaje ti osigurač u krugu anlasera, četkice na anlaseru ili prazan akumulator koji nema snage to pokrenuti :mrgreen: